SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Veelgebruikte, awesome, gezonde receptenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fear is the path to the Dark Side.
Op de weegschaal? Nee, vandaag nietquote:Op maandag 23 november 2015 11:00 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb gewoon een pre-zwangerschap-spijkerbroek aan
Lonaa, ben je al geweest?
Stom is dat he! Mijn 81,9 was post-poep gister. En vanochtend 82,3 pre-poepquote:Op maandag 23 november 2015 11:13 schreef Stormqueen het volgende:
75,1 vóór het poepen. Ik hoefde pas na het ontbijt te kakken vanmorgen, sabotage
Nou, ik heb nog wel met wat af en aan gehardloopt, maar heb eigenlijk sinds mei 2014 niet écht lekker meer hardgelopen. Vorig jaar december ben ik officieel een hersteltraject ingegaan met fysio, die heeft me wat mbt structurele schade op weg geholpen, en ik ben volgens mij nu ook sterk genoeg in m'n core on die schade op te vangen/te beperken, alleen kwam er dus ook nog een strakke spier overheen/bij in diezelfde regio die opgelost moet wordenquote:Op maandag 23 november 2015 15:15 schreef Stormqueen het volgende:
Kun jij al zo lang niet hardlopen, Mo? Damn!
Wel fijn dat er eindelijk een einde aan lijkt te komen
Ai. Hier ook rugklachten + bilspier. Daarmee begon het tenminste. Inmiddels ook heup + hamstring en het begint zelfs pijn in knie en kuit te veroorzaken, uitstralende pijn en tintelingen tot in mijn voet, etc. Inmiddels al ruim drie maanden fysiotherapie en nog geen finish in zicht...quote:Op maandag 23 november 2015 15:18 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nou, ik heb nog wel met wat af en aan gehardloopt, maar heb eigenlijk sinds mei 2014 niet écht lekker meer hardgelopen. Vorig jaar december ben ik officieel een hersteltraject ingegaan met fysio, die heeft me wat mbt structurele schade op weg geholpen, en ik ben volgens mij nu ook sterk genoeg in m'n core on die schade op te vangen/te beperken, alleen kwam er dus ook nog een strakke spier overheen/bij in diezelfde regio die opgelost moet worden
quote:Op maandag 23 november 2015 16:08 schreef Lonaa het volgende:
Ja. Hij was warm, pittig, zout, met ballen en 2 plakjes vers stokbrood.
Nou, ik verheug me op de toekomstquote:Op maandag 23 november 2015 18:44 schreef Sjeen het volgende:
Goed nieuws
http://www.ergogenics.org(...)tje-makkelijker.html
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
quote:Op maandag 23 november 2015 18:52 schreef motorbloempje het volgende:
Ik vertelde mijn moeder dat ik erg lekker ging met afvallen en sporten.
"Oh, ben je weer aan het afvallen? Is niet nodig hoor! je hebt al zo'n smal bekkie"Als je altijd een beetje een bolle toet hebt gehad dan zie je er plots een stúk smaller uit voor je omgeving en dat is wennen. Ik denk dat het ook daar vandaan komt dat mensen uitroepen dat je nu wel genoeg bent afgevallen want "er blijft niets van je over". Of "je wordt nu wel heel mager", terwijl je BMI echt nog boven de 27 is. Ik denk dat het om het beeld dat ze van je hadden gaat, niet of je nu echt slank bent of niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
Ja, ik heb van mezelf al een vrij rond hoofd (altijd leuk op hardloopfoto's), maar ik vind het nog steeds een vrij rond hoofdquote:Op maandag 23 november 2015 18:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als je altijd een beetje een bolle toet hebt gehad dan zie je er plots een stúk smaller uit voor je omgeving en dat is wennen. Ik denk dat het ook daar vandaan komt dat mensen uitroepen dat je nu wel genoeg bent afgevallen want "er blijft niets van je over". Of "je wordt nu wel heel mager", terwijl je BMI echt nog boven de 27 is. Ik denk dat het om het beeld dat ze van je hadden gaat, niet of je nu echt slank bent of niet.
+1 op wat Isa zegt hoor. It's not you, it's actually the others in dezequote:Op maandag 23 november 2015 19:00 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ja, ik heb van mezelf al een vrij rond hoofd (altijd leuk op hardloopfoto's), maar ik vind het nog steeds een vrij rond hoofd![]()
dit, alles.quote:Op maandag 23 november 2015 18:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Als je altijd een beetje een bolle toet hebt gehad dan zie je er plots een stúk smaller uit voor je omgeving en dat is wennen. Ik denk dat het ook daar vandaan komt dat mensen uitroepen dat je nu wel genoeg bent afgevallen want "er blijft niets van je over". Of "je wordt nu wel heel mager", terwijl je BMI echt nog boven de 27 is. Ik denk dat het om het beeld dat ze van je hadden gaat, niet of je nu echt slank bent of niet.
Is dat zo erg dan? Toch juist knap dat je zoveel bent afgevallen? Getuigt van doorzettingsvermogenquote:Op maandag 23 november 2015 21:53 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ben trouwens wel blij dat mijn nieuwe collega's mijn dikke ikke niet kennen. Draag ik dát stigma iig niet mee
time to let go of your inner fattyquote:Op maandag 23 november 2015 21:55 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik vind het juist heel gek dat ik tegenwoordig mensen (goed) ken die mij niet dik kennen. Als ik het dan heb over dik zijn kijken ze me aan like![]()
![]()
en dat vind ik soms lastig.
nah weet niet. Liever dat ze me om andere dingen respecteren zeg maar. Anders blijf je altijd "dat meisje dat zoveel is afgevallen", voor al het andere. Maar misschien ben ik daar gek in.quote:Op maandag 23 november 2015 21:55 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Is dat zo erg dan? Toch juist knap dat je zoveel bent afgevallen? Getuigt van doorzettingsvermogen.
De groepachterdiedehelemusicaluithaarhoofdkon is ook onderdeel van de 2015 DP evenals de vroegere fatty.quote:Op maandag 23 november 2015 21:56 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
time to let go of your inner fatty
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |