Status, lease Golf, dit, datquote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:37 schreef Pharkus het volgende:
Waarom zou je 60 uur willen draaien tegen een schamel uurloon wat een fractie is van wat de toko voor je declareert?
Oh Pharkus weet niet dat vrouwen puur op status en succes vallen?quote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:37 schreef Pharkus het volgende:
Waarom zou je 60 uur willen draaien tegen een schamel uurloon wat een fractie is van wat de toko voor je declareert?
er moet toch brood op de plank komen hequote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:37 schreef Pharkus het volgende:
Dus iedereen met een vriendin heeft status en succes?quote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:38 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Oh Pharkus weet niet dat vrouwen puur op status en succes vallen?
Maar wat heb je aan een mooie plek om te wonen met werkweken van 60-70 uur?quote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:40 schreef CoolGuy het volgende:
Gozer waar ik blij in de klas zat werkt daar, en woont nu in New York, op Manhattan, upper west side. Doet ie behoorlijk goed.
Nou van wat ik op facebook voorbij zie komen heeft ie genoeg vrije tijd.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:41 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Maar wat heb je aan een mooie plek om te wonen met werkweken van 60-70 uur?
sommigen doen werk wat ze leuk vinden omdat ze daarvoor geleerd hebben. Anderen moeten kut baantjes aannemen omdat ze nooit verder zijn gekomen dan de middelbare schoolquote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:41 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Maar wat heb je aan een mooie plek om te wonen met werkweken van 60-70 uur?
Nee dat is weer een vreemde conclusie. Ze willen zo veel mogelijk status en succes bij een man.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:39 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Dus iedereen met een vriendin heeft status en succes?
Dan is dat toch de motivatie, en niet je plekje in Manhattan?quote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:44 schreef Hippocratos het volgende:
[..]
sommigen doen werk wat ze leuk vinden omdat ze daarvoor geleerd hebben. Anderen moeten kut baantjes aannemen omdat ze nooit verder zijn gekomen dan de middelbare school
Dus hoe lager het status van de man, hoe ongelukkiger de bijbehorende dame is in de liefde?quote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:46 schreef jantjevertonghen het volgende:
[..]
Nee dat is weer een vreemde conclusie. Ze willen zo veel mogelijk status en succes bij een man.
Maar een vette koe van 130kg zal geen topsporter krijgen die bij Deloitte werkt.
Voor haar is een autoverkoper het maximale.
Jep, de wereld is sad.
quote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:48 schreef PriesterB het volgende:
Godver, deze kaolo boeler is unbanned.
haha nee daar heb je gelijk inquote:Op vrijdag 1 januari 2016 22:46 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Dan is dat toch de motivatie, en niet je plekje in Manhattan?
Ik snap het volledig hoor, leuke baan die goed aansluit bij de studie. Maar je gaat me niet vertellen dat iedereen bij de big 4 zijn passie uitvoert en op zondag denkt "Goh, kon ik maar de boekhouding doen nu"
Dan denk ik dat wij het gewoon eens zijn met elkaar. Maar leuk werk kan je ook doen bij andere bedrijven waar je misschien 50 uur in de week maakt of meer te zeggen hebt.quote:Op vrijdag 1 januari 2016 23:02 schreef Hippocratos het volgende:
[..]
haha nee daar heb je gelijk in
Maar je hebt, mijns inziens, dan minder de 9-tot-5 mentaliteit. Dat is eigenlijk wat ik bedoel te zeggen. Je moet inderdaad wel een goede motivatie hebben, anders wordt het bij voorbaat al niks. Als je niet bereid bent om hard te werken, waarom zou je dan bij een succesvolle keten aan het werk willen?
Yes, maar dan moet het niet zo worden dat je je ontzettend kut voelt op maandagochtend en elke dag met een prethoofd tegen je collega's zegt 'Zo, de bel is weer gegaan. Ik ga naar huis'quote:Op vrijdag 1 januari 2016 23:03 schreef Fretwork het volgende:
[..]
Dan denk ik dat wij het gewoon eens zijn met elkaar. Maar leuk werk kan je ook doen bij andere bedrijven waar je misschien 50 uur in de week maakt of meer te zeggen hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |