SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Ach dat moet in zo'n wedstrijd wel kunnen. Zo slecht is ie niet hoor.quote:Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
De Boer: 'Zou een duel kunnen worden waarin er weinig ruimte is en dat de bal erin gegooid moet worden met de hoop dat hij goed valt'
manmanman![]()
We hebben het verdomme over Cambuur waarmee je al niet al teveel moeite zou moeten hebben als iedereen daar beschikbaar is, laat staan als ze de hele verdediging missen zoals nuquote:Op zaterdag 21 november 2015 19:27 schreef wieisboos het volgende:
De Boer: 'Zou een duel kunnen worden waarin er weinig ruimte is en dat de bal erin gegooid moet worden met de hoop dat hij goed valt'
manmanman
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Moet Ajaxkcz met 2 vingers in de neus winnen, met de huidge vorm van Cambuur.quote:Op zaterdag 21 november 2015 19:33 schreef Tagliano het volgende:
[..]
We hebben het verdomme over Cambuur waarmee je al niet al teveel moeite zou moeten hebben als iedereen daar beschikbaar is, laat staan als ze de hele verdediging missen zoals nuChildren of the night. What music they make.![]()
Gezien de kwaliteit zou je zeggen van wel jaquote:Op zaterdag 21 november 2015 19:48 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Moet Ajaxkcz met 2 vingers in de neus winnen, met de huidge vorm van Cambuur.#BOYCOTquote:Op zaterdag 21 november 2015 19:48 schreef hafcfan het volgende:
HAHAHAHAHAHA er zit geen hond. HahajahaMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
nee. Kijk de lange zijde. Gewoon treurig.quote:Op zaterdag 21 november 2015 19:49 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Gezien de kwaliteit zou je zeggen van wel ja
[..]
#BOYCOT![]()
Terechtquote:Op zaterdag 21 november 2015 19:48 schreef hafcfan het volgende:
HAHAHAHAHAHA er zit geen hond. HahajahaRED ONS HENNIEGOD![]()
Ik kijk vanavond niet, ga zo toch de deur uitquote:Op zaterdag 21 november 2015 19:51 schreef hafcfan het volgende:
[..]
nee. Kijk de lange zijde. Gewoon treurig.
Maar het is treurig ja, al kan ik me voorstellen dat je leukere dingen te doen hebt dan Cambuur thuis kijken, gecombineerd met het voetbal van Ajax, de blessures en al het bestuurlijke gerotzooiMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Dit is echt erg. In Italie zijn ze hier nog jaloers op.quote:Op zaterdag 21 november 2015 19:52 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik kijk vanavond niet, ga zo toch de deur uit
Maar het is treurig ja, al kan ik me voorstellen dat je leukere dingen te doen hebt dan Cambuur thuis kijken, gecombineerd met het voetbal van Ajax, de blessures en al het bestuurlijke gerotzooi![]()
HAHAHAHAH CAPS LOCK LACHEN WANT DAN BEN JE NIET KENJER AUTISTISCHquote:Op zaterdag 21 november 2015 19:48 schreef hafcfan het volgende:
HAHAHAHAHAHA er zit geen hond. Hahajaha![]()
Ik zie een foto nu, dat is wel ernstig jaquote:Op zaterdag 21 november 2015 19:54 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Dit is echt erg. In Italie zijn ze hier nog jaloers op.
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Nou nou nou Brammessquote:Op zaterdag 21 november 2015 19:55 schreef Brammess het volgende:
[..]
HAHAHAHAH CAPS LOCK LACHEN WANT DAN BEN JE NIET KENJER AUTISTISCHMaargoed ook hier heb ik geen verstand van![]()
Wat is kenjer nou weer. Leer eens Nederlands.quote:Op zaterdag 21 november 2015 19:55 schreef Brammess het volgende:
[..]
HAHAHAHAH CAPS LOCK LACHEN WANT DAN BEN JE NIET KENJER AUTISTISCH![]()
Wie riep hier nou van de week dat het onzin was toen ik zei dat deze wedstrijd wel met een paar dode spelmomenten beslist kon worden?
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Ikquote:Op zaterdag 21 november 2015 20:16 schreef Monolith het volgende:
Wie riep hier nou van de week dat het onzin was toen ik zei dat deze wedstrijd wel met een paar dode spelmomenten beslist kon worden?
Lekker vrijstaan tegen Cambuur .
Terwijl Cambuur veel meer kansen krijgtRED ONS HENNIEGOD![]()
Hij is nu al een paar keer goed gevallen gelukkig.quote:Op zaterdag 21 november 2015 19:27 schreef wieisboos het volgende:
manmanman![]()
Cambuur is echt apatisch bij dode spelmomenten ja. Toch een stukje organisatie.
Maar ik vind het veldspel van Ajax eigenlijk helemaal niet best.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Met dit drama middenveld was dat ook de verwachtingquote:Op zaterdag 21 november 2015 20:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar ik vind het veldspel van Ajax eigenlijk helemaal niet best.![]()
Middenveld van SCC is echt walgelijk anders.quote:Op zaterdag 21 november 2015 20:38 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Met dit drama middenveld was dat ook niet de verwachting[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
Ook tegen FC Bal op het dak ga je met dit middenveld geen leuk voetbal zienquote:Op zaterdag 21 november 2015 20:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Middenveld van SCC is echt walgelijk anders.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: