abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator dinsdag 24 november 2015 @ 23:50:17 #201
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_157802022
Gefeliciteerd Bloes! Leuke naam O+
5 - 28 februari Thailand O+
pi_157802177
Bloes gefeliciteerd met jullie zoon. Ik wens je een voorspoedig herstel. Hopelijk morgen naar huis.

Bloesem, leuke manier om je uitgerekende datum te vieren :{
Hoop voor je dat komende nacht beter gaat. Ik denk dat het niet zo lang maar duurt voor je. Best logisch als je al op de uitgerekende datum bent, maar denk wel dat het een deze dagen gebeurt.

Leonietje fijn dat je een goede echo had.
pi_157802651
Gefeliciteerd Bloes! Stoere naam, zo heet hier de vader. :)

Vanaf wanneer mag je bmm eigenlijk verweken bij de eerste? Ik schrok net een beetje omdat m'n halve vingertop erin ging en de binnenkant ribbelig is, nog nooit gevoeld het is normaal een vrij hard en potdicht dingetje.

Heb ook wel elke avond kramp gehad de afgelopen dagen. Geen man overboord verder, het is nog een tuutje, maar vroeg het me af.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 25-11-2015 00:38:45 ]
pi_157803512
Bloes gefeliciteerd!! Leuke naam!!
pi_157803593
Gefeliciteerd Bloes!!
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
  woensdag 25 november 2015 @ 07:14:35 #206
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_157803682
Bloes gefeliciteerd O+ *O* snel herstellen :*
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_157803699
Van harte gefeliciteerd Bloes! *O*
Een voorspoedig herstel gewenst.
  woensdag 25 november 2015 @ 08:40:45 #208
333591 kniftyhooker
creatief tot op het bot
pi_157804148
Ohh Myrr echt geen idee!
Gewoon even je VK bellen he.

Hoe is het met Bloesem? Gister avond heeft ze niets meer gepost... Baby knuffelen?? O+
  woensdag 25 november 2015 @ 08:44:49 #209
327807 Mariposas
יה&#14
pi_157804178
Bloes gefeliciteerd! Mooie naam en net gewicht heeft 'ie! Voorspoedig herstel en een fijne kraamtijd toegewenst!

Bloesem, nog geen baby! En je dacht nog wel dat ze eerder zou komen, herinner ik me. Blijkbaar heeft ze het toch nog veel te fijn bij je! :)
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_157804298
*O* bloes, van harte gefeliciteerd met je zoon! Wat een mooi gewicht! Knuffelze O+
pi_157804399
Oh en nog even terugkomend op de schoonouderperikelen, mijn lief gaat het toch alleen vertellen aan zijn ouders, omdat ik me er toch een beetje zorgen over maak en niet zo goed durf..
Dan vertelt hij erbij dat we het nu zo druk hebben met werk en verbouwen in ons nieuwe huis dat het niet goed lukte om onze agenda's gelijk af te stemmen en dat hij het dus toch maar alleen komt vertellen. Wat ook niet echt helemaal gelogen is, die drukte, tot nu toe hadden we telkens nuttigere dingen te doen als we allebei tegelijk thuis waren overdag.

Waarschijnlijk vertelt lief het a.s. zaterdag, dan ben ik namelijk niet thuis en is de planning dat hij alleen met dochter even op visite gaat bij z'n ouders.

Ik maak wel een dubbelfotolijstje voor schoonmoeder met 1 foto van dochter en aan de andere kant een leuk tekstje zoals Réservé pour le nouveau bébé, mai 2016. Schoonmoeder vindt het namelijk leuk om overal foto's van onze dochter neer te zetten in huis, dus we brengen vaak afdrukken voor d'r mee als we daar op visite gaan.
pi_157804450
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 november 2015 18:42 schreef Lamb29 het volgende:
Bloes Gefeliciteerd met jullie zoon!! O+

Ud voor Bloesem O+

Nu weet ik zeker dat ik zwanger ben :Y)
Hoor net dat ik een van de vele v&a pakketjes waar ik mee bezig ben doodleuk naar de verkeerde gestuurd heb _O-
_O-
pi_157804473
Bloes, gefeliciteerd! Veel sterkte met herstellen en vooral veel genieten van je kleintje! O+
  woensdag 25 november 2015 @ 10:51:11 #214
52229 Chanty
pi_157805756
Er zwaaide een klein babietje naar ons O+

Uitgerekende datum is 21 juni… precies de verjaardag van Lucas :D _O- :')
pi_157805795
quote:
17s.gif Op woensdag 25 november 2015 10:51 schreef Chanty het volgende:
Er zwaaide een klein babietje naar ons O+

[ afbeelding ]

Uitgerekende datum is 21 juni… precies de verjaardag van Lucas :D _O- :')
Timing!!
* Buurpoes zwaait terug
:W
Professioneel gifmenger.
  woensdag 25 november 2015 @ 11:08:03 #216
333591 kniftyhooker
creatief tot op het bot
pi_157806032
Ohhhh echo beeb!! O+
Is lucas op de UD geboren Chanty?
Zou wel toeval zijn dan als deze de 21e komt.

Zoe, succes vandaag met de combitest. :*
  woensdag 25 november 2015 @ 11:11:06 #217
52229 Chanty
pi_157806094
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2015 11:08 schreef kniftyhooker het volgende:
Ohhhh echo beeb!! O+
Is lucas op de UD geboren Chanty?
Zou wel toeval zijn dan als deze de 21e komt.

Zoe, succes vandaag met de combitest. :*
Nee Lucas wilde er niet uit dus die kwam 9 dagen later. Maar dit kind wil er zo graag zijn en heeft zo'n briljant gevoel voor timing... :D ik zie het gewoon gebeuren, trollbaby
  woensdag 25 november 2015 @ 11:14:25 #218
149959 SQ
snelle trees
pi_157806167
Of gewoon een dag eerder, om de shine te stelen *D
disclaimer
pi_157807017
Jullie batsen dus maar een keer per 2 jaar Chanty :+ Gefeliciteerd!

En bloes nog gefeliciteerd met je zoon!
pi_157807105
Wat een mooie echo foto Chanty! Ben benieuwd of baby geboren gaat worden op de verjaardag van L. Wat een timing haha O+

Wij hebben een verjaardag op de 23ste (dochter) en de 22ste (zoon). Zou toch mooi zijn als deze voor de 21ste gaat. Maar dat zou betekenen dat ik over de UD heen ga en dat is nog niet eerder gelukt, dus ik schat die kans heel laag, maar zou wel heel gaaf zijn!
Zwangerschapsdocent bij de vereniging Samen Bevallen ❤
  woensdag 25 november 2015 @ 12:11:43 #221
52229 Chanty
pi_157807496
Sstttt niet zeggen dot! :P

Dat is wel mooi uitgemikt sicilia, niet dezelfde maand neem ik aan?
pi_157808480
Bloes gefeliciteerd met jullie zoon O+ Geniet van elkaar en van de bijzondere eerste weken samen.

Bloesem gisteren de UD, hoe is 't nu? Vind het erg bijzonder om te lezen hoe je je voelt, je kan het heel mooi en treffend omschrijven!

Lamb _O- ja, dat is wel heel dement ja. Herkenbaar, wel. Ik laat overal alles slingeren, leerlingen brengen dan wel heel lief alles achter me aan :') . "Mevrouw, uw sleutels.. en uw beker.. en ohja, hier - uw stiften" O+ .

Mooi plaatje Chanty O+ ! Zou wel bijzonder zijn, twee jarige kindjes op één dag! Scheelt weer taart bakken :P .

Ela die schoonouderverhalen :X ik zou daar ook verdrietig van worden zeg. Dat lijstje klinkt dan weer erg lief van je! Wij hebben het gewoon over de telefoon verteld, zonder cadeautjes ofzo :@ .
pi_157808531
Ik ben heel blij met m'n fysiotherapeute O+ . De oefeningen helpen echt en ze heeft gisteren zo goed gemasseerd dat ik zowaar een halve dag geen pijn had! Het wordt echt minder zwaar zo, dus ik zie de komende 16 weken weer wat positiever in. Ik ben ook eindelijk klaar met nakijken, dus ik merk nu pas dat ik wat minder werk en dat voelt ook fijn. Kortom, er begint eindelijk een soort Zen over deze zwangerschap te komen. Dat was ook wel eens welkom :') .

Enige stresspuntje nu nog: Ik kan nog niet met de kamertjes aan de slag, want er komt een dakkapel, maar die komt pas op z'n vroegst in februari.. Oftwel, ik ga gewoon alles inslaan en mag óf op het allerlaatste moment manlief instrueren hoe het moet worden, óf de baby slaapt gewoon de eerste maanden op onze kamer en we gaan later de kamers aanpakken. Hmpf :{ .

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 25-11-2015 12:58:12 ]
pi_157808910
Razz wat heerlijk om je wat zen'er te horen, echt fijn. Het is ook zooooveel geweest de laatste tijd maar hopelijk lukt het je deze maanden het nog zo chill mogelijk voor jezelf te maken. O+

Een fysio begin ik ook te overwegen. M'n rug begint het onderhand echt te begeven. Nog 29 weken! :+ ben alleen te schraal om ervoor te betalen dus ik stel het nog even uit. Al is er denk ik ook wel wat winst te behalen qua zithouding enzo, daar ga ik op proberen te letten.

Chanty echt een mooie echo! Een hele baby opeens he! O+
pi_157809195
quote:
0s.gif Op woensdag 25 november 2015 13:14 schreef Svane het volgende:
Razz wat heerlijk om je wat zen'er te horen, echt fijn. Het is ook zooooveel geweest de laatste tijd maar hopelijk lukt het je deze maanden het nog zo chill mogelijk voor jezelf te maken. O+

Een fysio begin ik ook te overwegen. M'n rug begint het onderhand echt te begeven. Nog 29 weken! :+ ben alleen te schraal om ervoor te betalen dus ik stel het nog even uit. Al is er denk ik ook wel wat winst te behalen qua zithouding enzo, daar ga ik op proberen te letten.

Chanty echt een mooie echo! Een hele baby opeens he! O+
Die rug ja :X Ik moet er echt op letten goed achterover te zitten en niet half over mn bureau of tafel te leunen, dat helpt heel erg. *leunt achterover :')

Oh balen Razz! Waarom pas februari dan? Kun je die dakkapel niet uitstellen? :@ Kindje is dan later wel een keer heel blij met zijn hele grote nieuwe kamer en jij kan lekker aan de slag. Ik heb de vorige keer in mn verlof in de verbouwingszooi gezeten en dat is echt hels voor je hormonen. Al dat stof dat op al je zorgvuldig bij elkaar gezochte uitzet valt :X
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')