Nee alleen de jouwe.quote:Op zaterdag 21 november 2015 21:37 schreef Spockjuh_ het volgende:
geduld mensen, dat de foto's er nog niet staan is logischerwijs onze schuld.
Op cursus terwijl er rellen zijnquote:Op zaterdag 21 november 2015 21:39 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Tja, als jullie gaan rellen terwijl ik 2 dagen op cursus ben
grote jongenquote:Op zaterdag 21 november 2015 21:42 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Nee alleen de jouwe.
Fotos zijn aan het uploaden nu maar gaat niet snel op telefoon.
Kanttekening: Jij gaat er nu vanuit dat er twee verplaatsingen zijn misgelopen. 1 dat is niet waar, want dat zou er dan eerder max. 1 zijn geweest.quote:Op zaterdag 21 november 2015 21:38 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
De OP had ik nog niet bijgewerkt vanwege 2 dagen afwezig.
Sinds donderdagavond hier niet gelezen, man wat een soap weer.
Toch even mijn duit in dit zakje:
-24 uurs regel is duidelijk, niet moeilijk en STOP er nu eens mee met dat te verdraaien. Dat scheelt een hoop gezeik. Dat ding had wel 2x verplaatst kunnen worden in de tijd dat het spel nu stil lag.
-Dit was geen vrijbrief voor jou Fien
-Dat het spel soms stil ligt omdat niemand zich geroepen voelt om de stok te halen is geen excuus. Spelers hebben de mogelijkheid om hem te halen. Als je de stok langer dan 24 uur bij je houdt is die mogelijkheid tot halen er niet meer.
-Doorgeven kan prima en wordt vaker gedaan, maar ook dan, 24 uur! Hou je er gewoon aan, 24 uur tussen de mogelijkheid van spelers hier om de stok weer te kunnen herhalen
(uiteraard zijn er altijd onvoorziene omstandigheden, dat weet iedereen < disclaimertje )
Ik had hem anders die morgen opgehaald en weggelegd. Nattekat kennende had hij later op de dag ook al een verplaatsing gemaakt. Als het niemand anders was, denk aan een ursel, wolfrolf, AF en 44rdbei bijvoorbeeld.. Dus ja, twee verplaatsingen extra en geen gezeur.quote:Op zaterdag 21 november 2015 21:44 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Kanttekening: Jij gaat er nu vanuit dat er twee verplaatsingen zijn misgelopen. 1 dat is niet waar, want dat zou er dan eerder max. 1 zijn geweest.
Daarbij, zoals je zelf al zegt, hij ligt wel vaker lang stil. Dus dat had nu ook net zo goed kunnen zijn gebeurd als hij niet was opgehaald.
Niet eventuele scenario's 1 kant op draaien als het andere ook mogelijk is.
Nee, het blijft een hypothetisch verhaal wat je nu schetst. Helaas.quote:Op zaterdag 21 november 2015 21:45 schreef Maringo het volgende:
[..]
Ik had hem anders die morgen opgehaald en weggelegd. Nattekat kennende had hij later op de dag ook al een verplaatsing gemaakt. Als het niemand anders was, denk aan een ursel, wolfrolf, AF en 44rdbei bijvoorbeeld.. Dus ja, twee verplaatsingen extra en geen gezeur.
Niks hypothetisch aan. Ik stond al op het punt om te vertrekken toen gemeld werd dat ie al was opgehaald. Dus sowieso 1 extra verplaatsing was er geweest.quote:Op zaterdag 21 november 2015 21:48 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Nee, het blijft een hypothetisch verhaal wat je nu schetst. Helaas.
quote:
18 en 19 december ben ik weer weg. Schrijf het alvast maar in de agenda.quote:
Heel soms moet ie iets winnen he...quote:
Ah, je gaat naar je echte vrienden. Top.quote:Op zaterdag 21 november 2015 21:50 schreef fietsie het volgende:
[..]
Heel soms moet ie iets winnen he...
Precies. Dus gegarandeerd 2 verplaatsingen zoals iedereen wil doen voorkomen, is dus hypothetisch.quote:Op zaterdag 21 november 2015 21:48 schreef Maringo het volgende:
[..]
Niks hypothetisch aan. Ik stond al op het punt om te vertrekken toen gemeld werd dat ie al was opgehaald. Dus sowieso 1 extra verplaatsing was er geweest.
Gezien het aantal mensen dat aangaf hem te kunnen/willen halen en die daar wonen: jaquote:Op zaterdag 21 november 2015 21:44 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Kanttekening: Jij gaat er nu vanuit dat er twee verplaatsingen zijn misgelopen. 1 dat is niet waar, want dat zou er dan eerder max. 1 zijn geweest.
Daarbij, zoals je zelf al zegt, hij ligt wel vaker lang stil. Dus dat had nu ook net zo goed kunnen zijn gebeurd als hij niet was opgehaald.
Niet eventuele scenario's 1 kant op draaien als het andere ook mogelijk is.
begrijpend lezen, het woordje 'extra' geeft het weg!quote:Op zaterdag 21 november 2015 21:54 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Precies. Dus gegarandeerd 2 verplaatsingen zoals iedereen wil doen voorkomen, is dus hypothetisch.
Kunnen we niet kappen met die hele discussie? Het maakt geen bal meer uit. Hij ligt nu en mr dick moet nog even bewijzen dat ie een grote jongen is door t uploaden uit te stellen. Meer speelt er inmiddels niet meer.quote:Op zaterdag 21 november 2015 21:54 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Precies. Dus gegarandeerd 2 verplaatsingen zoals iedereen wil doen voorkomen, is dus hypothetisch.
Hey de vaste kliek hier zijn deze onnodige rel begonnen he? Gelijk grote bek te trekken enzo. Nee, dat is echt een voorbeeld van het vriendelijk en leuk houden.quote:Op zaterdag 21 november 2015 21:54 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Gezien het aantal mensen dat aangaf hem te kunnen/willen halen en die daar wonen: ja
We hebben het over van donderdagavond tot nu, dus 2 verplaatsingen is niet een hele rare veronderstelling.
En wat betreft je tweede punt, over stilliggen, misschien moet je even goed lezen wat ik daar zei: Iedereen heeft dan de mogelijk om die stok te halen als hij zich geroepen voelt. Als nu 2 mensen zich geroepen voelen (om maar wat te zeggen), dan kunnen ze dat dus niet.
Hou het leuk, hou je aan de regels, dan is er over het algemeen geen gezeik
(behalve over het punt mbt voor locals wel/niet gunnen, wel of geen tijd voor de stok halen hebben etc., daar houden we gewoon gezeik over vrees ik)
Jij mag wel cursus taal volgen, want de manier zoals jij je zin formuleert beweer je dat het een garantie is.quote:Op zaterdag 21 november 2015 21:55 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
begrijpend lezen, het woordje 'extra' geeft het weg!
Niks onnodigs aan. Regel is regel. Hou je er gewoon aan. En nou kappen met je getrol.quote:Op zaterdag 21 november 2015 21:55 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Hey de vaste kliek hier zijn deze onnodige rel begonnen he? Gelijk grote bek te trekken enzo. Nee, dat is echt een voorbeeld van het vriendelijk en leuk houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |