SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Ach dat moet in zo'n wedstrijd wel kunnen. Zo slecht is ie niet hoor.quote:Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
De Boer: 'Zou een duel kunnen worden waarin er weinig ruimte is en dat de bal erin gegooid moet worden met de hoop dat hij goed valt'
manmanman![]()
We hebben het verdomme over Cambuur waarmee je al niet al teveel moeite zou moeten hebben als iedereen daar beschikbaar is, laat staan als ze de hele verdediging missen zoals nuquote:Op zaterdag 21 november 2015 19:27 schreef wieisboos het volgende:
De Boer: 'Zou een duel kunnen worden waarin er weinig ruimte is en dat de bal erin gegooid moet worden met de hoop dat hij goed valt'
manmanman
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Moet Ajaxkcz met 2 vingers in de neus winnen, met de huidge vorm van Cambuur.quote:Op zaterdag 21 november 2015 19:33 schreef Tagliano het volgende:
[..]
We hebben het verdomme over Cambuur waarmee je al niet al teveel moeite zou moeten hebben als iedereen daar beschikbaar is, laat staan als ze de hele verdediging missen zoals nuChildren of the night. What music they make.![]()
Gezien de kwaliteit zou je zeggen van wel jaquote:Op zaterdag 21 november 2015 19:48 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Moet Ajaxkcz met 2 vingers in de neus winnen, met de huidge vorm van Cambuur.#BOYCOTquote:Op zaterdag 21 november 2015 19:48 schreef hafcfan het volgende:
HAHAHAHAHAHA er zit geen hond. HahajahaMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
nee. Kijk de lange zijde. Gewoon treurig.quote:Op zaterdag 21 november 2015 19:49 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Gezien de kwaliteit zou je zeggen van wel ja
[..]
#BOYCOT![]()
Terechtquote:Op zaterdag 21 november 2015 19:48 schreef hafcfan het volgende:
HAHAHAHAHAHA er zit geen hond. HahajahaRED ONS HENNIEGOD![]()
Ik kijk vanavond niet, ga zo toch de deur uitquote:Op zaterdag 21 november 2015 19:51 schreef hafcfan het volgende:
[..]
nee. Kijk de lange zijde. Gewoon treurig.
Maar het is treurig ja, al kan ik me voorstellen dat je leukere dingen te doen hebt dan Cambuur thuis kijken, gecombineerd met het voetbal van Ajax, de blessures en al het bestuurlijke gerotzooiMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Dit is echt erg. In Italie zijn ze hier nog jaloers op.quote:Op zaterdag 21 november 2015 19:52 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik kijk vanavond niet, ga zo toch de deur uit
Maar het is treurig ja, al kan ik me voorstellen dat je leukere dingen te doen hebt dan Cambuur thuis kijken, gecombineerd met het voetbal van Ajax, de blessures en al het bestuurlijke gerotzooi![]()
HAHAHAHAH CAPS LOCK LACHEN WANT DAN BEN JE NIET KENJER AUTISTISCHquote:Op zaterdag 21 november 2015 19:48 schreef hafcfan het volgende:
HAHAHAHAHAHA er zit geen hond. Hahajaha![]()
Ik zie een foto nu, dat is wel ernstig jaquote:Op zaterdag 21 november 2015 19:54 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dit is echt erg. In Italie zijn ze hier nog jaloers op.
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Nou nou nou Brammessquote:Op zaterdag 21 november 2015 19:55 schreef Brammess het volgende:
[..]
HAHAHAHAH CAPS LOCK LACHEN WANT DAN BEN JE NIET KENJER AUTISTISCHMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Wat is kenjer nou weer. Leer eens Nederlands.quote:Op zaterdag 21 november 2015 19:55 schreef Brammess het volgende:
[..]
HAHAHAHAH CAPS LOCK LACHEN WANT DAN BEN JE NIET KENJER AUTISTISCH![]()
Wie riep hier nou van de week dat het onzin was toen ik zei dat deze wedstrijd wel met een paar dode spelmomenten beslist kon worden?
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Ikquote:Op zaterdag 21 november 2015 20:16 schreef Monolith het volgende:
Wie riep hier nou van de week dat het onzin was toen ik zei dat deze wedstrijd wel met een paar dode spelmomenten beslist kon worden?
Lekker vrijstaan tegen Cambuur .
Terwijl Cambuur veel meer kansen krijgtRED ONS HENNIEGOD![]()
Hij is nu al een paar keer goed gevallen gelukkig.quote:Op zaterdag 21 november 2015 19:27 schreef wieisboos het volgende:
manmanman![]()
Cambuur is echt apatisch bij dode spelmomenten ja. Toch een stukje organisatie.
Maar ik vind het veldspel van Ajax eigenlijk helemaal niet best.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Met dit drama middenveld was dat ook de verwachtingquote:Op zaterdag 21 november 2015 20:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar ik vind het veldspel van Ajax eigenlijk helemaal niet best.![]()
Middenveld van SCC is echt walgelijk anders.quote:Op zaterdag 21 november 2015 20:38 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Met dit drama middenveld was dat ook niet de verwachting[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Ook tegen FC Bal op het dak ga je met dit middenveld geen leuk voetbal zienquote:Op zaterdag 21 november 2015 20:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Middenveld van SCC is echt walgelijk anders.![]()
Waarom nou weer Heitinga? Geef de jonkies eens wat speeltijd.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Dit dus. Zet dan gvd Van de Beek erin en laat Cerny invallen.quote:Op zaterdag 21 november 2015 21:01 schreef Monolith het volgende:
Waarom nou weer Heitinga? Geef de jonkies eens wat speeltijd.![]()
Vak 410 zingt "Kankerbestuur, kankerbestuur!" en zingt direct daarna Cruijff toe. Zeldzaam dom dit. #ajacam
GenotVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
quote:Op zaterdag 21 november 2015 21:33 schreef Caland het volgende:
Vak 410 zingt "Kankerbestuur, kankerbestuur!" en zingt direct daarna Cruijff toe. Zeldzaam dom dit. #ajacam
Genot![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb niet kunnen kijken. Leuke uitslag welZo eens de samenvatting bekijken.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
De uitslag laat het beter lijken dan het was.quote:Op zaterdag 21 november 2015 22:14 schreef over_hedge het volgende:
Ik heb niet kunnen kijken. Leuke uitslag welZo eens de samenvatting bekijken.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Klopt.quote:Op zaterdag 21 november 2015 22:17 schreef Monolith het volgende:
[..]
De uitslag laat het beter lijken dan het was.Children of the night. What music they make.![]()
Ohquote:Op zaterdag 21 november 2015 22:17 schreef Monolith het volgende:
[..]
De uitslag laat het beter lijken dan het was.Zo maar eens de samenvatting terug kijken dan.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Tja, als het zo simpel gaat dan kan ik me voorstellen dat de concentratie er niet helemaal is. Prima overwinning en 2 punten uitgelopen op de voornaamste concurrent. Niks mis mee.quote:Op zaterdag 21 november 2015 22:17 schreef Monolith het volgende:
[..]
De uitslag laat het beter lijken dan het was.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ach niets te klagen hoor, maar het was wel weer vrij saai.quote:Op zaterdag 21 november 2015 22:47 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Tja, als het zo simpel gaat dan kan ik me voorstellen dat de concentratie er niet helemaal is. Prima overwinning en 2 punten uitgelopen op de voornaamste concurrent. Niks mis mee.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Willem 2
Was het ook, was eigenlijk niks aan. Maar je hebt wel 2 ploegen nodig om er wat van te maken en bovendien hielp het publiek ook niet mee vandaag. Kansloze actie weer van een gedeelte van het publiek.quote:Op zaterdag 21 november 2015 22:58 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ach niets te klagen hoor, maar het was wel weer vrij saai.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ach, ik vond Cambuur ook nog best vermakelijk de eerste helft. Speelden naar vermogen heel aardig. Gaven ook genoeg ruimte weg, dus de mogelijkheid om er doorheen te voetballen lag er ook echt wel.quote:Op zaterdag 21 november 2015 23:05 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Was het ook, was eigenlijk niks aan. Maar je hebt wel 2 ploegen nodig om er wat van te maken en bovendien hielp het publiek ook niet mee vandaag. Kansloze actie weer van een gedeelte van het publiek.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Gaan we nog klagen over de speelstijl van Cambuur? Doe eens niet zeg. Dat is een van de meest aanvallende ploegen in onze competitie weliswaar met matig materiaal.![]()
Wat een gezeur weer hier en daar, je scoort 5 goals en ja het had verdedigend wat strakker en scherper gemogen...
We lopen qua resultaten vrij eenvoudig door de competitie, dat lukt je echt niet als je niet een bepaald niveau haalt. Tuurlijk, het swingt niet 90 minuten en Frank's keuzes zijn soms tenenkrommend onnavolgbaar, maar de resultaten mogen er zijn.
Je wint alles thuis heel eenvoudig, jammer dat PSV thuis de slechtste wedstrijd van het seizoen was. Bij AZ, Vitesse, Heracles win je ook en je speelt gelijk bij Twente en Feyenoord. We laten echt nauwelijks iets liggen, who cares dat het dan niet altijd een 7/8 gemiddeld is.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Dit is anders precies de reden dat Jol weg moest: het voetbal was niet om aan te zien, maar de resultaten waren er wel.quote:Op zaterdag 21 november 2015 23:44 schreef TheVulture het volgende:
Wat een gezeur weer hier en daar, je scoort 5 goals en ja het had verdedigend wat strakker en scherper gemogen...
We lopen qua resultaten vrij eenvoudig door de competitie, dat lukt je echt niet als je niet een bepaald niveau haalt. Tuurlijk, het swingt niet 90 minuten en Frank's keuzes zijn soms tenenkrommend onnavolgbaar, maar de resultaten mogen er zijn.
Je wint alles thuis heel eenvoudig, jammer dat PSV thuis de slechtste wedstrijd van het seizoen was. Bij AZ, Vitesse, Heracles win je ook en je speelt gelijk bij Twente en Feyenoord. We laten echt nauwelijks iets liggen, who cares dat het dan niet altijd een 7/8 gemiddeld is.![]()
Mwah bij Jol was het toch voornamelijk FC Suarez, als die een offday had was het vaak ook meteen mis... Deze ploeg heeft gemiddeld 4,5 spelers tussen de lijnen die een pot kunnen beslissen, een veel sterker collectiefquote:Op zaterdag 21 november 2015 23:46 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dit is anders precies de reden dat Jol weg moest: het voetbal was niet om aan te zien, maar de resultaten waren er wel.
En qua spelers aantrekken waren zijn opzichtige banden met pizzabakker Raoila nog net iets stuitender dan de keuzes van Overmars en coOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Geen 5-0 maar 5-1 laat toch maar weer zien dat ik er veel verstand van heb. Oppermachtig naar de titel dit seizoen![]()
Euh nee Scorpie, het voetbal in 2009-2010 was stukken beter. En dat zogenaamde "FC Suarez" is ook een eigen leven gaan leiden. De tweede seizoenshelft had Suarez niet de vorm van de eerste seizoenshelft maar ging het elftal wel steeds beter draaien. Met 14 gewonnen wedstrijden op rij als gevolg.quote:Op zaterdag 21 november 2015 23:46 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dit is anders precies de reden dat Jol weg moest: het voetbal was niet om aan te zien, maar de resultaten waren er wel.'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
Hij was toch wel een hele belangrijke pion maar wel met je eens dat het meer was dan alles op Suarez.quote:Op zondag 22 november 2015 09:00 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Euh nee Scorpie, het voetbal in 2009-2010 was stukken beter. En dat zogenaamde "FC Suarez" is ook een eigen leven gaan leiden. De tweede seizoenshelft had Suarez niet de vorm van de eerste seizoenshelft maar ging het elftal wel steeds beter draaien. Met 14 gewonnen wedstrijden op rij als gevolg.![]()
En vlak daarna kwam dit:quote:Op zondag 22 november 2015 09:00 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Euh nee Scorpie, het voetbal in 2009-2010 was stukken beter. En dat zogenaamde "FC Suarez" is ook een eigen leven gaan leiden. De tweede seizoenshelft had Suarez niet de vorm van de eerste seizoenshelft maar ging het elftal wel steeds beter draaien. Met 14 gewonnen wedstrijden op rij als gevolg.
http://www.parool.nl/paro(...)volledig-kwijt.dhtml![]()
Klopt, na de ontluisterende thuisnederlaag tegen Utrecht klapte het elftal min of meer in elkaar. De week daarvoor speelde het in Enschede in de eerste helft nog het beste voetbal dat ik onder Jol heb gezien.quote:Op zondag 22 november 2015 09:21 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En vlak daarna kwam dit:
http://www.parool.nl/paro(...)volledig-kwijt.dhtml'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
Ondanks het voetbal dit seizoen is een doelsaldo van 36-7 wel prima te noemen. Toch +11 tov PSVMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Welke goedpraatcultuur ?? Dus eigenlijk moet je zeggen dat alles kut is bij Ajax en dat als Jonk en Cruijff het 100% voor het zeggen hebben dat het allemaal geweldig is.quote:Op zaterdag 21 november 2015 23:26 schreef Ajacied422 het volgende:
Die goedpraatcultuur is om te kotsen
Zo kun je het ook bekijken ja.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: