Beide hierquote:Op zondag 22 november 2015 16:13 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik zal action testen kopen. Hoef je niet te dippen.
jep, bij mij was het 58, 52, 70, 32 dagen. Ik was enorm verbaasd bij de menstruatie na 32 dagenquote:Op zondag 22 november 2015 15:55 schreef Soof-87 het volgende:
Iemand hier ervaring met een cyclus die maar niet regelmatig wil worden?
Ik zit op 54 - 50 - ....
En nu zit ik op dag 64 en nog steeds niets. Zo irritant! Het is ook bijna onmogelijk om een eventuele eisprong te vinden.
Meh...
Oh dat gaat bij jou de goede kant op! Heb je je eisprong gevonden dan?quote:Op zondag 22 november 2015 18:01 schreef BobbyMcGee het volgende:
[..]
jep, bij mij was het 58, 52, 70, 32 dagen. Ik was enorm verbaasd bij de menstruatie na 32 dagen
In de cyclus van 70 dagen heb ik de huisarts gebeld en die raadde aan om een temperatuurcurve te maken zodat ik in elk geval kon zien of er sprake was van een eisprong.
Als je cycli steeds langer worden zou je PCOS kunnen hebben. Mijn cycli waren 25-39-40-60-100 en bij die laatste ben ik snel naar de huisarts gegaanquote:Op zondag 22 november 2015 15:55 schreef Soof-87 het volgende:
Iemand hier ervaring met een cyclus die maar niet regelmatig wil worden?
Ik zit op 54 - 50 - ....
En nu zit ik op dag 64 en nog steeds niets. Zo irritant! Het is ook bijna onmogelijk om een eventuele eisprong te vinden.
Meh...
Ik ga daar voorlopig nog maar even van uit. Hoewel ik wel van alles voel (maagzuur, misselijk) maar dat heb ik ook elke ronde wel. Ik merk wel dat ik er positiever door ben gaan denken. De laatste tijd had ik het gevoel dat ik nog een streepje zou piesen en nu heb ik daar iets meer vertrouwen in. Hopelijk is het snel echt zoquote:Op zondag 22 november 2015 17:44 schreef Sara82 het volgende:
Ik was ook een indrooglijntjespieser. Soms na een kwartier, soms na een uur, en soms niet. Sommige batches van de wat goedkopere tests zijn daar vrij gevoelig voor heb ik gemerkt... en die lijntjes waren net zo donker als die van Majo. Dus weggooien na 5 minuten en er nooit meer naar kijken...
En toch hoop ik dat het geen indroger was Majo
Ik kocht ze altijd per gros ongeveer.quote:Op zondag 22 november 2015 19:44 schreef Marjolijntje het volgende:
Wat zijn tegenwoordig trouwens de fijne zwangerschapstesten? Vroegah (4 jaar terug) was kruidvat fijn, maar nu niet meer dus? Wat moet ik nu hebben? Action? (Waar liggen die?) Ebay? (linkje please).
Ik heb nog een kruidvat test liggen, maar dat is er maar eentje en das ook weer zo zielig he?
ja echt he. En dat vind ik nog niet half zo raar als datzelfde aantal zwangerschapstestenquote:Op zondag 22 november 2015 21:20 schreef LuDann het volgende:
[..]
Ik kocht ze altijd per gros ongeveer.Kan nu nog (op een andere website dan ik ervaring mee heb, nl Zwanger & Kids). 25 testen voor 14,50.
Je kunt ze daar ook per 250 stuks kopen.
Goeie deal!quote:Op zondag 22 november 2015 21:51 schreef Marjolijntje het volgende:
Ik zag op eBay 30 testen voor 6 euro
Dit zijn zwangerschapstesten.quote:Op zondag 22 november 2015 22:02 schreef Aventura het volgende:
[..]
ja echt he. En dat vind ik nog niet half zo raar als datzelfde aantal zwangerschapstesten
oh haha, kan je nagaanquote:Op zondag 22 november 2015 22:29 schreef LuDann het volgende:
[..]
Goeie deal!
[..]
Dit zijn zwangerschapstesten.250 stuks voor 99 euro.
Jammer zeg! Ik was zo benieuwd dat ik eerder vandaag al in het topic had gespiekt, tussen de bands door op Epic Metal Fest.quote:Op zondag 22 november 2015 14:28 schreef MaJo het volgende:
Na bijna een uur is de zwangerschapstest nog steeds wit. Ik ga dus nu maar "rustig" afwachten tot mijn NOD
aw dat is liefquote:Op zondag 22 november 2015 23:59 schreef ViviRAWRS het volgende:
[..]
Jammer zeg! Ik was zo benieuwd dat ik eerder vandaag al in het topic had gespiekt, tussen de bands door op Epic Metal Fest.![]()
Ik kocht een 50 op eBay, en heb daar nog 12 van overquote:Op zondag 22 november 2015 22:29 schreef LuDann het volgende:
[..]
Goeie deal!
[..]
Dit zijn zwangerschapstesten.250 stuks voor 99 euro.
Ik heb ook nog een half pak liggen. Ik weet nog dat de eerste van het pakje vorig jaar rond deze tijd positief was maar ik heb er vervolgens nog een stuk of 20 gebruikt omdat ik het zo geweldig vond dat er telkens een tweede streepje verscheen.quote:Op maandag 23 november 2015 08:44 schreef Burdie het volgende:
[..]
Ik kocht een 50 op eBay, en heb daar nog 12 van over![]()
.
Maar ik ben een beetje gek.
En mijn situatie is ook wat anders, ik doe nu om de dag een testje om te kijken of het hcg al minder wordt.
Dan kan je volgende week dus testen, dat kan in principe twee weken na je eisprongquote:Op maandag 23 november 2015 13:56 schreef Crumpette het volgende:
Minder wordende strepen zijn ook al iets!hopelijk snel een nieuwe ronde.
Ik mag officieel pas over 2 weken, ondanks dat ik denk dat vorige week het ei was. Als er een ei was. Lange cyclus ftw.
Woensdag testdag boks!quote:Op maandag 23 november 2015 14:43 schreef Marjolijntje het volgende:
Ik heb voor mezelf gezegd dat ik volgende week woensdag mag testen, als er dan nog iets te testen valt
Dat is denk ik ruim 2 weken nadat ik mijn ei had. Hoop ik :p
Ja en voor hetzelfde geld is het ei morgen. Of helemaal niet.quote:Op maandag 23 november 2015 14:22 schreef Burdie het volgende:
[..]
Dan kan je volgende week dus testen, dat kan in principe twee weken na je eisprong.
Ah oke....quote:Op zondag 22 november 2015 18:14 schreef BobbyMcGee het volgende:
Nou, ik vond 'm niet zo duidelijk maar ervaren temperatuurders en ovulatietestgluurders hier zeiden dat er wel één was geweest, waarschijnlijk op dag 22 (ik had foto's geüpload).
He MaJo wat een vervelende, onzekere tijd heb je dan gehad? (Zeker heel wat testen verder?)quote:Op zondag 22 november 2015 18:23 schreef MaJo het volgende:
[..]
Als je cycli steeds langer worden zou je PCOS kunnen hebben. Mijn cycli waren 25-39-40-60-100 en bij die laatste ben ik snel naar de huisarts gegaanWaren je cycli daarvoor regelmatiger of is dit de derde ronde na stoppen met AC?
[..]
Ik ga daar voorlopig nog maar even van uit. Hoewel ik wel van alles voel (maagzuur, misselijk) maar dat heb ik ook elke ronde wel. Ik merk wel dat ik er positiever door ben gaan denken. De laatste tijd had ik het gevoel dat ik nog een streepje zou piesen en nu heb ik daar iets meer vertrouwen in. Hopelijk is het snel echt zo
Jeetje wat een verschillende cyclussen zeg! Ik hoop toch echt dat die van mij gauw weer constant worden. Fijn dat het bij jou gelukt isquote:Op zondag 22 november 2015 21:18 schreef Fazzoletti het volgende:
Hmm... ik had na 4 cyclussen van <28 nu opeens 1 van 30. Getest had ik nog niet maar ik ben wel een beetje teleurgesteld![]()
Soof, voor mijn 1e zwangerschap had ik ook hele lange cycli (30/40/50/>100) Na doorverwijzing bleken mijn hormoonwaardes niet in balans te zijn, dmv medicatie is er toen een onttrekkingsbloeding gedaan met daarna clomid. Na mijn zwangerschap zijn mijn cycli een stuk constanter geworden, tussen 26 - 38 dagen.
Ik heb ook maar eens ovulatietesten besteld, ik ben benieuwd of m'n eisprong wel is wanneer ik denk dat ie is
Hoop het ook! 106 dagen jeetje...quote:Op maandag 23 november 2015 18:36 schreef ikke_84 het volgende:
Soof ik had toen ik stopte met de pil ook lange cyclussen. na 106 dagen heb ik een kuur gekregen om het op gang te brengen. Daarna werden mijn cyclussen steeds iets korter maar heeft lang geduurd voor ik een cyclus van in de 30 dagen had.
Hopelijk gaat het bij jou sneller.
Tis gewoon troep al die hormonen die in je anticonceptie zitten.
Dat waren zeker onzekere tijden omdat ik echt geen idee had waar ik aan toe was. Ik testte steeds om de week om toch te checken of ik niet misschien al zwanger wasquote:Op maandag 23 november 2015 18:21 schreef Soof-87 het volgende:
[..]
Ah oke....Hoop dat het de goede kant op gaat verder!
[..]
He MaJo wat een vervelende, onzekere tijd heb je dan gehad? (Zeker heel wat testen verder?)
Dit is voor mij dan ronde 3 na het stoppen met de AC. (Ik heb geen idee wat PCOS is eigenlijk. Zal het zo eens googlen)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |