Omdat ze allemaal part time willen werken. Als vrouwen wel fulltime werken verdienen ze zelfs meer dan mannen.quote:Op zondag 22 november 2015 11:32 schreef Intentiion het volgende:
Waarom denk je dat vrouwen minder betaalt krijgen dan mannen?
Roces18 topic, kun je beter met rust latenquote:
Gestopt met lezen, tokkie gespotquote:
voortplanten hoort het doel an sich te zijnquote:Op zondag 22 november 2015 11:56 schreef Duzzy het volgende:
Dus vrouwen met een carriere en dus enige vorm van intelligentie mogen zich niet voortplanten van TS
de Scandinavische regeling is belachelijkquote:Op zondag 22 november 2015 12:08 schreef snakelady het volgende:
Of gewoon zoals in de meeste Scandinavische landen, de man en de vrouw hebben bijna even lang zwangerschap/ouderschapsverlof.
3 maanden zwangerschapsverlof voor zowel de man als de vrouw en dan nog een extra 3 maanden die verdeeld kan worden tussen beide ouders.
Nederland heeft veel minder zwangerschap/ouderschapsverlof dan de rest van Europa, of dat nu iets is om trots op te zijn.....
De baas draait er overigens niet voor op, die krijgt gewoon een vergoeding, het enige wat de baas moet doen is vervanging regelen als dat nodig is.
Dat kan je vinden, maar alles wijst er op dat het beter werkt en het zelfs voor de werkgevers beter is.quote:Op zondag 22 november 2015 12:10 schreef luckass het volgende:
[..]
de Scandinavische regeling is belachelijk
En toch komen die landen in alle geluks- en welvaartlijstjes weer bovendrijven.quote:Op zondag 22 november 2015 12:10 schreef luckass het volgende:
[..]
de Scandinavische regeling is belachelijk
Helaas wordt er nog altijd veel op geefbaarheid geselecteerd.quote:Op zondag 22 november 2015 13:01 schreef Fretwork het volgende:
Niks mis met vrouwen aannemen, zolang het op basis van kwaliteiten is. Kreeg laatst de vraag of er meer vrouwen zouden moeten werken in de industrie, zou geen issue moeten zijn. De meest geschikte mensen zouden er moeten werken.
Omdat 1 seconde na het verkrijgen van een contract ze massaal ineens spontaan de pil vergeten.quote:Op zondag 22 november 2015 11:32 schreef Intentiion het volgende:
Klopt. Mijn superpower is ook dat ik onzichtbaar ben voor vrouwen.quote:Op zondag 22 november 2015 14:18 schreef DerRabbit het volgende:
Ik kan maar niet aan de indruk ontkomen dat TS af en toe contact heeft met vrouwen en zo snoeihard afgewezen wordt dat hij hier een topic moet openen waarin hij afgeeft op vrouwen.
Omdat feminisme en het aannemen van mannen is gewoon discriminatie van vrouwen.quote:Op zondag 22 november 2015 14:39 schreef Roces18 het volgende:
Maar nee het viel me eerlijk gezegd erg op. 4 maanden vind ik een lange tijd, natuurlijk baby uitpoepen is niet niks. Maar waarom zou een baas iemand anders moeten regelen en al die rompslomp kan je beter mannen hebben
Tuurlijk niet. Jouw bedrijf jouw regels. Dan zeg je dat je niet in het plaatje past waar je naar op zoek bent als je ze afwijst. Niet zo van: Jij bent wijf, ik hoef je niet doei.quote:Op zondag 22 november 2015 14:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Omdat feminisme en het aannemen van mannen is gewoon discriminatie van vrouwen.
Of zoiets
Nee, dat is wat we willenquote:Op zondag 22 november 2015 14:41 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Jouw bedrijf jouw regels. Dan zeg je dat je niet in het plaatje past waar je naar op zoek bent als je ze afwijst. Niet zo van: Jij bent wijf, ik hoef je niet doei.
Ja, als baas zou ik soberzo geen feministen aannemen. OF vrouwen met kort haar. of kaal haar of een snor of dikke mensenquote:Op zondag 22 november 2015 14:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nee, dat is wat we willen![]()
Allemaal feministen die hier komen zeiken over dat ze beter zijn dan mannen en huilen over dat ze nergens worden aangenomen en als ze al aangenomen worden dat ze niet het salaris krijgen dat mannen krijgen.
Krijg wel de indruk dat jij nooit een baas zal worden, maar dat terzijde.quote:Op zondag 22 november 2015 14:51 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Ja, als baas zou ik soberzo geen feministen aannemen. OF vrouwen met kort haar. of kaal haar of een snor of dikke mensen
Ik spreek je over tien jaar wel. ahahahaquote:Op zondag 22 november 2015 14:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Krijg wel de indruk dat jij nooit een baas zal worden, maar dat terzijde.
doe niet zo gay, deel je mening maar zeg:quote:Op zondag 22 november 2015 14:57 schreef Dingflofbips het volgende:
Opmerkingen over dit thema hebben me al eens een ban gekost. Ik zal jullie daarom mijn mening besparen
aan de hand van deze zin, en het aantal spelfouten, wist ik al dat dit een kut topic zou worden.quote:Op zondag 22 november 2015 11:31 schreef Roces18 het volgende:
Eigenlijk sinds na de tweeden wereldoorlog kunnen maar weinig mannen genoeg geld in het laatje brengen om voor het
je trekt die zin ook uit zijn verbandquote:Op zondag 22 november 2015 15:14 schreef bruinwerker het volgende:
[..]
aan de hend van dese sin, en het aantal spelvouten, wist ik al dat dit een cut topik zou worden.
Ra ra wie betaalt die vergoeding.quote:Op zondag 22 november 2015 12:08 schreef snakelady het volgende:
De baas draait er overigens niet voor op, die krijgt gewoon een vergoeding, het enige wat de baas moet doen is vervanging regelen als dat nodig is.
Als ik dat zeg (ik vind) en dan ook werkelijk mijn mening verkondig, dan ben ik schijnbaar aan het trollen. Gay is het inderdaad. Ik ben er ook niet blij mee. Desalniettemin geen mening van mij op dit thema.quote:Op zondag 22 november 2015 15:10 schreef Roces18 het volgende:
[..]
doe niet zo gay, deel je mening maar zeg:
ik vind
mijn topic mijn regelsquote:Op zondag 22 november 2015 15:30 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
Als ik dat zeg (ik vind) en dan ook werkelijk mijn mening verkondig, dan ben ik schijnbaar aan het trollen. Gay is het inderdaad. Ik ben er ook niet blij mee. Desalniettemin geen mening van mij op dit thema.
Roces... wat is dit nou jongen...quote:Op zondag 22 november 2015 14:41 schreef Roces18 het volgende:
Niet zo van: Jij bent wijf, ik hoef je niet doei.
slecht opgevoed hequote:Op zondag 29 november 2015 17:59 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Roces... wat is dit nou jongen...
Dit. Online gewoon beetje fucken.quote:Op zondag 22 november 2015 15:10 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Ik spreek je over tien jaar wel. ahahaha
Weet je wat het is.
Op fok kan ik mijn mongolenkant kwijt
en op mijn werk mijn superieure kant kwijt
dus win-win
alleen kale vrouwen? of alle vrouwenquote:Op zondag 29 november 2015 21:16 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Nee... denk het niet... maar dit vinden vrouwen niet leuk hoor, is maar een tip...
Ik moet er niet aan denken.quote:Op zondag 22 november 2015 12:08 schreef snakelady het volgende:
Of gewoon zoals in de meeste Scandinavische landen, de man en de vrouw hebben bijna even lang zwangerschap/ouderschapsverlof.
Onzin.quote:Op zondag 22 november 2015 11:31 schreef Roces18 het volgende:
(ja de maatschappij verjongen, maar daar heeft de baas geen boodschap aan)
Niet alleen dat maar ook omdat zij b.v. 16 weken verlof krijgen als ze zwanger zijn. Mannen maar 2 dagen.quote:Op zondag 22 november 2015 11:34 schreef Nobu het volgende:
[..]
Omdat ze allemaal part time willen werken. Als vrouwen wel fulltime werken verdienen ze zelfs meer dan mannen.
I like the way you think.quote:Op zondag 22 november 2015 12:00 schreef Roces18 het volgende:
[..]
voortplanten hoort het doel an sich te zijn
carriere doen ze ook alleen maar om meer kans te maken op voortplanting
en er zijn maar weinig vrouwen met een carriere
De "wage gap" is echt een van de grootste moderne fabels.quote:Op zondag 22 november 2015 11:32 schreef Intentiion het volgende:
Nogsteeds na die opzettijke vluchtelingen instroom van de laatste jaren ?quote:Op zondag 22 november 2015 12:32 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
En toch komen die landen in alle geluks- en welvaartlijstjes weer bovendrijven.
Jup.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 15:16 schreef Tamabralski het volgende:
[..]
Nogsteeds na die opzettijke vluchtelingen instroom van de laatste jaren ?
Wordt gewoon pooier. Dan mag je ook aan ze zitten. GRATIS.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 15:24 schreef Fer het volgende:
Vrouwen op de werkvloer zijn de enige reden, dat ik nog op werk verschijn. En zelfs dat is al fors teruggegaan, sinds ik heb gekozen om technisch uitdagender machines te gaan services.
Vroeger deed ik die bij advocaten stonden, meestal naast de legal secretaresses.
Ja, daar mogen we trots op zijn. In Scandinavië draait de maatschappij op voor de hobby van ouders. In Nederland is dat gelukkig niet zo.quote:Op zondag 22 november 2015 12:08 schreef snakelady het volgende:
Nederland heeft veel minder zwangerschap/ouderschapsverlof dan de rest van Europa, of dat nu iets is om trots op te zijn.....
En toch gaat het daar maatschappelijk en economisch stukken beter.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 15:50 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Ja, daar mogen we trots op zijn. In Scandinavië draait de maatschappij op voor de hobby van ouders. In Nederland is dat gelukkig niet zo.
Sterker nog: IMO schaffen we per direct de kinderbijslag af.
Ik zou ook blij zijn als ik op kosten van de overheid ( belastingbetalende mannen ) eindeloos thuis kon zitten en zodra ik er weer zin in had 12 uur per week gaan werken bij wijze van hobby.quote:Op zondag 22 november 2015 12:32 schreef Tja..1986 het volgende:
[..]
En toch komen die landen in alle geluks- en welvaartlijstjes weer bovendrijven.
Bron? Zweden is nou niet bepaald een paradijs op sociaal gebied op dit moment.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 21:29 schreef snakelady het volgende:
[..]
En toch gaat het daar maatschappelijk en economisch stukken beter.
zweden is het enige land die negatief in het nieuws is geweest ivm vluchtelingen, de rest van de scandinavische landen doet het meer dan goed, beter dan Nederland.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 21:41 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Bron? Zweden is nou niet bepaald een paradijs op sociaal gebied op dit moment.
En mocht het waar zijn: Dan is dat natuurlijk direct het gevolg van de manier hoe er met kinderen en zwangerschapsverlof om word gegaan. Daar zijn verder uiteraard geen andere variabelen bij betrokken. Het is ook zeker niet zo dat die hele maatschappij al honderden dan niet duizenden jaren anders in elkaar zit.
Nee, het ligt puur, en alleen, aan de hoeveelheid zwangerschapsverlof.
De mannen worden ook meegenomen in dat soort cijfers hè.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 21:38 schreef Grems het volgende:
[..]
Ik zou ook blij zijn als ik op kosten van de overheid ( belastingbetalende mannen ) eindeloos thuis kon zitten en zodra ik er weer zin in had 12 uur per week gaan werken bij wijze van hobby.
En toch werken vrouwen daar vaker en meer dan vrouwen in Nederland.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 21:38 schreef Grems het volgende:
[..]
Ik zou ook blij zijn als ik op kosten van de overheid ( belastingbetalende mannen ) eindeloos thuis kon zitten en zodra ik er weer zin in had 12 uur per week gaan werken bij wijze van hobby.
Ja, tering zeg daar noem je natuurlijk ook wel een voorbeeldquote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:32 schreef snakelady het volgende:
[..]
En toch werken vrouwen daar vaker en meer dan vrouwen in Nederland.
Part-time werken als vrouw is daar niet gewoon.
Ik merk het zelf nu ook, het is gewoon allemaal een stuk relaxer daar, ook voor de mannen.
Nogmaals: heb je bronnen bij die "beter dan" beweringen? Beter dan Nederland in welk opzicht?quote:Op vrijdag 1 januari 2016 21:57 schreef snakelady het volgende:
[..]
zweden is het enige land die negatief in het nieuws is geweest ivm vluchtelingen, de rest van de scandinavische landen doet het meer dan goed, beter dan Nederland.
En ja dat is ook te danken aan hoe ze daar met zwangerschapsverlof omgaan. Meer vrouwen werken er, zwangerschap is geen reden om een vrouw niet aan te nemen.
Daarnaast is kinderen sowieso geen bezwaar daar, het is niet automatiasch de vrouw die thuis blijft voor een ziek kind, de man net zo goed.
ik zit nu op mijn telefoon die moeilijk doet met linkjes, ik zal morgen wat plaatsen en mocht je geen geduld hebben dan google je zelf maar.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 05:11 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Nogmaals: heb je bronnen bij die "beter dan" beweringen? Beter dan Nederland in welk opzicht?
Heb je ook bronnen die die uitspraak over zwangerschapsverlof ondersteunen? Want het lijkt me sterk dat grote sociale problemen opgelost zijn met een vakantie van 6 maanden.
Daarbij is kinderen hier in Nederland ook geen bezwaar, maar wel de verantwoordelijkheid van de ouder(s) in kwestie. Ouders krijgen hier genoeg toeslagen, bijstanden, steuntjes in de rug etc. Moet dat dan ook extra vrij bij, betaald door de rest van het land? Genoeg is wel een keer genoeg.
In de tijd dat jij 2 pallets maakt doen vrouwen er maar 1?quote:Op zondag 3 januari 2016 12:34 schreef capuchon_jongen het volgende:
Op gebied van arbeid zijn mannen nog altijd veel sneller dan vrouwen.
Je bent zelf dom.quote:Op zondag 22 november 2015 11:31 schreef Roces18 het volgende:
Eigenlijk sinds na de tweeden wereldoorlog kunnen maar weinig mannen genoeg geld in het laatje brengen om voor het volledige gezin te zorgen. Zo kon de vrouw netjes thuisblijven en de kinderen verzorgen, de was doen, eten koken enz. Het jagers en verzamelaars principe in een modern jasje.
Toevallig is iemand die ik ken net bevallen van een kind. Krijgt ze van haar baas (wettelijk verplicht) 16 motherfucking weken zwangerschapsverlof. Dat is in principe 4 maanden dat ze voor haar kind kan zorgen zonder arbeidsproductief te zijn, dit terwijl de baas er voor opdraait. Minstens zo'n 8-10k wat de roverheid dan uitbetaald (ja de maatschappij verjongen, maar daar heeft de baas geen boodschap aan). Stel een vrouw neemt 2,5 kind gemiddeld. Is al gauw 25 duizend euro aan salarisuitkering voor niets doen.
Kan je toch veel beter alleen maar mannen aannemen. Scheelt je nog geld ook, mannen zijn minder vaak en minder lang ziek (bewezen), geen werkrelaties mogelijk (hetero's only duh), en je hoeft ze geen 4 maanden betaald vrij te geven.
Het enige minpuntje is dan dat je geen lekkere vrouwen op de werkvloer hebt, maar dan moet je maar een paar milfs aannemen die hun kinderen al hebben uitgepeopt.
Zou liever brillenmeisje dan Roces18 willen aannemen als ik baas was.quote:
Dat zeg ik ook weer niet maar in komma is dat mss 2,0 tegenover 1,8quote:Op zondag 3 januari 2016 12:40 schreef Deshain het volgende:
[..]
In de tijd dat jij 2 pallets maakt doen vrouwen er maar 1?
Ik zie de linkjes graag verschijnen.quote:Op zondag 3 januari 2016 01:44 schreef snakelady het volgende:
[..]
ik zit nu op mijn telefoon die moeilijk doet met linkjes, ik zal morgen wat plaatsen en mocht je geen geduld hebben dan google je zelf maar.
Maar er is een reden dat scandinavische landen altijd in de top 5 staan wat betreft veiligheid, geluk, economische welvaart enz. Het sociale is daar de oorzaak van, en dat lijkt nederland steeds meer te verliezen.
Iemand die in 1950 is blijven hangen.quote:
quote:Op zondag 3 januari 2016 12:34 schreef capuchon_jongen het volgende:
Op gebied van arbeid zijn mannen nog altijd veel sneller dan vrouwen.
1. Zwangerschapsverlof =/= vakantie.quote:Op zaterdag 2 januari 2016 05:11 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Nogmaals: heb je bronnen bij die "beter dan" beweringen? Beter dan Nederland in welk opzicht?
Heb je ook bronnen die die uitspraak over zwangerschapsverlof ondersteunen? Want het lijkt me sterk dat grote sociale problemen opgelost zijn met een vakantie van 6 maanden.
Daarbij is kinderen hier in Nederland ook geen bezwaar, maar wel de verantwoordelijkheid van de ouder(s) in kwestie. Ouders krijgen hier genoeg toeslagen, bijstanden, steuntjes in de rug etc. Moet dat dan ook extra vrij bij, betaald door de rest van het land? Genoeg is wel een keer genoeg.
Dat hoeft er maar een te zijn, http://www.prosperity.com/#!/quote:Op donderdag 7 januari 2016 20:19 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Ik zie de linkjes graag verschijnen.
die lijsten worden vast opgesteld door vrouwen om zo het netwerk in stand te houdenquote:Op vrijdag 8 januari 2016 12:02 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dat hoeft er maar een te zijn, http://www.prosperity.com/#!/
Je ziet dat overall genomen Denemarken op nummer 3 staat, nummer 1 is Noorwegen, ook een erg sociaal en vrouwvriendelijk land.
Als je hier kijkt zie je ook dat Denemarken het op ieder vlak beter doet.
http://www.prosperity.com/interactive-ranking.html#!/
Dat moet het wel zijn inderdaad.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 12:04 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
die lijsten worden vast opgesteld door vrouwen om zo het netwerk in stand te houden
zijn die 3 mannen niet ook sterk gefeminiseerden mannen, zoals in Scandinavië niet vreemd is? Dan tellen ze als vrouwen natuurlijkquote:Op vrijdag 8 januari 2016 12:06 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dat moet het wel zijn inderdaad.
Maar nee, 3 mannen en 2 vrouwen.
Zeer zwak en ononderbouwd antwoord.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 12:04 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
die lijsten worden vast opgesteld door vrouwen om zo het netwerk in stand te houden
Je kunt ook zeggen dat jouw conservatieve, beperkende beeld over werkende vrouwen een afwijking ten opzichte van normale (in jouw ogen gefeminiseerde) mannen.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 12:59 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
zijn die 3 mannen niet ook sterk gefeminiseerden mannen, zoals in Scandinavië niet vreemd is? Dan tellen ze als vrouwen natuurlijk
Mooi overzicht, maar eehm: de VS op 1 v.w.b. gezondheidszorg?quote:Op vrijdag 8 januari 2016 12:02 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dat hoeft er maar een te zijn, http://www.prosperity.com/#!/
Je ziet dat overall genomen Denemarken op nummer 3 staat, nummer 1 is Noorwegen, ook een erg sociaal en vrouwvriendelijk land.
Nederland staat op nummer 8.
Als je hier kijkt zie je ook dat Denemarken het op ieder vlak (op gezondheid na) beter doet.
http://www.prosperity.com/interactive-ranking.html#!/
Hangt natuurlijk af van welk soort job. Bij gruwe werken zoals pallets maken zullen mannen in het algemeen sneller zijn gewoon omdat ze meer spieren hebben dan de vrouwen. Bij fijnere werken zullen de vrouwen weer bevoordeeld zijn.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 11:20 schreef Eleiko het volgende:
[..]![]()
Ononderbouwd subjectief vooroordeel.
mannen dienen dat ook en langer te krijgen, maar dat is uit den boze. Daarnaast worden mannen extreem vaak benadeeld als het gaat over scheidingen e.d. En omgang met het eigen kind. Daarnaast is het hebben van kinderen bij met name vrouwen een stilzwijgend goedgekeurd ritueel van eerder naar huis van het werk enzovoorts want 'kinderen ophalen van school/vioolles/koranlezingen/kind is ziek/dagverblijf is niet betaald'. Kom daar als man maar eens mee aan. Nog los van het aantal hoogopgeleide en dus door de bevolking gesubsidieerde vrouwen die wèl kiezen voor een bestaan als huismoeder en derhalve, behoudens het op aarde zetten van nieuwe mooie vrouwen, geen enkel nut voor de maatschappij hebben gehad.quote:Op vrijdag 8 januari 2016 13:41 schreef MissNLK het volgende:
Vrouwen die doorgestudeerd hebben gaan vaker werken na hun opleiding dan laag opgeleide vrouwen en maken zodra een kinderwens zich aandient dan ook gemiddeld genomen vaker gebruik van het zwangerschapsverlof. Dat is maar goed ook, stel dat het zwangerschapsverlof er niet zou zijn, dan zijn er 4 mogelijke gevolgen:
1. Deze boven gemiddeld intelligente vrouw neemt geen kinderen met als gevolg dat toekomstige generaties in Nederland een gemiddeld lager IQ hebben.
2. Deze vrouw met een dure opleiding kiest voor het nemen van kinderen en stopt met werken om voor ze te kunnen zorgen -->geld van opleiding weggegooid.
3. Deze vrouw neemt kinderen en werkt verder aan haar carrière--> kinderen krijgen weinig ouderlijke sturing doordat ze voor zichzelf moeten zorgen/leven op de kinderdagopvang.
4. Manlief moet ophouden met werken omdat zijn vrouw kinderen wilt EN door wilt blijven werken, daarbij moet er toch iemand op de kinderen passen??? De man dus.
Dat klinkt allemaal vrij kut! Maar wacht! Er is iets geniaals bedacht dat dit allemaal oplost!!!
...
..
.
* DRUMROLL*
.
..
...
ZWANGERSCHAPSVERLOF
dank je. Deze heb ik 1 op 1 geleend van de Opzijkliek die op deze manier alle argumenten en onderzoeken in hun nadeel richting mannen wegzetquote:
dat kun je ook zeggen inderdaadquote:Op vrijdag 8 januari 2016 13:05 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Je kunt ook zeggen dat jouw conservatieve, beperkende beeld over werkende vrouwen een afwijking ten opzichte van normale (in jouw ogen gefeminiseerde) mannen.
Nee daar zit je als ondernemer op te wachten om de haverklap weer vervangers moeten regelen omdat iemand het weer nodig vindt om 3 maanden met ouderschapsverlof te gaan.quote:Op zondag 22 november 2015 12:08 schreef snakelady het volgende:
3 maanden zwangerschapsverlof voor zowel de man als de vrouw en dan nog een extra 3 maanden die verdeeld kan worden tussen beide ouders.
Vrouwen 25-35 verdienen gemiddeld zelfs meer dan mannen van dezelfde leeftijdquote:Op maandag 30 november 2015 13:46 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
De "wage gap" is echt een van de grootste moderne fabels.
Het onderzoek wordt in Engeland gedaan....quote:Op vrijdag 8 januari 2016 12:59 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
zijn die 3 mannen niet ook sterk gefeminiseerden mannen, zoals in Scandinavië niet vreemd is? Dan tellen ze als vrouwen natuurlijk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |