"De mannen van Sanne", ik denk het wel.quote:Op vrijdag 20 november 2015 22:26 schreef iBenny het volgende:
Gaat Sanne voor een volledig mannen team?
Hoeveel zouden er bij haar in passen? (in het teamquote:Op vrijdag 20 november 2015 22:26 schreef Cee het volgende:
[..]
"De mannen van Sanne", ik denk het wel.
Dat accent ookquote:Op vrijdag 20 november 2015 22:28 schreef vencodark het volgende:
Gozer heeft een prima uitstraling op het podium met gitaar maar daarbuiten toch een stuk minder.
dat sowiesoquote:Op vrijdag 20 november 2015 22:30 schreef Pisces29 het volgende:
Voor de variatie zou dit wel tof bij de live shows zijn
Daar gaat z'n ruige look.quote:Op vrijdag 20 november 2015 22:30 schreef Stickertje het volgende:
laat hem in godsnaam die baard afscheren want dat ding is goor
Je bedoelt van die nr. 1.quote:Op vrijdag 20 november 2015 22:30 schreef Stickertje het volgende:
laat hem in godsnaam die baard afscheren want dat ding is goor
Maar daar is dan ook alles mee gezegd. Ondanks dat zijn muziek meer in mijn straatje ligt is er niks bijzonders aan hem.quote:Op vrijdag 20 november 2015 22:30 schreef Pisces29 het volgende:
Voor de variatie zou dit wel tof bij de live shows zijn
Bij dat meisje van 16 niet, bedoel jequote:Op vrijdag 20 november 2015 22:32 schreef Vervloektesloddervos het volgende:
[..]
Maar daar is dan ook alles mee gezegd. Ondanks dat zijn muziek meer in mijn straatje ligt is er niks bijzonders aan hem.
Ookquote:Op vrijdag 20 november 2015 22:32 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Bij dat meisje van 16 niet, bedoel je
Je kinderen Maan en Sterre noemenquote:Op vrijdag 20 november 2015 22:34 schreef Pisces29 het volgende:
Maan. Als je dat dacht dat namen als Bikkel en Kick het ergste waren
het kan erger, eergisteren nog een lelijk lijstje gevonden.quote:Op vrijdag 20 november 2015 22:34 schreef Pisces29 het volgende:
Maan. Als je dat dacht dat namen als Bikkel en Kick het ergste waren
quote:Een naam voor je baby verzinnen is al een hele opgave. Deze ouders hebben hun best gedaan, om een zo origineel mogelijke naam te verzinnen. Deze namen zijn dan ook maar één keer gegeven in het jaar 2014!
Wij hebben de origineelste meisjes namen voor jullie uitgekozen:
Aloé-Puck
Ariaantje
Belofte
Brilliantly
Ebenezer
Floks
Harper-Seven
Jonkvrouw
Magcheltje
Krijntje
Loet
Kanokrada
Nike
Rufta
Shy
Vega
Vladislava
Yaa
Yomba
Zamzam
mensje en meisjequote:Op vrijdag 20 november 2015 22:35 schreef Nizno het volgende:
[..]
het kan erger, eergisteren nog een lelijk lijstje gevonden.
zie mn aangepaste postquote:
Is ze een ex van Charlie Sheen?quote:Op vrijdag 20 november 2015 22:34 schreef Joooo-pi het volgende:
Wendy is gewoon nog magerder dan vorige seizoenen
Net als Uggs "ze zitten zo fijn"quote:Op vrijdag 20 november 2015 22:35 schreef Sfeermaker het volgende:
Wat is dat toch met die jumpsuits . Ziet'er nie uit
ali nam er 4 mee geloof ik en anouk 2quote:
Zou Anouk dan iemand van Ali overnemen?quote:Op vrijdag 20 november 2015 22:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
ali nam er 4 mee geloof ik en anouk 2
bij maan welquote:Op vrijdag 20 november 2015 22:35 schreef Sfeermaker het volgende:
Wat is dat toch met die jumpsuits . Ziet'er nie uit
Huh maar waarom?quote:Op vrijdag 20 november 2015 22:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
ali nam er 4 mee geloof ik en anouk 2
quote:Op vrijdag 20 november 2015 22:37 schreef Pisces29 het volgende:
Lisa lois afgevallen, die ziet er niet mooier uit met slank gezicht
i donno, net als dat ik niet snap dat die ogien overal op moet duiken.quote:
Nope. Ali heeft gewoon meer kandidaten meegenomen. Bij alle coaches vallen er drie kandidaten afquote:Op vrijdag 20 november 2015 22:37 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Zou Anouk dan iemand van Ali overnemen?
Huh maar iedereen heeft toch recht op evenveel kandidaten?quote:Op vrijdag 20 november 2015 22:37 schreef Peter het volgende:
Stom dat er van Anoek maar 2 naar de liveshow mogen. Stomme productie.
blijkbaar nietquote:Op vrijdag 20 november 2015 22:39 schreef Poison-Ivy het volgende:
[..]
Huh maar iedereen heeft toch recht op evenveel kandidaten?
Whehehe.quote:Op vrijdag 20 november 2015 22:39 schreef miss_dynastie het volgende:
Sta je dan een jaar na je winst een Kerstliedje te verkrachten bij late night
raar verhaal... hoe komt het dan met de liveshows?quote:Op vrijdag 20 november 2015 22:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nope. Ali heeft gewoon meer kandidaten meegenomen. Bij alle coaches vallen er drie kandidaten af
raar dat dat mag. Waarom deed de rest dat dan nietquote:Op vrijdag 20 november 2015 22:38 schreef iBenny het volgende:
[..]
Nope. Ali heeft gewoon meer kandidaten meegenomen. Bij alle coaches vallen er drie kandidaten af
Marco en Sanne 3, Ali 4 en Anouk dus 2quote:Op vrijdag 20 november 2015 22:40 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
raar verhaal... hoe komt het dan met de liveshows?
Niet moddervet meer. Volgens mij gewoon gezond slank alleen het gezicht is een beetje mwah..quote:Op vrijdag 20 november 2015 22:42 schreef iBenny het volgende:
What the F is er gebeurd met Lisa Lois?
Afgevallen en nu valt haar gezicht meer op...quote:Op vrijdag 20 november 2015 22:42 schreef iBenny het volgende:
Ik zat me eigenlijk net te bedenken dat dit wel moeilijke tijden voor je zijn met alle Adele-hysteriequote:Op vrijdag 20 november 2015 22:45 schreef Pisces29 het volgende:
Eerste keer dat ik Adele te pruimen vindt
De rest vind ik allemaal niks, dat wat nu voorbij komt, maar gelukkig is er ééntje, ik ben benieuwd hoe lang ik het zo vindquote:Op vrijdag 20 november 2015 22:46 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik zat me eigenlijk net te bedenken dat dit wel moeilijke tijden voor je zijn met alle Adele-hysterie
Silhouette geschreven door King EIvanquote:Op vrijdag 20 november 2015 22:50 schreef miss_dynastie het volgende:
Lisa Lois als deskundige... Kan iemand haar laatste hit citeren?
Silhouettequote:Op vrijdag 20 november 2015 22:50 schreef miss_dynastie het volgende:
Lisa Lois als deskundige... Kan iemand haar laatste hit citeren?
een dagje in de iTunes lijst is al een hit tegenwoordigquote:Op vrijdag 20 november 2015 22:55 schreef miss_dynastie het volgende:
Is dat al een hit, ja, als je vier weekjes op 32 staat in de top 40?
Volgens mij kwam dat omdat Anouk minder kandidaten had voor de battles.quote:Op vrijdag 20 november 2015 22:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
raar dat dat mag. Waarom deed de rest dat dan niet
en omg wat is die Maan een lekker ding!quote:Op zaterdag 21 november 2015 03:00 schreef Poepz0r het volgende:
Elise en Nikita wat een poppetjes![]()
![]()
Ik had Daniel niet meegenomen en Nikita wel. Als Ivan The Voice niet gaat winnen eet ik mijn hoèd op. Wat een talent, dat gemak
Mooi toch? Zolang ze het op een gezonde manier (veel beweging, goede voeding) heeft gedaan.quote:Op vrijdag 20 november 2015 22:42 schreef iBenny het volgende:
Niet de beste zanger(es) (wel goed) maar wel degeen die het het best brengt. Marco heeft weer de jackpot, hij moest zelfs 1 goede kandidaat en 1 kandidaat met potentie (die teleurstelde) laten afvallen.quote:Op zaterdag 21 november 2015 12:38 schreef ato het volgende:
Mijn favoriet vanavond is ook Maan, prachtige stem.
quote:Op zaterdag 21 november 2015 09:28 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
en omg wat is die Maan een lekker ding!
Nou, ik vind haar hier een soort Shania Twain.quote:
Mee eens, leuke symphatieke meid ook.quote:
Bij mij was het rond 12:15 opgelost. Nu aan het terugkijken. Gelukkig kan ik het geneuzel door spoelenquote:Op zaterdag 21 november 2015 18:44 schreef ato het volgende:
[..]
Mee eens, leuke symphatieke meid ook.
Oh ja de storing van KPN heeft bij mij tot 14.30 uur geduurd vanmiddag :-(
Dat is wel prettig ja..quote:Op zaterdag 21 november 2015 19:08 schreef roos85 het volgende:
[..]
Bij mij was het rond 12:15 opgelost. Nu aan het terugkijken. Gelukkig kan ik het geneuzel door spoelen
Wow, is zij 18? Ik had praktisch het dubbele op deze foto gegeven.quote:
Yup. Terwijl je dr op andere foto's juist meer meteen 18 jaar of misschien wel jonger zou schattenquote:Op zaterdag 21 november 2015 19:16 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wow, is zij 18? Ik had praktisch het dubbele op deze foto gegeven.
Onvoorstelbaar dat Nikita niet door is. Maar Sanne krijgt waarschijnlijk een drijfnatte kut van die vent met zijn piano. Wat zong die matigquote:Op zaterdag 21 november 2015 12:38 schreef ato het volgende:
Mijn favoriet vanavond is ook Maan, prachtige stem.
Verder vin ik Ivan goed.
Ik snap niet dat Daniel door gegaan Is. DAn had ik liever Nikita.
Ik heb niet veel met Dave. Maar zal wel hoog komen.
goeie bilpartij in dat pak in ieder geval.quote:Op zaterdag 21 november 2015 17:38 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Nou, ik vind haar hier een soort Shania Twain.
In de uitzending was ze veel prachtiger, vond ik.
Ivar. #Favoriet.quote:Op vrijdag 27 november 2015 13:01 schreef Copycat het volgende:
Vanavond weer een keer inschakelen, want Ivar mag weer.
Mooi!quote:
Misschien nog een verrassing?quote:Op vrijdag 27 november 2015 12:54 schreef loveli het volgende:
Omdat ze niet voor iedere loser is gedraaid en alleen goeie zangers had overgehouden, daar heeft ze nu spijt van. Niet elke coach had evenveel kandidaten.
Mee eens was mijn adoptiekindje...quote:Op zondag 22 november 2015 04:27 schreef WhiteBeard het volgende:
[..]
Onvoorstelbaar dat Nikita niet door is. Maar Sanne krijgt waarschijnlijk een drijfnatte kut van die vent met zijn piano. Wat zong die matig
Mee eens. Vanavond weer zo'n saaie KO in het decor van de battlesquote:Op vrijdag 27 november 2015 16:18 schreef MissJ het volgende:
Vanavond
Net de aflevering van vorige week online gekeken en vind dat nieuwe concept nou niet echt een goede leuke toevoeging
Saai ja, vind ik ook. Maar toch ga ik kijkenquote:Op vrijdag 27 november 2015 20:37 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Mee eens. Vanavond weer zo'n saaie KO in het decor van de battles
ik ookquote:Op vrijdag 27 november 2015 20:38 schreef MissJ het volgende:
[..]
Saai ja, vind ik ook. Maar toch ga ik kijken
Tja het lokt wel voor de mensen die twijfelen, dus ik snap zequote:Op vrijdag 27 november 2015 19:43 schreef roos94 het volgende:
Leuk dat ze het optreden van Jennie al helemaal spoileren in de reclame
je hebt de nail op de kop geslagenquote:Op vrijdag 27 november 2015 20:47 schreef MisterJ.Lo het volgende:
"Nailen, nailen, nailen". Wat een kut woord is het toch ook dat al die naapers van Anouk overgenomen hebben.
Nee, die ik sla ik wel op jouw kop.quote:Op vrijdag 27 november 2015 20:48 schreef Stickertje het volgende:
[..]
je hebt de nail op de kop geslagen
Ze verzint het ter plekke.....quote:Op vrijdag 27 november 2015 20:49 schreef TheVulture het volgende:
Er zijn hele stammen Adrikaanse vrouwen die dromen van The Voice of Holland?
Ik verslikte me even in mijn cola
Tijdens The Battles was ze gewoon gemeen tegen het andere meisje.quote:Op vrijdag 27 november 2015 20:53 schreef Stickertje het volgende:
ik krijg het idee dat ze een lief typetje speelt.. vind het niet geloofwaardig & gemeend overkomen
dank je, hij is wel sopmateriaal jaquote:
Dit. Zonde, want hij kan nu niet zijn beste zang laten horen door dit saaie klotenummer.quote:Op vrijdag 27 november 2015 20:55 schreef Pisces29 het volgende:
Ook niet zeer bijzonder, maar goed, we moeten wat.
Da's volgens mij een beetje de samenvatting van dit seizoen, zelfs de aanwezigheid van Anouk maakt het maar niet spannend. Het concept is wel totaal uitgemolken.quote:Op vrijdag 27 november 2015 20:55 schreef Pisces29 het volgende:
Ook niet zeer bijzonder, maar goed, we moeten wat.
Oh ik vermaak me wel met dit team en een paar leuke.quote:Op vrijdag 27 november 2015 20:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Da's volgens mij een beetje de samenvatting van dit seizoen, zelfs de aanwezigheid van Anouk maakt het maar niet spannend. Het concept is wel totaal uitgemolken.
dit is het 'dinnershow' seizoenquote:Op vrijdag 27 november 2015 20:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Da's volgens mij een beetje de samenvatting van dit seizoen, zelfs de aanwezigheid van Anouk maakt het maar niet spannend. Het concept is wel totaal uitgemolken.
Ja of dat van de herintredende artiesten die al aan van alles hebben meegedaan of al eens hun 15 minutes of fame hebben gepakt.quote:Op vrijdag 27 november 2015 20:59 schreef Stickertje het volgende:
[..]
dit is het 'dinnershow' seizoen
Eensquote:
Eens, ik vind de steal nog wel een leuke toevoeging maar dit is een beetje een nutteloze tussenstap. Is waarschijnlijk bedacht om de invloed van het publiek te beperken zodat de Johannessen van deze wereld nog kunnen worden afgeschoten voor de liveshows beginnen.quote:Op vrijdag 27 november 2015 21:05 schreef Stickertje het volgende:
wat een enorme poespas met de knock out en challenge, steals & knock out stoelen.. heeft dit programma niet nodig
en minder liveshows, want liveshows zijn duur.quote:Op vrijdag 27 november 2015 21:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Eens, ik vind de steal nog wel een leuke toevoeging maar dit is een beetje een nutteloze tussenstap. Is waarschijnlijk bedacht om de invloed van het publiek te beperken zodat de Johannessen van deze wereld nog kunnen worden afgeschoten voor de liveshows beginnen.
Ik vind dat wel vreselijk jammer.quote:Op vrijdag 27 november 2015 21:08 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
en minder liveshows, want liveshows zijn duur.
This is tvquote:Op vrijdag 27 november 2015 21:05 schreef MissJ het volgende:
uiteraard eerst even reclame voordat Brace aan de beurt is
Ze zouden gewoon eens twee seizoenen moeten stoppen, het is gewoon een overkill om alles maar maximaal uit te melken, alsof er elk jaar een unieke Voice op staatquote:Op vrijdag 27 november 2015 21:08 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
en minder liveshows, want liveshows zijn duur.
hoeveel live shows?quote:Op vrijdag 27 november 2015 21:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind dat wel vreselijk jammer.
75% van de tijd knockouts en auditiesEn live? Dat gaan we ff snel doen
sterker nog... elk jaar komen er meer "bekenden" bij. Nu ook met Brace en Ivan. Dat zijn geen talenten, maar min of meer gearriveerde artiesten...quote:Op vrijdag 27 november 2015 21:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ze zouden gewoon eens twee seizoenen moeten stoppen, het is gewoon een overkill om alles maar maximaal uit te melken, alsof er elk jaar een unieke Voice op staatEn qua succes heeft het nog geen enkele winnaar uberhaupt iets gebracht
Hetzelfde als met Jennie, alsof Anouk niet weet dat ze mee gaat doenquote:Op vrijdag 27 november 2015 21:16 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
ja. Behoorlijk ongeloofwaardig idd.
Hij is gezegend met een mooie stemquote:Op vrijdag 27 november 2015 21:16 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
Gaat Brace 'moppie' zingen?
quote:Op vrijdag 27 november 2015 21:19 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Deze gast is zoveel beter dan de concurrentie.
Ja!quote:
en wie kiest de liedjes uit?quote:Op vrijdag 27 november 2015 21:24 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hoe wordt de volgorde van de kandidaten bepaald?
^quote:
dat zit ik me ook al af te vragenquote:Op vrijdag 27 november 2015 21:25 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
Wat voor belachelijk accent was dat dan
Dunglish?quote:Op vrijdag 27 november 2015 21:25 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
Passenger.quote:
portugeesquote:Op vrijdag 27 november 2015 21:25 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
ik vind het accent van Melissa veel belachelijkerquote:Op vrijdag 27 november 2015 21:25 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
melissa of maylissa?quote:Op vrijdag 27 november 2015 21:30 schreef computergirl het volgende:
[..]
ik vind het accent van Melissa veel belachelijker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |