In Engeland rijden ze ook links. Dus eigenlijk bedoel je rechterrijtje. Ik snap je.quote:Op zaterdag 28 november 2015 16:21 schreef Pedroso het volgende:
Southampton is gewoon linkerrijtje materiaal. Spelersmateriaal ook gewoon matig, op een Mané en Pelle in goede doen na dan.
Villa, toch een grote club, gaat het niet redden vrees ik. Jammer. Wat is daar ooit misgegaan?quote:
quote:Op zaterdag 28 november 2015 16:23 schreef Morendo het volgende:
[..]
In Engeland rijden ze ook links. Dus eigenlijk bedoel je rechterrijtje. Ik snap je.
Sinds O'Neill weg is, gaat er volgens mij heel veel mis.quote:Op zaterdag 28 november 2015 16:24 schreef Morendo het volgende:
[..]
Villa, toch een grote club, gaat het niet redden vrees ik. Jammer. Wat is daar ooit misgegaan?
Mooi zo. Ik kots op die bedoening van Steve.quote:Op zaterdag 28 november 2015 16:29 schreef Rickertman96 het volgende:
NUFC kan er niks van momenteel
Het is wachten op de 3-1
Eigenlijk onvoorstelbaar dat zo'n toch wel grote club als Newcastle Utd. zo'n clown aanstellen.quote:Op zaterdag 28 november 2015 16:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Mooi zo. Ik kots op die bedoening van Steve.
Tsja, ook bij Twente ondanks het kampioenschap van die ''wtf-dingen''quote:Op zaterdag 28 november 2015 16:34 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Eigenlijk onvoorstelbaar dat zo'n toch wel grote club als Newcastle Utd. zo'n clown aanstellen.
Dan vraag je er ook om om in de problemen te komen.
United zou hem eigenlijk moeten ruilen voor Rooney en een flink geldbedrag.quote:Op zaterdag 28 november 2015 16:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Tweeslag Lukaku op bezoek bij Bournemouth.
Sinds O'Neill weg zijn er weinig aankopen gedaan om de spelers die weg zijn gegaan te vervangen. Dat in combinatie met een onbekwame manager (McLeish) en een tijdje Houllier is het team alleen maar achteruit gegaan in 2 jaar, met een gelukje dat Bent op dreef was in zijn eerste seizoen zijn we niet gedegradeerd. Daarna kwam Lambert en toen werd er eindelijk weer een nieuw beleid opgezet met goedkope spelers uit lagere divisies, maar die vent heeft één seizoen te lang mogen blijven zitten want er zat geen vooruitgang in, en sindsdien is de basis helemaal weg en zijn we op grote afstand van de concurrenten komen te zitten die wel vooruit zijn gegaan in die 5 jaar.quote:Op zaterdag 28 november 2015 16:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Sinds O'Neill weg is, gaat er volgens mij heel veel mis.
Ik denk dat McGrath (user hier) meer over kan vertellen.
Ook financiële problemen of is er wel iets mogelijk in de winterstop?quote:Op zaterdag 28 november 2015 16:56 schreef McGrath het volgende:
[..]
Sinds O'Neill weg zijn er weinig aankopen gedaan om de spelers die weg zijn gegaan te vervangen. Dat in combinatie met een onbekwame manager (McLeish) en een tijdje Houllier is het team alleen maar achteruit gegaan in 2 jaar, met een gelukje dat Bent op dreef was in zijn eerste seizoen zijn we niet gedegradeerd. Daarna kwam Lambert en toen werd er eindelijk weer een nieuw beleid opgezet met goedkope spelers uit lagere divisies, maar die vent heeft één seizoen te lang mogen blijven zitten want er zat geen vooruitgang in, en sindsdien is de basis helemaal weg en zijn we op grote afstand van de concurrenten komen te zitten die wel vooruit zijn gegaan in die 5 jaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |