Ik maak me totaal niet druk. Word er gewoon heel moe van, al dat gezeik om ons heen over die ISIS.quote:
Zouden ze wel moeten doen. Want potverdorie wat kan jij laxeren zeg!quote:Op zondag 22 november 2015 21:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik pleeg ook dagelijks een aanslag vanuit mijn darmkanaal. Het stinkt soms enorm maar hier zetten ze geen hele woonwijk voor af
In Parijs waren de winkels vandaag alweer stampvol hoor..quote:Op zondag 22 november 2015 21:11 schreef Der_Kannibale het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat het al aan de gang is en we dit soort gebeurtenissen steeds vaker gaan tegenkomen. Verlaten steden in West Europa, wie had dat gedacht.
Kijk eens aan, zelfs jij hebt er last van. Wat ben ik toch ongelooflijk gevaarlijk.quote:Op zondag 22 november 2015 21:11 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zouden ze wel moeten doen. Want potverdorie wat kan jij laxeren zeg!²
Wat een onzin. Het is nog nooit zo veilig geweest hier.quote:Op zondag 22 november 2015 21:09 schreef Flufy het volgende:
Ik word hier heel erg moe van. Heb het gevoel dat er binnenkort een derde wereld oorlog aankomt.
Life goes onquote:Op zondag 22 november 2015 21:11 schreef riazop het volgende:
[..]
In Parijs waren de winkels vandaag alweer stampvol hoor..
Even heel iets anders. Wat gebruik jij voor tools om je drolletjes solide van substantie te krijgen?quote:Op zondag 22 november 2015 21:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kijk eens aan, zelfs jij hebt er last van. Wat ben ik toch ongelooflijk gevaarlijk.
Zou het niet wetenquote:Op zondag 22 november 2015 21:11 schreef SureD1 het volgende:
[..]
Agusta dan toch? België heeft geen Apaches toch?
Ik ga dat geheim niet verklappen, straks hangt er hier ook een apache boven mijn schijtkeet.quote:Op zondag 22 november 2015 21:13 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Even heel iets anders. Wat gebruik jij voor tools om je drolletjes solide van substantie te krijgen?²
De halve wereld staat in brand.quote:Op zondag 22 november 2015 21:12 schreef agter het volgende:
[..]
Wat een onzin. Het is nog nooit zo veilig geweest hier.
Begrijpelijk, maar help me op weg. Werk jij ook veel met streekproducten van de eerlijke boer?quote:Op zondag 22 november 2015 21:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik ga dat geheim niet verklappen, straks hangt er hier ook een apache boven mijn schijtkeet.
Leuk zo'n filmpje dat ze zo in elkaar hebben gezet dat je haast wel bang wordt. Knap ook wel.quote:Op zondag 22 november 2015 21:13 schreef Flufy het volgende:
Dit is ook zo verschrikkelijk: http://www.dumpert.nl/med(...)et_open_poorten.html
Lone.... Niet lonelyquote:Op zondag 22 november 2015 21:09 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
1000000% hypothese, maar stel je eens voor dat jij een idee zou hebben om een aanslag te plegen en jij zegt het tegen helemaal niemand. Ook niet tegen je welse vrouw. Hoe willen ze je dan pakken?
Ik denk dus dat er genoeg lonely wolfs (al dan niet vochtig) zijn die juist getriggerd worden hierdoor.
Ik keur geweld af.²
HLN niet gebruiken als bron... Sensatiebeluste gazetquote:
Livestream?quote:Op zondag 22 november 2015 21:16 schreef Yasmin23 het volgende:
Die agent bij de bus staat ook al klaar met z'n wapen in zijn hand...
Hij staat met zijn pistooltje en daarnaast staat iemand met een automatisch geweerquote:Op zondag 22 november 2015 21:16 schreef Yasmin23 het volgende:
Die agent bij de bus staat ook al klaar met z'n wapen in zijn hand...
Ja klopt maar al in z''n hand. Viel mij opquote:Op zondag 22 november 2015 21:17 schreef Houtenbeen het volgende:
[..]
Hij staat met zijn pistooltje en daarnaast staat iemand met een automatisch geweer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |