abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157777921
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 november 2015 01:06 schreef Geralt het volgende:
Ik ben alvast voorstander van vooral niet meedoen. Wij hebben daar niets te zoeken.

Hoe meer bommen wij daar gaan gooien hoe groter de kans op een aanslag hier.

Niet doen dus.

Laat de grote jongens dat maar lekker uitvechten daar (Amerika, Rusland en China).
Ja, laat de grote jongens het vuile werk maar weer oplossen. Net zoals bij de NAVO.
pi_157778052
Heel Brussel ligt plat, maar nog steeds niet het idee om alle asielzoekers Europa uit te gooien.
En vervolgens van huis tot huis alle illegalen opsporen en uitzetten.
Binnen enkele maanden is Europa vrij van deze plaag.

Maar nee, de gewone mensen krijgen een politiestaat en de grenzen blijven open.
pi_157778055
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 november 2015 01:06 schreef Geralt het volgende:
Ik ben alvast voorstander van vooral niet meedoen. Wij hebben daar niets te zoeken.

Hoe meer bommen wij daar gaan gooien hoe groter de kans op een aanslag hier.

Niet doen dus.

Laat de grote jongens dat maar lekker uitvechten daar (Amerika, Rusland en China).
Daar ligt het niet aan.
Er zijn maar 3 oorzaken van de ellende in niet-westerse landen:
- Extreme geboortecijfers in niet-westerse landen
- De islam
- Achterlijke culturen (Afrika)

Uit de ellende in niet-westerse landen brengt testosteronbommen voort die hun frustratie in Europa afreageren.
Aangezien wij totaal geen grip hebben op die landen is grenzen hermetisch sluiten de enige oplossing.

[ Bericht 6% gewijzigd door JanKorteachternaam op 24-11-2015 02:27:51 ]
pi_157778210
Nog steeds gaan de ogen niet open terwijl de derde wereldoorlog is begonnen.

Wat mij ook opvalt is dat er geen wekelijkse peilingen meer zijn terwijl die er voorheen wel waren. Mag de virtuele groei van de PVV niet gezien worden?
pi_157778274
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 00:26 schreef Infection het volgende:

[..]

Binnenkort wordt Nederland ook een doelwit:

VS vraagt Nederland officieel: bombardeer Syrië
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)eel-bombardeer-syrie
Het antwoord is nee, tenzij de VS het aan ons vraagt dan is het ja.
pi_157778275
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 03:11 schreef JanKorteachternaam het volgende:

Wat mij ook opvalt is dat er geen wekelijkse peilingen meer zijn terwijl die er voorheen wel waren. Mag de virtuele groei van de PVV niet gezien worden?
Peilingen zijn gebakken lucht, fillers, komkommernieuws buiten komkommertijd. Pas als het grote nieuws geen hoofdzaak meer is, dan komen de peilingen weer.
pi_157778483
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 03:11 schreef JanKorteachternaam het volgende:

Voor een wereldoorlog zijn er twee elkaar met wapens bestrijdende grootmachten nodig. IS is dat niet. Bovendien is de hele wereld eensgezind over dat IS moet verdwijnen.

Het spijt me voor je, maar aan de criteria voor een wereldoorlog wordt bij lange na niet voldaan. Ga maar ergens anders sidderen en beven van angst.
pi_157779565
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 november 2015 07:19 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Voor een wereldoorlog zijn er twee elkaar met wapens bestrijdende grootmachten nodig. IS is dat niet. Bovendien is de hele wereld eensgezind over dat IS moet verdwijnen.

Het spijt me voor je, maar aan de criteria voor een wereldoorlog wordt bij lange na niet voldaan. Ga maar ergens anders sidderen en beven van angst.
In de tijd waarin voor het eerst werd gesproken over "wereldoorlogen" was dat zo. De wereld was toen eenvoudig met natiestaten en gecontroleerde grenzen. Nu is de situatie anders.

Een wereldoorlog is een oorlog die zich in een groot aantal landen afspeelt. Tot de WO2 was bijna elke oorlog een traditionele front-oorlog, vandaag de dag zijn er amper nog front-oorlogen. Dat maakt dat de derde wereldoorlog er heel anders uit zal zien dan de eerste twee.

Waar heb ik iets over IS gezegd? De derde wereldoorlog gaat tussen het westen en de islam. Dat is veel breder dan IS.

Jammer trouwens dat linkse types altijd met persoonlijke aanvallen moeten komen -> "Ga maar ergens anders sidderen en beven van angst."
pi_157779798
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 november 2015 04:09 schreef Beathoven het volgende:

[..]

De VS heeft Nederland gevraagd om te bombarderen in Syrië. Een ruime meerderheid van de Tweede Kamer is voor. Coalitiepartner PvdA is zoals verwacht tegen. Dan lijkt mij nieuwe verkiezingen het beste antwoord.
pi_157779862
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 09:33 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

In de tijd waarin voor het eerst werd gesproken over "wereldoorlogen" was dat zo. De wereld was toen eenvoudig met natiestaten en gecontroleerde grenzen. Nu is de situatie anders.

Een wereldoorlog is een oorlog die zich in een groot aantal landen afspeelt. Tot de WO2 was bijna elke oorlog een traditionele front-oorlog, vandaag de dag zijn er amper nog front-oorlogen. Dat maakt dat de derde wereldoorlog er heel anders uit zal zien dan de eerste twee.

Waar heb ik iets over IS gezegd? De derde wereldoorlog gaat tussen het westen en de islam. Dat is veel breder dan IS.

Jammer trouwens dat linkse types altijd met persoonlijke aanvallen moeten komen -> "Ga maar ergens anders sidderen en beven van angst."
Jammer dat je er weer een links/rechtsdiscussie van maakt.

Wat ik wil zeggen is dat je niet in oorlog kunt zijn met een ideologie. Je kunt dus ook geen oorlog verklaren aan een ideologie. Ik heb ook geen hoge pet op van islam, maar je kunt er niet mee in oorlog zijn. Je kunt wel in oorlog zijn met islamieten. Dat is nog lang niet het geval.
pi_157779871
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 november 2015 09:57 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Jammer dat je er weer een links/rechtsdiscussie van maakt.
Bedoel je die laatste zin? Dat is geen discussie maar een opmerking. Bepaalde types die linkse standpunten vertegenwoordigen beginnen altijd met schelden of worden persoonlijk. Graag hoor ik suggesties hoe ik die laatste zin kan herformuleren.
pi_157779892
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 02:21 schreef JanKorteachternaam het volgende:
Heel Brussel ligt plat, maar nog steeds niet het idee om alle asielzoekers Europa uit te gooien.

Dit
Bodybuilding #1
Hardlopen #2
pi_157779920
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 09:58 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Bedoel je die laatste zin? Dat is geen discussie maar een opmerking. Bepaalde types die linkse standpunten vertegenwoordigen beginnen altijd met schelden of worden persoonlijk. Graag hoor ik suggesties hoe ik die laatste zin kan herformuleren.
Ik ben één van de felste tegenstanders van islam. Ik voel me alleen niet geroepen om allerlei oorlogstaal uit te kramen. Daar is geen enkele reden toe.
pi_157779938
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 november 2015 10:01 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Ik ben één van de felste tegenstanders van islam. Ik voel me alleen niet geroepen om allerlei oorlogstaal uit te kramen. Daar is geen enkele reden toe.
Met oorlogstaal bereik je niets. Dus dat ben ik met je eens.
Wel zijn stevige maatregelen nodig. Er is geen plaats voor de islam in Europa. Dat is m.i. geen oorlogstaal. Oorlogstaal is "We moeten IS vernietigen" of "We moeten de islam vernietigen". Dat zul je mij nooit zien schrijven. Maar Europa moet wel vrij worden van islam om het continent (West-Europa en een stukje Balkan) te herstellen.
pi_157780002
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 10:02 schreef JanKorteachternaam het volgende:

[..]

Met oorlogstaal bereik je niets. Dus dat ben ik met je eens.
Wel zijn stevige maatregelen nodig. Er is geen plaats voor de islam in Europa. Dat is m.i. geen oorlogstaal. Oorlogstaal is "We moeten IS vernietigen" of "We moeten de islam vernietigen". Dat zul je mij nooit zien schrijven. Maar Europa moet wel vrij worden van islam om het continent te herstellen.
Ik weet niet of je zo ver moet willen gaan. Islam vind ik een verderfelijke religie. Dat geldt overigens voor elke religie. Je kunt dit terrorisme ook niet los zien van de islam. Maar alle islamieten deporteren zal juist oorlog veroorzaken. Je mag mensen niet buitensluiten om wat ze geloven, ook al is elke religie in de basis achterlijk.

Dat islam en onze cultuur onverenigbaar zijn, is een feit. Dertig jaar aanmodderen heeft dat wel bewezen. Maar ik denk dat we maar gewoon op die blaren moeten zitten. Het alternatief is een lont in een kruitvat aansteken. Dat is iedereen over de grens kieperen. Dan heb je net over de grens een horde boze ontheemde mensen wonen. Die gaan dan wel wraak zoeken.
pi_157780044
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 november 2015 10:07 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Ik weet niet of je zo ver moet willen gaan. Islam vind ik een verderfelijke religie. Dat geldt overigens voor elke religie. Je kunt dit terrorisme ook niet los zien van de islam. Maar alle islamieten deporteren zal juist oorlog veroorzaken. Je mag mensen niet buitensluiten om wat ze geloven, ook al is elke religie in de basis achterlijk.

Dat islam en onze cultuur onverenigbaar zijn, is een feit. Dertig jaar aanmodderen heeft dat wel bewezen. Maar ik denk dat we maar gewoon op die blaren moeten zitten. Het alternatief is een lont in een kruitvat aansteken. Dat is iedereen over de grens kieperen. Dan heb je net over de grens een horde boze ontheemde mensen wonen. Die gaan dan wel wraak zoeken.
Eerst moet maar eens erkend worden dat met de massale immigratie uit achterlijke landen (gastarbeiders die niet meer vertrokken, gezinshereniging, de hele wereld als "vluchteling" toelaten, grenzen open voor voormalige koloniën) een gigantische historische blunder is begaan. Pas dan kan gepraat worden over herstel van deze fout.
pi_157780058
quote:

Schei nou toch eens uit met die derde wereldoorlog man. :')
Zonder wrijving geen glans
  dinsdag 24 november 2015 @ 10:15:59 #218
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_157780145
Hoogste niveau blijft in Brussel tot volgende week maandag... Ik vraag me toch serieus af wat hier de bedoeling van is.

Ik zie er voorts geen verkeerde intenties achter, gezien de huidige regering vooral bezig is met de economie en deze situatie is echt heel erg slecht voor de economie dus dat zou al niet kloppen. Maar toch wil ik graag dat iedereen snel terug normaal gaat doen :{
Political correctness is tyranny with manners
- Charlton Heston
  dinsdag 24 november 2015 @ 10:23:03 #219
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_157780253
http://www.demorgen.be/bi(...)-achteruit-b9d9bb89/

Ja jongens volgens de krant De Morgen en haar lezers zijn we in een politiestaat beland :'). Linkse hippies
- Charlton Heston
pi_157780268
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 10:10 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Schei nou toch eens uit met die derde wereldoorlog man. :')
je zou het wel zomaar gaan denken, diverse landen (incl supermachten) tegen 1 'kwaad' dat zich alsnog uitbreidt..
mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
pi_157780719
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_157782566
quote:
7s.gif Op dinsdag 24 november 2015 10:15 schreef Lothiriel het volgende:
Hoogste niveau blijft in Brussel tot volgende week maandag... Ik vraag me toch serieus af wat hier de bedoeling van is.

De EU krijgt te weinig aandacht. Kijk eens mensen, de EU wordt bedreigd, nu willen we graag dat u al uw privacy inlevert want het is menens, echt waar hoor..

Het ergste is nog, 95% van de sheeple slikt dit als zoete koek..
Minister Cramer: "Milieuvervuiling mag zolang je maar betaalt."
Minister Cramer: "Mensheid in 2100 grotendeels verdwenen."
Minister Cramer: "In 2050 40% van alle dier- en plantensoorten uitgestorven."
  dinsdag 24 november 2015 @ 12:38:29 #223
406034 Bugno
Campione d. Mondo 91/92
pi_157783043
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 02:21 schreef JanKorteachternaam het volgende:

Man man man, "openlijk" pleiten voor razzia's en deportatie. Unglaublich...
Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius
  dinsdag 24 november 2015 @ 13:07:50 #224
94668 Joost-mag-het-weten
Voor Vorst, Vlaming & vr R
pi_157783639
quote:

Ik zie er voorts geen verkeerde intenties achter, gezien de huidige regering vooral bezig is met de economie en deze situatie is echt heel erg slecht voor de economie dus dat zou al niet kloppen. Maar toch wil ik graag dat iedereen snel terug normaal gaat doen :{
De bedoeling is vooral de macht van de burgemeesters (in het Brussels gewest zijn dat vooral PS-coryfeeën) over de politie te "overrulen" richting het federale niveau.
Frank Vandenbroucke : * 06-11-74; + 12-10-09
"Mijn comeback wordt de grootste uit de wielergeschiedenis!" (14-08-07)
"Vdb is klaar om opnieuw te schitteren" (10-10-07)
"Ik rij geen koers, ik geef een voorstelling" (17-01-08)
pi_157784013
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 12:38 schreef Bugno het volgende:

Wel iemand die het probleem serieus neemt en echte maatregelen wil.
Ik zeg het voor de zoveelste keer:
Als je nu geen echte maatregelen neemt en het moslim- fundamentalisme en -terrorisme laat voortwoekeren, dan moet je straks draconische maatregelen nemen zoals internering en deportatie. Door het wegkijken en bagatelliseren werk je dus precies in de hand wat Nazi's graag zouden willen.
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
pi_157784077
quote:

Ik vermoed dat er meer aan de hand is dan een dreiging van een "reguliere" aanslag, misschien is er een dreiging met chemische wapens. Als dat zo is dan zijn de maatregelen gerechtvaardigd.
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
  dinsdag 24 november 2015 @ 13:34:19 #227
66825 Reya
Fier Wallon
pi_157784225
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 13:07 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:

[..]

De bedoeling is vooral de macht van de burgemeesters (in het Brussels gewest zijn dat vooral PS-coryfeeën) over de politie te "overrulen" richting het federale niveau.
Moch, die PS-dominantie valt op gemeentelijk niveau eigenlijk wel mee, op gewestelijk niveau is deze dan nog sterker.
pi_157784402
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 november 2015 10:07 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Daarom ben ik er al lang een voorstander van dat nieuwkomers een document moeten ondertekenen waarin ze plechtig beloven dat de Nederlandse wetgeving voor hen zwaarder telt dan de heilige Koran etc.
Ze mogen best hun eigen gebruiken hebben maar enkel indien ze niet strijdig zijn met onze wetgeving en ze mogen die gebruiken beoefenen wanneer ze niet conflicteren met onze gebruiken (dus als de rest er geen last van heeft).
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  dinsdag 24 november 2015 @ 14:15:06 #229
192592 SureD1
------------------------------
pi_157785199
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 13:41 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Daarom ben ik er al lang een voorstander van dat nieuwkomers een document moeten ondertekenen waarin ze plechtig beloven dat de Nederlandse wetgeving voor hen zwaarder telt dan de heilige Koran etc.
Ze mogen best hun eigen gebruiken hebben maar enkel indien ze niet strijdig zijn met onze wetgeving en ze mogen die gebruiken beoefenen wanneer ze niet conflicteren met onze gebruiken (dus als de rest er geen last van heeft).
Ga je met dat document ook de Bible-belt in? De SGP zet de Bijbel boven de Grondwet... Zelfde euvel...
  dinsdag 24 november 2015 @ 14:15:18 #230
159093 bascross
Get to the chopper!
pi_157785204
Lekker vergaderen vanmiddag met de NAVO in de gevaarlijkste stad van de EU.
Bedankt Hans.
pi_157785244
rachel franse ‏@rachelfranse 50sseconds ago

rachel franse Retweeted Stefan de Vries

en #placedelarepublique ontruimd. #paris
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_157785407
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 november 2015 14:15 schreef SureD1 het volgende:

[..]

Ga je met dat document ook de Bible-belt in? De SGP zet de Bijbel boven de Grondwet... Zelfde euvel...
Nee, want ik stel juist voor dat nieuwkomers het ondertekenen en die komen elders het land binnen. Als er christenen tussen die nieuwkomers zitten dan moeten die dat ook tekenen, dat is vanzelfsprekend. Iedereen zou het moeten ondertekenen en de Koran zou daar dan ook niet als enig religieus boek worden genoemd. Verder moet je ervoor zorgen dat het document niet overbodig lang is: het moet compleet maar bondig zijn zodat het in detail kan worden (voor)gelezen alvorens de persoon het ondertekent, dit om te voorkomen dat mensen wat ondertekenen zonder te weten wat ze ondertekenen. De kern is dat ze akkoord gaan met de suprematie van de Nederlandse wetgeving en de Nederlandse cultuur, terwijl tegelijkertijd wordt uitgelegd dat ze (uiteraard) wel het recht hebben op hun eigen gebruiken zolang die niet conflicteren met die van ons. Het is een beetje nationalistisch maar het voorkomt mogelijk allerlei problemen die we nu hebben. Tegelijkertijd moeten we er niet al te veel van verwachten.
#NoDAPL
pi_157785587
quote:
10s.gif Op dinsdag 24 november 2015 14:15 schreef bascross het volgende:
Lekker vergaderen vanmiddag met de NAVO in de gevaarlijkste stad van de EU.
Wijk vs. stad. ;)
Waar de NATO is gevestigd is het gewoon veilig, daar kan je dan ook met een gerust hart 24/7 alleen als meisje op straat lopen. Er zijn daar echter ook wijken in Brussel waarin dat niet kan maar dat is heel erg oud nieuws, dat was 10 jaar geleden niet anders, alleen besteedden de media er toen weinig aandacht aan.
#NoDAPL
pi_157785644
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 12:38 schreef Bugno het volgende:

[..]

Dat is best wel extreem maar als het zo doorgaat met die aanslagen dan gaat op een gegeven moment een voldoende groot deel van de bevolking wel akkoord gaan met zulke maatregelen. Daarom beter maar voorkomen door wat strenger te kijken bij wie we het land binnen laten.
#NoDAPL
pi_157785779
quote:

EenVandaag: PVV -1.
pi_157785873
quote:

Willen andere mensen ajb. bevestigen/falsificeren dat dit zo is? Ik heb al maandenlang niets gezien van die programma's.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
#NoDAPL
  dinsdag 24 november 2015 @ 14:43:44 #237
30873 Vallon
Life is unpredictable
pi_157785891
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 14:23 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Nee, want ik stel juist voor dat nieuwkomers het ondertekenen en die komen elders het land binnen. Als er christenen tussen die nieuwkomers zitten dan moeten die dat ook tekenen, dat is vanzelfsprekend. Iedereen zou het moeten ondertekenen en de Koran zou daar dan ook niet als enig religieus boek worden genoemd. Verder moet je ervoor zorgen dat het document niet overbodig lang is: het moet compleet maar bondig zijn zodat het in detail kan worden (voor)gelezen alvorens de persoon het ondertekent, dit om te voorkomen dat mensen wat ondertekenen zonder te weten wat ze ondertekenen. De kern is dat ze akkoord gaan met de suprematie van de Nederlandse wetgeving en de Nederlandse cultuur, terwijl tegelijkertijd wordt uitgelegd dat ze (uiteraard) wel het recht hebben op hun eigen gebruiken zolang die niet conflicteren met die van ons. Het is een beetje nationalistisch maar het voorkomt mogelijk allerlei problemen die we nu hebben. Tegelijkertijd moeten we er niet al te veel van verwachten.
In aanvulling zou ik dan nog graag zien dat de nieuwkomers een financiële verplichting aangaan als bijdrage van 'onze' kosten bij hun opvang. Zover ik nu weet 'kost' elke (asiel)zoeker. vluchteling,sowieso al ¤22K per persoon.
Hebben ze dat geld niet, geen probleem; de schuld blijft staan (groeit evt.) en wordt grotendeels kwijtgescholden bij vertrek (om niet meer terug te komen).

De ervaring leert dat 'geld' een verrekt goede motivator is om belangen te illustreren en mede te (onder)steunen.
"On bended knee is no way to be free" Peter R 1954-2021 (©Zapata)
Hegel: "De waarheid is subjectief"
Covid19: "Doctors can’t cure stupid, but at least they can sedate it."
pi_157786261
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 14:23 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Bedoel je daar elke Nederlander mee, wordt interessant als een Nederlander dat niet tekent.
pi_157786314
VTMNIEUWS twitterde op dinsdag 24-11-2015 om 14:57:21 De gebouwen van de Technische Scholen Mechelen zijn ontruimd door een bommelding. https://t.co/nAD0NfrKcY reageer retweet
pi_157786339
Is er ooit wel 's een bommelding geweest waarbij ze ook daadwerkelijk een bom hebben aangetroffen? :N
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_157786927
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 november 2015 04:09 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Wat is dit voor krankzinnigheid van de VS; er is niet eens een mandaat om daar binnen te komen met vliegtuigen. Laat ze eerst maar eens in VN verband iets voor elkaar krijgen en dan praten we verder. Wat de VS en andere landen doen is in principe illegaal; zij hebben geen toestemming van Syrië om daar te zijn, niet dat het iets uitmaakt voor de VS natuurlijk.
  dinsdag 24 november 2015 @ 15:30:23 #242
406034 Bugno
Campione d. Mondo 91/92
pi_157787097
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 14:33 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Dat is best wel extreem maar als het zo doorgaat met die aanslagen dan gaat op een gegeven moment een voldoende groot deel van de bevolking wel akkoord gaan met zulke maatregelen. Daarom beter maar voorkomen door wat strenger te kijken bij wie we het land binnen laten.
Want de aanslagplegers waren asielzoekers? Het is ernstig gesteld met "de bevolking" als aanslagen door ingezetenen een vrijbrief zijn voor maatregelen als internering en/of deportatie.
Fitter. Happier. More productive
---------------------------------------------------
If you think in terms of a year, plant a seed; if in terms of ten years, plant trees; if in terms of 100 years, teach the people. - Confucius
pi_157787773
Net een enorme politieactie hier in de straat, Europese wijk of in de buurt, speciale eenheden, gemaskerd, getrokken wapens. En net zo snel als ze gekomen waren zijn ze ook weer weg benieuwd of ze iemand hebben gearresteerd inderdaad.
pi_157788034
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 16:00 schreef Slaro het volgende:
Net een enorme politieactie hier in de straat, Europese wijk of in de buurt, speciale eenheden, gemaskerd, getrokken wapens. En net zo snel als ze gekomen waren zijn ze ook weer weg benieuwd of ze iemand hebben gearresteerd inderdaad.
Erdogan opgepakt? :P
pi_157788095
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 16:12 schreef Ketchupcurry het volgende:

[..]

Erdogan opgepakt? :P
Was het maar zo'n feest.
pi_157788165
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 13:41 schreef Bram_van_Loon het volgende:

[..]

Net als de eed of belofte voor rijksambtenaren, dit jaar regent het aanhoudingen in die sector ivm hulp bij drugssmokkel.

Of ook zo'n leuke plechtige belofte is dagelijks te bewonderen in de stadhuizen van Nederland. Dan heeft de vrouw een prachtige witte jurk aan en de man een pak. 5 of 10 jaar later wensen ze elkaar dood.

Mensen icm plechtig iets beloven gaat nooit werken. En met een opblaasmoslim kom je er pas achter dat hij zijn belofte niet gehouden heeft op het moment dat hij/zij in een straal van honderden meters bij elkaar geveegd kan worden.

Grappig detail dat opblaasmoslim door de spellingscontrole heen komt trouwens :)
  dinsdag 24 november 2015 @ 16:29:28 #247
425882 Lothiriel
Altijd optimistisch!
pi_157788446
http://www.demorgen.be/bi(...)pse-school-b3cc04ea/

quote:
18-jarige leerling riskeert 2 jaar cel na valse bommelding in Antwerpse school

In Antwerpen is een 18-jarige jongeman opgepakt voor de valse bommelding gisteren in de Secundaire Handelsschool Sint-Lodewijk aan de Lombardenvest. Dat meldt de Antwerpse afdeling van het parket van Antwerpen. De verdachte is een leerling van de school en heeft de feiten bekend. Hij riskeert een gevangenisstraf van maximum 2 jaar en het opdraaien voor de gemaakte kosten.

De valse melding kwam maandagochtend per telefoon via het noodnummer 101 binnen bij de politiediensten en had het over een bom die rond de middag in de school in kwestie zou ontploffen. De politie liet het complex daarom ontruimen en doorzoeken, maar er werd niets gevonden. Pas iets na de middag werden de lessen hervat.

De politie startte meteen een onderzoek en dat leidde 's avonds nog tot de arrestatie van een leerling. Aangezien die meerderjarig is, werd hij ter beschikking gesteld van de onderzoeksrechter. Het parket stelt dat dergelijke feiten "absoluut niet getolereerd kunnen worden en steeds aanleiding zullen geven tot een zeer strenge afhandeling door het openbaar ministerie".

De onderzoeksrechter heeft de 18-jarige verdachte intussen wel onder voorwaarden vrijgelaten. Het onderzoek naar de omstandigheden waarin de feiten hebben plaatsgevonden en naar de motieven van de verdachte, wordt verder gezet. Dat meldt perswoordvoerster Stéphanie Chomé.

Ook naar de valse bommeldingen van vrijdag in drie andere Antwerpse scholen loopt intussen nog een onderzoek.
Goede straf. Nu hoeft gevangenisstraf voor mij niet per se, maar zeker 2 jaar lang straf (bijvoorbeeld 2 jaar taakstraf om z'n nieuwe schulden af te betalen) zie ik wel zitten.

[ Bericht 4% gewijzigd door Lothiriel op 24-11-2015 16:34:51 ]
- Charlton Heston
pi_157789504
De Duitse politie gaat na de terroristische aanslagen van Parijs een tip na over terreurverdachte Salah Abdeslam. Er zou een serieuze aanwijzing zijn binnengekomen dat Abdeslam zich op een door de politie gekend adres in het district Minden-Lübbecke in Oost-Westfalen kan ophouden. Dat deelden de autoriteiten vandaag mee.
pi_157789716
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 17:17 schreef Sunshine1982 het volgende:
De Duitse politie gaat na de terroristische aanslagen van Parijs een tip na over terreurverdachte Salah Abdeslam. Er zou een serieuze aanwijzing zijn binnengekomen dat Abdeslam zich op een door de politie gekend adres in het district Minden-Lübbecke in Oost-Westfalen kan ophouden. Dat deelden de autoriteiten vandaag mee.
Ze hebben al invallen gedaan. Niet gevonden. Was een extra journaal op wdr.
pi_157789794
quote:
1s.gif Op dinsdag 24 november 2015 17:27 schreef ConsoleUser het volgende:

[..]

Ze hebben al invallen gedaan. Niet gevonden. Was een extra journaal op wdr.
Vroeg of laat valt die gast zolang hij geen aanslag pleegt wel door de mand.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')