abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157757204
's Nachts uren wakker liggen, is herkenbaar, al bijna de hele zwangerschap.

Bloes is het toch spontaan begonnen, succes :% :%
pi_157757206
bloes!! Zet hem op :% Succes met de bevalling en geboorte :*
pi_157757212
Oja, Klap, hier herken ik slapeloosheid van de eerste weken ook. De eerste symptomen die ik heb van zwanger zijn, is ook dat ik opeens supervroeg wakker word :D
Mijn slaapritme is nu heel keurig van 10 uur 's avonds tot half 8 's ochtends. Inmiddels zijn de slapeloze uren in de nachten gelukkig verdwenen. Hopelijk bij jou ook vlug!
pi_157757359
Bloesem, jaaaa! Zet hem op!! :%

Hier de eerste echt echt echt misselijke ochtend. Of ik word ziek :+

[ Bericht 3% gewijzigd door Suikertante op 23-11-2015 09:15:34 ]
  maandag 23 november 2015 @ 08:44:40 #105
327807 Mariposas
יה&#14
pi_157757417
quote:
1s.gif Op maandag 23 november 2015 08:38 schreef Suikertante het volgende:
Bloesem, jaaaa! Zet hem op!! :%

Hier de eerste echt echt echt misselijke ochtend. Of ik word ziek :+
Is Bloesem ook begonnen? :P
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_157757548
Jammer van t slapen :'). Hopelijk is het straks weg. Dank dames.

Oh bloes, succes ^O^
♥ J & S
  maandag 23 november 2015 @ 09:10:36 #107
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_157757659
Bloes zet m op! *O*

quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2015 08:14 schreef elamanilo het volgende:
Oh Chanty :* Wat je schrijft, het had precies over mij kunnen gaan :o De allergische reactie op je schoonouders, het verschil in communicatie, het pushen... En ook dat je de shit op tafel hebt gegooid, maar dat het waarschijnlijk toch niet (allemaal) wordt begrepen. Dat er wellicht gewoon weer op dezelfde voet wordt doorgegaan alsof het hele gesprek nooit heeft plaatsgevonden. Of dat het de eerste twee maanden leuk is (feestdagen nu natuurlijk) en dat het daarna weer terugslijt in het oude patroon...

Hier vind ik het in ieder geval heel fijn dat mijn lief in de hele situatie achter mij staat. We maken telkens de afspraak, als we er heen gaan bijv., dat we weggaan als iemand (geldt ook voor onze dochter) zich niet relaxed (meer) voelt. En daar houden we ons ook aan. Het verschil is misschien dat mijn lief geen (goede) band met z'n ouders heeft/voelt en dat hij mij daarin dus goed begrijpt en kan/wil steunen. Hij is er alleen al langer geoefend in om de hele bende naast zich neer te laten, waar het mij nog aan m'n hart gaat :')

Nou ja, ik zou je dolgraag willen zeggen dat het beter wordt ;) maar ik denk dat je gewoon tactisch gebruik moet maken van je zwangerschapshormonen nu (die maken mij in ieder geval lekker assertief) en je je eigen hart gewoon moet luchten als je daaraan toe bent. Laat ze lekker met zichzelf zitten en niet onder jouw huid kruipen :*
Ben idd heel benieuwd hoe dit verder gaat. Ik heb haar wel echt diep geraakt, dus dit vergeet ze niet zomaar. Maar ze is zoals ze is en ik kan niet verwachten dat ze haar persoonlijkheid verandert. We moeten gewoon een modus vinden om met elkaar om te gaan en ik wil me daar best voor inzetten maar zij blijft wel beweren dat ze geen problemen met me heeft (en gelooft dat waarschijnlijk zelf ook) en dat maakt het wel lastig vrees ik.

Thank god wonen ze in spanje, dus hier geen verplichte gezelligheid met feestdagen. Dit jaar hebben we ze echt heel veel gezien maar normaal is dat 1 a 2 keer per jaar. Dat is ook de enige reden waarom het zo lang überhaupt "goed" ging.

En fijn dat je man je ook gewoon volledig steunt, natuurlijk jammer dat zijn band ook zo slecht is met hen. Mijn man heeft op zich een goede band met zijn ouders, maar staat wel vierkant achter mij en heeft dat gisteren ook laten merken.

Ik heb ze wel gezegd dat ik voortaan niks meer voor me ga houden qua irritaties. Zij hebben ontzettend veel moeite met mijn directheid (schoonmoeder vindt me agressief :')... nah ik ben gewoon doodeerlijk), maar ik ga me niet meer inhouden en schone schijn spelen.
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_157757708
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2015 08:44 schreef Mariposas het volgende:

[..]

_O-
pi_157757729
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2015 09:10 schreef Chanty het volgende:
Bloes zet m op! *O*

[..]

Ben idd heel benieuwd hoe dit verder gaat. Ik heb haar wel echt diep geraakt, dus dit vergeet ze niet zomaar. Maar ze is zoals ze is en ik kan niet verwachten dat ze haar persoonlijkheid verandert. We moeten gewoon een modus vinden om met elkaar om te gaan en ik wil me daar best voor inzetten maar zij blijft wel beweren dat ze geen problemen met me heeft (en gelooft dat waarschijnlijk zelf ook) en dat maakt het wel lastig vrees ik.

Thank god wonen ze in spanje, dus hier geen verplichte gezelligheid met feestdagen. Dit jaar hebben we ze echt heel veel gezien maar normaal is dat 1 a 2 keer per jaar. Dat is ook de enige reden waarom het zo lang überhaupt "goed" ging.

En fijn dat je man je ook gewoon volledig steunt, natuurlijk jammer dat zijn band ook zo slecht is met hen. Mijn man heeft op zich een goede band met zijn ouders, maar staat wel vierkant achter mij en heeft dat gisteren ook laten merken.

Ik heb ze wel gezegd dat ik voortaan niks meer voor me ga houden qua irritaties. Zij hebben ontzettend veel moeite met mijn directheid (schoonmoeder vindt me agressief :')... nah ik ben gewoon doodeerlijk), maar ik ga me niet meer inhouden en schone schijn spelen.
Oeh, wel lekker dat ze doorgaans een eindje verderop zitten :) Dat scheelt al een stuk. En ook fijn dat je man je ook kan steunen.
De directheid en openheid die ik van huis uit heb meegekregen is hier ook totaal het tegenovergestelde van de diplomatieke manier van communiceren bij mijn schoonouders thuis. En daar speelt dan ook nog de taalbarriere mee, mijn schoonmoeder is Francaise en niet heel erg thuis in het Nederlands. Dat samen maakt het communiceren bij ons ook minder makkelijk. Als ik dan dus iets zeg, dan denkt zij al snel dat ik óf boos ben óf expres haar wil 'pijn doen' met mijn woorden, of ze begrijpt het gewoon niet (of doet alsof?)...

Ik, en mijn lief clearly ook, zie wel op tegen het vertellen aan m'n schoonouders.. Ik ben nu 15+1 en ze weten het dus nog steeds niet :')

(Laatste keer dat ik ze zag, was ik een week of 7 zwanger (en dus hormonen) en heb ik best wel heftig ruzie gemaakt met m'n schoonmoeder die begon over waarom ik niet bij d'r langs wilde komen en dat ze na haar gift voor ons nieuwe huis toch wel verwachtte dat we nu vaker zouden komen............ omdat ze dat soort dingen altijd heel sneaky achter de rug van mijn lief om aan mij gaat vragen op een bepaalde toon die van alles impliceert.. en dat was ik zat toen.)
  maandag 23 november 2015 @ 09:39:55 #110
52229 Chanty
pi_157757960
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2015 09:17 schreef elamanilo het volgende:

[..]

Oeh, wel lekker dat ze doorgaans een eindje verderop zitten :) Dat scheelt al een stuk. En ook fijn dat je man je ook kan steunen.
De directheid en openheid die ik van huis uit heb meegekregen is hier ook totaal het tegenovergestelde van de diplomatieke manier van communiceren bij mijn schoonouders thuis. En daar speelt dan ook nog de taalbarriere mee, mijn schoonmoeder is Francaise en niet heel erg thuis in het Nederlands. Dat samen maakt het communiceren bij ons ook minder makkelijk. Als ik dan dus iets zeg, dan denkt zij al snel dat ik óf boos ben óf expres haar wil 'pijn doen' met mijn woorden, of ze begrijpt het gewoon niet (of doet alsof?)...

Ik, en mijn lief clearly ook, zie wel op tegen het vertellen aan m'n schoonouders.. Ik ben nu 15+1 en ze weten het dus nog steeds niet :')

(Laatste keer dat ik ze zag, was ik een week of 7 zwanger (en dus hormonen) en heb ik best wel heftig ruzie gemaakt met m'n schoonmoeder die begon over waarom ik niet bij d'r langs wilde komen en dat ze na haar gift voor ons nieuwe huis toch wel verwachtte dat we nu vaker zouden komen............ omdat ze dat soort dingen altijd heel sneaky achter de rug van mijn lief om aan mij gaat vragen op een bepaalde toon die van alles impliceert.. en dat was ik zat toen.)
Wat gruwelijk herkenbaar allemaal ja :') Taalbarriere helpt zeker niet mee, Nederlands is natuurlijk wel een taal die wat bozig klinkt tov Frans :P Maar idd diplomatiek communiceren doen zij ook, overal omheen lullen dus :+ Terwijl ik liever alles uitpraat en bespreek.

Kan me voorstellen dat je er tegenop ziet, zeker nu je steeds verder komt in je zwangerschap en je verwacht natuurlijk ook al een negatieve reactie (ik had dit gebrek aan enthousiasme dus echt niet verwacht). Ik zou het echt clean en simple houden en je man laten doen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_157758015
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2015 08:44 schreef Mariposas het volgende:

[..]

:O :W Goedemorgen! Hier nog niks hoor, behalve de gebruikelijke kramp.

Bloes, heel veel succes en een prachtige eerste ontmoeting gewenst met je mini O+

Chanty, dapper dat je de confrontatie bent aangegaan <3 Schoonouders :N Die hadden hier ook niet per se gehoeven. Het is dat ze zo'n leuke man hebben voortgebracht O+

LB & mignonne & Dot, bedankt voor jullie reactie :* Ik denk ook niet dat ik tot de 42 weken ga lopen, maar voor je-weet-maar-nooit heb ik het gevoel dat ik me moet voorbereiden.
pi_157758149
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2015 09:39 schreef Chanty het volgende:

[..]

Wat gruwelijk herkenbaar allemaal ja :') Taalbarriere helpt zeker niet mee, Nederlands is natuurlijk wel een taal die wat bozig klinkt tov Frans :P Maar idd diplomatiek communiceren doen zij ook, overal omheen lullen dus :+ Terwijl ik liever alles uitpraat en bespreek.

Kan me voorstellen dat je er tegenop ziet, zeker nu je steeds verder komt in je zwangerschap en je verwacht natuurlijk ook al een negatieve reactie (ik had dit gebrek aan enthousiasme dus echt niet verwacht). Ik zou het echt clean en simple houden en je man laten doen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Het grote (blijde!) nieuws vertellen aan m'n schoonouders heb ik de afgelopen weken aan mijn lief overgelaten, maar telkens als hij bij ze was geweest had ie het toch nog maar niet vertelt.. Ik denk dat het hem dus toch ook zwaarder valt dan hij wil toegeven. Ik zou het wel liever aan hem overlaten, maar ik heb zo het idee dat hij toch wat steun kan gebruiken van mij daarin. Als in, dat ik in ieder geval met hem mee moet gaan. Dus nu mezelf dan maar weer even bij elkaar rapen* en toch maar weer bij ze langs gaan.

* Ik zit niet zo lekker in m'n vel momenteel, dus dat is extra jammer. Hopelijk gaat het bezoek goed. Maar het kost me echt even wat extra voorbereiding nu..

[ Bericht 4% gewijzigd door elamanilo op 23-11-2015 10:07:09 ]
pi_157758265
Je bent ook nogal veel tegelijk aan 't doen he Ela :+
Je klimt er altijd weer uit he! :*
  maandag 23 november 2015 @ 10:11:11 #114
52229 Chanty
pi_157758267
Bah echt naar dat dat zo moeizaam gaat :( Het zou allemaal zo leuk kunnen en moeten zijn. Dat zelfs zulk leuk nieuws vertellen zo'n opgave is ;( En voor de makkelijke weg kiezen? Gewoon bellen? Schoonma was even beledigd toen ze hoorde dat ze het op mijn werk al met 7 weken wisten. "Maar waarom wisten wij het dan nog niet?" Ehmmm nou omdat het leuker is om persoonlijk te vertellen toch? :') Dus bij nr 3 gaan we maar gewoon bellen (niet dat die er komt).

En lastig als je soort van zoiets moet aannemen, vooral als er allerlei verwachtingen bij komen. En natuurlijk hoef je er niet aan te voldoen. Je geeft immers iets omdat je dat zelf wilt, niet omdat je er iets voor terug wilt kopen. Maar je krijgt het wel steeds nagedragen, erg vermoeiend ;(
pi_157758291
Het zal wel een opluchting zijn als het eruit is! En dan kan ik het daarna ook gewoon tegen andere mensen vertellen :)

Suiker :*
pi_157759291
Veel succes bloes! :%

Lastig de schoonouderperikelen, het lijkt me idd goed om nu grenzen aan te geven, straks met de baby heb je daar alleen maar minder tijd en energie voor. Hier was de reactie wel positief, maar probeert schoonma het geheel een beetje over te nemen (gaat kinderwagens uitzoeken bij Prenatal en op marktplaats en heeft overal mening over). Lief bedoeld, maar er komen idd ook bepaalde verwachtingen bij kijken die minder prettig zijn.
  maandag 23 november 2015 @ 12:44:21 #117
171422 LadyBlack
paint it black
pi_157760287
Oeh Bloes, spannend!! Succes! :%

En Bloesem ga je een datumtweeling doen??
Oh sorry lezen is moeilijk :')! Nouja lekker nog een dagje cocoonen dus ^O^
pi_157760358
quote:
1s.gif Op maandag 23 november 2015 12:44 schreef LadyBlack het volgende:
Oeh Bloes, spannend!! Succes! :%

En Bloesem ga je een datumtweeling doen??
Oh sorry lezen is moeilijk :')! Nouja lekker nog een dagje cocoonen dus ^O^
Haha nou ik voel nog niks (of althans, niks meer dan eerst, t blijft wel krampen en doen) Zometeen naar de pedicure en vanavond nog even lekker uit eten met m'n lief O+
  maandag 23 november 2015 @ 12:51:31 #119
333591 kniftyhooker
creatief tot op het bot
pi_157760376
Jaaa verse Baby in aantocht?
Zet m op Bloes!

Chanty wat een rot situatie. Het is jammer dat sommige mensen verwachtingen voor zichzelf creeeren en ze gaan er vanuit dat iedereen daarin mee gaat. Hopelijk lukt het om het los te laten, zo heet dat geloof ik he. (ben daar totaal niet goed in, van dat let it goooooooo) :{

SPOILER
Hier vanmorgen een goede echo gehad van onze beeb! O+ Alles doet wat t moet doen en de UD staat op 15 juni 2016. Wij gaan voor 1-6-' 16. :s) :s) :s)
pi_157761624
knifty: gaaf, gefeliciteerd!

Bloes: zet hem op!

:* voor alle schoonouderperikelen! (Ik mag in mijn handjes knijpen met mijn schoonouders. Tuurlijk, zijn ze niet perfect, maar we kunnen prima met elkaar door een deur. Wij gaan zelf het sinterklaasweekend met de schoonfamilie een weekendje weg. Ik ben blij dat dat kan!)

Hier vanmorgen een aha erlebniss... Als het koud is en je zit op de fiets, dan vinden je zwangere tetten dat niet leuk, auw! :X
R 09-10-2010
M 20-04-2013
pi_157761785
Ik prijs mezelf wel gelukkig met mijn ouders en schoonouders! Lijkt me echt naar als ze niet blij kunnen zijn met je zwangerschap.

Knifty wat fijn een goede echo! Heb je een foto?

Bloes succes!
pi_157761832
Knifty een goede echo O+ *O* Wat fijn!

Ben zo benieuwd hoe 't met bloes is!

Haha Piekie, mag je je BH weer legaal opvullen met wolletjes ;) :D
pi_157761932
Oeeeeee bloes is bezig! Spannend!
En knifty een goeie echo, zo fijn!

Arja, wanneer mag jij weer?

Deze zwangerschap heb ik qua misselijkheid geluk, dat heeft maar kort geduurd! Daarentegen wel echt zooooooo niet normaal moe en draaiierig. Mijn wildste fantasieën gaan over slapen :+
  maandag 23 november 2015 @ 14:20:20 #124
333591 kniftyhooker
creatief tot op het bot
pi_157762123
Dank voor de felicitaties! Whoei!

whehehehe zo herkenbaar Svane. Zet er voor mij maar een +1 erbij.

En ja. kou en zwangere tetten... mondjeu!!!! :X

Ik zal zo even een foto uploaden, ben nu zogezegd heel hard aan het werk enzo. :+
  maandag 23 november 2015 @ 14:29:05 #125
333591 kniftyhooker
creatief tot op het bot
pi_157762291

De Beeb!!!! zegt: Hai O+
pi_157762599
Mooi knifty, een heel mensje al.

Svane ik mag woensdag.

Ik ben nog geen dag misselijk geweest. Ik heb de hele dag honger en ben al best wat aangekomen, maar zie er aangekomen uit en niet zwanger nog. En mijn kleren zitten ook niet meer lekker.
  maandag 23 november 2015 @ 14:49:21 #127
171422 LadyBlack
paint it black
pi_157762704
Tip: positiekleding zit fijner én maakt de vorm ook zwangerder oO<

Knifty, mooie echo!
pi_157763254
Mooi Knifty!

SPOILER
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_157765053
Ik val even binnen:

Ik schrijf hier nog niet zo veel mee omdat ik me eigenlijk nog niet zo zwanger voel, het lijkt nog niet echt omdat er nog geen eerste echo is geweest, en ik vergeet soms gewoon dat ik zwanger ben. En daardoor heb ik net iets heel stoms gedaan :@

SPOILER
Sorry hoor, moest het even kwijt en jullie zijn op dit moment de enigen die weten dat ik zwanger ben. Zodra ik eraan gewend ben kom ik vanzelf meer meeschrijven, beloofd :)
  maandag 23 november 2015 @ 16:41:56 #130
149959 SQ
snelle trees
pi_157765155
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2015 16:37 schreef Amsel het volgende:
Ik val even binnen:

Ik schrijf hier nog niet zo veel mee omdat ik me eigenlijk nog niet zo zwanger voel, het lijkt nog niet echt omdat er nog geen eerste echo is geweest, en ik vergeet soms gewoon dat ik zwanger ben. En daardoor heb ik net iets heel stoms gedaan :@

SPOILER
Sorry hoor, moest het even kwijt en jullie zijn op dit moment de enigen die weten dat ik zwanger ben. Zodra ik eraan gewend ben kom ik vanzelf meer meeschrijven, beloofd :)
Och amsel, ik dacht dat je een fles wijn had zitten atten of een kilo rauwe tartaar had verorberd :D Het is hoogstens erg vies, maar je hebt echt geen schade aangericht door vijf minuten naast een roker te staan :* Dan zouden er echt heel erg veel beschadigde kinderen rondlopen, als dat zó'n vaart liep ;)
disclaimer
  maandag 23 november 2015 @ 16:42:04 #131
438112 Zoe_Hart
Call me Doctor
pi_157765157
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2015 14:29 schreef kniftyhooker het volgende:
[ afbeelding ]

De Beeb!!!! zegt: Hai O+
Mooi! O+

Arja: ik loop al bijna 5 weken met positiebroeken omdat mijn eigen broeken voor geen meter meer zitten. Ik heb ook continu honger en heb ook al echt een buikje. Ben vorige week begonnen met het vertellen op mijn werk en ik krijg toch best een hoop reacties van mensen die het al dachten 'omdat je inmiddels al best een buikje hebt'... Maar met de juiste broeken/jurken kan het soms al best door voor zwanger ipv 'teveel gegeten' :7

JufM: nee dat meen je niet :o. Wat zou ik daar pissig om zijn zeg :X

Chanty: wat een rot reactie van je schoonouders... Kunnen ze nou echt niet wat meer enthousiasme opbrengen voor hun nieuwste kleinkind -O-

Bloes: zet hem op! Kindje in aantocht O+

Verder weet ik het even niet meer :@
Woensdag hebben we de nekplooimeting en ik begin inmiddels toch wel wat zenuwachtig te worden. Ik heb sinds de termijnecho vorige week eigenlijk continu wel een goed gevoel gehad. Maar nu het dichterbij komt, wordt het toch wel erg spannend...
Have you not seen my outfit? Polka-dot blouse and leopard print skirt, I mix patterns! I am an "outside of the box" thinker.
pi_157765297
Woensdag een spannende dag dus hier!

Positiekleding: vorige keer pas tegen het derde trimester nodig gehad en nu ook nog geen buikontwikkeling! Vind ik wel jammer want zo'n zwangere buik is zo leuk, leuker dan m'n vetrol in ieder geval. :+ had vorige keer uberhaupt maar weinig positiekleding aan gehad, had eenjurkje, een shirt en een broek, verder bleef ik veel gewoon passen.
pi_157765317
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2015 16:41 schreef Stormqueen het volgende:

Och amsel, ik dacht dat je een fles wijn had zitten atten of een kilo rauwe tartaar had verorberd :D Het is hoogstens erg vies, maar je hebt echt geen schade aangericht door vijf minuten naast een roker te staan :* Dan zouden er echt heel erg veel beschadigde kinderen rondlopen, als dat zó'n vaart liep ;)
Ik vond het vooral zo stom dat het gewoon geen moment in me was opgekomen dat ik zwanger ben, gewoon compleet vergeten :') |:(

Zoe_Hart spannend is dat toch wel hè?

JM wat stom dat ze het doorverteld hebben! Mijn moeder heeft het ook aan mijn broer verteld, maar dat vond ik niet erg. Ik heb mijn beide ouders verteld dat ze het aan iedereen mogen laten weten, maar mocht er dan iets mis blijken te zijn, dan mogen ze ook iedereen persoonlijk gaan bellen om dát te vertellen.
  maandag 23 november 2015 @ 17:01:15 #134
438112 Zoe_Hart
Call me Doctor
pi_157765531
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2015 16:48 schreef Svane het volgende:
Woensdag een spannende dag dus hier!

Positiekleding: vorige keer pas tegen het derde trimester nodig gehad en nu ook nog geen buikontwikkeling! Vind ik wel jammer want zo'n zwangere buik is zo leuk, leuker dan m'n vetrol in ieder geval. :+ had vorige keer uberhaupt maar weinig positiekleding aan gehad, had eenjurkje, een shirt en een broek, verder bleef ik veel gewoon passen.
Aan de ene kant jammer, maar aan de andere kant wel heul praktisch :P

Ik heb van het weekend maar een derde positiebroek bijgekocht want ik draag mijn andere 2 om en om en ik heb niet altijd tijd om ze op tijd te wassen. Dus iets meer speling is wel handig.

Ik heb nog 2 rokken met een elastieken band die ook nog prima passen. Alleen lopen die wijd uit en als ik die nu om mijn verdikte pens heen span, dan oog ik echt als een propje omdat je dan helemaal geen contouren meer ziet. Dus die heb ik maar even achterin de kast opgeborgen :')
Have you not seen my outfit? Polka-dot blouse and leopard print skirt, I mix patterns! I am an "outside of the box" thinker.
  maandag 23 november 2015 @ 17:06:58 #135
438112 Zoe_Hart
Call me Doctor
pi_157765659
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2015 16:49 schreef Amsel het volgende:

[..]

Ik vond het vooral zo stom dat het gewoon geen moment in me was opgekomen dat ik zwanger ben, gewoon compleet vergeten :') |:(

Zoe_Hart spannend is dat toch wel hè?

JM wat stom dat ze het doorverteld hebben! Mijn moeder heeft het ook aan mijn broer verteld, maar dat vond ik niet erg. Ik heb mijn beide ouders verteld dat ze het aan iedereen mogen laten weten, maar mocht er dan iets mis blijken te zijn, dan mogen ze ook iedereen persoonlijk gaan bellen om dát te vertellen.
Ja ontzettend spannend!

Het klinkt op zich wel grappig dat je gewoon vergeet dat je zwanger bent :@ Maar ik geloof niet dat het echt zoveel kwaad kan als je een keer in een rookhok staat. In mijn regio werd een paar weken terug 11-11 gevierd in rokerige kroegen en daar zijn zwangere vriendinnen van mij bewust heen gegaan om een feestje te vieren. Het is aan ieder voor zich om te bepalen of je dat wel of niet wil, maar ik geloof niet dat 1 zo'n actie heel je baby verpest...

Ik vind het wel knap dat je het oké vindt dat jouw ouders het aan iedereen vertellen! Onze ouders/broers weten het ook, maar wel met de melding dat ze het niet mogen doorvertellen. Voor zover ik nu weet, houdt iedereen gelukkig ook gewoon zijn mond. Al wordt er af en toe wel gevraagd wanneer ze het grote nieuws mogen vertellen omdat ze het zo leuk vinden om mensen te laten weten dat ze opa/oma gaan worden :D
pi_157766118
Ik kom even binnenvallen met een vraag, met hoeveel weken hadden jullie de eerste echo? Die van mij staat nu gepland op woensdag 9 december, ik zou dan 6 weken en 5 dagen zijn. Ik ben alleen zo bang dat er dan nog geen hartje te zien zal zijn. Ik vroeg nog aan de telefoon of dit niet te vroeg was want ik had het zelf pas vanaf 18 december verwacht (8 weken), maar nee zei ze.
  maandag 23 november 2015 @ 17:40:06 #137
360012 Shopaholic1984
Girls just wanna have fun!
pi_157766194
quote:
1s.gif Op maandag 23 november 2015 17:36 schreef Fien10 het volgende:
Ik kom even binnenvallen met een vraag, met hoeveel weken hadden jullie de eerste echo? Die van mij staat nu gepland op woensdag 9 december, ik zou dan 6 weken en 5 dagen zijn. Ik ben alleen zo bang dat er dan nog geen hartje te zien zal zijn. Ik vroeg nog aan de telefoon of dit niet te vroeg was want ik had het zelf pas vanaf 18 december verwacht (8 weken), maar nee zei ze.
Ik ben zelf ook zo vroeg geweest en toen waren er al 2 kloppende hartjes te zien!
pi_157766233
Ik had met 6+1 een kloppend hartje in beeld :)
pi_157766291
Kijk daar word ik blij van! :)
pi_157766449
Fien ik had met 7 weken en een dag een kloppend hartje. Zo bijzonder!

Juf wat gemeen dat ze het hebben door verteld.

Amsel, dat is echt helemaal niet erg een keertje, zeker aan het begin.
Wanneer heb je de eerste echo?
pi_157766554
quote:
1s.gif Op maandag 23 november 2015 17:58 schreef Arja het volgende:

Wanneer heb je de eerste echo?
Over een week :) Wel op mijn verzoek, normaal doet deze praktijk de termijnecho als eerste echo maar dat vond ik echt veel te laat.
pi_157766692
quote:
1s.gif Op maandag 23 november 2015 18:03 schreef Amsel het volgende:

[..]

Over een week :) Wel op mijn verzoek, normaal doet deze praktijk de termijnecho als eerste echo maar dat vond ik echt veel te laat.
Whaaaaa! Gefeliciteerd! *O*

Ik had het even compleet gemist dus :P
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_157766714
quote:
1s.gif Op maandag 23 november 2015 18:03 schreef Amsel het volgende:

[..]

Snap ik. Volgende week wordt het al een stuk tastbaarder voor je denk ik
pi_157766952
quote:
1s.gif Op maandag 23 november 2015 18:11 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Whaaaaa! Gefeliciteerd! *O*

Ik had het even compleet gemist dus :P

En nu maar hopen dat er over een week inderdaad een kloppend hartje te zien is.
pi_157767563
quote:
Ik had rond die termijn een lege echo.
Ik weet even niet meer precies wanneer ik ben geweest, ik zal eens kijken of ik dat nog kan opzoeken.
Maar hou er dus ook rekening mee dat er niks te zien is. Ik mocht twee dagen later terug komen en toen was daar ineens een heuse boon. O+
pi_157767781
quote:
0s.gif Op maandag 23 november 2015 18:45 schreef Ineffable het volgende:

[..]

Ik had rond die termijn een lege echo.
Ik weet even niet meer precies wanneer ik ben geweest, ik zal eens kijken of ik dat nog kan opzoeken.
Maar hou er dus ook rekening mee dat er niks te zien is. Ik mocht twee dagen later terug komen en toen was daar ineens een heuse boon. O+
5+6 was je toen! :+
  maandag 23 november 2015 @ 19:06:34 #147
438112 Zoe_Hart
Call me Doctor
pi_157768261
quote:
Ohhh ik had helemaal gemist dat je hier weer post, gefeliciteerd!! Ik hoop op een plakker!!
9 december is al bijna, spannend hoor.
pi_157768284
quote:
1s.gif Op maandag 23 november 2015 18:53 schreef Svane het volgende:

[..]

5+6 was je toen! :+
_O- *;

Thanks! ^O^ Wat moet ik toch zonder jou. O+

Dan is 6+5 wel redelijk safe. Sorry voor het ongerust maken Fien. :*
pi_157769152
Bedankt voor alle reacties.
Ik wilde eerst nog terug bellen om te vragen of het later kon zodat het hartje zou kloppen, maar al klopt het dan nog niet dan mag ik misschien nog wel terug komen voor nog een echo.
Ik hoop ook zoooooo op een plakker!

Is er al een verse beeb van bloes?
pi_157772085
Spannend Fien! Wel bijzonder, zo'n vroege echo O+ Ik weet nog heel goed dat ik zó onder de indruk was van dat boontje met kloppend hartje O+

Boontje is inmiddels een hele bonenstaak. Pfff ik ontplof zowat, m'n buik staat zó op spanning :X Alsof ik 'n bowlingbal meezeul! Maar vooralsnog lijkt 't erop dat ik m'n UD in elk geval ga halen :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')