Dat is ook gewoon super spannend! Wanneer mag je?quote:Op dinsdag 24 november 2015 00:28 schreef Suikertante het volgende:
Door jou begin ik me steeds meer te verheugen op m'n eerste echo!
Hoewel ik 't ook wel spannend vind..
Jaaaa 40 wekenquote:Op dinsdag 24 november 2015 08:49 schreef Sethiwe het volgende:
Bloesem, je hebt de mijlpaal der mijlpalen gehaald![]()
Het moment dat je jullie meisje gaat ontmoeten komt steeds dichterbij.
Nachtelijk kotsen op je ud, zo heb ik het ook gevierd bij de jongstequote:Op dinsdag 24 november 2015 10:14 schreef Bloesem. het volgende:
[..]
Jaaaa 40 weken![]()
Gevierd door de hele nacht kotsend boven de wasbak te hangenZullen we gewoon afspreken dat dat erbij hoort? Vandaag blijf ik in bed, ik ga er alleen even uit om naar de vk te gaan voor m'n (misschien wel laatste) sticker en dan hooguit eventueel nog voor de bevalling
Wat beschrijf je dat mooiquote:Op dinsdag 24 november 2015 10:48 schreef Bloesem. het volgende:
Mini voelt trouwens wel anders! Tot eergisteren was ze druk aan het schuiven en trappen en wurmen en doen, gisteren werd ze steeds rustiger en vannacht/vandaag beweegt ze eigenlijk alleen als ik m'n hand op m'n buik leg. Is zich vast klaar aan het maken voor de 'task at hand'Gekke gedachte misschien, maar 't moet voor haar toch ook spannend zijn, de 'overgang' naar buiten. Gelukkig zijn wij er helemaal klaar voor hier
Oh ja zwitserse alpen. Ik dacht al omdat je al zo vroeg in je zwangerschap last hebt, moet je even in de gaten houden.quote:Op dinsdag 24 november 2015 20:07 schreef Molo het volgende:
Nee is me onbekend, ben wel wat hypermobiel in mijn heupen dus dat zal meespelen.
Maar had gewoon gisteren niet een uur of vier moeten gaan klauteren in de Zwitserse bergen joh, niks aan de hand verder
Gewoon sukkel actie
Mocht het blijven of vaker voorkomen, ga ik wel naar de fysio (genoeg om me heen, dat is handig), maar is echt niet nodig nu
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |