Die phrases gebruik ik niet. Daar trigger je de AIVD mee.quote:
twitter:stevencraneTV twitterde op zondag 22-11-2015 om 21:10:49Gelieve niet meer over politieacties in #Brussel te tweeten: heel belangrijk nu! #ParisAttacks #BrusselsLockdown #vrtnieuws reageer retweet
Zijn collega die net uit beeld liep had een iets groter kanon vast...iets semi-automatisch... Wordt met zaklampen in auto's geschenen...quote:Op zondag 22 november 2015 21:16 schreef Yasmin23 het volgende:
Die agent bij de bus staat ook al klaar met z'n wapen in zijn hand...
Ik zou het toch wel eng vinden daar.quote:Op zondag 22 november 2015 21:18 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Zijn collega die net uit beeld liep had een iets groter kanon vast...iets semi-automatisch... Wordt met zaklampen in auto's geschenen...
En dan doet hij het zelf ookquote:Op zondag 22 november 2015 21:18 schreef Ryan3 het volgende:
twitter:stevencraneTV twitterde op zondag 22-11-2015 om 21:10:49Gelieve niet meer over politieacties in #Brussel te tweeten: heel belangrijk nu! #ParisAttacks #BrusselsLockdown #vrtnieuws reageer retweet
En met AIVD niet zeker?quote:Op zondag 22 november 2015 21:18 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Die phrases gebruik ik niet. Daar trigger je de AIVD mee.²
De halve wereld en meer heeft altijd al in brand gestaan. Nooit geschiedenisles gehad ofzo?quote:
Unheimisch is het zeker...quote:Op zondag 22 november 2015 21:18 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik zou het toch wel eng vinden daar.
'We didn't start the fire, it was always burning since the world's been turning'quote:Op zondag 22 november 2015 21:19 schreef HexHunter het volgende:
[..]
De halve wereld en meer heeft altijd al in brand gestaan. Nooit geschiedenisles gehad ofzo?
Omdat je Brussel haast niet meer op een normale manier uitkomt...quote:Op zondag 22 november 2015 21:19 schreef sonnyspek het volgende:
Ik vraag me af waar ze dit allemaal op baseren...Een telefoontje? Telefoongesprekken? Waarom vallen die terroristen niks aan in bijvoorbeeld Antwerpen? Vragen, vragen...
In Antwerpen Zit Bart De Wever. Daar fok je niet mee hequote:Op zondag 22 november 2015 21:19 schreef sonnyspek het volgende:
Ik vraag me af waar ze dit allemaal op baseren...Een telefoontje? Telefoongesprekken? Waarom vallen die terroristen niks aan in bijvoorbeeld Antwerpen? Vragen, vragen...
Terecht moet je maar geen baard hebbenquote:Op zondag 22 november 2015 21:22 schreef Ploplap het volgende:
Haha een man met baard wordt gelijk gecontroleerd
Daarom laat ik Brussel even voor wat het is. Mij halen ze er meteen tussenuit bij de "random" securitychecks.quote:Op zondag 22 november 2015 21:22 schreef Ploplap het volgende:
Haha een man met baard wordt gelijk gecontroleerd
Welk net?quote:
Draag je ook een jurk?quote:Op zondag 22 november 2015 21:23 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Daarom laat ik Brussel even voor wat het is. Mij halen ze er meteen tussenuit bij de "random" securitychecks.²
Raakten ze van streek van je random woord?quote:Op zondag 22 november 2015 21:23 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Daarom laat ik Brussel even voor wat het is. Mij halen ze er meteen tussenuit bij de "random" securitychecks.²
Als ik naar de moskee ga draag ik een "jurk".quote:
Er gebeurt helemaal niks.quote:Op zondag 22 november 2015 21:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
http://www.rtlnieuws.nl/n(...)-centrum-van-brussel
quote:Op zondag 22 november 2015 21:22 schreef iBenny het volgende:
Meer dan dit ga je ook niet krijgen. Men wordt verzocht om zo weinig mogelijk/niks over politiebewegingen te meldenquote:
quote:Ook in Etterbeek is een operatie van de politie aan de gang. Dat meldt RTBF. Tientallen agenten en militairen zijn er aan het patrouilleren in de buurt van de kazernes.
Verder dan wat refurbished gedrag en een potje legendarisch doen komen ze niet.quote:
Met eruit drinken ben je wat minder principieel.quote:Op zondag 22 november 2015 21:28 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Etterbeek?
Daar zou ik niet in willen zwemmen.
Ik drink sowieso nooit uit beekjesquote:Op zondag 22 november 2015 21:29 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Met eruit drinken ben je wat minder principieel.²
Ja ik denk dat ze anders binnenvallen bij Dannyquote:Op zondag 22 november 2015 21:29 schreef Ryan3 het volgende:
Media stilte gevraagd door Belgische politie.
Topic kan dicht wrs?
Parijs is niet zo'n goed idee nu. In Amsterdam zijn ze bang voor die Bijlmernégers.quote:Op zondag 22 november 2015 21:30 schreef Jojoke het volgende:
Als iedereen in Brussel zit om daar de boel te beveiligen, dan reizen die terroristen toch gewoon verder naar een andere grote stad
Mwah er was vrij weinig te zien, denk dat ze van locatie aan het veranderen zijnquote:
Brussel zit op lockdown. Die kunnen onmogelijk meer weg.quote:Op zondag 22 november 2015 21:30 schreef Jojoke het volgende:
Als iedereen in Brussel zit om daar de boel te beveiligen, dan reizen die terroristen toch gewoon verder naar een andere grote stad
Seriously tho,quote:Op zondag 22 november 2015 21:29 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Ja ik denk dat ze anders binnenvallen bij Danny
twitter:PolFed_presse twitterde op zondag 22-11-2015 om 21:26:19Par sécurité, veuillez respecter le silence radio sur les médias sociaux concernant les opérations de police en cours à #Bruxelles. Merci reageer retweet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |