SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Veelgebruikte, awesome, gezonde receptenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fear is the path to the Dark Side.
Op de weegschaal? Nee, vandaag nietquote:Op maandag 23 november 2015 11:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb gewoon een pre-zwangerschap-spijkerbroek aan
Lonaa, ben je al geweest?
Stom is dat he! Mijn 81,9 was post-poep gister. En vanochtend 82,3 pre-poepquote:Op maandag 23 november 2015 11:13 schreef Stormqueen het volgende:
75,1 vóór het poepen. Ik hoefde pas na het ontbijt te kakken vanmorgen, sabotage
Nou, ik heb nog wel met wat af en aan gehardloopt, maar heb eigenlijk sinds mei 2014 niet écht lekker meer hardgelopen. Vorig jaar december ben ik officieel een hersteltraject ingegaan met fysio, die heeft me wat mbt structurele schade op weg geholpen, en ik ben volgens mij nu ook sterk genoeg in m'n core on die schade op te vangen/te beperken, alleen kwam er dus ook nog een strakke spier overheen/bij in diezelfde regio die opgelost moet wordenquote:Op maandag 23 november 2015 15:15 schreef Stormqueen het volgende:
Kun jij al zo lang niet hardlopen, Mo? Damn!
Wel fijn dat er eindelijk een einde aan lijkt te komen
Ai. Hier ook rugklachten + bilspier. Daarmee begon het tenminste. Inmiddels ook heup + hamstring en het begint zelfs pijn in knie en kuit te veroorzaken, uitstralende pijn en tintelingen tot in mijn voet, etc. Inmiddels al ruim drie maanden fysiotherapie en nog geen finish in zicht...quote:Op maandag 23 november 2015 15:18 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nou, ik heb nog wel met wat af en aan gehardloopt, maar heb eigenlijk sinds mei 2014 niet écht lekker meer hardgelopen. Vorig jaar december ben ik officieel een hersteltraject ingegaan met fysio, die heeft me wat mbt structurele schade op weg geholpen, en ik ben volgens mij nu ook sterk genoeg in m'n core on die schade op te vangen/te beperken, alleen kwam er dus ook nog een strakke spier overheen/bij in diezelfde regio die opgelost moet worden
quote:Op maandag 23 november 2015 16:08 schreef Lonaa het volgende:
Ja. Hij was warm, pittig, zout, met ballen en 2 plakjes vers stokbrood.
Nou, ik verheug me op de toekomstquote:Op maandag 23 november 2015 18:44 schreef Sjeen het volgende:
Goed nieuws
http://www.ergogenics.org(...)tje-makkelijker.html
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
quote:Op maandag 23 november 2015 18:52 schreef motorbloempje het volgende:
Ik vertelde mijn moeder dat ik erg lekker ging met afvallen en sporten.
"Oh, ben je weer aan het afvallen? Is niet nodig hoor! je hebt al zo'n smal bekkie"Als je altijd een beetje een bolle toet hebt gehad dan zie je er plots een stúk smaller uit voor je omgeving en dat is wennen. Ik denk dat het ook daar vandaan komt dat mensen uitroepen dat je nu wel genoeg bent afgevallen want "er blijft niets van je over". Of "je wordt nu wel heel mager", terwijl je BMI echt nog boven de 27 is. Ik denk dat het om het beeld dat ze van je hadden gaat, niet of je nu echt slank bent of niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Ja, ik heb van mezelf al een vrij rond hoofd (altijd leuk op hardloopfoto's), maar ik vind het nog steeds een vrij rond hoofdquote:Op maandag 23 november 2015 18:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als je altijd een beetje een bolle toet hebt gehad dan zie je er plots een stúk smaller uit voor je omgeving en dat is wennen. Ik denk dat het ook daar vandaan komt dat mensen uitroepen dat je nu wel genoeg bent afgevallen want "er blijft niets van je over". Of "je wordt nu wel heel mager", terwijl je BMI echt nog boven de 27 is. Ik denk dat het om het beeld dat ze van je hadden gaat, niet of je nu echt slank bent of niet.
+1 op wat Isa zegt hoor. It's not you, it's actually the others in dezequote:Op maandag 23 november 2015 19:00 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, ik heb van mezelf al een vrij rond hoofd (altijd leuk op hardloopfoto's), maar ik vind het nog steeds een vrij rond hoofd![]()
dit, alles.quote:Op maandag 23 november 2015 18:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als je altijd een beetje een bolle toet hebt gehad dan zie je er plots een stúk smaller uit voor je omgeving en dat is wennen. Ik denk dat het ook daar vandaan komt dat mensen uitroepen dat je nu wel genoeg bent afgevallen want "er blijft niets van je over". Of "je wordt nu wel heel mager", terwijl je BMI echt nog boven de 27 is. Ik denk dat het om het beeld dat ze van je hadden gaat, niet of je nu echt slank bent of niet.
Is dat zo erg dan? Toch juist knap dat je zoveel bent afgevallen? Getuigt van doorzettingsvermogenquote:Op maandag 23 november 2015 21:53 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ben trouwens wel blij dat mijn nieuwe collega's mijn dikke ikke niet kennen. Draag ik dát stigma iig niet mee
time to let go of your inner fattyquote:Op maandag 23 november 2015 21:55 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik vind het juist heel gek dat ik tegenwoordig mensen (goed) ken die mij niet dik kennen. Als ik het dan heb over dik zijn kijken ze me aan like![]()
![]()
en dat vind ik soms lastig.
nah weet niet. Liever dat ze me om andere dingen respecteren zeg maar. Anders blijf je altijd "dat meisje dat zoveel is afgevallen", voor al het andere. Maar misschien ben ik daar gek in.quote:Op maandag 23 november 2015 21:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Is dat zo erg dan? Toch juist knap dat je zoveel bent afgevallen? Getuigt van doorzettingsvermogen.
De groepachterdiedehelemusicaluithaarhoofdkon is ook onderdeel van de 2015 DP evenals de vroegere fatty.quote:Op maandag 23 november 2015 21:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
time to let go of your inner fatty
ja, dat is natuurlijk ook zo. Maar dat wil niet zeggen dat je dat voor alle andere mensen ook allemaal moet zijn. Zolang je ze zelf maar koestertquote:Op maandag 23 november 2015 21:58 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
De groepachterdiedehelemusicaluithaarhoofdkon is ook onderdeel van de 2015 DP evenals de vroegere fatty.
Denk dat dat echt tussen je oren zitquote:Op maandag 23 november 2015 21:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nah weet niet. Liever dat ze me om andere dingen respecteren zeg maar. Anders blijf je altijd "dat meisje dat zoveel is afgevallen", voor al het andere. Maar misschien ben ik daar gek in.
quote:Op maandag 23 november 2015 21:58 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
De groepachterdiedehelemusicaluithaarhoofdkende
quote:
Yay!!quote:Op dinsdag 24 november 2015 07:19 schreef Stormqueen het volgende:
75,0. Mijn oorspronkelijke doelstelling, die ik negen maanden geleden stelde, is bereikt
quote:Op dinsdag 24 november 2015 07:19 schreef Stormqueen het volgende:
75,0. Mijn oorspronkelijke doelstelling, die ik negen maanden geleden stelde, is bereikt
nou, doei hѐ? Wegwezen hier.quote:Op dinsdag 24 november 2015 07:19 schreef Stormqueen het volgende:
Wauw SQ!quote:Op dinsdag 24 november 2015 07:19 schreef Stormqueen het volgende:
RIP aan de nabestaandenquote:
nee niet want ik ben nog steeds te zwaarquote:Op dinsdag 24 november 2015 08:55 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
nou, doei hѐ? Wegwezen hier.
Zwaar, schmaar...quote:Op dinsdag 24 november 2015 09:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee niet want ik ben nog steeds te zwaar![]()
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 24 november 2015 07:19 schreef Stormqueen het volgende:
huuuuquote:Op dinsdag 24 november 2015 11:03 schreef MutedFaith het volgende:
Allemaal vocht. Da's zo weer verwenen.
Geniale fotoquote:Op dinsdag 24 november 2015 11:29 schreef Sunnythesun het volgende:
http://www.vivariumbeurs.nl/ https://www.facebook.com/Vivariumbeurs
![]()
Dit was mijn stekkie de afgelopen paar dagen (ik zit achter de balie):
[ afbeelding ]
Als coördinator standhouders en informatie in mijn rol als bestuurslid van de organisatie.![]()
De boten varen niet?quote:Op dinsdag 24 november 2015 16:25 schreef Artoo het volgende:
Wooo ik ga zwemmen aankomend weekend! Weekendje weg met kiddo en dude, van vrijdag tot en met maandagochtend (vrijaf geregeld met school, yay) naar Texel.
Weet je wat ik lekker vind als zoet tussendoortje, dezequote:Op dinsdag 24 november 2015 17:14 schreef Artoo het volgende:
T: Zo veel mogelijkheden! Heb nog 500 kcals over die ik voornamelijk aan kh's moet besteden en een beetje aan eiwitten en vet. Suggesties, anyone? Ik houd van zoet
'quote:Op dinsdag 24 november 2015 18:49 schreef eleusis het volgende:
[..]
Weet je wat ik lekker vind als zoet tussendoortje, deze122 kcal per reep.
[ afbeelding ]
Als je wat hartigs wil voor in de avond, zou ik voor wat Melba-toastjes gaan met een beetje vis eropWat dacht je bijvoorbeeld van haring in tomatensaus, of tonijn, of wat makreel (wel vette vis maar als je gezonde kcals zoekt...) Je kan een verbazingwekkend aantal toastjes nemen voor een paar kcal!
Anyway.. Ik zeg maar wat hoor. Ik ben slecht met dingen verzinnen. En van koolhydraten weet ik niets af.
Ik ben in een goed humeur want ik heb weer veel gefietst, weinig kcal gegeten, en ben weer wat gezakt op de weegschaalMaar ik verraad het nog niet, want donderdag ben ik officieel drie maanden bezig, dus dan doe ik mijn officiële meting en publiceer ik hier het resultaat
Whyyyy. Nonsens. Gaaf weekend gehad, genoten alles, lekker gesport vandaag, dus vort, terug in het gareel jij!quote:Op dinsdag 24 november 2015 18:51 schreef Lonaa het volgende:
Alsof alle motivatie kwijt is nu ik 36 kg kwijt ben. wtf hoofd
+zet alarm in agenda+quote:Op dinsdag 24 november 2015 18:49 schreef eleusis het volgende:
[..] donderdag ben ik officieel drie maanden bezig, dus dan doe ik mijn officiële meting en publiceer ik hier het resultaat
Ooh goed bezig! (Hoop ikquote:Op woensdag 25 november 2015 08:23 schreef Sjeen het volgende:
Ik heb de 73 vast weer even voor je vrijgemaakt SQ, maar ik kan niet beloven dat ik niet terug kom buurten
Dat heb je goed gedaan!quote:Op woensdag 25 november 2015 08:50 schreef Brighteyes het volgende:
Nou, met angst en beven op de weegschaal gaan staan en toen bleek ik 1 ons minder zelfs dan afgelopen zaterdag.Meevaller!
*boksquote:Op woensdag 25 november 2015 09:12 schreef Shandaly het volgende:
82,3..
Volgens mij heb ik een plateautje bereikt
? Ik neem aan een gewicht boks en geen plateau boksquote:
Fijn! Dat geeft altijd zo'n ultiem gevoel hequote:Op woensdag 25 november 2015 10:18 schreef Barreltje het volgende:
ik deed vandaag mijn winterjas aan en die zat lekker ruim![]()
ondanks dat het met de kilo's nog niet lukt, lukt het iig wel met de Cm's
quote:Op woensdag 25 november 2015 10:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Fijn! Dat geeft altijd zo'n ultiem gevoel he
Ik pakte vanmorgen een rokje uit mijn kast die ik ruim 2 jaar geleden kocht en toen nog behoorlijk snug zatonder het motto "ik val nog wel 5 kilo af". Ik heb er sindsdien nooit meer in gepast, maar vanmorgen was ie gewoon zelfs wat te ruim dus ik heb m'n bloes er in kunnen proppen
Fijn!quote:Op woensdag 25 november 2015 10:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Fijn! Dat geeft altijd zo'n ultiem gevoel he
Ik pakte vanmorgen een rokje uit mijn kast die ik ruim 2 jaar geleden kocht en toen nog behoorlijk snug zatonder het motto "ik val nog wel 5 kilo af". Ik heb er sindsdien nooit meer in gepast, maar vanmorgen was ie gewoon zelfs wat te ruim dus ik heb m'n bloes er in kunnen proppen
ik ben maar 1.68 helaasquote:Op woensdag 25 november 2015 11:47 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Fijn!
Onder de 75, echt goed. Wat is je bmi nu? 75 is mijn doel, dan is mijn bmi onder 25. Oké net onder 25 maar dan bekijk ik dan wel weer.
Je hebt je doel bijgesteld?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echt vet obese zoals je ziet..
Edit, sorry voor de nek hernia
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
Min 30 is wel echt een bazendoel!! Dat lukt je. Wanneer zou het zover moeten zijn volgens nr excel sheet?quote:Op woensdag 25 november 2015 11:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik ben maar 1.68 helaas
Mijn BMI is nu 26,5. En een aantal maanden geleden zag ik dat 75 erg haalbaar was en heb ik mijn doel naar beneden bijgesteld, naar 68,7. Stom getal, maar dat zou dan -30 zijn in totaal. Ik wil eigenlijk gewoon "onder de 70".
Maar jij hoeft dan ook niet meer zo heel veel, toch?
bmi 32 is wel ERNSTIG overgewcht he??quote:Op woensdag 25 november 2015 11:59 schreef Stormqueen het volgende:
BMI is niet zaligmakend maar een BMI van 32 is ook geen formaat slagschip meestalje ziet er prachtig uit overigens, ik denk dat jij ook best wat spiermassa hebt
zou leuk zijn als dat op 2 maart zou zijn. Volgens de wiskunde van het gemiddelde over de afgelopen 38 weken zou het eerder zijn, maar volgens mijn eigen wiskunde zou ik echt precies rond die koers uit moeten komenquote:Op woensdag 25 november 2015 11:59 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Min 30 is wel echt een bazendoel!! Dat lukt je. Wanneer zou het zover moeten zijn volgens nr excel sheet?
Nog 9 kilo. En dan kijk ik even verder want een beetje meer mag dan nog wel. Ik kan me niet herinneren dat ik ooit minder dan 75 woog...
Ja volgens wikiquote:Op woensdag 25 november 2015 12:01 schreef Barreltje het volgende:
[..]
bmi 32 is wel ERNSTIG overgewcht he??
Daarbij wordt er geen rekeing gehouden met spiermassa en lichaamsbouw. Kortom, het is niet zo zwart/witquote:Met de ‘Body Mass Index’ (BMI) kan de verhouding tussen de lengte en het gewicht van een persoon worden berekend. Deze berekening geeft een goede indicatie of er sprake is van (ernstig) overgewicht. Bij een BMI tussen de 18,5 en de 25 is sprake van een gezond gewicht, bij een BMI tussen de 25 en de 30 heeft men overgewicht en een BMI van 30 of hoger betekent dat men obesitas heeft. Wanneer de BMI 40 of hoger is spreken we van morbide obesitas, ofwel ziekelijk overgewicht. Ook bij een BMI van 35 kan er sprake zijn morbide obesitas, indien zich door overgewicht veroorzaakte gezondheidsklachten voordoen. Hierbij valt bijvoorbeeld te denken aan diabetes, gewrichts-problemen, hoge bloeddruk en hart- en vaatziekten.
*Pampusquote:Op woensdag 25 november 2015 12:17 schreef DancingPhoebe het volgende:
Mijn einddoel ligt inmiddels op 69, maar daar ben ik zeker nog niet serieus naar toe aan het werken. Er zitten nog een aantal subdoelen voor. Waarvan de eerste onder de 80 is.
Ik was heel lekker bezig, maar ik werd ziek, dus toen lag ik voor pampes en deed ik niets en mijn lichaam raar en liet ik het weer even los. Moet weer in de zone, maar daar moet ik mezelf wel toe pushen
O ja aardappelaardappel.quote:
Is dat zo ja? Wanneer en door wie wordt zoiets dan besloten? Intrigerend eigenlijk wel. Alsof we onze hele samenleving baseren op dingen die door 5 deelbaar zijnquote:Op woensdag 25 november 2015 12:16 schreef Isabeau het volgende:
En niet vergeten dat op een gegeven moment BMI van normaal gewicht naar overgewicht zomaar is veranderd van 27 naar 25. Daar zat niet echt een goed idee achter. Je morbiditeits kans is net zo groot bij een BMI van 27 als bij een BMI van 23. In de statistieken kreeg je toen ook zomaar uit het niets heel plots ook veel meer mensen met overgewicht.
maar autistisch gezien is dat ook wel heul fijnquote:Op woensdag 25 november 2015 14:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Is dat zo ja? Wanneer en door wie wordt zoiets dan besloten? Intrigerend eigenlijk wel. Alsof we onze hele samenleving baseren op dingen die door 5 deelbaar zijn
Eet je vingers op!quote:
quote:Op woensdag 25 november 2015 14:08 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Eet je vingers op!
3-dubbel effect!
Why not both?quote:Op woensdag 25 november 2015 14:08 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik eet zo wel taart, of thee. Hoewel je dat niet eet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |