Oh shit, dit zal hij vast niet gezien hebbenquote:Op vrijdag 20 november 2015 23:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Vind het niet zo leuk dat jij dit zegt over Fylax.
Dat dit kan in Nederland.quote:Op vrijdag 20 november 2015 23:49 schreef DrDentz het volgende:
Fruit stelen, geen belasting betalen.. tuig.
Altijdquote:Op vrijdag 20 november 2015 23:53 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als er drugs is kom je wel opdraven zeker
Dat. Maar wel leuk voor de afwisseling.quote:Op vrijdag 20 november 2015 23:57 schreef hmmmz het volgende:
[..]
niet echt, maar wel ongebruikelijk in een nette talkshow.
quote:Op zaterdag 21 november 2015 00:01 schreef Joezi het volgende:
Och och Amerika weer hoor
[ afbeelding ]
Voorspel nu al dat dit gifje over 10 jaar nog gebruikt wordtquote:
quote:Op zaterdag 21 november 2015 00:01 schreef Joezi het volgende:
[ afbeelding ]
Okay Hansquote:Op zaterdag 21 november 2015 00:16 schreef Specularium het volgende:
In dat gifje kun je wel die bril precies goed getimed op zijn kop laten vallen.
Zeker wanneer voormalige middenklassekinderen als Pauw en Sauer meeblèren.quote:Op zaterdag 21 november 2015 00:38 schreef DKUp het volgende:
Wat een laag niveau met al die tuindebielen, die "Ben ik te min" zingen
Valt wel mee die boete, voor een 3 uur kettingrokende rokende Hans Teeuwen, was de VPRO eens 600 euro kwijtquote:Op zaterdag 21 november 2015 00:38 schreef starla het volgende:
[..]
Wordt dat niet een dikke boete?
voor tabak roken dan, niet de wiet
Ooh, avondje stappen dus.quote:Op zaterdag 21 november 2015 00:43 schreef Joezi het volgende:
[..]
Valt wel mee die boete, voor een 3 uur kettingrokende rokende Hans Teeuwen, was de VPRO eens 600 euro kwijt
Ach als ik naar Fox News kijkt krijg ik soms ook weleens dat gevoel.quote:Op zaterdag 21 november 2015 00:01 schreef Joezi het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Tante Es geeft een lesje in de liefde
Als er iemand is die alle hoogte- en dieptepunten in de liefde heeft ervaren dan is het Tante Es wel! In de flossy 'Liefde bekeken door een andere bril’ bundelde het alter-ego van Jörgen Raymann al haar liefdeservaringen. Tips over daten en seks wisselen elkaar af met bijzondere poëzie. Vanavond geeft tante Es Jeroen een lesje in de liefde.
JÖRGEN RAYMANN
Ronald Snijders komt met de Schrikkelkalender 2016
De Schrikkelkalender 2016 is een feit! Nu het einde van 2015 in zicht is, is het weer tijd voor een nieuwe kalender. Geïnspireerd door de Bescheurkalenders van Van Kooten en de Bie sloegen Fedor van Eldijk en Ronald Snijders de handen ineen. Het resultaat: een kalender die bol staat van verhalen, dialogen, handige tips, krantenberichten én nieuwe alfabetweters. Met cabaretier Ronald Snijders praat Pauw vanavond onder andere over deze bijzondere kalender.
Misschien geeft tante Es een lesje over respect en normaal gedrag. Dat zou nog enigszins nuttig zijn.quote:
Wel handig dat je fragmenten kunt terugkijken vind ik. Hoef je niet alles te doorstaan.quote:Op maandag 23 november 2015 22:47 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Misschien geeft tante Es een lesje over respect en normaal gedrag. Dat zou nog enigszins nuttig zijn.
Ik sla over, kan altijd later terugkijken mocht er iets leuks zijn geweest.
Nou inderdaad, we hebben wel ergere avonden overleefd.quote:Op maandag 23 november 2015 22:51 schreef J0kkebr0k het volgende:
Niet zo janken mensen. Gewoon kijken en zeiken.
Ah ik dacht natuurlijk meteen aan seks ipv liefde bij Pauw, maar je hebt gelijk idd. Over liefde kan hij nog wel iets leren.quote:Op maandag 23 november 2015 22:52 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Die schuinsmarcheerder weet toch niet wat liefde is?
Jij zou ook wel een nachtje mee naar zijn woonboot willen?quote:Op maandag 23 november 2015 22:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah ik dacht natuurlijk meteen aan seks ipv liefde bij Pauw, maar je hebt gelijk idd. Over liefde kan hij nog wel iets leren.
Nou nee hij is niet bepaald mijn type. En sowieso word ik heel snel zeeziek dus die boot gaat hem niet worden.quote:Op maandag 23 november 2015 22:55 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Jij zou ook wel een nachtje mee naar zijn woonboot willen?
Ook geen waterbed?quote:Op maandag 23 november 2015 22:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou nee hij is niet bepaald mijn type. En sowieso word ik heel snel zeeziek dus die boot gaat hem niet worden.
Zeeziek van gerampetamp op een woonboot... nog niet eerder gehoord.quote:Op maandag 23 november 2015 22:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou nee hij is niet bepaald mijn type. En sowieso word ik heel snel zeeziek dus die boot gaat hem niet worden.
Nope lijkt me niksquote:
Man ik word al zeeziek op de pontquote:Op maandag 23 november 2015 22:57 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Zeeziek van gerampetamp op een woonboot... nog niet eerder gehoord.
quote:Op maandag 23 november 2015 22:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Nope lijkt me niks
[..]
Man ik word al zeeziek op de pont
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |