Dit iddquote:Op maandag 23 november 2015 18:51 schreef Carlos93 het volgende:
Zou die paar duizend persoonlijk pinnen en die belasting vermijden. 1 Van de meest onterechte belastingen in Nederland.
Volgens mij ongeveer 12 euro per duizend dat je boven de grens zit.quote:Op maandag 23 november 2015 18:53 schreef system32 het volgende:
Wat zou je dan aan belasting betalen voor zo'n bedrag?
quote:Op maandag 23 november 2015 18:56 schreef Janneke141 het volgende:
12 euro per duizend dat je boven de grens zit.
nog nooit gedaan in mn levenquote:Op maandag 23 november 2015 18:50 schreef Janneke141 het volgende:
Nee; je bent verplicht om al je spaartegoeden op te geven, ongeacht waar ze staan. Ook als je ze pint en in een sok stopt.
Ga je nog iets toelichten, of hou je het bij laffe smileyposts?quote:
gewoon op paypal acc zettenquote:Op maandag 23 november 2015 18:56 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Volgens mij ongeveer 12 euro per duizend dat je boven de grens zit.
En nogmaals: pinnen en niet opgeven is belastingfraude. Ook als het niet wordt opgemerkt.
Kans is natuurlijk 0.0 om gepakt te worden.quote:Op maandag 23 november 2015 18:56 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Volgens mij ongeveer 12 euro per duizend dat je boven de grens zit.
En nogmaals: pinnen en niet opgeven is belastingfraude. Ook als het niet wordt opgemerkt.
Technisch gezien klopt het. Nou weet ik niet precies wat die vraag over cash geld nu was 5 of 10k, maar blijf je dus onder die 21330 op je bankrekening en onder de laten we zeggen 5k cash, die je niet hoeft op te geven, dan ben je geeneens in overtreding. Maar controleren hoeveel je in een ouwe sok stopt wordt moeilijkquote:Op maandag 23 november 2015 18:48 schreef r0dawa het volgende:
Hallo,
Ik heb een paar duizend euro boven de grens van de vrijstelling van vermogensbelasting.
( 21.330 euro )
Dan moet ik belasting betalen neem ik aan. Ze berekenen dit op 1 januari 2016.
Kan ik mijn geld dan gewoon 2 maand ergens anders parkeren en dan ergens in januari weer op mijn rekening zetten zodat ik niks hoef te betalen?
Zo ver ik weet moet je kasgeld gewoon opgeven? Niet dat men zich aan die regel houdt..quote:Op maandag 23 november 2015 19:03 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Technisch gezien klopt het. Nou weet ik niet precies wat die vraag over cash geld nu was 5 of 10k, maar blijf je dus onder die 21330 op je bankrekening en onder de laten we zeggen 5k cash, die je niet hoeft op te geven, dan ben je geeneens in overtreding. Maar controleren hoeveel je in een ouwe sok stopt wordt moeilijk. Dus gewoon doen is mijn advies.
Of je kijkt hier WGR / Banken met "hoge" rente-topic #70 Laag, lager, laagst voor een spaarrekening waar je zonder fraude geen verlies lijdt.quote:Op maandag 23 november 2015 19:03 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Technisch gezien klopt het. Nou weet ik niet precies wat die vraag over cash geld nu was 5 of 10k, maar blijf je dus onder die 21330 op je bankrekening en onder de laten we zeggen 5k cash, die je niet hoeft op te geven, dan ben je geeneens in overtreding. Maar controleren hoeveel je in een ouwe sok stopt wordt moeilijk. Dus gewoon doen is mijn advies.
Geen idee waar je het over hebt. Het gaat hier bij TS om het afromen van spaargeld op een bankrekening zodat hij/zij niet niet door het belastingvrije bedrag schiet.quote:Op maandag 23 november 2015 19:07 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Of je kijkt hier WGR / Banken met "hoge" rente-topic #70 Laag, lager, laagst voor een spaarrekening waar je zonder fraude geen verlies lijdt.
Dat bedrag is geen 5000 euro hoor. Ik dacht maar 517 euro.quote:Op maandag 23 november 2015 19:12 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Geen idee waar je het over hebt. Het gaat hier bij TS om het afromen van spaargeld op een bankrekening zodat hij/zij niet niet door het belastingvrije bedrag schiet.
En cash moet je wel opgeven maar slechts boven een bepaald bedrag. Dus TS, en ieder ander kan direct 60 euro verdienen door op 31/12 4999 op te nemen en dit op 2/1 weer terug te storten. Is volkomen legaal.
Waarom wil hij afromen? Zodat hij geen verlies lijdt op z'n rente... Bij een rente van 1,2% is het te betalen saldo iig niet negatief.quote:Op maandag 23 november 2015 19:12 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Geen idee waar je het over hebt. Het gaat hier bij TS om het afromen van spaargeld op een bankrekening zodat hij/zij niet niet door het belastingvrije bedrag schiet.
Je hebt volkomen gelijk. Ik dacht dat dat bedrag aanmerkelijk hoger lag. Dan toch maar een ouwe sok van een beetje fors formaat.quote:Op maandag 23 november 2015 19:14 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Dat bedrag is geen 5000 euro hoor. Ik dacht maar 517 euro.
Waar haal je dat nou weer vandaan, TS zei toch dat het om enkele duizenden euro's gaatquote:Op maandag 23 november 2015 19:14 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Dat bedrag is geen 5000 euro hoor. Ik dacht maar 517 euro.
Ik heb het over de vrijstelling van contant geld. Boven de 517 euro contant moet je belasting gaan betalen.quote:Op maandag 23 november 2015 19:44 schreef Burdie het volgende:
[..]
Waar haal je dat nou weer vandaan, TS zei toch dat het om enkele duizenden euro's gaat.
En Mevrouw Puff, wel eens van inflatie gehoord? Ik ga hier niet het basis principe van rente uitleggen hoor.quote:Op maandag 23 november 2015 19:17 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Waarom wil hij afromen? Zodat hij geen verlies lijdt op z'n rente... Bij een rente van 1,2% is het te betalen saldo iig niet negatief.
Nee, ook niet helemaal waar. Je behoortquote:Op maandag 23 november 2015 19:45 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik heb het over de vrijstelling van contant geld. Boven de 517 euro contant moet je belasting gaan betalen.
Jajajaja oke.quote:Op maandag 23 november 2015 19:49 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Nee, ook niet helemaal waar. Je behoorthet op te geven. En onder aan de streep blijkt dan wel of je moet betalen of niet.
Net als in je oude spek, dus dat is je argument niet nuquote:Op maandag 23 november 2015 19:46 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
En Mevrouw Puff, wel eens van inflatie gehoord? Ik ga hier niet het basis principe van rente uitleggen hoor.
Ze gaan heus geen huiszoeking doen of je ergens cash verstopt hebt.quote:Op maandag 23 november 2015 18:50 schreef Janneke141 het volgende:
Nee; je bent verplicht om al je spaartegoeden op te geven, ongeacht waar ze staan. Ook als je ze pint en in een sok stopt.
quote:Op maandag 23 november 2015 18:58 schreef Janneke141 het volgende:
Ga je nog iets toelichten, of hou je het bij laffe smileyposts?
Ik denk dat ze die smiley richting TS bedoelt toen ze zag dat het maar om zo'n laag bedrag gaat.quote:
gewoon rollen met 2 euro muntjes halen.quote:Op maandag 23 november 2015 20:21 schreef Thomas-sama het volgende:
Ze gaan heus geen huiszoeking doen of je ergens cash verstopt hebt.
Wel even van tevoren nagaan of je dan niet bepaalde bonusrentes misloopt. Anders loop je wellicht toch nog verlies op met deze actie. Vaak krijg je het hoogste spaartarief als het geld een vol kalenderjaar op de spaarrekening heeft gestaan.quote:Op maandag 23 november 2015 19:42 schreef tuurke77 het volgende:
Op 1 januari is er geen betalingsverkeer; als je meerdere bankrekeningen hebt, is er wel een oplossing.
Wat je zou kunnen doen, op 31 december na 17:00 een bedrag overboeken van bank 1 naar bank 2.
Het bedrag wordt dan nog op 31 december afgeboekt bij bank 1, maar pas op 2 januari van het nieuwe jaar bij bank 2 bijgeboekt.
FTFYquote:Op maandag 23 november 2015 18:51 schreef Carlos93 het volgende:
Zou die paar duizend persoonlijk pinnen en die belasting vermijden ontduiken. 1 Van de meest onterechte belastingen in Nederland.
Heb je ook uitgerekend hoeveel belasting je moet betalen over het "teveel" bedrag?quote:Op maandag 23 november 2015 18:48 schreef r0dawa het volgende:
Kan ik mijn geld dan gewoon 2 maand ergens anders parkeren en dan ergens in januari weer op mijn rekening zetten zodat ik niks hoef te betalen?
Ook geprobeerd? Want na 17:00 worden er geen transacties volgens mij meer verwerkt.quote:Op maandag 23 november 2015 19:42 schreef tuurke77 het volgende:
Op 1 januari is er geen betalingsverkeer; als je meerdere bankrekeningen hebt, is er wel een oplossing.
Wat je zou kunnen doen, op 31 december na 17:00 een bedrag overboeken van bank 1 naar bank 2.
Het bedrag wordt dan nog op 31 december afgeboekt bij bank 1, maar pas op 2 januari van het nieuwe jaar bij bank 2 bijgeboekt.
Dat maakt toch geen reet uit wanneer je dat ieder jaar doet. Wel dat je bij die zorgverzekering 3% korting krijgt voor betaling ineens. En dat is dan toch een aardig rendement van 6% op jaarbasis.quote:Op dinsdag 24 november 2015 16:34 schreef PvN1 het volgende:
Betaal je zorgverzekering per jaar ipv per maand, je krijgt korting en je hebt een tijdelijke kosten post van minimaal1000 euro...
Dan verlies je nog meer geld dan wat je anders aan belasting moet betalenquote:Op dinsdag 24 november 2015 16:11 schreef RavigotteSaus het volgende:
Ik zou 31 december een hele dure nieuwe auto kopen en die op 2 januari inruilen.
Je hebt principes of je hebt ze niet.quote:Op dinsdag 24 november 2015 19:32 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Dan verlies je nog meer geld dan wat je anders aan belasting moet betalen
¤6quote:Op maandag 23 november 2015 20:37 schreef Kandijfijn het volgende:
Mensen willen werkelijk de belasting tillen voor een paar tientjes per jaar?
Dit.quote:Op dinsdag 24 november 2015 20:07 schreef Distortion het volgende:
Heb je een hypotheek? Je zou het bedrag wat je boven de vrijstelling zit ook als extra aflossing voor je hypotheek kunnen gebruiken. Dan betaal je er geen belasting over en je "krijgt" een hogere rente dan op een spaarrekening.
Dit werkt meestal niet. De afboeking wordt als reservering geboekt, maar daadwerkelijk verwerkt op de 1e werkdag na 1-1. Je kan wel het bedrag eerder op de dag overmaken naar een instelling die een paar dagen over de verwerking van binnengekomen gelden.bv. creditcardmaatschappijquote:Op maandag 23 november 2015 19:42 schreef tuurke77 het volgende:
Vergeet de cadeaubonnen niet. Ook deze moet je opgeven als vermogenquote:Op maandag 23 november 2015 20:37 schreef Kandijfijn het volgende:
Mensen willen werkelijk de belasting tillen voor een paar tientjes per jaar?
quote:Contant geld
Hebt u contant geld in huis of bijvoorbeeld cadeaubonnen? Dan moet u uw contante geld en de waarde van uw cadeaubonnen opgeven als die boven de vrijstelling uitkomen.
denk 60 euro ofzoquote:Op dinsdag 24 november 2015 19:00 schreef Rolfieo het volgende:
[..]
Heb je ook uitgerekend hoeveel belasting je moet betalen over het "teveel" bedrag?
[..]
Ook geprobeerd? Want na 17:00 worden er geen transacties volgens mij meer verwerkt.
En de rest van de tips?quote:Op woensdag 25 november 2015 11:25 schreef r0dawa het volgende:
[..]
denk 60 euro ofzo
Maarja snel verdient dan toch
Ik zou denken dat de bank wel even een seintje geeft aan de belastingdienst wanneer je ineens grote bedragen gaat pinnen zo tegen het eind van het jaar. Zeker als je dit anders nooit doetquote:Op maandag 23 november 2015 18:51 schreef Carlos93 het volgende:
Zou die paar duizend persoonlijk pinnen en die belasting vermijden. 1 Van de meest onterechte belastingen in Nederland.
Of dit inderdaad. Gewoon proberen zoveel mogenlijk vaste lasten vooruit te betalen. Anders trakteer je jezelf gewoon op een nieuwe tv of laptopquote:Op woensdag 25 november 2015 13:08 schreef AQuila360 het volgende:
Gewoon nog wat geld uitgeven voor 1 jan, probeer bijvoorbeeld je zorgverzekering al te betalen voor een heel jaar dan krijg je daar ook vaak nog een korting van.
Hoe werkt dit nou eigenlijk? Ja, het is aftrekbaar, maar je geeft toch ook gewoon een smak geld weg?quote:Op woensdag 25 november 2015 12:47 schreef djh77 het volgende:
schenken aan een goed doel en bedrag aftrekken van de belasting.
Nee nergens idd, als je het puur doet om minder te hoeven betalen dan werkt het niet.quote:Op woensdag 25 november 2015 18:33 schreef MMGYMCMB het volgende:
Wordt die belasting eigenlijk automatisch afgeschreven of gaat dit via je belastingaangifte oid?
[..]
Hoe werkt dit nou eigenlijk? Ja, het is aftrekbaar, maar je geeft toch ook gewoon een smak geld weg?Waar zit dan je winst?
Beste advies in dit topicquote:Op maandag 23 november 2015 18:53 schreef BasEnAad het volgende:
Ik zou voor die paar tientjes geen fraude plegen.
En toch blijft het uitermate zuur wanneer je op een gewone spaarrekening iets van 1,5% rente ontvangt, je van het meerdere boven de 21.330 even 80% bij de belastingdienst mag komen inleveren. Bij elk ontvangen rente percentage <= 1,2% is het dus 100% of meer. Hoezo interen? Nee, dubbel interen, en door inflatie en door die gelegitimeerde ratten.quote:
Overigens is het saldo op 01/01/2015 bepalend voor je aangifte over 2015 in 2016. Hetgeen je doet of laat met je vermogen vóór 01/01/2016 heeft dus pas een effect ergens medio 2017.quote:Op maandag 23 november 2015 18:48 schreef r0dawa het volgende:
Hallo,
Ik heb een paar duizend euro boven de grens van de vrijstelling van vermogensbelasting.
( 21.330 euro )
Dan moet ik belasting betalen neem ik aan. Ze berekenen dit op 1 januari 2016.
Voor een groot bedrag wel?quote:
Ik vat het niet helemaal.quote:Op woensdag 25 november 2015 20:34 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
En toch blijft het uitermate zuur wanneer je op een gewone spaarrekening iets van 1,5% rente ontvangt, je van het meerdere boven de 21.330 even 80% bij de belastingdienst mag komen inleveren. Bij elk ontvangen rente percentage <= 1,2% is het dus 100% of meer. Hoezo interen? Nee, dubbel interen, en door inflatie en door die gelegitimeerde ratten.
Hij bedoelt dat je meer belasting moet betalen dan de rente op het bedrag oplevert.quote:Op woensdag 25 november 2015 21:42 schreef RavigotteSaus het volgende:
[..]
Ik vat het niet helemaal.
Over 22500 euro ontvang je 337.50 rente (1.5%)
Over 22500 euro betaal je 1.2% belasting vanaf 21330 euro.
De belasting is over 1170 euro is 14 euro.
Waar haal jij 80% vandaan???
Bij een saldo van 31.330 ontvang je 150 euro rente over de 10.000 euro boven de belasting vrije som. De balasting die je daarover betaalt is 120 euro en volgens mij is 120 euro nog steeds 80% van 150 euro.quote:Op woensdag 25 november 2015 21:42 schreef RavigotteSaus het volgende:
[..]
Ik vat het niet helemaal.
Over 22500 euro ontvang je 337.50 rente (1.5%)
Over 22500 euro betaal je 1.2% belasting vanaf 21330 euro.
De belasting is over 1170 euro is 14 euro.
Waar haal jij 80% vandaan???
En dan ga je nog uit van een rente van 1.5%quote:Op woensdag 25 november 2015 21:52 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Bij een saldo van 31.330 ontvang je 150 euro rente over de 10.000 euro boven de belasting vrije som. De balasting die je daarover betaalt is 120 euro en volgens mij is 120 euro nog steeds 80% van 150 euro.
APK snapt het. Maar ik wilde het hier netjes houden, want bij een <= 1% rente voorbeeld zou MevrouwPuff vast direkt willen opmerken dat er ook nog banken met een hogere rente zijn.quote:Op woensdag 25 november 2015 21:55 schreef APK het volgende:
[..]
En dan ga je nog uit van een rente van 1.5%
De meeste grote banken zitten onder de 1% en dan lever je dus in.
Bij 31k krijg je 500euro rente als we uitgaan van 1.5%.quote:Op woensdag 25 november 2015 21:52 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Bij een saldo van 31.330 ontvang je 150 euro rente over de 10.000 euro boven de belasting vrije som. De balasting die je daarover betaalt is 120 euro en volgens mij is 120 euro nog steeds 80% van 150 euro.
Je moet die eerste 21.330 euro gewoon buiten beschouwing laten want de rente daarover is voor iedereen belasting vrij, ware het niet dat de compensatie daarvoor al elders in de schijven zit verrekend natuurlijk. Want voor niets gaat in NL slechts de zon op en dan ook nog beperkt. Snappie?
Hoe groter het vermogen, deste kleiner de impact van de rente over de eerste 21k.quote:Op woensdag 25 november 2015 22:42 schreef RavigotteSaus het volgende:
[..]
Bij 31k krijg je 500euro rente als we uitgaan van 1.5%.
En daar betaal he dan 120euro belasting over. Dat is 25% en geen 80%
Het eerste stuk overslaan slaat nergens op. Want dan stel ik er tegen over dat als ik werk dat ik dan 50% belasting betaal over mijn salaris.
Ik neem dat je dus op 1 januari 2016 voor het eerst er boven komt, dus dan zou je voor je aangifte van 2016 moeten betalen en die doe je dus pas in 2017.quote:Op woensdag 25 november 2015 23:52 schreef lolnoob123 het volgende:
Ik kom dit jaar voor het eerst boven de vermogensgrens uit. Moet ik dan meteen komend april betalen, of pas volgend jaar?
http://www.belastingdiens(...)/waarde_en_peildatumquote:Op woensdag 25 november 2015 23:52 schreef lolnoob123 het volgende:
Ik kom dit jaar voor het eerst boven de vermogensgrens uit. Moet ik dan meteen komend april betalen, of pas volgend jaar?
Het hele topic gaat juist over het bedrag na de eerste ¤21330, natuurlijk sla je het eerste stuk over.quote:Op woensdag 25 november 2015 22:42 schreef RavigotteSaus het volgende:
[..]
Bij 31k krijg je 500euro rente als we uitgaan van 1.5%.
En daar betaal he dan 120euro belasting over. Dat is 25% en geen 80%
Het eerste stuk overslaan slaat nergens op. Want dan stel ik er tegen over dat als ik werk dat ik dan 50% belasting betaal over mijn salaris.
Toen de rente op 4~% stond hoorde je hier gek genoeg bijna niemand over.quote:Op woensdag 25 november 2015 23:48 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Hoe groter het vermogen, deste kleiner de impact van de rente over de eerste 21k.
En dat laatste klopt dus, van iedere euro salarisverhoging hou je in de hoogste schijf dus netto 48 cent over. Waarom dan van iedere euro meer rente 80% belasting betaald moet worden ontgaat me.
Als het fictieve rendement overeenkomt met het daadwerkelijke is er ook geen reden om te klagen.quote:Op donderdag 26 november 2015 10:17 schreef CaLeX het volgende:
Toen de rente op 4~% stond hoorde je hier gek genoeg bijna niemand over.
quote:Op donderdag 26 november 2015 00:07 schreef Arcee het volgende:
[..]
Ik neem dat je dus op 1 januari 2016 voor het eerst er boven komt, dus dan zou je voor je aangifte van 2016 moeten betalen en die doe je dus pas in 2017.
Dank!quote:Op donderdag 26 november 2015 00:45 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
http://www.belastingdiens(...)/waarde_en_peildatum
Bron van wat Arcee al zegt
Ja maar dat maakt het advies niet minder correct.quote:Op woensdag 25 november 2015 20:34 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
En toch blijft het uitermate zuur wanneer je op een gewone spaarrekening iets van 1,5% rente ontvangt, je van het meerdere boven de 21.330 even 80% bij de belastingdienst mag komen inleveren. Bij elk ontvangen rente percentage <= 1,2% is het dus 100% of meer. Hoezo interen? Nee, dubbel interen, en door inflatie en door die gelegitimeerde ratten.
Nee, het deel boven de 125K wordt zwaarder belast. De eerste 25K is vrij van belasting.quote:Op donderdag 26 november 2015 12:26 schreef tsagld het volgende:
Vanaf 1-1-2017 verandert de VRH ook. Vrijstelling gaat flink omhoog en fictieve rendement wordt 2,9% ipv de huidige 4%.
Je gaat dan dus effectief nog maar 0,87% betalen én over een kleiner deel van je spaargeld.
Heb je meer dan 100K, dan wordt het deel daarboven wel weer zwaarder belast.
Sowieso hebben ze een X bedrag nodig aan belasting en als ze dit verlagen gaan ze ook iets anders wel weer verhogen dus eigenlijk maakt het niet uit.quote:Op donderdag 26 november 2015 10:17 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Toen de rente op 4~% stond hoorde je hier gek genoeg bijna niemand over.
quote:Op maandag 23 november 2015 19:42 schreef tuurke77 het volgende:
Inderdaad, vanaf 125K word je zwaarder belast. Daar was ik niet duidelijk genoeg in.quote:Op donderdag 26 november 2015 12:36 schreef Arcee het volgende:
[..]
Nee, het deel boven de 125K wordt zwaarder belast. De eerste 25K is vrij van belasting.
Het omslagpunt waarop je dan trouwens nadeliger uit bent dan nu is ruim 3 ton (303.114,29 om precies te zijn).
Ja het maakt wel uit! Nu ben ik nog nooit zo van samen delen geweest, maar hier worden zuinige spaarders dus belast terwijl wanneer dit geld b.v. aan BUITENLANDSE vakanties zou worden besteed de fiscus ook niets te graaien heeft van geld waarover reeds belasting betaald is. Daarnaast was het credo toch van koop een nieuwe auto, dat is goed voor de economie. Ja, nog beter voor de schatkist dus.quote:Op donderdag 26 november 2015 13:29 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Sowieso hebben ze een X bedrag nodig aan belasting en als ze dit verlagen gaan ze ook iets anders wel weer verhogen dus eigenlijk maakt het niet uit.
En wat zeg je van de erfbelasting? Nog erger?quote:Op donderdag 26 november 2015 18:57 schreef buzz1291 het volgende:
[..]
Ja het maakt wel uit! Nu ben ik nog nooit zo van samen delen geweest, maar hier worden zuinige spaarders dus belast terwijl wanneer dit geld b.v. aan BUITENLANDSE vakanties zou worden besteed de fiscus ook niets te graaien heeft van geld waarover reeds belasting betaald is. Daarnaast was het credo toch van koop een nieuwe auto, dat is goed voor de economie. Ja, nog beter voor de schatkist dus.
En wat dat sanen delen betreft, bij een belasting verhoging de "rijken" de zwaarste lasten laten dragen, maar bij een lasten verlichting dit niet recht evenredig weer terug draaien, nee, dan moet er zo nodig eerlijk gedeeld worden. Rot op zeg.
Dat vind ik nou net nog iets anders. Dat had je niet, daar heb je niet voor gesappeld, nee, dat is gewoon het geluk wat je ten deel valt. Of pa en ma hadden het natuurlijk beter moeten "regelen".quote:Op donderdag 26 november 2015 21:20 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
En wat zeg je van de erfbelasting? Nog erger?
Blijf je gewoon een vordering houden die je moet opgeven.quote:Op maandag 23 november 2015 19:42 schreef tuurke77 het volgende:
Ik denk dat de belasting dienst dat ook gewoon ziet als vermogen, zeker als je het met voorbedachte rade doetquote:Op vrijdag 27 november 2015 15:05 schreef djh77 het volgende:
Reis boeken voor 1 januari en na 1-1 weer gratis annuleren:
Als ze erachter komen wel.quote:Op vrijdag 27 november 2015 15:28 schreef CaLeX het volgende:
[..]
Ik denk dat de belasting dienst dat ook gewoon ziet als vermogen, zeker als je het met voorbedachte rade doet
Dit wou ik ook net posten.quote:Op zaterdag 28 november 2015 11:39 schreef bloodymary1 het volgende:
Wie bijna 30.000 Euro op de bank heeft en gaat liggen janken om een paar tientjes belasting is echt een loser.
Andere mensen/bedrijven opzadelen met kosten die veel hoger zijn dan die paar tientjes die TS gaat besparen.quote:Op zaterdag 28 november 2015 11:13 schreef MaGNeT het volgende:
Bestel 24 december de duurste TV en stuur hem 5 januari weer terug (via wet koop op afstand).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |