Ik heb geen verwachtingen mbt wat je waanzin vindt en wat niet.quote:Op maandag 23 november 2015 19:23 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Eens.
[..]
En dat vind ik dus christenextremistische waanzin, maar dat zal je niets verbazen.
Maar voordat we verzanden in de zoveelste religiediscussie: ieder zijn opvattingen. Jij de jouwe, ik de mijne. Verkennende discussie kan zinnig zijn, maar die pogingen tot het overtuigen in levensbeschouwelijke opvattingen zijn vrijwel altijd volslagen kansloos en ze ontaarden niet zelden in allerlei oordelen en verwijten.
Dat hebben we in de middeleeuwen wel gezien.
alleen opgaat bij het hebben van sommige opvattingen.quote:Maar voordat we verzanden in de zoveelste religiediscussie: ieder zijn opvattingen. Jij de jouwe, ik de mijne. Verkennende discussie kan zinnig zijn, maar die pogingen tot het overtuigen in levensbeschouwelijke opvattingen zijn vrijwel altijd volslagen kansloos en ze ontaarden niet zelden in allerlei oordelen en verwijten.
Dat doen uitsluitend mensen die niet veel van die tijd weten.quote:De middeleeuwen worden ook wel de 'dark ages' genoemd.
En dan helpt het ook niet echt als je er sarcastisch en grollend in springt.quote:Op maandag 23 november 2015 19:35 schreef Kassamiep het volgende:
[..]
De onwil meer. Als de tegenpartij telkens verklaart geen enkele interesse te hebben om zich een keer te verdiepen in het standpunt of de bronnen van de ander - nee, dat zelfs nadrukkelijk te weigeren - vergaat mij al snel de lust om tig van hun filmpjes van 40 minuten ieder te kijken. Het debat wordt dan immers wel erg eenzijdig.
Ik ken het christendom. Ik durf zelfs wel te stellen dat ik de Bijbel beter ken dan de gemiddelde christen. Mogelijk niet beter dan jij, dat wil ik best toegeven, maar goed genoeg om er een mening over te hebben.quote:Op maandag 23 november 2015 19:43 schreef Ali_Kannibali het volgende:
(knipje omwille van de lay-out)
Nou ja, soms ontkom je daar gewoon niet aan. Ik moest in ieder geval erg hard lachen toen ik dat Vrijland-gedoe over 'kwantumverstrengeling met je ziel buiten de matrix' las. Maar oké, ik moet nog wel even doorkrijgen wat er binnen BNW wel en niet gewenst is.quote:Op maandag 23 november 2015 20:07 schreef jogy het volgende:
[..]
En dan helpt het ook niet echt als je er sarcastisch en grollend in springt.. Maar nu gaat het wel weer ff goed vind ik dan weer.
En ik kon het echt niet laten toen ik iemand eerst pagina's lang zag beweren dat de satanisten onovertroffen capaciteiten op de gebieden van stedenbouwkundige planning, politieke en religieuze invloed uitoefenen, voorspellende gaven, militair strategisch inzicht, economische vaardigheid, mediamanipulatie, kennis van het bovennatuurlijke etc. etc. etc. hadden - om vervolgens met droge ogen te beweren dat hijzelf minstens net zo capabel en intelligent was ondanks het feit dat hij zijn tijd hier op FOK! verdoet en niet in een paleis woont.quote:Op maandag 23 november 2015 20:16 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Nou ja, soms ontkom je daar gewoon niet aan. Ik moest in ieder geval erg hard lachen toen ik dat Vrijland-gedoe over 'kwantumverstrengeling met je ziel buiten de matrix' las. Maar oké, ik moet nog wel even doorkrijgen wat er binnen BNW wel en niet gewenst is.
Dan stel ik voor dat je een topic in F&L opent indien je een reactie op bovenstaande van me zou willen.quote:Op maandag 23 november 2015 20:13 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ik ken het christendom. Ik durf zelfs wel te stellen dat ik de Bijbel beter ken dan de gemiddelde christen. Mogelijk niet beter dan jij, dat wil ik best toegeven, maar goed genoeg om er een mening over te hebben.
Ik vind het christendom een uitermate verwerpelijke religie. Ik vind dat wat de Bijbel 'goed' durft te noemen veelal bijzonder kwaadaardig. Tel alleen al de talloze slachtingen of, in essentiëlere zin: het per definitie zondig verklaren van de mens.
Maar nu vervalt het tóch weer in een religiediscussie en daar lijkt F&L me geschikter voor.
Er is daar volgens mij een algemeen christentopic.quote:Op maandag 23 november 2015 21:42 schreef Ali_Kannibali het volgende:
[..]
Dan stel ik voor dat je een topic in F&L opent indien je een reactie op bovenstaande van me zou willen.
Tof, thanks!quote:Op maandag 23 november 2015 16:52 schreef Ali_Kannibali het volgende:
Je mag me alles vragen, maar ik geef niet per se overal antwoord op
Ik moest er wel om lachen. Stukje over Michael Jackson is ook wel de moeite waard.quote:Op dinsdag 24 november 2015 18:03 schreef Copycat het volgende:
![]()
Man, man. Wat een hoop nonsens. Op een hoop. De gaten zijn zo groot, dat er amper nog stof is.
Daar word je toch blij van!quote:Op dinsdag 24 november 2015 18:04 schreef Copycat het volgende:
En die Duivelsche Gene Kelly ook. Een beetje zingen in de regen.
Dat Apple het werk van de duivel is, dat moet ik dan helaas weer met mensen eens zijn. Sorry.quote:Op dinsdag 24 november 2015 18:08 schreef Copycat het volgende:
Steve wil mij de Waarheid niet laten zien.
Nee, de higher ups! Michael zelf was ook losgebroken, daarom moest hij ook dood. Zo snel na het uitbrengen van "They don't really care about us", wat helemaal vol staat met anti-illuminati boodschappenquote:Wie zat daar achter? Mike himself?
Sowieso TAFKAP, dat is één groot...quote:Voorheen wel. Nu kijk ik toch anders naar Singing in the Rain. En naar Purple Rain.
Niet alleen popmuzikanten maar ook acteurs. Het hoeven niet specifiek kwade boodschappen te zijn, Maar er zijn genoeg yt filmpjes daarover te vinden.Zal zo is voor je kijken.quote:Op dinsdag 24 november 2015 20:13 schreef Jigzoz het volgende:
Oké, stel popmuziek zit inderdaad vol met allerlei kwade boodschappen. Wat is het doel dan? Gewoon concreet.
Micheal Jackson ook nietquote:Op dinsdag 24 november 2015 18:16 schreef SicSicSics het volgende:
Nee, de higher ups! Michael zelf was ook losgebroken, daarom moest hij ook dood. Zo snel na het uitbrengen van "They don't really care about us", wat helemaal vol staat met anti-illuminati boodschappen
...
Ik verzin het niet.
Die heb ik al verschillende keren gepost in het verleden. Er was een tijd dat ik ook dacht dat MJ een viezerd was maar nu denk ik daar anders over. Ik denk dat ie eruit wilde, uit de school probeerde te klappen en dan krijg je een beschuldiging als kindermisbruik aan je broek, als je dan nog doorgaat word je opgeruimd. Dat zijn er wel meer overkomen zoals Joan Rivers jl die sprak ook haar mond voorbij.quote:Op woensdag 25 november 2015 08:53 schreef jogy het volgende:
[..]
Micheal Jackson ook niet.
(kan het alleen niet heel goed luisteren helaas anders gaan ze vragen wat ik aan het doen ben(mijn collegae, niet de illuminati dan
. ) )
Ik denk niet dat Micheal Jackson ooit echt een viezerik is geweest, eerder dat hij gewoon een beetje kinds was of zo. Geen idee.quote:Op woensdag 25 november 2015 09:32 schreef controlaltdelete het volgende:
[..]
Die heb ik al verschillende keren gepost in het verleden. Er was een tijd dat ik ook dacht dat MJ een viezerd was maar nu denk ik daar anders over. Ik denk dat ie eruit wilde, uit de school probeerde te klappen en dan krijg je een beschuldiging als kindermisbruik aan je broek, als je dan nog doorgaat word je opgeruimd. Dat zijn er wel meer overkomen zoals Joan Rivers jl die sprak ook haar mond voorbij.
Dat Joan Rivers op 81 jarige leeftijd overleed is verdacht volgens jou? Het was wellicht te voorkomen maar een comédienne die Obama een homoseksueel noemt en zijn vrouw een kerel is heel wat anders dan haar mond voorbij praten over een vermeende elite.quote:Op woensdag 25 november 2015 09:32 schreef controlaltdelete het volgende:
Dat zijn er wel meer overkomen zoals Joan Rivers jl die sprak ook haar mond voorbij.
Ik ben niet zo van de filmpjes. Doe mij maar gewoon tekst.quote:Op dinsdag 24 november 2015 20:22 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Niet alleen popmuzikanten maar ook acteurs. Het hoeven niet specifiek kwade boodschappen te zijn, Maar er zijn genoeg yt filmpjes daarover te vinden.Zal zo is voor je kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |