Er gebeurt helemaal niks.quote:Op zondag 22 november 2015 21:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)-centrum-van-brussel
quote:Op zondag 22 november 2015 21:22 schreef iBenny het volgende:
twitter:stevencraneTV twitterde op zondag 22-11-2015 om 21:10:49Gelieve niet meer over politieacties in #Brussel te tweeten: heel belangrijk nu! #ParisAttacks #BrusselsLockdown #vrtnieuws reageer retweet
Meer dan dit ga je ook niet krijgen. Men wordt verzocht om zo weinig mogelijk/niks over politiebewegingen te meldenquote:
quote:Ook in Etterbeek is een operatie van de politie aan de gang. Dat meldt RTBF. Tientallen agenten en militairen zijn er aan het patrouilleren in de buurt van de kazernes.
Verder dan wat refurbished gedrag en een potje legendarisch doen komen ze niet.quote:
Met eruit drinken ben je wat minder principieel.quote:Op zondag 22 november 2015 21:28 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Etterbeek?
Daar zou ik niet in willen zwemmen.
Ik drink sowieso nooit uit beekjesquote:Op zondag 22 november 2015 21:29 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Met eruit drinken ben je wat minder principieel.²
Ja ik denk dat ze anders binnenvallen bij Dannyquote:Op zondag 22 november 2015 21:29 schreef Ryan3 het volgende:
Media stilte gevraagd door Belgische politie.
Topic kan dicht wrs?
Parijs is niet zo'n goed idee nu. In Amsterdam zijn ze bang voor die Bijlmernégers.quote:Op zondag 22 november 2015 21:30 schreef Jojoke het volgende:
Als iedereen in Brussel zit om daar de boel te beveiligen, dan reizen die terroristen toch gewoon verder naar een andere grote stad
Mwah er was vrij weinig te zien, denk dat ze van locatie aan het veranderen zijnquote:
Brussel zit op lockdown. Die kunnen onmogelijk meer weg.quote:Op zondag 22 november 2015 21:30 schreef Jojoke het volgende:
Als iedereen in Brussel zit om daar de boel te beveiligen, dan reizen die terroristen toch gewoon verder naar een andere grote stad
Seriously tho,quote:Op zondag 22 november 2015 21:29 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Ja ik denk dat ze anders binnenvallen bij Danny
twitter:PolFed_presse twitterde op zondag 22-11-2015 om 21:26:19Par sécurité, veuillez respecter le silence radio sur les médias sociaux concernant les opérations de police en cours à #Bruxelles. Merci reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |