Omdat ze allemaal part time willen werken. Als vrouwen wel fulltime werken verdienen ze zelfs meer dan mannen.quote:Op zondag 22 november 2015 11:32 schreef Intentiion het volgende:
Waarom denk je dat vrouwen minder betaalt krijgen dan mannen?
Roces18 topic, kun je beter met rust latenquote:
Gestopt met lezen, tokkie gespotquote:
voortplanten hoort het doel an sich te zijnquote:Op zondag 22 november 2015 11:56 schreef Duzzy het volgende:
Dus vrouwen met een carriere en dus enige vorm van intelligentie mogen zich niet voortplanten van TS
de Scandinavische regeling is belachelijkquote:Op zondag 22 november 2015 12:08 schreef snakelady het volgende:
Of gewoon zoals in de meeste Scandinavische landen, de man en de vrouw hebben bijna even lang zwangerschap/ouderschapsverlof.
3 maanden zwangerschapsverlof voor zowel de man als de vrouw en dan nog een extra 3 maanden die verdeeld kan worden tussen beide ouders.
Nederland heeft veel minder zwangerschap/ouderschapsverlof dan de rest van Europa, of dat nu iets is om trots op te zijn.....
De baas draait er overigens niet voor op, die krijgt gewoon een vergoeding, het enige wat de baas moet doen is vervanging regelen als dat nodig is.
Dat kan je vinden, maar alles wijst er op dat het beter werkt en het zelfs voor de werkgevers beter is.quote:Op zondag 22 november 2015 12:10 schreef luckass het volgende:
[..]
de Scandinavische regeling is belachelijk
En toch komen die landen in alle geluks- en welvaartlijstjes weer bovendrijven.quote:Op zondag 22 november 2015 12:10 schreef luckass het volgende:
[..]
de Scandinavische regeling is belachelijk
Helaas wordt er nog altijd veel op geefbaarheid geselecteerd.quote:Op zondag 22 november 2015 13:01 schreef Fretwork het volgende:
Niks mis met vrouwen aannemen, zolang het op basis van kwaliteiten is. Kreeg laatst de vraag of er meer vrouwen zouden moeten werken in de industrie, zou geen issue moeten zijn. De meest geschikte mensen zouden er moeten werken.
Omdat 1 seconde na het verkrijgen van een contract ze massaal ineens spontaan de pil vergeten.quote:Op zondag 22 november 2015 11:32 schreef Intentiion het volgende:
Waarom denk je dat vrouwen minder betaalt krijgen dan mannen?
Klopt. Mijn superpower is ook dat ik onzichtbaar ben voor vrouwen.quote:Op zondag 22 november 2015 14:18 schreef DerRabbit het volgende:
Ik kan maar niet aan de indruk ontkomen dat TS af en toe contact heeft met vrouwen en zo snoeihard afgewezen wordt dat hij hier een topic moet openen waarin hij afgeeft op vrouwen.
Omdat feminisme en het aannemen van mannen is gewoon discriminatie van vrouwen.quote:Op zondag 22 november 2015 14:39 schreef Roces18 het volgende:
Maar nee het viel me eerlijk gezegd erg op. 4 maanden vind ik een lange tijd, natuurlijk baby uitpoepen is niet niks. Maar waarom zou een baas iemand anders moeten regelen en al die rompslomp kan je beter mannen hebben
Tuurlijk niet. Jouw bedrijf jouw regels. Dan zeg je dat je niet in het plaatje past waar je naar op zoek bent als je ze afwijst. Niet zo van: Jij bent wijf, ik hoef je niet doei.quote:Op zondag 22 november 2015 14:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Omdat feminisme en het aannemen van mannen is gewoon discriminatie van vrouwen.
Of zoiets
Nee, dat is wat we willenquote:Op zondag 22 november 2015 14:41 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. Jouw bedrijf jouw regels. Dan zeg je dat je niet in het plaatje past waar je naar op zoek bent als je ze afwijst. Niet zo van: Jij bent wijf, ik hoef je niet doei.
Ja, als baas zou ik soberzo geen feministen aannemen. OF vrouwen met kort haar. of kaal haar of een snor of dikke mensenquote:Op zondag 22 november 2015 14:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nee, dat is wat we willen![]()
Allemaal feministen die hier komen zeiken over dat ze beter zijn dan mannen en huilen over dat ze nergens worden aangenomen en als ze al aangenomen worden dat ze niet het salaris krijgen dat mannen krijgen.
Krijg wel de indruk dat jij nooit een baas zal worden, maar dat terzijde.quote:Op zondag 22 november 2015 14:51 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Ja, als baas zou ik soberzo geen feministen aannemen. OF vrouwen met kort haar. of kaal haar of een snor of dikke mensen
Ik spreek je over tien jaar wel. ahahahaquote:Op zondag 22 november 2015 14:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Krijg wel de indruk dat jij nooit een baas zal worden, maar dat terzijde.
doe niet zo gay, deel je mening maar zeg:quote:Op zondag 22 november 2015 14:57 schreef Dingflofbips het volgende:
Opmerkingen over dit thema hebben me al eens een ban gekost. Ik zal jullie daarom mijn mening besparen
aan de hand van deze zin, en het aantal spelfouten, wist ik al dat dit een kut topic zou worden.quote:Op zondag 22 november 2015 11:31 schreef Roces18 het volgende:
Eigenlijk sinds na de tweeden wereldoorlog kunnen maar weinig mannen genoeg geld in het laatje brengen om voor het
je trekt die zin ook uit zijn verbandquote:Op zondag 22 november 2015 15:14 schreef bruinwerker het volgende:
[..]
aan de hend van dese sin, en het aantal spelvouten, wist ik al dat dit een cut topik zou worden.
Ra ra wie betaalt die vergoeding.quote:Op zondag 22 november 2015 12:08 schreef snakelady het volgende:
De baas draait er overigens niet voor op, die krijgt gewoon een vergoeding, het enige wat de baas moet doen is vervanging regelen als dat nodig is.
Als ik dat zeg (ik vind) en dan ook werkelijk mijn mening verkondig, dan ben ik schijnbaar aan het trollen. Gay is het inderdaad. Ik ben er ook niet blij mee. Desalniettemin geen mening van mij op dit thema.quote:Op zondag 22 november 2015 15:10 schreef Roces18 het volgende:
[..]
doe niet zo gay, deel je mening maar zeg:
ik vind
mijn topic mijn regelsquote:Op zondag 22 november 2015 15:30 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
Als ik dat zeg (ik vind) en dan ook werkelijk mijn mening verkondig, dan ben ik schijnbaar aan het trollen. Gay is het inderdaad. Ik ben er ook niet blij mee. Desalniettemin geen mening van mij op dit thema.
Roces... wat is dit nou jongen...quote:Op zondag 22 november 2015 14:41 schreef Roces18 het volgende:
Niet zo van: Jij bent wijf, ik hoef je niet doei.
slecht opgevoed hequote:Op zondag 29 november 2015 17:59 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Roces... wat is dit nou jongen...
Dit. Online gewoon beetje fucken.quote:Op zondag 22 november 2015 15:10 schreef Roces18 het volgende:
[..]
Ik spreek je over tien jaar wel. ahahaha
Weet je wat het is.
Op fok kan ik mijn mongolenkant kwijt
en op mijn werk mijn superieure kant kwijt
dus win-win
alleen kale vrouwen? of alle vrouwenquote:Op zondag 29 november 2015 21:16 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Nee... denk het niet... maar dit vinden vrouwen niet leuk hoor, is maar een tip...
Ik moet er niet aan denken.quote:Op zondag 22 november 2015 12:08 schreef snakelady het volgende:
Of gewoon zoals in de meeste Scandinavische landen, de man en de vrouw hebben bijna even lang zwangerschap/ouderschapsverlof.
Onzin.quote:Op zondag 22 november 2015 11:31 schreef Roces18 het volgende:
(ja de maatschappij verjongen, maar daar heeft de baas geen boodschap aan)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |