Vergelijkingen met eredivisievoetbal vind ik in deze discussie een beetje onzinnig. Wereldkampioen worden is toch het ultieme, veel mensen zouden een moord doen om wereldkampioen te worden. (op dit forum niet, ik weet het)quote:Op zondag 22 november 2015 23:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Misschien moeten ze in Alkmaar maar Johan Voskamp uitfluiten.
Laat maar, je wilt het gewoon niet begrijpen. Ik heb nu 3 keer uitgelegd dat ik Iniesta een geweldige voetballer vind, maar wel een bloedhekel aan hem heb omdat hij ons (of blijkbaar alleen mij) het ultieme vreugdemoment heeft ontnomen in 2010. Voetbal is meer dan een bal passen of schieten alleen. Voetbal is ook emotie.quote:Op zondag 22 november 2015 23:25 schreef Rickertman96 het volgende:
Een hekel hebben aan Iniestadan heb je ook een hekel aan voetbal
Ja doei, dan kan je Robben ook haten omdat hij die kans mistequote:Op zondag 22 november 2015 23:28 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Laat maar, je wilt het gewoon niet begrijpen. Ik heb nu 3 keer uitgelegd dat ik Iniesta een geweldige voetballer vind, maar wel een bloedhekel aan hem heb omdat hij ons (of blijkbaar alleen mij) het ultieme vreugdemoment heeft ontnomen in 2010. Voetbal is meer dan een bal passen of schieten alleen. Voetbal is ook emotie.
Heeft wel eventjes geduurd voordat ik hem die kans vergeven hebquote:Op zondag 22 november 2015 23:30 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Ja doei, dan kan je Robben ook haten omdat hij die kans miste
kut Robben!
Frank Heinen vind ik top, maar dat komt omdat ik voetbalhistorie erg belangrijk vind. Geweldig die oude beelden. Voor de rest van het verhaal ben ik het met je eens, lachwekkend om weer een half uur over die aanslagen te praten. (Die echt geen fuck met dat hele voetbal te maken hebben)quote:Op zondag 22 november 2015 23:46 schreef Perico het volgende:
De redactie van Studio Voetbal maakt voor Tom Egbers iedere week een draaiboek.
Iedere week moeten ze echter in ijltempo 80% van de onderwerpen schrappen. Tom is namelijk te bedeesd om de Mulders in de rede te vallen. Jack zou na 45 seconden terreur naar het voetbal zijn overgestapt.
Maar Tom wil kunst, popmuziek en wereldpolitiek in deze depressieve talkshow. De korte corner is aids in zijn puurste vorm en na Frank Heijnen wil je jezelf het liefste een kogel door je kop knallen.
Waarom doe ik mezelf dit nog aan.
Ja hij durft echt nooit in te grijpen, bang om iemand in de rede te vallen. Een slechtere gespreksleider op TV is er niet, welhaast. En als dan ook nog eens Dave Endt of Arno Vermeulen gaan aanschuiven..quote:Op zondag 22 november 2015 23:57 schreef Maartenfr12 het volgende:
Voor de rest van het verhaal ben ik het met je eens, lachwekkend om weer een half uur over die aanslagen te praten. (Die echt geen fuck met dat hele voetbal te maken hebben)
David Endt, hahaha. Dat is me een faalhaas zeg, die kan alleen maar in van die nep-poetische zinnen praten. Arno is een eigenwijs mannetje, maar zegt soms wel zinnige dingen.quote:Op maandag 23 november 2015 00:35 schreef Perico het volgende:
[..]
Ja hij durft echt nooit in te grijpen, bang om iemand in de rede te vallen. Een slechtere gespreksleider op TV is er niet, welhaast. En als dan ook nog eens Dave Endt of Arno Vermeulen gaan aanschuiven..
Robben heeft ons het ultieme vreugdemoment ontnomen in 2010.quote:Op zondag 22 november 2015 23:28 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Laat maar, je wilt het gewoon niet begrijpen. Ik heb nu 3 keer uitgelegd dat ik Iniesta een geweldige voetballer vind, maar wel een bloedhekel aan hem heb omdat hij ons (of blijkbaar alleen mij) het ultieme vreugdemoment heeft ontnomen in 2010. Voetbal is meer dan een bal passen of schieten alleen. Voetbal is ook emotie.
Zowel Iniesta als Robben ja.quote:Op maandag 23 november 2015 09:30 schreef superniger het volgende:
[..]
Robben heeft ons het ultieme vreugdemoment ontnomen in 2010.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gr gr
http://nos.nl/artikel/2071981-de-sport-van-zondag-bij-de-nos.htmlquote:Kuijt te gast bij Studio Voetbal
Om de zondag dan af te sluiten heeft Studio Voetbal 's avonds op NPO 1 Dirk Kuijt, Bert van Marwijk, Willem Vissers en Jan Mulder te gast.
Kuijt is een debiel.quote:Op zondag 29 november 2015 11:02 schreef Max23 het volgende:
[..]
http://nos.nl/artikel/2071981-de-sport-van-zondag-bij-de-nos.html
TOPSHOW
Geen idee maar omdat Gerrie het schaap het voetbal presenteerde dacht ik dat hij vrij was vandaagquote:Op zondag 29 november 2015 22:14 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Heeft ie nu al opgegeven dan?
lijkt me nietquote:Op zondag 29 november 2015 22:15 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Geen idee maar omdat Gerrie het schaap het voetbal presenteerde dacht ik dat hij vrij was vandaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |