Wanneer komt die ene film uit die we in de reclame hadden gezien?quote:Op dinsdag 24 november 2015 00:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ja mij ook
Ik zag laatst de trailer toen ik met mijn goede vriend mani naar Spectre keek en toen zeiden we al tegen elkaar: dat wordt een topshow
dan wacht ik wel paar maandenquote:Op dinsdag 24 november 2015 00:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nieuwe serie he. Elke week 1 nieuwe
Netflix in combinatie met torrents werkt perfectquote:Op dinsdag 24 november 2015 00:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik krijg nooit die dingen gedownloaden vaak is t slecht ook nog
Netflix
Aardig boek ook wel.quote:Op dinsdag 24 november 2015 00:53 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb net eerste aflevering gezien van The man in the high castle.
Gaat over hoe het zou zijn als Duitsland de oorlog had gewonnen.
Interessant wel
Oh die met Tom Hanks bedoel je, ik zal eens kijkenquote:Op dinsdag 24 november 2015 00:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wanneer komt die ene film uit die we in de reclame hadden gezien?
Fokken is primaire levensbehoefte!quote:
Ik ook wel, vooral om nieuwe South Park te checken bijv. Of Amerikaanse/Engelse televisie programma's. En voor Game of Thrones.quote:Op dinsdag 24 november 2015 00:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ben nog zo'n torrent man.
Moet je echt kijken.quote:
Goed filmpje wel.quote:Op dinsdag 24 november 2015 01:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moet je echt kijken.
Hoe was Bridge of Spies?
Games of Thronesquote:Op dinsdag 24 november 2015 01:00 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik ook wel, vooral om nieuwe South Park te checken bijv. Of Amerikaanse/Engelse televisie programma's. En voor Game of Thrones.
Denk het?quote:Op dinsdag 24 november 2015 00:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh die met Tom Hanks bedoel je, ik zal eens kijken
Bridge of Spiesquote:
zeg dat welquote:Op dinsdag 24 november 2015 01:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Fokken is primaire levensbehoefte!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |