Ik heb net eerste aflevering gezien van The man in the high castle.quote:Op dinsdag 24 november 2015 00:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zag een fok topic over een serie genaamd iZombie
Het leek mij best leuk
dat is geen baardje maar zijn stoppelsquote:Op dinsdag 24 november 2015 00:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
om op te eten toch
dat baardje
Ik welquote:
Heb ik gedaan met suits, verslaafd geraakt op Netflix en daarna rest gedownloadquote:Op dinsdag 24 november 2015 00:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik welKon niet langer wachten haha. In maart nieuw seizoen, ga ik ook downloaden
Ik vind Bates Motel te spannend om te wachten.
oh ik wist niet eens dat je kon downloadenquote:Op dinsdag 24 november 2015 00:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik welKon niet langer wachten haha. In maart nieuw seizoen, ga ik ook downloaden
Ik vind Bates Motel te spannend om te wachten.
Oh dat klinkt ook wel goed.quote:Op dinsdag 24 november 2015 00:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb net eerste aflevering gezien van The man in the high castle.
Gaat over hoe het zou zijn als Duitsland de oorlog had gewonnen.
Interessant wel
dit klinkt leukquote:Op dinsdag 24 november 2015 00:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb net eerste aflevering gezien van The man in the high castle.
Gaat over hoe het zou zijn als Duitsland de oorlog had gewonnen.
Interessant wel
Ze is ziek, de arme schatquote:
Die serie schijnt zeker de moeite waard te zijn. Heb hem zelf ook nog niet gezien.quote:Op dinsdag 24 november 2015 00:55 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dit klinkt leuk
ik ben gek op what if.. history
Klopt. Die moet ik nog zien. Lijkt me wel echt heel grappigquote:Op dinsdag 24 november 2015 00:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh dat klinkt ook wel goed.
Er is nu ook zo'n film over wat als Hitler nu zou leven. Heb je die gezien?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
Eerste 2 eps staan op Popcornquote:Op dinsdag 24 november 2015 00:55 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dit klinkt leuk
ik ben gek op what if.. history
PT?quote:
Nieuwe serie he. Elke week 1 nieuwequote:Op dinsdag 24 november 2015 00:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
alleen eerste twee afleveringen
dat is stom
Werkt inderdaad voor geen meterquote:
ik krijg nooit die dingen gedownloadquote:Op dinsdag 24 november 2015 00:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Werkt inderdaad voor geen meter
Ja mij ookquote:Op dinsdag 24 november 2015 00:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt. Die moet ik nog zien. Lijkt me wel echt heel grappig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |