ja ze smeren de woorden een bietje uit zeg maarquote:
Zeker met de kèrnevèl.quote:Op zaterdag 28 november 2015 21:29 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
ja ze smeren de woorden een bietje uit zeg maar
'Het zijn blanken, maar je verstaat ze niet'.quote:Op zaterdag 28 november 2015 21:29 schreef Cynix ® het volgende:
Zijn Spaans is niet zo denderend, maar zijn Nederlands ook niet, dus dat geeft niet.
Smakelijkquote:Op zaterdag 28 november 2015 21:30 schreef Cynix ® het volgende:
Als dit een succes wordt vreet ik een sok op.
Toch maar ff quoten dit.quote:Op zaterdag 28 november 2015 21:30 schreef Cynix ® het volgende:
Als dit een succes wordt vreet ik een sok op.
Nu hoeven ze daar geen oude troep te kopenquote:Op zaterdag 28 november 2015 21:31 schreef Van_Poppel het volgende:
Die oude troep naar Costa Rica verschepenVolgens mij kun je het daar beter ter plekke kopen.
dit! Omdat je niet naast je hont kunt zitten in het vliegtuigquote:
Zo'n bank is in dat klimaat binnen no time weggerot.quote:Op zaterdag 28 november 2015 21:31 schreef Van_Poppel het volgende:
Die oude troep naar Costa Rica verschepenVolgens mij kun je het daar beter ter plekke kopen.
Hij moet verder hoor.quote:Op zaterdag 28 november 2015 21:32 schreef Badr_Harry het volgende:
Doei moeders.. ff schouderklopje en weg
Ze zullen daar toch ook wel een kringloopwinkel met 3e hands banken hebben.quote:Op zaterdag 28 november 2015 21:32 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Nu hoeven ze daar geen oude troep te kopen
Zal wel niet zo'n fijne band zijn.quote:Op zaterdag 28 november 2015 21:32 schreef Badr_Harry het volgende:
Doei moeders.. ff schouderklopje en weg
Ja idd die stemquote:Op zaterdag 28 november 2015 21:34 schreef TargaFlorio het volgende:
Ze doet me denken aan Anky van Grunsven.
iddquote:Op zaterdag 28 november 2015 21:34 schreef TargaFlorio het volgende:
Treffende vergelijking.quote:Op zaterdag 28 november 2015 21:34 schreef TargaFlorio het volgende:
quote:Op zaterdag 28 november 2015 21:34 schreef TargaFlorio het volgende:
ik keek alleen naar het tekentje in de grillquote:Op zaterdag 28 november 2015 21:34 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Atoyot, omdat de TROS alles weer moet spiegelen.
ik denk dat dat vooral haar idee wasquote:Op zaterdag 28 november 2015 21:35 schreef WammesWaggel het volgende:
Huis van je ouders voor een prikkie kopen en dan je moeder op straat zetten![]()
Yep.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |