quote:Op dinsdag 24 november 2015 18:42 schreef Lamb29 het volgende:
Bloes Gefeliciteerd met jullie zoon!!
Ud voor Bloesem
Nu weet ik zeker dat ik zwanger ben![]()
Hoor net dat ik een van de vele v&a pakketjes waar ik mee bezig ben doodleuk naar de verkeerde gestuurd heb
Timing!!quote:Op woensdag 25 november 2015 10:51 schreef Chanty het volgende:
Er zwaaide een klein babietje naar ons
[ afbeelding ]
Uitgerekende datum is 21 juni… precies de verjaardag van Lucas![]()
![]()
Nee Lucas wilde er niet uit dus die kwam 9 dagen later. Maar dit kind wil er zo graag zijn en heeft zo'n briljant gevoel voor timing...quote:Op woensdag 25 november 2015 11:08 schreef kniftyhooker het volgende:
Ohhhh echo beeb!!![]()
Is lucas op de UD geboren Chanty?
Zou wel toeval zijn dan als deze de 21e komt.
Zoe, succes vandaag met de combitest.
Die rug jaquote:Op woensdag 25 november 2015 13:14 schreef Svane het volgende:
Razz wat heerlijk om je wat zen'er te horen, echt fijn. Het is ook zooooveel geweest de laatste tijd maar hopelijk lukt het je deze maanden het nog zo chill mogelijk voor jezelf te maken.![]()
Een fysio begin ik ook te overwegen. M'n rug begint het onderhand echt te begeven. Nog 29 weken!ben alleen te schraal om ervoor te betalen dus ik stel het nog even uit. Al is er denk ik ook wel wat winst te behalen qua zithouding enzo, daar ga ik op proberen te letten.
Chanty echt een mooie echo! Een hele baby opeens he!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
Ik ben benieuwd of die nub gaat zakken of zo blijft.quote:Op woensdag 25 november 2015 10:51 schreef Chanty het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Wat een leukerd!quote:Op woensdag 25 november 2015 10:51 schreef Chanty het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Wat een super duidelijke echo zeg!quote:Op woensdag 25 november 2015 10:51 schreef Chanty het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Ik snap die hele nub nog steeds nietquote:Op woensdag 25 november 2015 14:23 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd of die nub gaat zakken of zo blijft.
(grappig trouwens, mijn L is van 21 juli)
In my defense, ik eet het normaal nooit, ben helemaal niet zo'n visliefhebberquote:Op woensdag 25 november 2015 15:00 schreef kniftyhooker het volgende:
Ugh Gebakken haring.![]()
![]()
Je zou er maar trek in hebben![]()
Jeej nog een goede echo!!! WHOEI!
Dankjewel!quote:Op woensdag 25 november 2015 15:06 schreef Kyara het volgende:
Mooie echofoto's
Ik heb Arja in de lijst gezet en Chanty hekkensluiter gemaakt
Ah, het is niet een dakkapel op de kamer van de baby... Dan zou ik lekker een mooi hoekje maken op jullie kamer met extra leuke lichtjes en plankjes e.d.quote:Op woensdag 25 november 2015 13:36 schreef Razztwizzle het volgende:
Nou, pas in februari want we wachten op een erfenis die nog afgerond moet worden. Dan kunnen we de dakkapel betalen. En we gaan tussendoor nog op vakantie. Vandaar. Eerder beginnen is lastig, want de baby krijgt de kamer van A. , dus die kamer hoeft niet heel erg te veranderen. Ik wil alleen die kamer wat jongensachtiger maken. Het meeste werk gaat in de nieuwe kamer voor A. zitten. Zij verhuist naar de grote kamer achter, en dat is nu een logeer/werk/rommelkamer. Die moet leeg, gestuct, geschilderd en ingericht. Maar het stukje 'leeg' is nogal moeilijk nu, want al die spullen moeten dus naar de dakkapel.
Ik ga hier gewoon heel Zen over zijn, heb ik me voorgenomen. Kan iemand me daar aan helpen herinneren straks als we gaan verbouwen
?
quote:Op woensdag 25 november 2015 15:11 schreef Dot. het volgende:
[..]
Ah, het is niet een dakkapel op de kamer van de baby... Dan zou ik lekker een mooi hoekje maken op jullie kamer met extra leuke lichtjes en plankjes e.d.![]()
Kun je wat dingen opslaan bij ouders ofzo? Ik heb echt zo veel weggedaan om de babykamer leeg te krijgen, inclusief dozen die er al stonden sinds de verhuizing. Die vielen bij mij onder de binnentweejaarnietuitgepakt,dusnietnodig-regel![]()
Ik kreeg net een foto door van mijn vriend dat de verwarmingsbuis van de babykamer richting de huiskamer gewoon door een vloerbalk is geboordZo fijn, een oud huis! Hij is de vloer waterpas aan het maken, want hij vond het vervelend dat hij dat niet was en als dan de vloer er weer in ligt komt Ponyo op de muur en kan ik naar de Ikea voor de meubeltjes
Ik heb heel slim een verpakking met kleine chocolaatjes gekocht, zodat ik niet in een keer een reep opat. Maar ja, kleine chocolaatjes eet ik dus ook gewoon achter elkaar
Gefeliciteerd Arja!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |