SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry hoor, moest het even kwijt en jullie zijn op dit moment de enigen die weten dat ik zwanger ben. Zodra ik eraan gewend ben kom ik vanzelf meer meeschrijven, beloofd![]()
quote:Op maandag 23 november 2015 16:37 schreef Amsel het volgende:
Ik val even binnen:
Ik schrijf hier nog niet zo veel mee omdat ik me eigenlijk nog niet zo zwanger voel, het lijkt nog niet echt omdat er nog geen eerste echo is geweest, en ik vergeet soms gewoon dat ik zwanger ben. En daardoor heb ik net iets heel stoms gedaanOch amsel, ik dacht dat je een fles wijn had zitten atten of een kilo rauwe tartaar had verorberdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sorry hoor, moest het even kwijt en jullie zijn op dit moment de enigen die weten dat ik zwanger ben. Zodra ik eraan gewend ben kom ik vanzelf meer meeschrijven, beloofdHet is hoogstens erg vies, maar je hebt echt geen schade aangericht door vijf minuten naast een roker te staan
Dan zouden er echt heel erg veel beschadigde kinderen rondlopen, als dat zó'n vaart liep
disclaimer
Mooi!quote:Op maandag 23 november 2015 14:29 schreef kniftyhooker het volgende:
[ afbeelding ]
De Beeb!!!! zegt: Hai
Ik vond het vooral zo stom dat het gewoon geen moment in me was opgekomen dat ik zwanger ben, gewoon compleet vergetenquote:Op maandag 23 november 2015 16:41 schreef Stormqueen het volgende:
Och amsel, ik dacht dat je een fles wijn had zitten atten of een kilo rauwe tartaar had verorberdHet is hoogstens erg vies, maar je hebt echt geen schade aangericht door vijf minuten naast een roker te staan
Dan zouden er echt heel erg veel beschadigde kinderen rondlopen, als dat zó'n vaart liep
Aan de ene kant jammer, maar aan de andere kant wel heul praktischquote:Op maandag 23 november 2015 16:48 schreef Svane het volgende:
Woensdag een spannende dag dus hier!
Positiekleding: vorige keer pas tegen het derde trimester nodig gehad en nu ook nog geen buikontwikkeling! Vind ik wel jammer want zo'n zwangere buik is zo leuk, leuker dan m'n vetrol in ieder geval.had vorige keer uberhaupt maar weinig positiekleding aan gehad, had eenjurkje, een shirt en een broek, verder bleef ik veel gewoon passen.
Ja ontzettend spannend!quote:Op maandag 23 november 2015 16:49 schreef Amsel het volgende:
[..]
Ik vond het vooral zo stom dat het gewoon geen moment in me was opgekomen dat ik zwanger ben, gewoon compleet vergeten![]()
![]()
Zoe_Hart spannend is dat toch wel hè?
JM wat stom dat ze het doorverteld hebben! Mijn moeder heeft het ook aan mijn broer verteld, maar dat vond ik niet erg. Ik heb mijn beide ouders verteld dat ze het aan iedereen mogen laten weten, maar mocht er dan iets mis blijken te zijn, dan mogen ze ook iedereen persoonlijk gaan bellen om dát te vertellen.
Ik ben zelf ook zo vroeg geweest en toen waren er al 2 kloppende hartjes te zien!quote:Op maandag 23 november 2015 17:36 schreef Fien10 het volgende:
Ik kom even binnenvallen met een vraag, met hoeveel weken hadden jullie de eerste echo? Die van mij staat nu gepland op woensdag 9 december, ik zou dan 6 weken en 5 dagen zijn. Ik ben alleen zo bang dat er dan nog geen hartje te zien zal zijn. Ik vroeg nog aan de telefoon of dit niet te vroeg was want ik had het zelf pas vanaf 18 december verwacht (8 weken), maar nee zei ze.
Over een weekquote:
Whaaaaa! Gefeliciteerd!quote:Op maandag 23 november 2015 18:03 schreef Amsel het volgende:
[..]
Over een weekWel op mijn verzoek, normaal doet deze praktijk de termijnecho als eerste echo maar dat vond ik echt veel te laat.
Snap ik. Volgende week wordt het al een stuk tastbaarder voor je denk ikquote:Op maandag 23 november 2015 18:03 schreef Amsel het volgende:
[..]
Over een weekWel op mijn verzoek, normaal doet deze praktijk de termijnecho als eerste echo maar dat vond ik echt veel te laat.
Thanksquote:Op maandag 23 november 2015 18:11 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Whaaaaa! Gefeliciteerd!![]()
Ik had het even compleet gemist dus
Ik had rond die termijn een lege echo.quote:Op maandag 23 november 2015 17:36 schreef Fien10 het volgende:
Ik kom even binnenvallen met een vraag, met hoeveel weken hadden jullie de eerste echo? Die van mij staat nu gepland op woensdag 9 december, ik zou dan 6 weken en 5 dagen zijn. Ik ben alleen zo bang dat er dan nog geen hartje te zien zal zijn. Ik vroeg nog aan de telefoon of dit niet te vroeg was want ik had het zelf pas vanaf 18 december verwacht (8 weken), maar nee zei ze.
5+6 was je toen!quote:Op maandag 23 november 2015 18:45 schreef Ineffable het volgende:
[..]
Ik had rond die termijn een lege echo.
Ik weet even niet meer precies wanneer ik ben geweest, ik zal eens kijken of ik dat nog kan opzoeken.
Maar hou er dus ook rekening mee dat er niks te zien is. Ik mocht twee dagen later terug komen en toen was daar ineens een heuse boon.
Ohhh ik had helemaal gemist dat je hier weer post, gefeliciteerd!! Ik hoop op een plakker!!quote:Op maandag 23 november 2015 17:36 schreef Fien10 het volgende:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |