SPOILER: Deadly_KissOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SproetjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: HilzillahOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SilverSjoiisOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: MaJoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: RonderotondeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Bottoms_upOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: BarreltjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SmallishBearOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Sam1993Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: SaarahOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: gridjuhOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: BobbyMcGeeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: ikke_84Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: AcaBellaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: marjolijntjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: ViviRAWRSOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gegevens worden aangepast op verzoek. Mochten we over een verzoekje heen lezen, stuur dan even een PM'etje.
Afgelopen topic hebben wij deze user(s) uitgezwaaid op weg naar Z&G en wensen hen gezonde plakkers toe![]()
Theeleuter!![]()
Handige links:
Foliumzuur
Menstruele cyclus
Vruchtbaarheid
Vragen en antwoorden over zwanger worden
Freya, patientvereniging voor vruchtbaarheidsproblematiek
Online zwangerschapstest (voor de gein)
[ Bericht 49% gewijzigd door MaJo op 23-11-2015 20:13:03 ]26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
Ik vind het lief dat jullie zo positief zijn maar omdat letterlijk in de bijsluiter staat dat je het na 5 minuten niet meer af mag lezen verwacht ik er eigenlijk niks meer van
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
Mijn ervaring is dat de bijsluiter van KV niet klopt
Op basis van die foto zou ik 99% zeggen hartstikke zwanger iig.
Maar wacht je test morgenochtend zeker af! Spannend!![]()
Maar met ochtendurine vanochtend was ie ook spierwit he? Tweede streep kwam pas na een half uur en was lichter dan die van gisterenavond op de foto.
Ik ga dus 'nergens meer vanuit en als het toch zo is is dat alleen maar mooi meegenomen
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
Ik hoop met de rest mee Majo!! Ik begrijp dat je nog niet blij kunt zijn. Hopelijk kun je dat snel wel zijn!!![]()
Majo ook al zo spannend! Ik las hem wel vrij snel af, teststreepje kwam direct en een paar minuten later de andere. Wel echt duidelijk, maar ik twijfel nu of ik hem niet gewoon te lang of per ongeluk te diep gedipt heb of zo. Morgenochtend mijn laatste maar opmaken.![]()
Nazil en Majo, jullie maken het wel spannend zeg!
Gek gevoel ik buik herken ik majo. Daarbij vond ik ineens varkensvlees heul vies. Die avond ben ik dus gaan testen.
Bij mij was die streep er wel direct, maar ik heb echt nog nooit vals positief getest. Bleef dan altijd spierwit.
Lastig hoor dames![]()
![]()
Majo spannend, ik had hetzelfde bij KV test op NOD, ook pas na 5 minuten positief nadat ik de hoop al had opgegeven. Ik hoop het voor je !![]()
Majo, dat is zeker weten gewoon een echt streepje ja!
Nazil, wat ontzettend spannend ook. Die eerste test is heel duidelijk, maar wat gek van die andere twee... Ik duim mee![]()
![]()
Majo ik had mijn 2v5 kv al in de prullembak liggen omdat ik het veel te lang vond duren en er niet meer in geloofde. Gelukkig was mijn man zo volhardend dat die hem er weer uit had gevist en me vertelde dat het toch echt raak was. Mijn 2v5 kv twijfelgevalletje heeft me zojuist wakker getetterd![]()
Dussuh... f5 voor jou hier!![]()
Als je negen (negen!!!!!) dagen vóór nod positief test duurt zo'n streep áltijd langer dan vijf minuten. Daar kun je je dus écht niet op vastpinnen. En natuurlijk zegt cb "niet zwanger" want die geeft na 3-5 minuten resultaat. Dus. Gewoon over een paar dagen herhalen en in hemelsnaam niet meer negen dagen vóór nod gaan testen dames. Het ziet er positief uit iig voor majo!
disclaimer![]()
Nazil, wat klote, zo'n vals positieve test! Ik zou toch nog maar eens testen met een ander merk hoor...
Majo, spannend!![]()
![]()
quote:Op zondag 22 november 2015 08:26 schreef Nazil het volgende:
Mijnes was echt vals positiefnu weer spierwit
![]()
![]()
![]()
![]()
9 dagen voor NOD is ook wel erg vroeg inderdaad! Maar ik kan het me wel voorstellen als je zo graag wilt.. Je maakt jezelf wel helemaal gek zo, geduld![]()
![]()
Nouja, waarschijnlijk zit ze niet écht 9 dagen voor NOD maar heeft ze gewoon een wat vroegere eisprong gehad met de Clomid deze keer.![]()
Ik ging testen omdat ik verwachtte dan al langer zwanger te zijn hetesten voor NOD doe ik namelijk niet aan.
Sorry voor de F5ers maar ik wacht nu even een paar daagjes. Zal vanmiddag nog wel even een ovutest doen om te kijken wat die zegt.
Burdie ik heb nog 1 test in huis. Dat idee van mijn man een test laten doen is wel hilarisch
Naast vals positief (en daar geloof ik niet in, uitzonderingen zials medicatie nagelaten) en indrogen kan je ook gewoon wél zwanger zijn (geweest). Test kan oppikken dat een eicel bevrucht is, zich ingenesteld heeft. Als het daarna meteen misgaat, en dat kan en dat gebeurt vaker dan we denken, ben je wel degelijk zwanger geweest. Alleen heel kort.![]()
Jeetje Majo, wat spannend!Ik zou ook zeggen dat dat geen indroogstreepje is, maar snap heel goed dat je een slag om de arm houdt en een paar dagen wacht..
![]()
Majo wat spannend.
Clear blue heeft meer hcg nodig be met die digitale testen dus die zou ik sowieso nog niet doen.
Ik heb me afgelopen week gek getest, het begon ook met na afleestijd strepen.
Ik had 4 dagen na nod hele slechte strepen waarin de eerste 2dagen echt niet positief leken. Maar nu na een aantal dagen niet testen eindelijk 7 dagen na nod een duidelijke streep.
Ik zeg, hou vol het ziet er echt veelbelovend uit
♥ J & S![]()
Aw Nazil, wat stom![]()
Had je die 2 dagen veel bloedverlies?
Majo, ik snap dat je nog even wacht met testen (wel benieuwd naar de ovu test). Wel spannend hoor!
![]()
Ah wat stom zeg!quote:Op zondag 22 november 2015 08:26 schreef Nazil het volgende:
Mijnes was echt vals positiefnu weer spierwit
Snap ik, ben benieuwd hoelang je het wachten volhoudt.quote:Op zondag 22 november 2015 08:48 schreef MaJo het volgende:
Sorry voor de F5ers maar ik wacht nu even een paar daagjes.![]()
![]()
Nee dat viel ook heel erg mee.quote:Op zondag 22 november 2015 11:24 schreef Savvy. het volgende:
Aw Nazil, wat stom![]()
Had je die 2 dagen veel bloedverlies?
Majo, ik snap dat je nog even wacht met testen (wel benieuwd naar de ovu test). Wel spannend hoor!
![]()
Wohhh majo! De KV 2v5 zijn echt rottesten die hartstikke langzaam drogen en vaker pas later een streepje geven. Eerder stond het tweede streepje er nog eerder dan de eerste maar mijn laatste ervaring was heel anders. Bij zulke strepen als die van jou zou ik echt wel zeggen dat je zwanger bent hoor![]()
![]()
Wat balen Nazil![]()
Majo, de eerste test die ik heb gedaan, 2 dagen voor NOD, gaven ook een indroogstreep, pas na geruime tijd werd hij iets meer zichtbaar en de juiste kleur. In ieder geval na de 5 minuten. Ik was er echter zo van overtuigd dat ik zwanger was dat ik wel zeker wist dat de volgende test op NOD een duidelijker resultaat zou geven. Nouja, het gevolg is inmiddels bijna anderhalve maand oud
Ik hoop zo voor je dat de strepen wel een zwangerschap betekenen1 indroogstreep ok, maar 3??
![]()
Nou meiden, jullie hebben me overgehaaldik doe nog een testje en de ovutest, eens kijken wat er gebeurt.
Als ik trouwens echt zwanger ben, dan hoort de temp toch niet zo te wisselen?26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
Ovulatietest geeft een licht streepje en zwangerschapstest blijft wit (na 5 minuten)26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
Ik heb bij een negatieve kruidvat test nog nooit gehad dat er na x aantal tijd alsnog een (duidelijke) streep verscheen. Als ie negatief was, dan bleef ie negatief.
Ik had wel bij de tweede streepjes die ik plaste, dat het tweede streepjes altijd na x aantal tijd duidelijker/feller/donkerder opdroogde dan toen ik hem net een paar minuten geplast had.
Majo, zou het soms kunnen dat je zelf het streepje pas later ziet, als de test droog is, omdat het streepje altijd iets donkerder opdroogt? Je ziet soms bij andere mensen ook geen streepjes op de foto, dus misschien dat je IRL ook moeite hebt om ze te zien als ze nog licht zijn en dat je het streepje dus wél ziet na opdrogen omdat het dan iets feller is?!
Je kunt over een paar dagen altijd nog eens testen om te zien of er dan eerder een donkerder streepje verschijnt![]()
![]()
Na bijna een uur is de zwangerschapstest nog steeds wit. Ik ga dus nu maar "rustig" afwachten tot mijn NOD
Haha dat is een goeiequote:Op zondag 22 november 2015 14:46 schreef Kyara het volgende:
Is de test wit of zie jij niks Majo? Daar zit nl een verschil in...Man ziet ook niks
Jammer majoik had het je zo gegund. Hopelijk komt het nog.
Was een spannende dag voor ons beide. Man was hier ook teleurgesteld, die had ik natuurlijk ook al half blij gemaakt met een dooie mus. En mezelf daarbij. Hij wilde het niet laten zien maar ik merkte het wel aan hem.
Nieuwe testen besteld dan maar, kunnen we weer even vooruit.![]()
Iemand hier ervaring met een cyclus die maar niet regelmatig wil worden?
Ik zit op 54 - 50 - ....
En nu zit ik op dag 64 en nog steeds niets. Zo irritant! Het is ook bijna onmogelijk om een eventuele eisprong te vinden.
Meh...
:)![]()
Beide hierquote:Op zondag 22 november 2015 16:13 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik zal action testen kopen. Hoef je niet te dippen.vind die ebaydingen wel fijn omdat ze geen reet kosten en je er dan makkelijk 4 kan doen omdat je de eerste niet vertrouwt
![]()
![]()
Ik was ook een indrooglijntjespieser. Soms na een kwartier, soms na een uur, en soms niet. Sommige batches van de wat goedkopere tests zijn daar vrij gevoelig voor heb ik gemerkt... en die lijntjes waren net zo donker als die van Majo. Dus weggooien na 5 minuten en er nooit meer naar kijken...
En toch hoop ik dat het geen indroger was Majo![]()
![]()
jep, bij mij was het 58, 52, 70, 32 dagen. Ik was enorm verbaasd bij de menstruatie na 32 dagenquote:Op zondag 22 november 2015 15:55 schreef Soof-87 het volgende:
Ik zit op 54 - 50 - ....
En nu zit ik op dag 64 en nog steeds niets. Zo irritant! Het is ook bijna onmogelijk om een eventuele eisprong te vinden.
Meh...
In de cyclus van 70 dagen heb ik de huisarts gebeld en die raadde aan om een temperatuurcurve te maken zodat ik in elk geval kon zien of er sprake was van een eisprong.![]()
Oh dat gaat bij jou de goede kant op! Heb je je eisprong gevonden dan?quote:Op zondag 22 november 2015 18:01 schreef BobbyMcGee het volgende:
[..]
jep, bij mij was het 58, 52, 70, 32 dagen. Ik was enorm verbaasd bij de menstruatie na 32 dagen
In de cyclus van 70 dagen heb ik de huisarts gebeld en die raadde aan om een temperatuurcurve te maken zodat ik in elk geval kon zien of er sprake was van een eisprong.
:)![]()
Nou, ik vond 'm niet zo duidelijk maar ervaren temperatuurders en ovulatietestgluurders hier zeiden dat er wel één was geweest, waarschijnlijk op dag 22 (ik had foto's geüpload).![]()
Als je cycli steeds langer worden zou je PCOS kunnen hebben. Mijn cycli waren 25-39-40-60-100 en bij die laatste ben ik snel naar de huisarts gegaanquote:Op zondag 22 november 2015 15:55 schreef Soof-87 het volgende:
Ik zit op 54 - 50 - ....
Meh...Waren je cycli daarvoor regelmatiger of is dit de derde ronde na stoppen met AC?
Ik ga daar voorlopig nog maar even van uit. Hoewel ik wel van alles voel (maagzuur, misselijk) maar dat heb ik ook elke ronde wel. Ik merk wel dat ik er positiever door ben gaan denken. De laatste tijd had ik het gevoel dat ik nog een streepje zou piesen en nu heb ik daar iets meer vertrouwen in. Hopelijk is het snel echt zoquote:Op zondag 22 november 2015 17:44 schreef Sara82 het volgende:
Ik was ook een indrooglijntjespieser. Soms na een kwartier, soms na een uur, en soms niet. Sommige batches van de wat goedkopere tests zijn daar vrij gevoelig voor heb ik gemerkt... en die lijntjes waren net zo donker als die van Majo. Dus weggooien na 5 minuten en er nooit meer naar kijken...
En toch hoop ik dat het geen indroger was Majo
Wat zijn tegenwoordig trouwens de fijne zwangerschapstesten? Vroegah (4 jaar terug) was kruidvat fijn, maar nu niet meer dus? Wat moet ik nu hebben? Action? (Waar liggen die?) Ebay? (linkje please).
Ik heb nog een kruidvat test liggen, maar dat is er maar eentje en das ook weer zo zielig he?
Mama van F. (2012) en M. (2016)![]()
Ik vind Kruidvat nog steeds fijn hoor MarjolijnDrogen alleen heel langzaam op maar zijn nog steeds gevoelig.
![]()
Thanks! Ik wacht nog even deze cyclus af, daarna ga ik internetshoppen
Mama van F. (2012) en M. (2016)![]()
Jullie maken het wel spannend hier
Ik zit nu op dag 28. Toen ik stopte met de pil had ik al vrij snel een vrij regelmatige cyclus van 28-30 dagen, maar sinds mijn vakantie in september is het een beetje raar35 dagen, daarna 24. Dus ik heb geen idee wanneer ik het nu kan verwachten, volgens mijn telefoon woensdag
Ik had stiekem gistermiddag wel zo'n zogenaamde vroege test gedaanZag het liggen in de winkel en kon het niet laten
. Maar die was omowit
Dus ik wacht nu maar gewoon tot ik ga bloeden ofzo
![]()
![]()
Hmm... ik had na 4 cyclussen van <28 nu opeens 1 van 30. Getest had ik nog niet maar ik ben wel een beetje teleurgesteld![]()
Soof, voor mijn 1e zwangerschap had ik ook hele lange cycli (30/40/50/>100) Na doorverwijzing bleken mijn hormoonwaardes niet in balans te zijn, dmv medicatie is er toen een onttrekkingsbloeding gedaan met daarna clomid. Na mijn zwangerschap zijn mijn cycli een stuk constanter geworden, tussen 26 - 38 dagen.
Ik heb ook maar eens ovulatietesten besteld, ik ben benieuwd of m'n eisprong wel is wanneer ik denk dat ie is![]()
![]()
Ik kocht ze altijd per gros ongeveer.quote:Op zondag 22 november 2015 19:44 schreef Marjolijntje het volgende:
Wat zijn tegenwoordig trouwens de fijne zwangerschapstesten? Vroegah (4 jaar terug) was kruidvat fijn, maar nu niet meer dus? Wat moet ik nu hebben? Action? (Waar liggen die?) Ebay? (linkje please).
Ik heb nog een kruidvat test liggen, maar dat is er maar eentje en das ook weer zo zielig he?Kan nu nog (op een andere website dan ik ervaring mee heb, nl Zwanger & Kids). 25 testen voor 14,50.
Je kunt ze daar ook per 250 stuks kopen.![]()
![]()
Nazilwat jammer zeg
Majo bij jou blijft het nog even spannend!! Ik hoop zo voor jullie dat je over een paar dagen een positieve test hebt![]()
![]()
ja echt he. En dat vind ik nog niet half zo raar als datzelfde aantal zwangerschapstestenquote:Op zondag 22 november 2015 21:20 schreef LuDann het volgende:
[..]
Ik kocht ze altijd per gros ongeveer.Kan nu nog (op een andere website dan ik ervaring mee heb, nl Zwanger & Kids). 25 testen voor 14,50.
Je kunt ze daar ook per 250 stuks kopen.![]()
![]()
Goeie deal!quote:Op zondag 22 november 2015 21:51 schreef Marjolijntje het volgende:
Ik zag op eBay 30 testen voor 6 euroDit zijn zwangerschapstesten.quote:Op zondag 22 november 2015 22:02 schreef Aventura het volgende:
[..]
ja echt he. En dat vind ik nog niet half zo raar als datzelfde aantal zwangerschapstesten250 stuks voor 99 euro.
![]()
![]()
oh haha, kan je nagaanquote:Op zondag 22 november 2015 22:29 schreef LuDann het volgende:
[..]
Goeie deal!
[..]
Dit zijn zwangerschapstesten.250 stuks voor 99 euro.
![]()
![]()
Jammer zeg! Ik was zo benieuwd dat ik eerder vandaag al in het topic had gespiekt, tussen de bands door op Epic Metal Fest.quote:Op zondag 22 november 2015 14:28 schreef MaJo het volgende:
Na bijna een uur is de zwangerschapstest nog steeds wit. Ik ga dus nu maar "rustig" afwachten tot mijn NOD![]()
![]()
aw dat is liefquote:Op zondag 22 november 2015 23:59 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Jammer zeg! Ik was zo benieuwd dat ik eerder vandaag al in het topic had gespiekt, tussen de bands door op Epic Metal Fest.![]()
Ik kocht een 50 op eBay, en heb daar nog 12 van overquote:Op zondag 22 november 2015 22:29 schreef LuDann het volgende:
[..]
Goeie deal!
[..]
Dit zijn zwangerschapstesten.250 stuks voor 99 euro.
![]()
.
Maar ik ben een beetje gek.
En mijn situatie is ook wat anders, ik doe nu om de dag een testje om te kijken of het hcg al minder wordt.![]()
Ik heb ook nog een half pak liggen. Ik weet nog dat de eerste van het pakje vorig jaar rond deze tijd positief was maar ik heb er vervolgens nog een stuk of 20 gebruikt omdat ik het zo geweldig vond dat er telkens een tweede streepje verscheen.quote:Op maandag 23 november 2015 08:44 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik kocht een 50 op eBay, en heb daar nog 12 van over![]()
.
Maar ik ben een beetje gek.
En mijn situatie is ook wat anders, ik doe nu om de dag een testje om te kijken of het hcg al minder wordt.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: