Bojan was echt goed in zijn Ajax tijd.quote:Op zaterdag 21 november 2015 16:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Southampton 0-1 Stoke City
'10 Bojan
Swansea City 0-1 Bournemouth
'11 King
Scoorde een mooie goal tegen FC Twente. #neverforgetquote:Op zaterdag 21 november 2015 16:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Bojan was echt goed in zijn Ajax tijd.
Hij speelt bij Stoke prima, jammer van z'n blessure tijdje terugquote:Op zaterdag 21 november 2015 16:12 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Bojan was echt goed in zijn Ajax tijd.
Jij denkt dat PSV veel beter is dan Watford?quote:Op zaterdag 21 november 2015 16:04 schreef nickhguitar het volgende:
Hardop gelachen om United. Zoveel geld geinvesteerd en dan op zo'n wijze winnen van WatfordWat een wanker die van Gaal. PSV gaat hier gewoon minimaal een gelijkspel halen
Komt omdat het spel van Stoke natuurlijk wat meer rond hem gebouwd is.quote:Op zaterdag 21 november 2015 16:13 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Hij speelt bij Stoke prima, jammer van z'n blessure tijdje terug
Ja.quote:Op zaterdag 21 november 2015 16:13 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Jij denkt dat PSV veel beter is dan Watford?
comeback is onquote:Op zaterdag 21 november 2015 16:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Montero, Gylfi en Bafetimbi zitten op de bank
Swansea City 0-2 Bournemouth
'10 King
'27 Gosling
Ik las dat FOX-commentator ging klagen over de saaiheid van de wedstrijdquote:
Newcastle is altijd al kut geweest.quote:Op zaterdag 21 november 2015 16:36 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een kutwedstrijd @ St. James Park.
McClaren heeft er een kutclub van gemaakt.
Ze hebben wel eens leuker voetbal gespeeld. Ik zit nu al voor de tweede wedstrijd op rij naar een verschrikking te kijken.quote:Op zaterdag 21 november 2015 16:37 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Newcastle is altijd al kut geweest.
barkley scoordequote:Op zaterdag 21 november 2015 16:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Everton 2-0 Aston Villa
1-0 Barkley '17
2-0 Lukaku '28
3-0 Lukaku '42
WIJ WILLEN SHERWOOD TERUG
En terecht. Die 0-1 kon niet uitblijven.quote:Op zaterdag 21 november 2015 16:47 schreef Rickertman96 het volgende:
Net geen buitenspel imo
damn wat een finish
Na de 1-1 niet meer gezien iddquote:Op zaterdag 21 november 2015 16:51 schreef Rickertman96 het volgende:
begint weer op de oude Mesut te lijken
heel Arsenal niet meer gezien neequote:Op zaterdag 21 november 2015 16:52 schreef Anoonumos het volgende:
[..]
Na de 1-1 niet meer gezien idd
Je speelt met vuur.quote:Op zaterdag 21 november 2015 16:52 schreef Cavaliers het volgende:
Vardy gaat choken tegen United, book it.
Nee als Coquelin eruit ligtquote:Op zaterdag 21 november 2015 17:05 schreef Kopsterk het volgende:
Stelling: Arsenal is een serieuze titelkandidaat.
Ach uiteindelijk maakt het niet uit want tegen United heb je gewoon een goede kans. Die hebben dit seizoen volgens mij letterlijk 0 wedstrijden overtuigend gewonnen. Telkens 1-0/2-1 en dan billenknijpen tot het einde. Ook in de beker al lastig gehad tegen wat 3de/4de klassers.quote:Op zaterdag 21 november 2015 16:28 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Ik denk dat als ze 10x tegen elkaar spelen, dat je schrikt van het resultaat.
Speelt goed idd, net als de Belgen overigens.quote:
Dat maakt het dus ook zo'n goede en zware competitie: Ook heeft inmiddels vrijwel iedere ploeg wel 1 of meer spelers die gewoon prima kunnen voetballen en een smaakmaker zijn.quote:
Mwah, Leicester bovenaan en ManUtd, 2e, laat zich 5 punten afsnoepen van PSVquote:Op zaterdag 28 november 2015 11:31 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Dat maakt het dus ook zo'n goede en zware competitie: Ook heeft inmiddels vrijwel iedere ploeg wel 1 of meer spelers die gewoon prima kunnen voetballen en een smaakmaker zijn.
Zwaar ja, goed valt wel mee. Internationaal falen de BPL clubjes de laatste jaren nogalquote:Op zaterdag 28 november 2015 11:31 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Dat maakt het dus ook zo'n goede en zware competitie: Ook heeft inmiddels vrijwel iedere ploeg wel 1 of meer spelers die gewoon prima kunnen voetballen en een smaakmaker zijn.
Een beetje gay is oké.quote:Op zaterdag 28 november 2015 15:55 schreef Morendo het volgende:
[..]
Deze post heeft een beetje een homo-erotische ondertoon.
Dat is toch niet zo verrassend als je naar de user die het postte kijkt?quote:Op zaterdag 28 november 2015 15:55 schreef Morendo het volgende:
[..]
Deze post heeft een beetje een homo-erotische ondertoon.
In Engeland rijden ze ook links. Dus eigenlijk bedoel je rechterrijtje. Ik snap je.quote:Op zaterdag 28 november 2015 16:21 schreef Pedroso het volgende:
Southampton is gewoon linkerrijtje materiaal. Spelersmateriaal ook gewoon matig, op een Mané en Pelle in goede doen na dan.
Villa, toch een grote club, gaat het niet redden vrees ik. Jammer. Wat is daar ooit misgegaan?quote:
quote:Op zaterdag 28 november 2015 16:23 schreef Morendo het volgende:
[..]
In Engeland rijden ze ook links. Dus eigenlijk bedoel je rechterrijtje. Ik snap je.
Sinds O'Neill weg is, gaat er volgens mij heel veel mis.quote:Op zaterdag 28 november 2015 16:24 schreef Morendo het volgende:
[..]
Villa, toch een grote club, gaat het niet redden vrees ik. Jammer. Wat is daar ooit misgegaan?
Mooi zo. Ik kots op die bedoening van Steve.quote:Op zaterdag 28 november 2015 16:29 schreef Rickertman96 het volgende:
NUFC kan er niks van momenteel
Het is wachten op de 3-1
Eigenlijk onvoorstelbaar dat zo'n toch wel grote club als Newcastle Utd. zo'n clown aanstellen.quote:Op zaterdag 28 november 2015 16:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mooi zo. Ik kots op die bedoening van Steve.
Tsja, ook bij Twente ondanks het kampioenschap van die ''wtf-dingen''quote:Op zaterdag 28 november 2015 16:34 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Eigenlijk onvoorstelbaar dat zo'n toch wel grote club als Newcastle Utd. zo'n clown aanstellen.
Dan vraag je er ook om om in de problemen te komen.
United zou hem eigenlijk moeten ruilen voor Rooney en een flink geldbedrag.quote:Op zaterdag 28 november 2015 16:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Tweeslag Lukaku op bezoek bij Bournemouth.
Sinds O'Neill weg zijn er weinig aankopen gedaan om de spelers die weg zijn gegaan te vervangen. Dat in combinatie met een onbekwame manager (McLeish) en een tijdje Houllier is het team alleen maar achteruit gegaan in 2 jaar, met een gelukje dat Bent op dreef was in zijn eerste seizoen zijn we niet gedegradeerd. Daarna kwam Lambert en toen werd er eindelijk weer een nieuw beleid opgezet met goedkope spelers uit lagere divisies, maar die vent heeft één seizoen te lang mogen blijven zitten want er zat geen vooruitgang in, en sindsdien is de basis helemaal weg en zijn we op grote afstand van de concurrenten komen te zitten die wel vooruit zijn gegaan in die 5 jaar.quote:Op zaterdag 28 november 2015 16:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sinds O'Neill weg is, gaat er volgens mij heel veel mis.
Ik denk dat McGrath (user hier) meer over kan vertellen.
Ook financiële problemen of is er wel iets mogelijk in de winterstop?quote:Op zaterdag 28 november 2015 16:56 schreef McGrath het volgende:
[..]
Sinds O'Neill weg zijn er weinig aankopen gedaan om de spelers die weg zijn gegaan te vervangen. Dat in combinatie met een onbekwame manager (McLeish) en een tijdje Houllier is het team alleen maar achteruit gegaan in 2 jaar, met een gelukje dat Bent op dreef was in zijn eerste seizoen zijn we niet gedegradeerd. Daarna kwam Lambert en toen werd er eindelijk weer een nieuw beleid opgezet met goedkope spelers uit lagere divisies, maar die vent heeft één seizoen te lang mogen blijven zitten want er zat geen vooruitgang in, en sindsdien is de basis helemaal weg en zijn we op grote afstand van de concurrenten komen te zitten die wel vooruit zijn gegaan in die 5 jaar.
Er is wel iets mogelijk, alleen het zullen geen grote aankopen worden, wat wel nodig is. Er zitten geen doelpunten in dit team.quote:Op zaterdag 28 november 2015 16:57 schreef Morendo het volgende:
[..]
Ook financiële problemen of is er wel iets mogelijk in de winterstop?
Godquote:Op zaterdag 28 november 2015 17:04 schreef Rickertman96 het volgende:
GOOOOOOOOOOOOOOOOOL BOLASIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Als Southampton vergeleken wordt met Cambuur is City wel een aardige Graafschap jaquote:Op zaterdag 28 november 2015 17:21 schreef Rickertman96 het volgende:
The fuck City, wat doen die de 2e helft
quote:Op zaterdag 28 november 2015 17:22 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als Southampton vergeleken wordt met Cambuur is City wel een aardige Graafschap ja
Ted vd Pavert > Demichelisquote:Op zaterdag 28 november 2015 17:22 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als Southampton vergeleken wordt met Cambuur is City wel een aardige Graafschap ja
Als City gelijk speelt dan mag jij een UI voor mij kiezenquote:
mooiquote:Op zaterdag 28 november 2015 17:27 schreef hafcfan het volgende:
City wordt weggespeeld door Koeman fail
In plaats daarvan weer eens een klaplong?quote:Op zaterdag 28 november 2015 17:30 schreef Rickertman96 het volgende:
Siem kwam erin en scoorde bijna
Helaas
Dit keer een klaptongquote:Op zaterdag 28 november 2015 17:31 schreef Tagliano het volgende:
[..]
In plaats daarvan weer eens een klaplong?
Vardyquote:Op zaterdag 28 november 2015 17:34 schreef Rickertman96 het volgende:
MUFC XI: De Gea, Darmian, McNair, Smalling, Blind, Carrick, Schweinsteiger, Mata, Young, Rooney, Martial
#lcfc XI: Schmeichel; Simpson, Huth, Morgan (c), Fuchs; Mahrez, Kanté, Drinkwater, Albrighton; Okazaki, Vardy.
Vardygodquote:Op zaterdag 28 november 2015 17:34 schreef Rickertman96 het volgende:
MUFC XI: De Gea, Darmian, McNair, Smalling, Blind, Carrick, Schweinsteiger, Mata, Young, Rooney, Martial
#lcfc XI: Schmeichel; Simpson, Huth, Morgan (c), Fuchs; Mahrez, Kanté, Drinkwater, Albrighton; Okazaki, Vardy.
ga jij geen eredivisie kijkenquote:Op zaterdag 28 november 2015 17:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Blind linksback
Ik had graag Vardy vs Blind gezien.
roda is leuker. Veel goalsquote:Op zaterdag 28 november 2015 17:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Daarbij, een wedstrijd MUFC is even saai als een wedstrijd Roda JC.
Ik heb de eerste keer niet gezien, scheeltquote:Op zaterdag 28 november 2015 17:46 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik krijg nog liever aids dan 2x united in een week te bekijken
quote:Op zaterdag 28 november 2015 17:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
Allemaal Leicester successupporters hier.
Goed punt, maar t ging om leuker.quote:Op zaterdag 28 november 2015 17:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Recordpoging Vardy.
Nu jij weer.
Minder erg dan fappen op een voetbalclub omdat er wat voetbalhatende spelers en een labiele trainer rondlopen.quote:Op zaterdag 28 november 2015 17:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
Naar wie is deze sneer?quote:Op zaterdag 28 november 2015 17:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Minder erg dan fappen op een voetbalclub omdat er wat voetbalhatende spelers en een labiele trainer rondlopen.
Hey! Jij ook hier?quote:Op zaterdag 28 november 2015 17:49 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Minder erg dan fappen op een voetbalclub omdat er wat voetbalhatende spelers en een labiele trainer rondlopen.
Nee, ik volgde ze al toen ze nog Wimbledon FC heetten.quote:Op zaterdag 28 november 2015 17:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
Niet eens Atleti kijken.quote:Op zaterdag 28 november 2015 17:43 schreef Ajacied422 het volgende:
Daarbij, een wedstrijd MUFC is even saai als een wedstrijd Roda JC.
Eredivisie is sowieso t leukstquote:Op zaterdag 28 november 2015 18:35 schreef Tagliano het volgende:
De eerste minuten van Heerenveen-Roda zijn leuker
Ieder weekend wel weer een paar topshows, al viel vorige week tegenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |