SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Ach dat moet in zo'n wedstrijd wel kunnen. Zo slecht is ie niet hoor.quote:Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
De Boer: 'Zou een duel kunnen worden waarin er weinig ruimte is en dat de bal erin gegooid moet worden met de hoop dat hij goed valt'
manmanman![]()
We hebben het verdomme over Cambuur waarmee je al niet al teveel moeite zou moeten hebben als iedereen daar beschikbaar is, laat staan als ze de hele verdediging missen zoals nuquote:Op zaterdag 21 november 2015 19:27 schreef wieisboos het volgende:
De Boer: 'Zou een duel kunnen worden waarin er weinig ruimte is en dat de bal erin gegooid moet worden met de hoop dat hij goed valt'
manmanman
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Moet Ajaxkcz met 2 vingers in de neus winnen, met de huidge vorm van Cambuur.quote:Op zaterdag 21 november 2015 19:33 schreef Tagliano het volgende:
[..]
We hebben het verdomme over Cambuur waarmee je al niet al teveel moeite zou moeten hebben als iedereen daar beschikbaar is, laat staan als ze de hele verdediging missen zoals nuChildren of the night. What music they make.![]()
Gezien de kwaliteit zou je zeggen van wel jaquote:Op zaterdag 21 november 2015 19:48 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Moet Ajaxkcz met 2 vingers in de neus winnen, met de huidge vorm van Cambuur.#BOYCOTquote:Op zaterdag 21 november 2015 19:48 schreef hafcfan het volgende:
HAHAHAHAHAHA er zit geen hond. HahajahaMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
nee. Kijk de lange zijde. Gewoon treurig.quote:Op zaterdag 21 november 2015 19:49 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Gezien de kwaliteit zou je zeggen van wel ja
[..]
#BOYCOT![]()
Terechtquote:Op zaterdag 21 november 2015 19:48 schreef hafcfan het volgende:
HAHAHAHAHAHA er zit geen hond. HahajahaRED ONS HENNIEGOD![]()
Ik kijk vanavond niet, ga zo toch de deur uitquote:Op zaterdag 21 november 2015 19:51 schreef hafcfan het volgende:
[..]
nee. Kijk de lange zijde. Gewoon treurig.
Maar het is treurig ja, al kan ik me voorstellen dat je leukere dingen te doen hebt dan Cambuur thuis kijken, gecombineerd met het voetbal van Ajax, de blessures en al het bestuurlijke gerotzooiMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Dit is echt erg. In Italie zijn ze hier nog jaloers op.quote:Op zaterdag 21 november 2015 19:52 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik kijk vanavond niet, ga zo toch de deur uit
Maar het is treurig ja, al kan ik me voorstellen dat je leukere dingen te doen hebt dan Cambuur thuis kijken, gecombineerd met het voetbal van Ajax, de blessures en al het bestuurlijke gerotzooi![]()
HAHAHAHAH CAPS LOCK LACHEN WANT DAN BEN JE NIET KENJER AUTISTISCHquote:Op zaterdag 21 november 2015 19:48 schreef hafcfan het volgende:
HAHAHAHAHAHA er zit geen hond. Hahajaha![]()
Ik zie een foto nu, dat is wel ernstig jaquote:Op zaterdag 21 november 2015 19:54 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dit is echt erg. In Italie zijn ze hier nog jaloers op.
Nou nou nou Brammessquote:Op zaterdag 21 november 2015 19:55 schreef Brammess het volgende:
[..]
HAHAHAHAH CAPS LOCK LACHEN WANT DAN BEN JE NIET KENJER AUTISTISCHMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Wat is kenjer nou weer. Leer eens Nederlands.quote:Op zaterdag 21 november 2015 19:55 schreef Brammess het volgende:
[..]
HAHAHAHAH CAPS LOCK LACHEN WANT DAN BEN JE NIET KENJER AUTISTISCH![]()
Wie riep hier nou van de week dat het onzin was toen ik zei dat deze wedstrijd wel met een paar dode spelmomenten beslist kon worden?
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Ikquote:Op zaterdag 21 november 2015 20:16 schreef Monolith het volgende:
Wie riep hier nou van de week dat het onzin was toen ik zei dat deze wedstrijd wel met een paar dode spelmomenten beslist kon worden?
Lekker vrijstaan tegen Cambuur .
Terwijl Cambuur veel meer kansen krijgtRED ONS HENNIEGOD![]()
Hij is nu al een paar keer goed gevallen gelukkig.quote:Op zaterdag 21 november 2015 19:27 schreef wieisboos het volgende:
manmanman![]()
Cambuur is echt apatisch bij dode spelmomenten ja. Toch een stukje organisatie.
Maar ik vind het veldspel van Ajax eigenlijk helemaal niet best.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Met dit drama middenveld was dat ook de verwachtingquote:Op zaterdag 21 november 2015 20:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar ik vind het veldspel van Ajax eigenlijk helemaal niet best.![]()
Middenveld van SCC is echt walgelijk anders.quote:Op zaterdag 21 november 2015 20:38 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Met dit drama middenveld was dat ook niet de verwachting[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Ook tegen FC Bal op het dak ga je met dit middenveld geen leuk voetbal zienquote:Op zaterdag 21 november 2015 20:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Middenveld van SCC is echt walgelijk anders.![]()
Waarom nou weer Heitinga? Geef de jonkies eens wat speeltijd.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Dit dus. Zet dan gvd Van de Beek erin en laat Cerny invallen.quote:Op zaterdag 21 november 2015 21:01 schreef Monolith het volgende:
Waarom nou weer Heitinga? Geef de jonkies eens wat speeltijd.![]()
Vak 410 zingt "Kankerbestuur, kankerbestuur!" en zingt direct daarna Cruijff toe. Zeldzaam dom dit. #ajacam
GenotVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
quote:Op zaterdag 21 november 2015 21:33 schreef Caland het volgende:
Vak 410 zingt "Kankerbestuur, kankerbestuur!" en zingt direct daarna Cruijff toe. Zeldzaam dom dit. #ajacam
Genot![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb niet kunnen kijken. Leuke uitslag welZo eens de samenvatting bekijken.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
De uitslag laat het beter lijken dan het was.quote:Op zaterdag 21 november 2015 22:14 schreef over_hedge het volgende:
Ik heb niet kunnen kijken. Leuke uitslag welZo eens de samenvatting bekijken.
Klopt.quote:Op zaterdag 21 november 2015 22:17 schreef Monolith het volgende:
[..]
De uitslag laat het beter lijken dan het was.Children of the night. What music they make.![]()
Ohquote:Op zaterdag 21 november 2015 22:17 schreef Monolith het volgende:
[..]
De uitslag laat het beter lijken dan het was.Zo maar eens de samenvatting terug kijken dan.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Tja, als het zo simpel gaat dan kan ik me voorstellen dat de concentratie er niet helemaal is. Prima overwinning en 2 punten uitgelopen op de voornaamste concurrent. Niks mis mee.quote:Op zaterdag 21 november 2015 22:17 schreef Monolith het volgende:
[..]
De uitslag laat het beter lijken dan het was.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ach niets te klagen hoor, maar het was wel weer vrij saai.quote:Op zaterdag 21 november 2015 22:47 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Tja, als het zo simpel gaat dan kan ik me voorstellen dat de concentratie er niet helemaal is. Prima overwinning en 2 punten uitgelopen op de voornaamste concurrent. Niks mis mee.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Willem 2
Was het ook, was eigenlijk niks aan. Maar je hebt wel 2 ploegen nodig om er wat van te maken en bovendien hielp het publiek ook niet mee vandaag. Kansloze actie weer van een gedeelte van het publiek.quote:Op zaterdag 21 november 2015 22:58 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ach niets te klagen hoor, maar het was wel weer vrij saai.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ach, ik vond Cambuur ook nog best vermakelijk de eerste helft. Speelden naar vermogen heel aardig. Gaven ook genoeg ruimte weg, dus de mogelijkheid om er doorheen te voetballen lag er ook echt wel.quote:Op zaterdag 21 november 2015 23:05 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Was het ook, was eigenlijk niks aan. Maar je hebt wel 2 ploegen nodig om er wat van te maken en bovendien hielp het publiek ook niet mee vandaag. Kansloze actie weer van een gedeelte van het publiek.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Gaan we nog klagen over de speelstijl van Cambuur? Doe eens niet zeg. Dat is een van de meest aanvallende ploegen in onze competitie weliswaar met matig materiaal.![]()
Wat een gezeur weer hier en daar, je scoort 5 goals en ja het had verdedigend wat strakker en scherper gemogen...
We lopen qua resultaten vrij eenvoudig door de competitie, dat lukt je echt niet als je niet een bepaald niveau haalt. Tuurlijk, het swingt niet 90 minuten en Frank's keuzes zijn soms tenenkrommend onnavolgbaar, maar de resultaten mogen er zijn.
Je wint alles thuis heel eenvoudig, jammer dat PSV thuis de slechtste wedstrijd van het seizoen was. Bij AZ, Vitesse, Heracles win je ook en je speelt gelijk bij Twente en Feyenoord. We laten echt nauwelijks iets liggen, who cares dat het dan niet altijd een 7/8 gemiddeld is.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Dit is anders precies de reden dat Jol weg moest: het voetbal was niet om aan te zien, maar de resultaten waren er wel.quote:Op zaterdag 21 november 2015 23:44 schreef TheVulture het volgende:
Wat een gezeur weer hier en daar, je scoort 5 goals en ja het had verdedigend wat strakker en scherper gemogen...
We lopen qua resultaten vrij eenvoudig door de competitie, dat lukt je echt niet als je niet een bepaald niveau haalt. Tuurlijk, het swingt niet 90 minuten en Frank's keuzes zijn soms tenenkrommend onnavolgbaar, maar de resultaten mogen er zijn.
Je wint alles thuis heel eenvoudig, jammer dat PSV thuis de slechtste wedstrijd van het seizoen was. Bij AZ, Vitesse, Heracles win je ook en je speelt gelijk bij Twente en Feyenoord. We laten echt nauwelijks iets liggen, who cares dat het dan niet altijd een 7/8 gemiddeld is.![]()
Mwah bij Jol was het toch voornamelijk FC Suarez, als die een offday had was het vaak ook meteen mis... Deze ploeg heeft gemiddeld 4,5 spelers tussen de lijnen die een pot kunnen beslissen, een veel sterker collectiefquote:Op zaterdag 21 november 2015 23:46 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dit is anders precies de reden dat Jol weg moest: het voetbal was niet om aan te zien, maar de resultaten waren er wel.
En qua spelers aantrekken waren zijn opzichtige banden met pizzabakker Raoila nog net iets stuitender dan de keuzes van Overmars en coOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Geen 5-0 maar 5-1 laat toch maar weer zien dat ik er veel verstand van heb. Oppermachtig naar de titel dit seizoen![]()
Euh nee Scorpie, het voetbal in 2009-2010 was stukken beter. En dat zogenaamde "FC Suarez" is ook een eigen leven gaan leiden. De tweede seizoenshelft had Suarez niet de vorm van de eerste seizoenshelft maar ging het elftal wel steeds beter draaien. Met 14 gewonnen wedstrijden op rij als gevolg.quote:Op zaterdag 21 november 2015 23:46 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dit is anders precies de reden dat Jol weg moest: het voetbal was niet om aan te zien, maar de resultaten waren er wel.'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
Hij was toch wel een hele belangrijke pion maar wel met je eens dat het meer was dan alles op Suarez.quote:Op zondag 22 november 2015 09:00 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Euh nee Scorpie, het voetbal in 2009-2010 was stukken beter. En dat zogenaamde "FC Suarez" is ook een eigen leven gaan leiden. De tweede seizoenshelft had Suarez niet de vorm van de eerste seizoenshelft maar ging het elftal wel steeds beter draaien. Met 14 gewonnen wedstrijden op rij als gevolg.![]()
En vlak daarna kwam dit:quote:Op zondag 22 november 2015 09:00 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Euh nee Scorpie, het voetbal in 2009-2010 was stukken beter. En dat zogenaamde "FC Suarez" is ook een eigen leven gaan leiden. De tweede seizoenshelft had Suarez niet de vorm van de eerste seizoenshelft maar ging het elftal wel steeds beter draaien. Met 14 gewonnen wedstrijden op rij als gevolg.
http://www.parool.nl/paro(...)volledig-kwijt.dhtml![]()
Klopt, na de ontluisterende thuisnederlaag tegen Utrecht klapte het elftal min of meer in elkaar. De week daarvoor speelde het in Enschede in de eerste helft nog het beste voetbal dat ik onder Jol heb gezien.quote:Op zondag 22 november 2015 09:21 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En vlak daarna kwam dit:
http://www.parool.nl/paro(...)volledig-kwijt.dhtml'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
Ondanks het voetbal dit seizoen is een doelsaldo van 36-7 wel prima te noemen. Toch +11 tov PSVMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Welke goedpraatcultuur ?? Dus eigenlijk moet je zeggen dat alles kut is bij Ajax en dat als Jonk en Cruijff het 100% voor het zeggen hebben dat het allemaal geweldig is.quote:Op zaterdag 21 november 2015 23:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Die goedpraatcultuur is om te kotsen
Zo kun je het ook bekijken ja.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Deels ben ik het wel met hem eens dat de resultaten het spel verbloemen, maar door dat pedante 'goedpraatcultuur' laat hij blijkbaar geen enkele ruimte voor een andere mening. Wat hij zegt is juist en een tegenwoord valt onder de kop 'goedpraatcultuur'. Zo kan je iedere discussie dus echt compleet om zeep helpen.quote:Op zondag 22 november 2015 10:57 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Welke goedpraatcultuur ?? Dus eigenlijk moet je zeggen dat alles kut is bij Ajax en dat als Jonk en Cruijff het 100% voor het zeggen hebben dat het allemaal geweldig is.
Zo kun je het ook bekijken ja.![]()
Verwende Ajaciedjes die niet beseffen wat ze hebben.We worden tenminste geen 6e met Vierklau en v Halst als centraal duo.
![]()
Kijk de wedstrijd thuis tegen NEC nog maar eens terug. Volgens mij de laatste thuiswedstrijd van Ajax met Jol als coach. GVD, wat was dat slechtquote:Op zaterdag 21 november 2015 23:46 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dit is anders precies de reden dat Jol weg moest: het voetbal was niet om aan te zien, maar de resultaten waren er wel.Dan kunnen we (terecht) zeuren over De Boer, maar zulk slecht voetbal heb ik ons niet meer zien spelen daarna.
Nee, echt niet.![]()
Tuurlijk kan het spel beter maar een 5-1 is gewoon een prima uitslag. Als we gaan verwachten dat we dit soort tegenstanders wel even met oogstrelend voetbal naar een 8-0 nederlaag naar huis zullen sturen dan zijn de verwachtingen ietwat te hooggespannen.quote:Op zondag 22 november 2015 11:14 schreef JimmyManna het volgende:
[..]
Deels ben ik het wel met hem eens dat de resultaten het spel verbloemen, maar door dat pedante 'goedpraatcultuur' laat hij blijkbaar geen enkele ruimte voor een andere mening. Wat hij zegt is juist en een tegenwoord valt onder de kop 'goedpraatcultuur'. Zo kan je iedere discussie dus echt compleet om zeep helpen.
Wat gisteren ook niet meehielp was de naargeestige ambiance, kansloze actie weer van een deel van de 'supporters'.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Het is nog veel kanslozer hoe het bestuur en TH er mee omgaat. Cruijff en Jonk geven aan dat de visie van Cruijff niet wordt gevolgd. Cruijff heeft er inmiddels afstand van genomen. Dan komen ze bij Ajax aan en zeggen ze doodleuk dat ze de visie van Cruijff we degelijk volgen (terwijl Cruijff zegt van niet????). En Frank die zegt dat supporters niet snappen dat het alleen om een ''arbeidsconflict'' gaat ipv dat er inhoudelijk wat aan de hand is. Ze lopen de supporters keihard voor te liegen en dan ga jij zeggen dat het kansloos is als de supporters in actie komen.quote:Op zondag 22 november 2015 12:13 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Tuurlijk kan het spel beter maar een 5-1 is gewoon een prima uitslag. Als we gaan verwachten dat we dit soort tegenstanders wel even met oogstrelend voetbal naar een 8-0 nederlaag naar huis zullen sturen dan zijn de verwachtingen ietwat te hooggespannen.
Wat gisteren ook niet meehielp was de naargeestige ambiance, kansloze actie weer van een deel van de 'supporters'.![]()
quote:Op zondag 22 november 2015 12:02 schreef Donnis het volgende:
Verwende Ajaciedjes die niet beseffen wat ze hebben.We worden tenminste geen 6e met Vierklau en v Halst als centraal duo.
!
![]()
![]()
Cruijff beleid is toch om voetbalmensen zonder enige ervaring op allerlei hoge posities te plaatsen binnen Ajax ? Dat heeft goed geholpen inderdaad.quote:Op zondag 22 november 2015 12:19 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Het is nog veel kanslozer hoe het bestuur en TH er mee omgaat. Cruijff en Jonk geven aan dat de visie van Cruijff niet wordt gevolgd. Cruijff heeft er inmiddels afstand van genomen. Dan komen ze bij Ajax aan en zeggen ze doodleuk dat ze de visie van Cruijff we degelijk volgen (terwijl Cruijff zegt van niet????). En Frank die zegt dat supporters niet snappen dat het alleen om een ''arbeidsconflict'' gaat ipv dat er inhoudelijk wat aan de hand is. Ze lopen de supporters keihard voor te liegen en dan ga jij zeggen dat het kansloos is als de supporters in actie komen.
En Jonk heeft zichzelf onmogelijk gemaakt door als een einzelgänger overal door heen te lopen en zich van niemand wat aan te trekken. Die had al veel eerder tot de orde moeten worden geroepen, het is geen amateurclubje.
Ik ben het ook met 75% van de ideeen van Cruijff eens maar een gedeelte is gewoon bullshit.
Waarom zou je de lijn Cruijff niet kunnen blijven volgen zonder het maandelijks telefoontje van Cruijff zelf ?Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Tegen wie heb je het? Je doet alsof wij daar iets aan kunnen doen.quote:Op zondag 22 november 2015 08:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Je club in de steek laten
Je eigen fans uitfluiten![]()
Dat is een onderdeel, zijn plan draait niet om ex-voetballers op belangrijke posities te krijgen. Je geeft dus toe dat het geen goed idee was, maar volgens jou moeten de huidige mensen er wel blijven zitten? Beetje krom.quote:Op zondag 22 november 2015 12:27 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Cruijff beleid is toch om voetbalmensen zonder enige ervaring op allerlei hoge posities te plaatsen binnen Ajax ? Dat heeft goed geholpen inderdaad.Jonk is helemaal geen einzelganger, bijna de hele jeugdopleiding staat achter hem.quote:Op zondag 22 november 2015 12:27 schreef Pedroso het volgende:
[..]
En Jonk heeft zichzelf onmogelijk gemaakt door als een einzelgänger overal door heen te lopen en zich van niemand wat aan te trekken. Die had al veel eerder tot de orde moeten worden.Je kunt plan Cruijff niet voor 75% uitvoeren, dan is het simpelweg geen plan Cruijff meer. Zeg dan gewoon dat je het niet ziet zitten in de plannen van Cruijff en dat je je eigen weg gaat, maar wat er nu gebeurt is dat het plan misbruikt wordt zodat ze de publieke opinie niet tegen zich krijgen.quote:Op zondag 22 november 2015 12:27 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ik ben het ook met 75% van de ideeen van Cruijff eens maar een gedeelte is gewoon bullshit.
Waarom zou je de lijn Cruijff niet kunnen blijven volgen zonder het maandelijks telefoontje van Cruijff zelf ?![]()
Dat is wat ik zeg, op het aankoopbeleid kun je Overmars afrekenen. Maar dat er soms aangekocht moet worden dat is evident. Alleen moet er wel iemand zitten die een netwerk heeft en een beetje ervaring. Eerste fout van plan Cruijff dus.quote:Op zondag 22 november 2015 12:57 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Dat is een onderdeel, zijn plan draait niet om ex-voetballers op belangrijke posities te krijgen. Je geeft dus toe dat het geen goed idee was, maar volgens jou moeten de huidige mensen er wel blijven zitten? Beetje krom.
[..]
Jonk is helemaal geen einzelganger, bijna de hele jeugdopleiding staat achter hem.
[..]
Je kunt plan Cruijff niet voor 75% uitvoeren, dan is het simpelweg geen plan Cruijff meer. Zeg dan gewoon dat je het niet ziet zitten in de plannen van Cruijff en dat je je eigen weg gaat, maar wat er nu gebeurt is dat het plan misbruikt wordt zodat ze de publieke opinie niet tegen zich krijgen.
Dat er mensen van de jeugdopleiding achter Jonk staan is prima, de meesten zullen overigens net zo vrolijk achter de opvolger gaan staan. Baantjes liggen niet voor het oprapen.
Overigens heeft Jonk goed werk gedaan maar als je niet communiceert met de overige leden van het TH (en verder in de organisatie) dan houdt het op. Er zullen vast wel meer mensen zijn die deze taak uitstekend op zich kunnen nemen.
En probleem met Cruijff is dat hij alleen maar hielenlikkers in zijn omgeving duld, iedereen die maar iets anders denkt die wordt afgeserveerd (met behulp van z'n vriendjes in de media).Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Hoop aannames in één post. Acht tot tien jeugdtrainers hebben aangegeven te vertrekken als Jonk weggaat. Verder communiceert Jonk wel gewoon maar hij schuift niet meer aan bij de vergaderingen van het TH omdat hij structureel werd genegeerd.quote:Op zondag 22 november 2015 15:21 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Dat is wat ik zeg, op het aankoopbeleid kun je Overmars afrekenen. Maar dat er soms aangekocht moet worden dat is evident. Alleen moet er wel iemand zitten die een netwerk heeft en een beetje ervaring. Eerste fout van plan Cruijff dus.
Dat er mensen van de jeugdopleiding achter Jonk staan is prima, de meesten zullen overigens net zo vrolijk achter de opvolger gaan staan. Baantjes liggen niet voor het oprapen.
Overigens heeft Jonk goed werk gedaan maar als je niet communiceert met de overige leden van het TH (en verder in de organisatie) dan houdt het op. Er zullen vast wel meer mensen zijn die deze taak uitstekend op zich kunnen nemen.
En probleem met Cruijff is dat hij alleen maar hielenlikkers in zijn omgeving duld, iedereen die maar iets anders denkt die wordt afgeserveerd (met behulp van z'n vriendjes in de media).![]()
Omdat ie niet altijd z'n zin krijgt. Het is allemaal wat.quote:Op zondag 22 november 2015 15:26 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Hoop aannames in één post. Acht tot tien jeugdtrainers hebben aangegeven te vertrekken als Jonk weggaat. Verder communiceert Jonk wel gewoon maar hij schuift niet meer aan bij de vergaderingen van het TH omdat hij structureel werd genegeerd.
Zitten overigens weinig aannames bij hoor, meest feiten.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Je hebt een punt hoor, maar het TH, kom op he. Ik heb in studenten commissies gezeten die 10x zo professioneel geleid werden. Daarbij gaan zitten is gewoon tijdverspilling, als ze toch nooit naar je luisteren. Slim is het niet, wel principieel.quote:Op zondag 22 november 2015 15:21 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Dat is wat ik zeg, op het aankoopbeleid kun je Overmars afrekenen. Maar dat er soms aangekocht moet worden dat is evident. Alleen moet er wel iemand zitten die een netwerk heeft en een beetje ervaring. Eerste fout van plan Cruijff dus.
En probleem met Cruijff is dat hij alleen maar hielenlikkers in zijn omgeving duld, iedereen die maar iets anders denkt die wordt afgeserveerd (met behulp van z'n vriendjes in de media).![]()
Wie z'n idee was het om met dit TH te komen ?quote:Op zondag 22 november 2015 15:30 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Je hebt een punt hoor, maar het TH, kom op he. Ik heb in studenten commissies gezeten die 10x zo professioneel geleid werden. Daarbij gaan zitten is gewoon tijdverspilling, als ze toch nooit naar je luisteren. Slim is het niet, wel principieel.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Maar jij gebruikt het als verwijt naar Jonk.quote:Op zondag 22 november 2015 15:31 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Wie z'n idee was het om met dit TH te komen ?
Het is duidelijk dat de verkeerde mensen op de verkeerde plekken zijn gezet. Maar voetbalmensen zijn niet per se verkeerd. Ik zie ook ervaren bestuurders onbegrijpelijke dingen doen. En Cruijff was voorstander van de goed functionerende Kinsbergen, en wilde La Ling. Je kan hem niet overal de schuld van geven.![]()
Even voor de duidelijkheid, ik ben fan van Cruijff maar sta niet blind achter al zijn plannen en ideeen.quote:Op zondag 22 november 2015 15:59 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Maar jij gebruikt het als verwijt naar Jonk.
Het is duidelijk dat de verkeerde mensen op de verkeerde plekken zijn gezet. Maar voetbalmensen zijn niet per se verkeerd. Ik zie ook ervaren bestuurders onbegrijpelijke dingen doen. En Cruijff was voorstander van de goed functionerende Kinsbergen, en wilde La Ling. Je kan hem niet overal de schuld van geven.
Voetbalmensen die zich al bewezen hebben moeten altijd de voorkeur krijgen maar rookies aanstellen op zulke belangrijke posities is niet echt verstandig.
Kinsbergen lijkt me ook een prima vakman, Ling daarentegen....Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Wanneer hebben wij Twente thuis eigenlijk ? Kan wel eens in de dubbele cijfers gaan lopen.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Tweede seizoenshelft natuurlijk pas, wie weet nog zonder Ziyech ookquote:Op zondag 22 november 2015 16:21 schreef Pedroso het volgende:
Wanneer hebben wij Twente thuis eigenlijk ? Kan wel eens in de dubbele cijfers gaan lopen.Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Maakt niet meer uit , Ziyech boeit het ook niet meerquote:Op zondag 22 november 2015 16:25 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Tweede seizoenshelft natuurlijk pas, wie weet nog zonder Ziyech ookRED ONS HENNIEGOD![]()
Want de vorige wedstrijd was inderdaad een makkiequote:Op zondag 22 november 2015 16:21 schreef Pedroso het volgende:
Wanneer hebben wij Twente thuis eigenlijk ? Kan wel eens in de dubbele cijfers gaan lopen.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Overdrijfquote:Op zondag 22 november 2015 16:21 schreef Pedroso het volgende:
Wanneer hebben wij Twente thuis eigenlijk ? Kan wel eens in de dubbele cijfers gaan lopen.![]()
dat zijn dure punten geblekenquote:Op zondag 22 november 2015 17:15 schreef Seam het volgende:
[..]
Want de vorige wedstrijd was inderdaad een makkie![]()
Tot nu toe de enige dure punten, dat valt tov voorgaande jaren nog wel mee dan.quote:Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Thuis verliezen van Psv zijn de duurste punten van het seizoen denk ik. Helemaal als je ziet dat ze van clubs die er helemaal niet toedoen niet wonnen.quote:Op zondag 22 november 2015 18:12 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Tot nu toe de enige dure punten, dat valt tov voorgaande jaren nog wel mee dan.
Had Ajax, als ze beter gefocust waren kunnen winnen.
Maargoed, 36 voor en 7 tegen is klasse en dan wordt er gezegd dat ons centrale duo niet kan verdedigen.![]()
Vrijwel elk Europees tegendoelpunt heeft dat aangetoond ja.quote:Op zondag 22 november 2015 20:15 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Maargoed, 36 voor en 7 tegen is klasse en dan wordt er gezegd dat ons centrale duo niet kan verdedigen.![]()
Je weet dat ook teams met de beste verdedigers goals tegen krijgen, dus wat je zegt kan je achterwege laten. Hoeft overigens niet hoor.quote:Op zondag 22 november 2015 20:18 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Vrijwel elk Europees tegendoelpunt heeft dat aangetoond ja.![]()
Ik geloof ook niet dat Gruisman dat bedoeldequote:Op zondag 22 november 2015 21:18 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Je weet dat ook teams met de beste verdedigers goals tegen krijgen, dus wat je zegt kan je achterwege laten. Hoeft overigens niet hoor.![]()
RAAD DE MISKOOPtwitter:MikeVerweij twitterde op zondag 22-11-2015 om 23:12:24Morgen in De #Telegraaf de naam van de buitenlandse speler die #Ajax liever vandaag dan morgen wil vastleggen. Concurrentie van #PSV reageer retweet
![]()
Sigthorsson?quote:Op zondag 22 november 2015 23:13 schreef Ajacied422 het volgende:
RAAD DE MISKOOPtwitter:MikeVerweij twitterde op zondag 22-11-2015 om 23:12:24Morgen in De #Telegraaf de naam van de buitenlandse speler die #Ajax liever vandaag dan morgen wil vastleggen. Concurrentie van #PSV reageer retweet
![]()
Het pleasen van de supporters gaat beginnenquote:Op zondag 22 november 2015 23:13 schreef Ajacied422 het volgende:
. Komt nu een lading aan nietsnutten binnen om de grote meute stil te houden
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Welke positie hebben we nou echt versterking nodig? Geen enkele toch? Er komen hele talentvolle middenvelders en een buitenspeler aan, daar kun je echt geen nieuwe spelers voor halen.. Enige wat ik kan bedenken is een spits![]()
Larsson van Heerenveen ofzo.quote:Op zondag 22 november 2015 23:13 schreef Ajacied422 het volgende:
Sowieso een Eredivisie onzinspelerOh.![]()
Het pleasen van de supporters? Die vat ik niet zo snel.quote:Op zondag 22 november 2015 23:16 schreef gniffie het volgende:
[..]
Het pleasen van de supporters gaat beginnen. Komt nu een lading aan nietsnutten binnen om de grote meute stil te houden
![]()
Talentvolle CV, een rechtsbuiten, een spitsquote:Op zondag 22 november 2015 23:16 schreef wieisboos het volgende:
Welke positie hebben we nou echt versterking nodig? Geen enkele toch? Er komen hele talentvolle middenvelders en een buitenspeler aan, daar kun je echt geen nieuwe spelers voor halen.. Enige wat ik kan bedenken is een spitsOh.![]()
Er wordt nou niet echt geschreeuwd om aankopen.quote:Op zondag 22 november 2015 23:16 schreef gniffie het volgende:
[..]
Het pleasen van de supporters gaat beginnen. Komt nu een lading aan nietsnutten binnen om de grote meute stil te houden
Als je een rechtsbuiten haalt wat doe je dan met Cerny? Twee jaar in het tweede laten ballen?quote:Op zondag 22 november 2015 23:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Talentvolle CV, een rechtsbuiten, een spits![]()
Veel gezeik op het bestuur nu en Frank. Daarom misschien wat dure spelers halen om het gezeik een beetje proberen te dimmen.quote:Op zondag 22 november 2015 23:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het pleasen van de supporters? Die vat ik niet zo snel."Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Ik denk dat de supporters eerder een duidelijk beleid (dus niet het ene zeggen maar het andere doen), goed voetbal en minder onzinaankopen plus meer jeugdinpassing willen.quote:Op zondag 22 november 2015 23:18 schreef gniffie het volgende:
[..]
Veel gezeik op het bestuur nu en Frank. Daarom misschien wat dure spelers halen om het gezeik een beetje proberen te dimmen.![]()
Nee die kan dan doorbreken op links als je Fischer volgend jaar verkoopt. Dan kan die zich langzaam het elftal inspelen, maar heeft hij nog wel een concurrent die hem scherp houdt. En die kan spelen wanneer hij niet helemaal fit is.quote:Op zondag 22 november 2015 23:18 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Als je een rechtsbuiten haalt wat doe je dan met Cerny? Twee jaar in het tweede laten ballen?Oh.![]()
Als PSV die speler ook wil hebben zal het waarschijnlijk een verdediger of een jonger talent zijn schat ik inMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Ze mogen wel meer jeugdige talenten halen ja. Dat is wat minder geworden al gebeurt het nog wel met een Antonucci en Dolberg etc.quote:Op zondag 22 november 2015 23:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik denk dat de supporters eerder een duidelijk beleid (dus niet het ene zeggen maar het andere doen), goed voetbal en minder onzinaankopen plus meer jeugdinpassing willen.Oh.![]()
St. Juste?quote:Op zondag 22 november 2015 23:22 schreef Tagliano het volgende:
Als PSV die speler ook wil hebben zal het waarschijnlijk een verdediger of een jonger talent zijn schat ik inOh.![]()
"Met deze aankopen komt er beter voetbal. We vullen de visie van johan cruijff aan met goede spelers". En dan toch lekker de bal in de 16 pompen en blijven beweren dat de tegenstander zo goed kan verdedigenquote:Op zondag 22 november 2015 23:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik denk dat de supporters eerder een duidelijk beleid (dus niet het ene zeggen maar het andere doen), goed voetbal en minder onzinaankopen plus meer jeugdinpassing willen.
Iig benieuwd met welke naam ze komen en hoe lang Ajax beweert dat ze die speler al volgen"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Ik kan nog steeds boos worden om de Cambuurbash van De Boer gisteren.quote:Op zondag 22 november 2015 23:26 schreef gniffie het volgende:
[..]
"Met deze aankopen komt er beter voetbal. We vullen de visie van johan cruijff aan met goede spelers". En dan toch lekker de bal in de 16 pompen en blijven beweren dat de tegenstander zo goed kan verdedigen
Iig benieuwd met welke naam ze komen en hoe lang Ajax beweert dat ze die speler al volgen![]()
twitter:MikeVerweij twitterde op zondag 22-11-2015 om 23:26:40Het gaat om een verdediger van mid 20 #PSV #Ajax reageer retweet
![]()
Nou ik ben benieuwd.twitter:MikeVerweij twitterde op zondag 22-11-2015 om 23:26:40Het gaat om een verdediger van mid 20 #PSV #Ajax reageer retweet
![]()
Enige speler waar Ajax echt een versterking kan gebruiken is in de spits (dus Sanogo in de winterstop weer naar Arsenal sturen). Maar dat zal wel niet, PSV gaat niet nog een spits kopen achter De Jong en Locadia.
Zou ook gewoon een onzinbericht kunnen zijn, dat kun je in deze tijd wel aan de Telegraaf overlaten.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Mijn interesse is gewektquote:Op zondag 22 november 2015 23:27 schreef Ajacied422 het volgende:
twitter:MikeVerweij twitterde op zondag 22-11-2015 om 23:26:40Het gaat om een verdediger van mid 20 #PSV #Ajax reageer retweet
![]()
Ja, dat zei ik dus alquote:Op zondag 22 november 2015 23:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Achterhoek is net als Friesland het buitenlandquote:Op zondag 22 november 2015 23:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Die komt niet uit het buitenland. Tenzij de Achterhoek zich onafhankelijk heeft verklaard.RED ONS HENNIEGOD![]()
Mag keurig achter Veltman en Riedewald plaatsnemen. Vd Hoorn mag vertrekken dus in de winterstop.quote:Op zondag 22 november 2015 23:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Mag ik wel hopen als CV zijnde.quote:Op zondag 22 november 2015 23:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Zal vast LENGTE en KRACHT hebben. Dat is immers de trend geworden.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Einde verhaal dus voor Mikey en misschien ook wel HeitingaMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Hopelijk een linksback om te kunnen concurreren met Dijks. Steeds Riedewald en Veltman doorschuiven kan niet.quote:Op zondag 22 november 2015 23:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Prima toch ? Heitinga zal nog wel een half jaar blijven denk ik. Dan mag ie van z'n pensioen gaan genieten.quote:Op zondag 22 november 2015 23:31 schreef Tagliano het volgende:
Einde verhaal dus voor Mikey en misschien ook wel HeitingaAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Hoop ik ook. Back-ups om het back-up halen hou ik niet van.quote:Op zondag 22 november 2015 23:32 schreef gniffie het volgende:
[..]
Hopelijk een linksback om te kunnen concurreren met Dijks. Steeds Riedewald en Veltman doorschuiven kan niet.![]()
Netto is ook een factor #kutaankopenquote:Op zondag 22 november 2015 23:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Zou wel zorgwekkend zijn als PSV er ook interesse in heeft. Die kopen zelden goede verdedigers.RED ONS HENNIEGOD![]()
Zal er wel één uit de Belgische competitie zijn, Denswill ?Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Moreno is een voltrefferquote:Op zondag 22 november 2015 23:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Zou wel zorgwekkend zijn als PSV er ook interesse in heeft. Die kopen zelden goede verdedigers.![]()
Vind je ? Aardige verdediger maar meer ook niet tot nu toe.quote:Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ach alsof Marc Overmars moeite wilt doen voor een speler.
Hij komt dan bij dat gesprek ongeïnteresseerd binnen en kent die speler vast niet bij naam. En daarna wijst die speler hem af waarna Marc doorschakelt en een kneus huurt van ArsenalOh.![]()
Mertesackergodquote:Op zondag 22 november 2015 23:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ach alsof Marc Overmars moeite wilt doen voor een speler.
Hij komt dan bij dat gesprek ongeïnteresseerd binnen en kent die speler vast niet bij naam. En daarna wijst die speler hem af waarna Marc doorschakelt en een kneus huurt van ArsenalRED ONS HENNIEGOD![]()
Ik was dan ook serieusquote:Op zondag 22 november 2015 23:43 schreef Brammess het volgende:
[..]
Mertesacker is een aanwinst voor Ajax
Trouwens laat 20 inmiddelsRED ONS HENNIEGOD![]()
Dat Ajax mijn cluppie isquote:
En een beetje BarcelonaWhat is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
ooooh ik dacht even dat je een troll uit het feyenoord topic wasquote:Op maandag 23 november 2015 01:08 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Dat Ajax mijn cluppie is
En een beetje Barcelona![]()
![]()
quote:Skjelvik op radar van Ajax en PSV
Ajax en PSV zijn serieus in de markt voor Jörgen Skjelvik (24). De Amsterdammers zouden de linksbenige centrale verdediger van Rosenborg, die ook als linksback uit de voeten kan, zelfs liever vandaag dan morgen inlijven.
Een delegatie van Ajax bekeek Skjelvik gisteren tijdens de Noorse bekerfinale tussen Rosenborg en Sarpsborg 08 (2-0), maar wist zich in goed gezelschap. Naast PSV waren er diverse andere Europese topclubs vertegenwoordigd.
Skjelvik kwam eerder voor de Zweedse clubs Helsingborgs IF en Kalmar FF uit, voordat hij naar Rosenborg ging. Hij speelde tot dusver twee interlands voor de nationale ploeg en wordt in Amsterdam omschreven als een type Moisander.![]()
quote:Organisatie rond mijn ziekte staat
Ook met Jong Oranje wilde het deze week niet lukken in Europa. Daarom moeten we snel ophouden met termen als focuscoach en aan de slag gaan zoals het hoort. Focus staat voor concentratie, dus heb je daar geen coach, maar een efficiënte trainingsvorm voor nodig.
Ik koos altijd voor de saaiste oefening die ik kon bedenken en eiste dat de spelers die maximaal uitvoerden. Iedere keer dat het misging, moest er een rondje om het veld worden gelopen. Binnen drie maanden was het voor elkaar.
Op die manier trainde ik ook de aanname als georiënteerd balcontact. Topvoetbal vereist namelijk dat de bal zo wordt aangenomen dat de volgende actie meteen kan worden ingezet. Bij Ajax beheersen de spelers van de A1 dat redelijk goed, zeker in vergelijking met hun leeftijdsgenoten. Maar bij het eerste blijft zeker vijftig procent weer onder de maat. Ze hebben zich na de A1 dus niet aangepast aan de hogere handelingssnelheid in Europa.
Een probleem dat om te beginnen bij Jong Ajax moet worden ondervangen. Daar krijgen de talenten voor het eerst te maken met spelers die ouder en als prof meer ontwikkeld zijn. Tegen zulke tegenstanders is een hogere handelingssnelheid vereist. Daarom moet je juist bij deze groep trainers hebben die spelers leren om de aanname efficiënter en in een hoger tempo uit te voeren. Er bestaan nu eenmaal geen tien Messi’s die dat van nature beheersen, daarom moet het goed en scherp begeleid worden.
Intussen heb ik de organisatie rond mijn ziekte rond. Allereerst hebben alle reacties voor ongelooflijk veel positieve energie gezorgd. Die energie is echt in mijn lichaam gaan zitten.
Verder is er één dokter die mij behandelt en in direct contact staat met experts in Amsterdam en Londen. Hij heeft ook de korte lijn met een oncoloog die gespecialiseerd is in alternatieve geneeskunde. Die kan bepalen wat het spul, dat er bij mij ingaat, allemaal kapotmaakt en welke vitaminen en medicijnen er nodig zijn om de schade te repareren. Voornamelijk op basis van vitaminen en fruit. Dan is er de huisarts die mij voortdurend checkt en nog een dokter die als coördinator van alle artsen fungeert. Hij vertaalt weer al hun bevindingen naar mij toe.
Zo staat met een paar goede mensen de organisatie rond mijn probleem als een huis.
Als ik dan zie dat Wijers, Van Wijk, Van Duivenbode, Collee en Henrichs iemand als Wim Jonk wegsturen omdat hij een vervelende gozer is, dan mag duidelijk zijn dat ik zo mijn problemen niet oplos. Het zegt wel iets dat ik al door vier clubs voor Jonk benaderd ben. Die geïnteresseerd zijn in iemand die ballen toont. Iemand die ergens voor staat en dat ook waarmaakt.
Daarom is het een teken van zwakte als ontslag de enige oplossing is die je voor zo iemand kan bedenken.![]()
ik zoek de naam op twitter en dit is wat ik krijg
https://twitter.com/mads_hansen/status/668544786954108928
eeuwig contract![]()
Is te verwachten, de wekelijkse aanval op Ajax is geopend.quote:Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
De club is gewoon weer naar de klote.quote:Op maandag 23 november 2015 06:24 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Is te verwachten, de wekelijkse aanval op Ajax is geopend.![]()
Mijn beperkte google-skills komen tot de conclusie dat het meer een linksback is die zelfs linksbuiten kan spelen. En ik vertrouw google eerder dan de scouting van Ajaxquote:Op maandag 23 november 2015 07:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Type Moisander![]()
Linksbenig dus op plek van Riedewald.![]()
zijn er geen verdedigers genoeg?quote:Op maandag 23 november 2015 07:51 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Mijn beperkte google-skills komen tot de conclusie dat het meer een linksback is die zelfs linksbuiten kan spelen. En ik vertrouw google eerder dan de scouting van Ajax![]()
Nee hoor.quote:Op maandag 23 november 2015 07:10 schreef Scorpie het volgende:
[..]
De club is gewoon weer naar de klote.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Een linksback die linksbuiten kan spelenquote:Op maandag 23 november 2015 07:51 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Mijn beperkte google-skills komen tot de conclusie dat het meer een linksback is die zelfs linksbuiten kan spelen. En ik vertrouw google eerder dan de scouting van Ajax
Gewoon niet goed genoeg voor linksbuiten dus en op de linksbackpositie neergezetOh.![]()
Ik begrijp sowieso de haast niet, waarom zou je zo'n speler in de winterstop moeten halen, van PSV kan ik het wel begrijpenquote:Op maandag 23 november 2015 07:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een linksback die linksbuiten kan spelen
Gewoon niet goed genoeg voor linksbuiten dus en op de linksbackpositie neergezet![]()
Ik vind dit niet echt een aanval, het zou gewoon beter zijn als Jonk blijft, wegsturen is inderdaad het makkelijkste.quote:Op maandag 23 november 2015 06:24 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Is te verwachten, de wekelijkse aanval op Ajax is geopend.
Die Ladru is echt een Van Gaal/Adriaanse mannetje als ik het goed begrijp dus dat lijkt me niet de juiste opvolger en ook als Kreek komt krijg je hommeles omdat die ook met wat Jonk mensen niet door 1 deur kan, krijg je weer een ontslag golf.![]()
Is het aanvallend ook nog wat? Op zich is Dijks prima in verdedigend opzicht, maar echt een fatsoenlijke voorzet produceren lijkt aan hem niet besteed.quote:Op maandag 23 november 2015 10:30 schreef Brammess het volgende:
Mijn lokale clannies uit Noorwegen zijn grote fans van die spelers. Betere LB dan CV
Juist welquote:Op maandag 23 november 2015 10:36 schreef Monolith het volgende:
[..]
Is het aanvallend ook nog wat? Op zich is Dijks prima in verdedigend opzicht, maar echt een fatsoenlijke voorzet produceren lijkt aan hem niet besteed.![]()
Vind je? In het begin leek het nog wel aardig, maar de laatste 10-15 wedstrijden lijkt ie geen enkele voorzet langs z'n directe tegenstander te krijgen.quote:Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Vind zijn voorzetten nog steeds vrij aardig ja, maar waar Frank laatst zo blij mee was, namelijk dat er meer spelers in de zestien meter van de tegenstander waren, zie je nu totaal niet meer, meestal alleen Milik en soms Klaassen dan heb je ook niet zo veel aan een voorzetquote:Op maandag 23 november 2015 11:10 schreef Monolith het volgende:
[..]
Vind je? In het begin leek het nog wel aardig, maar de laatste 10-15 wedstrijden lijkt ie geen enkele voorzet langs z'n directe tegenstander te krijgen.![]()
Heeft een hele goede voorzetquote:Op maandag 23 november 2015 10:36 schreef Monolith het volgende:
[..]
Is het aanvallend ook nog wat? Op zich is Dijks prima in verdedigend opzicht, maar echt een fatsoenlijke voorzet produceren lijkt aan hem niet besteed.![]()
Teletekstsupporter gespotquote:Op maandag 23 november 2015 10:36 schreef Monolith het volgende:
[..]
![]()
De backs zijn een absolute verademing na vorig seizoen. Wat was dat een ellende. Nog steeds erg blij dat Dijks terug is. Dat Boilesen ook meermaals aanvoerder is geweest vorig jaar!
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Als je begrijpend zou kunnen lezen, dan zou je zien dat ik zeg dat hij voornamelijk tegen z'n directe tegenstander op schiet de laatste 10-15 wedstrijden. Dat staat niet op teletekst hè? Dijks werd in het begin van het seizoen uitgeroepen tot assistkoning omdat ie een toen een paar goede assists gaf. Sindsdien is het echter niet veel meer geweest, maar veel mensen hier lijken niet in staat hun mening te herzien.quote:Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Tete gaf wel een goeie zaterdagquote:Op maandag 23 november 2015 11:35 schreef Monolith het volgende:
[..]
Als je begrijpend zou kunnen lezen, dan zou je zien dat ik zeg dat hij voornamelijk tegen z'n directe tegenstander op schiet de laatste 10-15 wedstrijden. Dat staat niet op teletekst hè? Dijks werd in het begin van het seizoen uitgeroepen tot assistkoning omdat ie een toen een paar goede assists gaf. Sindsdien is het echter niet veel meer geweest, maar veel mensen hier lijken niet in staat hun mening te herzien.![]()
Nou stond Cambuur op z'n zachtst gezegd ook niet heel sterk te verdedigen, maar met de voorzet was weinig mis inderdaad. Sowieso heb ik er wel vertrouwen in dat hij nog flink gaat groeien op dat vlak.quote:Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Heeft juist wel een goede voorzet. Zeker ivm Tete. Vindt het dan ook wel raar dat Dijks nog niet voor Oranje is gevraagd. Is zeker beter dan zo'n kongoloquote:Op maandag 23 november 2015 11:10 schreef Monolith het volgende:
[..]
Vind je? In het begin leek het nog wel aardig, maar de laatste 10-15 wedstrijden lijkt ie geen enkele voorzet langs z'n directe tegenstander te krijgen.![]()
![]()
Ik neem aan dat je "in tegen stelling tot Tete" bedoeld ? anders snap ik niet wat je bedoeld.quote:Op maandag 23 november 2015 11:57 schreef Syntix het volgende:
[..]
Heeft juist wel een goede voorzet. Zeker ivm Tete. Vindt het dan ook wel raar dat Dijks nog niet voor Oranje is gevraagd. Is zeker beter dan zo'n kongolo
Dijks geeft gewoon een goede voorzet, en vergeleken met Boil is hij gewoon een verademing. Maar laten we wel wezen, hij staat er bij gebrek aan beter het is geen geweldenaar.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Dijks is ook een prima speler en zeker in vergelijking met Boilesen echt een enorme verademing. Als hij de tijd en ruimte krijgt heeft hij bovendien een prima voorzet in huis. Probleem is echter dat de tegenstanders dat na twee wedstrijden ook wel doorhadden en gewoon iemand mee lieten lopen. Met een tegenstander voor z'n neus zijn zijn voorzetten toch echt een stuk minder.quote:Op maandag 23 november 2015 12:04 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je "in tegen stelling tot Tete" bedoeld ? anders snap ik niet wat je bedoeld.
Dijks geeft gewoon een goede voorzet, en vergeleken met Boil is hij gewoon een verademing. Maar laten we wel wezen, hij staat er bij gebrek aan beter het is geen geweldenaar.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Hij moet ze ook gewoon eerder geven, hij draaft wat teveel door richting cornervlagquote:Op maandag 23 november 2015 12:07 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dijks is ook een prima speler en zeker in vergelijking met Boilesen echt een enorme verademing. Als hij de tijd en ruimte krijgt heeft hij bovendien een prima voorzet in huis. Probleem is echter dat de tegenstanders dat na twee wedstrijden ook wel doorhadden en gewoon iemand mee lieten lopen. Met een tegenstander voor z'n neus zijn zijn voorzetten toch echt een stuk minder.![]()
Wat mij betreft graag (dat Jonk blijft). Maar dan moeten ze wel als volwassenen met elkaar samenwerken, als dat niet gebeurd dan ga je van conflict naar conflict.quote:Op maandag 23 november 2015 08:19 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind dit niet echt een aanval, het zou gewoon beter zijn als Jonk blijft, wegsturen is inderdaad het makkelijkste.
Die Ladru is echt een Van Gaal/Adriaanse mannetje als ik het goed begrijp dus dat lijkt me niet de juiste opvolger en ook als Kreek komt krijg je hommeles omdat die ook met wat Jonk mensen niet door 1 deur kan, krijg je weer een ontslag golf.
Ook Jonk zal veel inschikkelijker moeten worden dus.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Dubbele bezetting op LB is wel fijn. Dan hoef je minder te schuiven met je toppersquote:Op maandag 23 november 2015 08:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik begrijp sowieso de haast niet, waarom zou je zo'n speler in de winterstop moeten halen, van PSV kan ik het wel begrijpen![]()
Dan kan niet meer. Jonk had een poot om op te staan als hij netjes naar alle vergaderingen was gegaan nu kun je geen schone schijn meer spelen.quote:Op maandag 23 november 2015 13:16 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Wat mij betreft graag (dat Jonk blijft). Maar dan moeten ze wel als volwassenen met elkaar samenwerken, als dat niet gebeurd dan ga je van conflict naar conflict.
Ook Jonk zal veel inschikkelijker moeten worden dus.![]()
Sowieso wellicht wel verstandig om spelers voor de neus van je grootste concurrent weg te kapen.quote:Op maandag 23 november 2015 13:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dubbele bezetting op LB is wel fijn. Dan hoef je minder te schuiven met je toppers
Feyenoord is niet geïnteresseerd in hem.quote:Op maandag 23 november 2015 13:32 schreef Monolith het volgende:
[..]
Sowieso wellicht wel verstandig om spelers voor de neus van je grootste concurrent weg te kapen.![]()
Bewijs maar eens dat er vergaderingen waren; agenda's en notulen zijn er iig niet.quote:Op maandag 23 november 2015 13:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dan kan niet meer. Jonk had een poot om op te staan als hij netjes naar alle vergaderingen was gegaan nu kun je geen schone schijn meer spelen.
Dat is natuurlijk een beetje flauw, maar niet naar die gênant amateuristische vergaderingen gaan is meer een blijk van dat je je werk wel goed doet, dan niet.![]()
Dijks beter dan Kongolo vindenquote:Op maandag 23 november 2015 11:57 schreef Syntix het volgende:
[..]
Heeft juist wel een goede voorzet. Zeker ivm Tete. Vindt het dan ook wel raar dat Dijks nog niet voor Oranje is gevraagd. Is zeker beter dan zo'n kongolo
Volgens mij heb jij iets gebruikt waardoor je niet helemaal proper kunt nadenken.![]()
Jammer dat een concurrent niet wat vaker spelers voor onze neus wegkaapt.quote:Op maandag 23 november 2015 13:32 schreef Monolith het volgende:
[..]
Sowieso wellicht wel verstandig om spelers voor de neus van je grootste concurrent weg te kapen.![]()
Die doen er ook niet toe.quote:Op maandag 23 november 2015 13:33 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Feyenoord is niet geïnteresseerd in hem.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
We hebben sowieso met afstand de beste en breedste selectie in de Eredivisie. Bij PSV loopt er 1 die ik er wel bij zou willen hebben van Feyenoord zou geen enkele speler wat toevoegen.quote:![]()
Karsdorp = Tetequote:Op maandag 23 november 2015 13:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
We hebben sowieso met afstand de beste en breedste selectie in de Eredivisie. Bij PSV loopt er 1 die ik er wel bij zou willen hebben van Feyenoord zou geen enkele speler wat toevoegen.
Van Beek > Veltman
Kongolo > Dijks
Gustafson = Klaassen
Elia > Fischer
Kramer = Milik
Kuijt > El Ghazi![]()
Ik zou een aantal basisspelers van Feyenoord wel willen zien in plaats van onze reserves andersquote:Op maandag 23 november 2015 13:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
We hebben sowieso met afstand de beste en breedste selectie in de Eredivisie. Bij PSV loopt er 1 die ik er wel bij zou willen hebben van Feyenoord zou geen enkele speler wat toevoegen.![]()
Jouw objectieve blik hadden we net nodigquote:Op maandag 23 november 2015 13:42 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Karsdorp = Tete
Van Beek > Veltman
Kongolo > Dijks
Gustafson = Klaassen
Elia > Fischer
Kramer = Milik
Kuijt > El Ghazi
Dit is onzin natuurlijk![]()
Willems > Dijksquote:Op maandag 23 november 2015 13:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
We hebben sowieso met afstand de beste en breedste selectie in de Eredivisie. Bij PSV loopt er 1 die ik er wel bij zou willen hebben van Feyenoord zou geen enkele speler wat toevoegen.
Guardado > Gudelj
Hendrix = Bazoer
Lestienne > Fischer
De Jong > Milik
Pereiro > El Ghazi![]()
1 ja? wie?quote:Op maandag 23 november 2015 13:39 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
We hebben sowieso met afstand de beste en breedste selectie in de Eredivisie. Bij PSV loopt er 1 die ik er wel bij zou willen hebben van Feyenoord zou geen enkele speler wat toevoegen.Dit idd. Hoewel Bazoer beter is. Hier heb je er al meer dan 1.quote:Op maandag 23 november 2015 13:45 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Willems > Dijks
Guardado > Gudelj
Hendrix = Bazoer
Lestienne > Fischer
De Jong > Milik
Pereiro > El Ghazi![]()
Ik vind Bazoer niet overduidelijk beter dan Hendrix.quote:Op maandag 23 november 2015 13:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
1 ja? wie?
[..]
Dit idd. Hoewel Bazoer beter is. Hier heb je er al meer dan 1.![]()
Wat is deze.quote:Op maandag 23 november 2015 13:42 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Karsdorp = Tete
Van Beek > Veltman
Kongolo > Dijks
Gustafson = Klaassen
Elia > Fischer
Kramer = Milik
Kuijt > El Ghazi
Fuck today, it's tomorrow.![]()
Is het ook. Er zitten alleen nog wat fanatieke posters in de ontkenningsfase.quote:Op maandag 23 november 2015 13:51 schreef Olep het volgende:
Dacht overigens dat dit het Ajax topic was, apart.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
van der Heijden > Riedewaldquote:Op maandag 23 november 2015 13:42 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Karsdorp = Tete
Van Beek > Veltman
Kongolo > Dijks
Gustafson = Klaassen
Elia > Fischer
Kramer = Milik
Kuijt > El Ghazi
El Ahmadi > Gudelj
Toornstra > Schone
Vermeer > Cillessen
Immers > Sinkgraven + Serero
Maak je lijstje dan ook meteen af luilak![]()
Wat staat hier Dirkie?quote:Op maandag 23 november 2015 13:42 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Karsdorp = Tete
Van Beek > Veltman
Kongolo > Dijks
Gustafson = Klaassen
Elia > Fischer
Kramer = Milik
Kuijt > El Ghazi![]()
Guardado al is die dit seizoen ook maar matig bezig.quote:Op maandag 23 november 2015 13:45 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
1 ja? wie?
[..]
Dit idd. Hoewel Bazoer beter is. Hier heb je er al meer dan 1.![]()
Dan volg je PSV niet.quote:Op maandag 23 november 2015 14:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Guardado al is die dit seizoen ook maar matig bezig.![]()
Kramer
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Jawel maar hij is lang niet zo dominant als vorig seizoen. En dat mag je wel verwachten van hem hij hoort met afstand de beste speler in de Eredivisie te zijn en dat is hij gewoon niet op dit momentquote:![]()
Tsja vorig seizoen speelde hij op links met Willems en Memphis. Maar dit seizoen is hij weer goedquote:Op maandag 23 november 2015 14:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Jawel maar hij is lang niet zo dominant als vorig seizoen. En dat mag je wel verwachten van hem hij hoort met afstand de beste speler in de Eredivisie te zijn en dat is hij gewoon niet op dit moment![]()
![]()
Ziyech speelt goed Guardado speelt matig tot redelijk dit seizoen. Van een speler met meerdere WK eindrondes en over de 100 interlands geloof ik voor Mexico mag je verwachten dat hij elke week uitblinkt. Kennelijk ben jij snel tevreden.quote:Op maandag 23 november 2015 14:19 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Tsja vorig seizoen speelde hij op links met Willems en Memphis. Maar dit seizoen is hij weer goed![]()
Moeten we ook maar weer eens naar Ziyech kijken dan, aangezien PSV interesse heeft.quote:Op maandag 23 november 2015 13:32 schreef Monolith het volgende:
[..]
Sowieso wellicht wel verstandig om spelers voor de neus van je grootste concurrent weg te kapen.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Jij heb hulp nodigquote:Op maandag 23 november 2015 13:45 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Willems > Dijks
Guardado > Gudelj
Hendrix = Bazoer
Lestienne > Fischer
De Jong > Milik
Pereiro > El Ghazi
Cillessen > Zoet
Bazoer is de op 1 na beste middenvelder van de competitie
Tete, Riedewald, Veltman > die 3 die er bij psv staan![]()
Inhoudelijk reageren op Sunrise
quote:Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
quote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Dat staat dan al wel redelijk vol. Hoewel Ziyech sowieso wel een versterking zou zijn.quote:Op maandag 23 november 2015 14:21 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Moeten we ook maar weer eens naar Ziyech kijken dan, aangezien PSV interesse heeft.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Ziyech > Sinkquote:Op maandag 23 november 2015 14:35 schreef Monolith het volgende:
[..]
Dat staat dan al wel redelijk vol. Hoewel Ziyech sowieso wel een versterking zou zijn.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Precies, maar die staat ook niet heel veel in de basis.quote:Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
middenveldquote:Op maandag 23 november 2015 14:37 schreef Monolith het volgende:
[..]
Precies, maar die staat ook niet heel veel in de basis.
Klaasen-------Ziyech
---------Bazoer---------
?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
quote:Op maandag 23 november 2015 13:42 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Karsdorp = Tete
Van Beek > Veltman
Kongolo > Dijks
Gustafson = Klaassen
Elia > Fischer
Kramer = Milik
Kuijt > El Ghazi__!!
Ja laten we nog meer middenvelders aantrekkenquote:Op maandag 23 november 2015 14:43 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
middenveld
Klaasen-------Ziyech
---------Bazoer---------
?
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
Hoi Sunrijst!!quote:Op maandag 23 november 2015 13:42 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Karsdorp = Tete
Van Beek > Veltman
Kongolo > Dijks
Gustafson = Klaassen
Elia > Fischer
Kramer = Milik
Kuijt > El Ghazi![]()
het ging er om dat we spelers moeten kopen omdat de concurrentie erin geïnteresseerd is... beetje bij blijven hè.quote:Op maandag 23 november 2015 14:48 schreef Seam het volgende:
[..]__!!
[..]
Ja laten we nog meer middenvelders aantrekkenFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Tussen 'wellicht verstandig' en 'moeten' zit nog wel een nuanceverschil natuurlijk.quote:Op maandag 23 november 2015 14:50 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
het ging er om dat we spelers moeten kopen omdat de concurrentie erin geïnteresseerd is... beetje bij blijven hè.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
goed punt, denk jij dat het wellicht verstandig is om Ziyech te halen?quote:Op maandag 23 november 2015 15:22 schreef Monolith het volgende:
[..]
Tussen 'wellicht verstandig' en 'moeten' zit nog wel een nuanceverschil natuurlijk.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ziyech heeft 'Ajax'op zijn lijf geschreven. Zijn spel is voor Ajax gemaakt.quote:Op maandag 23 november 2015 15:31 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
goed punt, denk jij dat het wellicht verstandig is om Ziyech te halen?
Denk wel dat hij even zal moeten wennen aan het feit dat er ineens mensen om hem heen lopen die ook kunnen voetballen. Misschien in het begin wat zelfzuchtig, maar van nature is het een teamspeler.
Als ik Ajax was zou ik er zo drie verkopen om hem te kunnen halen.![]()
Andersen & Serero wegdoen -> Ziyech halen.quote:Op maandag 23 november 2015 15:36 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ziyech heeft 'Ajax'op zijn lijf geschreven. Zijn spel is voor Ajax gemaakt.
Denk wel dat hij even zal moeten wennen aan het feit dat er ineens mensen om hem heen lopen die ook kunnen voetballen. Misschien in het begin wat zelfzuchtig, maar van nature is het een teamspeler.
Als ik Ajax was zou ik er zo drie verkopen om hem te kunnen halen.![]()
Dat denk ik dus ook. Maar ja, Overmars.... Frank....quote:Op maandag 23 november 2015 15:36 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ziyech heeft 'Ajax'op zijn lijf geschreven. Zijn spel is voor Ajax gemaakt.
Als ik Ajax was zou ik er zo drie verkopen om hem te kunnen halen.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Dan heb je geen back up meer voor Gudelj.quote:Op maandag 23 november 2015 15:37 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Andersen & Serero wegdoen -> Ziyech halen."Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Jij zou Ziyech niet halen als het kon? Dat is toch volgens het plan een speler die het elftal kwalitatief beter maakt?quote:Op maandag 23 november 2015 14:48 schreef Seam het volgende:
[..]__!!
[..]
Ja laten we nog meer middenvelders aantrekken![]()
er direct staat.quote:Op maandag 23 november 2015 15:41 schreef Vasion het volgende:
[..]
Jij zou Ziyech niet halen als het kon? Dat is toch volgens het plan een speler die het elftal kwalitatief beter maakt?
het type spel speelt.
body.
heeft zich al bewezen in de competitie.
heeft scorend vermogen.
lijkt mij een verstandige jongen.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Dan is Serano nu ook niet. Mijn god wat is die slecht.quote:Op maandag 23 november 2015 15:39 schreef gniffie het volgende:
[..]
Dan heb je geen back up meer voor Gudelj.![]()
Ik had persoonlijk liever gezien dat hij gehaald was in plaats van Sinkgraven en / of Gudelj. Het is nog steeds een versterking op je middenveld, maar ik zou er dan ook wel wat weg gaan doen daar zo langzamerhand.quote:Op maandag 23 november 2015 15:31 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
goed punt, denk jij dat het wellicht verstandig is om Ziyech te halen?Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Andersen/ Serero/ Duarte/ Schone*(eind van seizoen transfer gunnen)quote:Op maandag 23 november 2015 15:51 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik had persoonlijk liever gezien dat hij gehaald was in plaats van Sinkgraven en / of Gudelj. Het is nog steeds een versterking op je middenveld, maar ik zou er dan ook wel wat weg gaan doen daar zo langzamerhand.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ziyech halen, dat zou pas wanbeleid zijn. Een speler halen voor een positie waar je net twee spelers hebt gekocht van in totaal zo'n 15 miljoen euro, voor een positie waar twee van de grootste talenten uit de jeugdopleiding rondlopen... Nee, gewoon nee.
Dat Ziyech beter gehaald had kunnen worden dan Sinkgraven, daar ben ik het mee eens (al is dat ook enigszins achteraf lullen, maar Ziyech had bij Heerenveen al veel betere statistieken dan Sinkgraven).![]()
vergeet niet dat we Dragisa Gudelj ook nog hebben lopen. Is nu 19 jaar, zit toch wel tegen het eerste aan nu .FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
bankzitters in de jeugd bij NACquote:Op maandag 23 november 2015 15:58 schreef mokkiemok het volgende:
vergeet niet dat we Dragisa Gudelj ook nog hebben lopen. Is nu 19 jaar, zit toch wel tegen het eerste aan nu .![]()
![]()
Nee ik zou hem niet halen, totaal wanbeleid als je hem haalt nadat je Sink en Gudelj hebt aangetrokken.quote:Op maandag 23 november 2015 15:41 schreef Vasion het volgende:
[..]
Jij zou Ziyech niet halen als het kon? Dat is toch volgens het plan een speler die het elftal kwalitatief beter maakt?Dat geen topper hoor.quote:Op maandag 23 november 2015 15:58 schreef mokkiemok het volgende:
vergeet niet dat we Dragisa Gudelj ook nog hebben lopen. Is nu 19 jaar, zit toch wel tegen het eerste aan nu .I just had to get that stress off my chest like breast reduction.![]()
pareltje in wordingquote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
quote:Op maandag 23 november 2015 16:05 schreef Seam het volgende:
[..]
Nee ik zou hem niet halen, totaal wanbeleid als je hem haalt nadat je Sink en Gudelj hebt aangetrokken.
[..]
Dat geen topper hoor.
Ik vind dit uitstekende humorquote:Op maandag 23 november 2015 15:58 schreef mokkiemok het volgende:
vergeet niet dat we Dragisa Gudelj ook nog hebben lopen. Is nu 19 jaar, zit toch wel tegen het eerste aan nu .RED ONS HENNIEGOD![]()
Dit is toch hoop ik een grapje?quote:Op maandag 23 november 2015 15:58 schreef mokkiemok het volgende:
vergeet niet dat we Dragisa Gudelj ook nog hebben lopen. Is nu 19 jaar, zit toch wel tegen het eerste aan nu .![]()
Mensen die dit niet zienquote:Op maandag 23 november 2015 13:42 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Karsdorp = Tete
Van Beek > Veltman
Kongolo > Dijks
Gustafson = Klaassen
Elia > Fischer
Kramer = Milik
Kuijt > El Ghazi![]()
![]()
!
Mensen die niet zien dat Van Beek beter is dan Veltman![]()
Mensen die niet zien dat Kongolo beter is dan Dijks![]()
Mensen die niet zien dat Elia beter is dan Fischer![]()
Mensen die niet zien dat oppergod Kuijt beter is dan die Marokkaan![]()
![]()
Die kan zomaar nog eens slechter kunnen zijn dan Sink en Serero.quote:Op maandag 23 november 2015 15:58 schreef mokkiemok het volgende:
Die heeft nog moeite om bij de a2 aan te hakenquote:Op maandag 23 november 2015 15:58 schreef mokkiemok het volgende:
als je denkt dat Van Beek beter is dan Veltman ben je zeer waarschijnlijk mentaal beperkt en heb je een seksuele voorkeur voor kleine kinderen, kan niet anders.quote:Op maandag 23 november 2015 16:32 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Mensen die dit niet zien![]()
![]()
!
Mensen die niet zien dat oppergod Kuijt beter is dan die Marokkaan![]()
![]()
Van Beek de nieuwe Ramos.quote:Op maandag 23 november 2015 16:32 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Mensen die dit niet zien![]()
![]()
!
Mensen die niet zien dat oppergod Kuijt beter is dan die Marokkaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Haha Veltman.quote:Op maandag 23 november 2015 16:48 schreef Brammess het volgende:
[..]
als je denkt dat Van Beek beter is dan Veltman ben je zeer waarschijnlijk mentaal beperkt en heb je een seksuele voorkeur voor kleine kinderen, kan niet anders.Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.![]()
Dan moet je gaan schuiven met spelers om toch een verdedigende middenvelder op te kunnen stellen. Liever nietquote:Op maandag 23 november 2015 15:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dan is Serano nu ook niet. Mijn god wat is die slecht."Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
Blijf er vooral op reagerenquote:Op maandag 23 november 2015 16:48 schreef Brammess het volgende:
[..]
als je denkt dat Van Beek beter is dan Veltman ben je zeer waarschijnlijk mentaal beperkt en heb je een seksuele voorkeur voor kleine kinderen, kan niet anders.![]()
Eigenlijk is dat de enige in zijn rijtje waar ik denk dat hij nog wel eens gelijk zou kunnen krijgen, over een paar jaar.quote:Op maandag 23 november 2015 16:48 schreef Brammess het volgende:
[..]
als je denkt dat Van Beek beter is dan Veltman ben je zeer waarschijnlijk mentaal beperkt en heb je een seksuele voorkeur voor kleine kinderen, kan niet anders.
Nu is het denk ik redelijk gelijkwaardig, maar ik zie bij van Beek meer progressie de laatste twee jaar.
De rest van zijn lijstje is natuurlijk belachelijk. Nou ja, Elia>Fischer op die positie snap ik ook wel, trouwens.![]()
quote:Op maandag 23 november 2015 17:15 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Eigenlijk is dat de enige in zijn rijtje waar ik denk dat hij nog wel eens gelijk zou kunnen krijgen, over een paar jaar.
Nu is het denk ik redelijk gelijkwaardig, maar ik zie bij van Beek meer progressie de laatste twee jaar.
De rest van zijn lijstje is natuurlijk belachelijk. Nou ja, Elia>Fischer op die positie snap ik ook wel, trouwens.![]()
![]()
![]()
Line-up #JongAjax: Onana, v. Rhijn, Lartey Sanniez, v. Bruggen, Owusu, vd Beek, El Mahdioui, Dankerlui, Muric, Hendriks, Acolatse.
Van de Beek mee met Ajax I?![]()
quote:Op maandag 23 november 2015 18:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Line-up #JongAjax: Onana, v. Rhijn, Lartey Sanniez, v. Bruggen, Owusu, vd Beek, El Mahdioui, Dankerlui, Muric, Hendriks, Acolatse.
Van de Beek mee met Ajax I?
Wie is dan de andere Vd Beek ?RED ONS HENNIEGOD![]()
Omdat hij vandaag meedoet met Jong?quote:Op maandag 23 november 2015 18:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Van de Beek mee met Ajax I?
xDquote:Op maandag 23 november 2015 18:58 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wie is dan de andere Vd Beek ?![]()
Woensdag speelt de A1 Youth Leaguequote:Op maandag 23 november 2015 18:58 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Omdat hij vandaag meedoet met Jong?![]()
Zou kunnen dan wel ja, aan de andere kant is er aan middenvelders geen gebrekquote:Op maandag 23 november 2015 18:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Woensdag speelt de A1 Youth LeagueMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
boeit niemand.quote:Op maandag 23 november 2015 18:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Van de Beek mee met Ajax I?![]()
![]()
Voor degene die durft de onzin van deze lafaard aan te horen. Geef ff een samenvatting
nou ja, tegen Cambuur zat er geen middenvelder op de bank.quote:Op maandag 23 november 2015 18:59 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zou kunnen dan wel ja, aan de andere kant is er aan middenvelders geen gebrek![]()
Iedere wedstrijd zitten er minstens vier verdedigers op de bank.quote:Op maandag 23 november 2015 19:45 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
nou ja, tegen Cambuur zat er geen middenvelder op de bank.![]()
Mja Schöne kun je er natuurlijk gebruiken, verder weet ik niet goed hoe Bazoer en Sinkgraven ervoor staan. Maar zou het toejuichen dat hij meer bij het eerste betrokken wordtquote:Op maandag 23 november 2015 19:45 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
nou ja, tegen Cambuur zat er geen middenvelder op de bank.
Twijfelen aan die overwinningquote:Op maandag 23 november 2015 21:25 schreef Scorpie het volgende:
Als Ajax niet van Celtic kan winnen is het een regelrechte blamage.
Halve finale EL is zo goed als binnen manMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Voor minder dan een finale CL kom ik niet naar het stadion! Maar dat weet Frank al las ik van de week.quote:Op maandag 23 november 2015 21:34 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Twijfelen aan die overwinning
Halve finale EL is zo goed als binnen man"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"![]()
En tegelijkertijd denken dat Cambuur thuis wel eens moeilijk kan worden en dat hoge ballen voor de pot wel eens noodzakelijk kunnen zijn.quote:Op maandag 23 november 2015 21:37 schreef gniffie het volgende:
[..]
Voor minder dan een finale CL kom ik niet naar het stadion! Maar dat weet Frank al las ik van de week.
Dat is het al.quote:Op maandag 23 november 2015 21:25 schreef Scorpie het volgende:
Als Ajax niet van Celtic kan winnen is het een regelrechte blamage.![]()
Frank mag inderdaad wel eens gaan ophouden met 4 verdedigers als wisselspeler meenemen ipv Nouri, Muric, Cerny of Van den Beek.![]()
Cerny kreeg in ieder geval eindelijk wat speeltijd tegen Cambuur. Was al bang dat we weer gewoon alleen Heitinga en Viergever zouden krijgen.quote:Op maandag 23 november 2015 22:58 schreef Syntix het volgende:
Frank mag inderdaad wel eens gaan ophouden met 4 verdedigers als wisselspeler meenemen ipv Nouri, Muric, Cerny of Van den Beek.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Als Veltman de lengte van Van Beek had speelde hij nu bij Barcelona en als Van Beek de lengte had van Veltman speelde hij in het tweede van Excelsior.quote:![]()
Hoezo eindelijk? Heeft zijn debuut al gemaakt een tijdje terug maar had een tijdje last van een blessure.quote:Op maandag 23 november 2015 23:03 schreef Monolith het volgende:
[..]
Cerny kreeg in ieder geval eindelijk wat speeltijd tegen Cambuur. Was al bang dat we weer gewoon alleen Heitinga en Viergever zouden krijgen.
Verder groot talent, ik weet dat het tegen Cambuur was, maar liet best goeie dingen zien, werd ook best veel gezocht door teamgenoten en stond altijd redelijk goed.
En om nog eventjes terug te komen op dat gedoe over Jonk enzo, opzich heeft Jonk gelijk, maar hij overdrijft het nogal.
Natuurlijk zou het ideaal zijn als je gewoon altijd eigen jeugd in kunt passen, en over een paar jaar zie ik dat ook zeker gebeuren, spelers die uit de jeugd komen die het eerste komen versterken.
Maar momenteel is dat gewoon nog niet zo, ze kunnen misschien mee komen, maar dat zijn dan geen spelers die de rest op sleeptouw nemen, dus heb je eerst een goeie (aangekochte) basis nodig, waar je de rest van je elftal met jeugd omheen kunt opbouwen, maar dan moet de kern er eerst staan.
Dan kan Jonk wel boos zijn dat er aankopen worden gedaan, maar hij moet realistisch blijven, als we Dijks en Gudelj niet hadden dit seizoen stonden we echt niet eerste, weet ik 100% zeker.
Verder snap ik de aankoop van Heitinga ook, het is een jongen van de club die volgens mij best belangrijk in de groep is en populair bij de supporters, Europees zou je hem beter kunnen gebruiken dan nu gedaan wordt, maar dan moeten ze geen 4-3-3 spelen..
Younes laat ook hele leuke dingen zien dat is echt een speler waar je graag naar kijkt.
Alleen Sanogoal had nooit in ons mooie shirt mogen spelen, hij zou het shirt alleen mogen dragen als hij die zelf koopt in de fanshop.![]()
quote:Op maandag 23 november 2015 18:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Van de Beek mee met Ajax I?quote:Donny van de Beek zal door Frank de Boer meegenomen worden in zijn selectie voor het duel tegen Celtic van komende donderdag. Afgelopen vrijdag gaf de Ajax coach al aan dat de talentvolle middenvelder heel dicht bij een plaats bij de wedstrijdselectie zit. Aangezien het onzeker is of Daley Sinkgraven en Thulani Serero op tijd fit zijn heeft De Boer een extra middenvelder nodig in zijn selectie.
Ajax Netwerk
Van de Beek kreeg het nieuws na afloop van Jong PSV - Jong Ajax te horen. Bewust had de staf het nieuws nog niet bekendgemaakt voor de wedstrijd zodat hij zich kon focussen op de beloftentopper. 'Ik zie wel wat er allemaal op me afkomt. Ik heb er heel veel zin in. Dit is een droom, tegen een fantastische tegenstander. Ik vind het al mooi dat ik erbij zit en wie weet mag ik wat minuten pakken.'FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
quote:Spelersprofiel: wie is Ajax-target Jørgen Skjelvik?
De winterstop zit er alweer aan te komen en dat betekent dat de transfergeruchten ook weer op gang zullen komen. Ajax heeft al door laten schemeren dat het de aankomende transferperiode actief zal zijn. Maandag is de eerste mogelijke nieuwe aankoop ‘uitgelekt’ in De Telegraaf: Jørgen Skjelvik.
Wie is Jørgen Skjelvik?
Skjelvik is een 24-jarige linksback van Rosenborg BK. De Noor heeft de jeugdopleiding doorlopen bij Hosle IL, waar hij vervolgens werd opgepikt door Stabaek. Bij Stabaek heeft hij uiteindelijk het eerste elftal gehaald. De linksback heeft in twee seizoenen bij Stabaek 29 wedstrijden gespeeld voor het eerste elftal. In het laatste jaar bij Stabaek werd Skjelvik opmerkelijk genoeg verhuurd aan het Zweedse Helsingborgs IF. In Zweden kwam de Noor tot maar drie wedstrijden, waar hij wel zijn eerste profgoal maakte.
In 2012 werd Skjelvik verkocht aan Kalmar FF. In zijn tweede seizoen in de Zweedse competitie kwam de linksback tot dertig optredens bij de club waar ooit Melvin Platje onder contract stond. Na een seizoen bij Kalmar FF transfereerde de 24-jarige speler weer terug naar zijn geboorteland. Skjelvik kwam op de loonlijst te staan bij de grootste Noorse voetbalclub, Rosenborg BK. De club uit Trondheim won zondag nog de finale van het bekertoernooi in Noorwegen, tevens is Rosenborg BK kampioen geworden van het Scandinavische land. Skjelvik speelt sinds 2013 in Trondheim en speelde tot nu toe 88 duels voor de Noren. Hij speelde in het begin bij Rosenborg BK op de linksbackpositie, maar tegenwoordig zie je hem vaak in het centrum voetballen. Zondag speelde Skjelvik ook nog in de gewonnen bekerfinale tegen Sarpsborg. De speler uit Baerum stond in het centrum van de verdediging gepositioneerd en speelde een onzichtbare wedstrijd in de bekerfinale van Noorwegen. Het enigste hoogtepunt van Skjelvik was een gele kaart vlak voor de rust tegen Sarpsborg.
Daarnaast is Skjelvik is ook Noors international, hij speelde twee interlands, tegen respectievelijk Moldavië en Denemarken. Zijn laatste interland speelde Skjelvik echter alweer twee jaar geleden.
Kopen?
Hoogstwaarschijnlijk ziet Ajax Skjelvik als de reserve van Mitchell Dijks, maar ook kan de Noor gebruikt worden als back-up voor Jaïro Riedewald. Eenvoudig gezegd; Skjelvik zou zomaar een soort Heitinga 2.0 kunnen worden. Een tweevoudig Noors international lijkt op dit moment niet de benodigde versterking voor de ploeg van Frank de Boer. Ajax heeft op dit moment genoeg mogelijkheden voor het centrum in de verdediging. Een goede back-up mooi meegenomen zou zijn voor de linksbackpositie, maar of Skjelvik daarvoor de juiste persoon is, valt te betwijfelen. Veel Ajax-fans zeggen nu al dat de ervaring op de bank zit en wanneer Skjelvik aangetrokken wordt, zal dat helemaal het geval zijn.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Heitinga had nooit door de keuring heen gemogen, schijnt echt een zwaar knieprobleem te hebbenquote:Op dinsdag 24 november 2015 01:35 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Hoezo eindelijk? Heeft zijn debuut al gemaakt een tijdje terug maar had een tijdje last van een blessure.
Verder groot talent, ik weet dat het tegen Cambuur was, maar liet best goeie dingen zien, werd ook best veel gezocht door teamgenoten en stond altijd redelijk goed.
En om nog eventjes terug te komen op dat gedoe over Jonk enzo, opzich heeft Jonk gelijk, maar hij overdrijft het nogal.
Natuurlijk zou het ideaal zijn als je gewoon altijd eigen jeugd in kunt passen, en over een paar jaar zie ik dat ook zeker gebeuren, spelers die uit de jeugd komen die het eerste komen versterken.
Maar momenteel is dat gewoon nog niet zo, ze kunnen misschien mee komen, maar dat zijn dan geen spelers die de rest op sleeptouw nemen, dus heb je eerst een goeie (aangekochte) basis nodig, waar je de rest van je elftal met jeugd omheen kunt opbouwen, maar dan moet de kern er eerst staan.
Dan kan Jonk wel boos zijn dat er aankopen worden gedaan, maar hij moet realistisch blijven, als we Dijks en Gudelj niet hadden dit seizoen stonden we echt niet eerste, weet ik 100% zeker.
Verder snap ik de aankoop van Heitinga ook, het is een jongen van de club die volgens mij best belangrijk in de groep is en populair bij de supporters, Europees zou je hem beter kunnen gebruiken dan nu gedaan wordt, maar dan moeten ze geen 4-3-3 spelen..
Younes laat ook hele leuke dingen zien dat is echt een speler waar je graag naar kijkt.
Alleen Sanogoal had nooit in ons mooie shirt mogen spelen, hij zou het shirt alleen mogen dragen als hij die zelf koopt in de fanshop.![]()
Ik las alweer dat we van Celtic gaan verliezen omdat ze FYSIEK zijn
FYSIEK
Niet denken dat El Ghazi, Bazoer, Tete, Riedewald en Dijks fysiek sterk zijn.![]()
en Klaassen en Milik, ook genoeg fysiekquote:Op dinsdag 24 november 2015 10:17 schreef Brammess het volgende:
FYSIEK
Niet denken dat El Ghazi, Bazoer, Tete, Riedewald en Dijks fysiek sterk zijn.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
die 2 eerste mis je natuurlijk wel omdat ze ook nog aardig kunnen voetballenquote:Op dinsdag 24 november 2015 10:17 schreef Brammess het volgende:
FYSIEK
Niet denken dat El Ghazi, Bazoer, Tete, Riedewald en Dijks fysiek sterk zijn.![]()
Hij heeft al één keer eerder een invalbeurtje gehad inderdaad. Waar het vooral om ging is dat Frank ook in wedstrijden die volstrekt gespeeld zijn in de tweede helft spelers als Viergever, v/d Hoorn of Heitinga in het veld zet in plaats van bijvoorbeeld spelers als Cerny, vd Beek of Nouri wat speeltijd te gunnen. Het was verder wel leuk en frivool wat hij liet zien en hij had een mooie combinatie met Tete, maar ik denk dat hij nog wel iets meer ervaring nodig heeft om ook tegen de wat betere verdedigingen in de eredivisie echt wat te laten zien.quote:Op dinsdag 24 november 2015 01:35 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Hoezo eindelijk? Heeft zijn debuut al gemaakt een tijdje terug maar had een tijdje last van een blessure.
Verder groot talent, ik weet dat het tegen Cambuur was, maar liet best goeie dingen zien, werd ook best veel gezocht door teamgenoten en stond altijd redelijk goed.Dijks is sowieso een prima aankoop geweest. Daar heb je intern ook weinig alternatieven nog. Over Gudelj kun je iets meer twisten gezien het druk bezette middenveld, maar dat vind ik ook zeker geen miskoop.quote:Dan kan Jonk wel boos zijn dat er aankopen worden gedaan, maar hij moet realistisch blijven, als we Dijks en Gudelj niet hadden dit seizoen stonden we echt niet eerste, weet ik 100% zeker.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Mooi stukje zelfspot van Schone en Heitingaquote:
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
quote:Internazionale aast op Davy Klaassen. De koploper van de Serie A zou afgelopen week bij Soren Lerby, de zaakwaarnemer van de Ajax-aanvoerder, geïnformeerd hebben naar de vraagprijs van de middenvelder.
La Gazzetta dello Sport pakt dinsdag uit met dat nieuws. Piero Ausilio, technisch directeur van Inter, zat eigenlijk met Lerby om de tafel om te praten over een mogelijke transfer van Dries Mertens, een andere cliënt van de Deen. De Belgische aanvaller lijkt echter een voorkeur te hebben voor contractverlenging bij zijn huidige werkgever SSC Napoli.
Ausilio schakelde daarop snel door en wilde van de zaakwaarnemer graag weten hoe de zaken ervoor staan met Klaassen (22). De Oranje-international staat na dertien duels in de Eredivisie al op zes goals en vier assists en is daarom opgevallen in Milaan. Hoewel Lerby volgens La Gazzetta een vraagprijs voor de rechtspoot heeft genoemd, lijkt een transfer naar de Serie A op korte termijn onwaarschijnlijk. Klaassen verlengde onlangs zijn contract tot 2019 en gaf in het verleden bovendien al eens aan dat hij geen groot fan is van de Italiaanse competitie.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
lijkt mij dat dit een grote hilarische bende moet zijn geweest tijdens het filmenquote:Op dinsdag 24 november 2015 10:32 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Mooi stukje zelfspot van Schone en HeitingaFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: