je hebt de nail op de kop geslagenquote:Op vrijdag 27 november 2015 20:47 schreef MisterJ.Lo het volgende:
"Nailen, nailen, nailen". Wat een kut woord is het toch ook dat al die naapers van Anouk overgenomen hebben.
Nee, die ik sla ik wel op jouw kop.quote:Op vrijdag 27 november 2015 20:48 schreef Stickertje het volgende:
[..]
je hebt de nail op de kop geslagen
Ze verzint het ter plekke.....quote:Op vrijdag 27 november 2015 20:49 schreef TheVulture het volgende:
Er zijn hele stammen Adrikaanse vrouwen die dromen van The Voice of Holland?
Ik verslikte me even in mijn cola
Tijdens The Battles was ze gewoon gemeen tegen het andere meisje.quote:Op vrijdag 27 november 2015 20:53 schreef Stickertje het volgende:
ik krijg het idee dat ze een lief typetje speelt.. vind het niet geloofwaardig & gemeend overkomen
dank je, hij is wel sopmateriaal jaquote:
Dit. Zonde, want hij kan nu niet zijn beste zang laten horen door dit saaie klotenummer.quote:Op vrijdag 27 november 2015 20:55 schreef Pisces29 het volgende:
Ook niet zeer bijzonder, maar goed, we moeten wat.
Da's volgens mij een beetje de samenvatting van dit seizoen, zelfs de aanwezigheid van Anouk maakt het maar niet spannend. Het concept is wel totaal uitgemolken.quote:Op vrijdag 27 november 2015 20:55 schreef Pisces29 het volgende:
Ook niet zeer bijzonder, maar goed, we moeten wat.
Oh ik vermaak me wel met dit team en een paar leuke.quote:Op vrijdag 27 november 2015 20:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Da's volgens mij een beetje de samenvatting van dit seizoen, zelfs de aanwezigheid van Anouk maakt het maar niet spannend. Het concept is wel totaal uitgemolken.
dit is het 'dinnershow' seizoenquote:Op vrijdag 27 november 2015 20:58 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Da's volgens mij een beetje de samenvatting van dit seizoen, zelfs de aanwezigheid van Anouk maakt het maar niet spannend. Het concept is wel totaal uitgemolken.
Ja of dat van de herintredende artiesten die al aan van alles hebben meegedaan of al eens hun 15 minutes of fame hebben gepakt.quote:Op vrijdag 27 november 2015 20:59 schreef Stickertje het volgende:
[..]
dit is het 'dinnershow' seizoen
Eensquote:
Eens, ik vind de steal nog wel een leuke toevoeging maar dit is een beetje een nutteloze tussenstap. Is waarschijnlijk bedacht om de invloed van het publiek te beperken zodat de Johannessen van deze wereld nog kunnen worden afgeschoten voor de liveshows beginnen.quote:Op vrijdag 27 november 2015 21:05 schreef Stickertje het volgende:
wat een enorme poespas met de knock out en challenge, steals & knock out stoelen.. heeft dit programma niet nodig
en minder liveshows, want liveshows zijn duur.quote:Op vrijdag 27 november 2015 21:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Eens, ik vind de steal nog wel een leuke toevoeging maar dit is een beetje een nutteloze tussenstap. Is waarschijnlijk bedacht om de invloed van het publiek te beperken zodat de Johannessen van deze wereld nog kunnen worden afgeschoten voor de liveshows beginnen.
Ik vind dat wel vreselijk jammer.quote:Op vrijdag 27 november 2015 21:08 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
en minder liveshows, want liveshows zijn duur.
This is tvquote:Op vrijdag 27 november 2015 21:05 schreef MissJ het volgende:
uiteraard eerst even reclame voordat Brace aan de beurt is
Ze zouden gewoon eens twee seizoenen moeten stoppen, het is gewoon een overkill om alles maar maximaal uit te melken, alsof er elk jaar een unieke Voice op staatquote:Op vrijdag 27 november 2015 21:08 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
en minder liveshows, want liveshows zijn duur.
hoeveel live shows?quote:Op vrijdag 27 november 2015 21:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind dat wel vreselijk jammer.
75% van de tijd knockouts en auditiesEn live? Dat gaan we ff snel doen
sterker nog... elk jaar komen er meer "bekenden" bij. Nu ook met Brace en Ivan. Dat zijn geen talenten, maar min of meer gearriveerde artiesten...quote:Op vrijdag 27 november 2015 21:11 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ze zouden gewoon eens twee seizoenen moeten stoppen, het is gewoon een overkill om alles maar maximaal uit te melken, alsof er elk jaar een unieke Voice op staatEn qua succes heeft het nog geen enkele winnaar uberhaupt iets gebracht
Hetzelfde als met Jennie, alsof Anouk niet weet dat ze mee gaat doenquote:Op vrijdag 27 november 2015 21:16 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
ja. Behoorlijk ongeloofwaardig idd.
Hij is gezegend met een mooie stemquote:Op vrijdag 27 november 2015 21:16 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
Gaat Brace 'moppie' zingen?
quote:Op vrijdag 27 november 2015 21:19 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Deze gast is zoveel beter dan de concurrentie.
Ja!quote:
en wie kiest de liedjes uit?quote:Op vrijdag 27 november 2015 21:24 schreef DancingPhoebe het volgende:
Hoe wordt de volgorde van de kandidaten bepaald?
^quote:
dat zit ik me ook al af te vragenquote:Op vrijdag 27 november 2015 21:25 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
Wat voor belachelijk accent was dat dan
Dunglish?quote:Op vrijdag 27 november 2015 21:25 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
Passenger.quote:
portugeesquote:Op vrijdag 27 november 2015 21:25 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
ik vind het accent van Melissa veel belachelijkerquote:Op vrijdag 27 november 2015 21:25 schreef Little_Miss_Naughty het volgende:
melissa of maylissa?quote:Op vrijdag 27 november 2015 21:30 schreef computergirl het volgende:
[..]
ik vind het accent van Melissa veel belachelijker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |