Ahw, een echt gummibeertjequote:Op vrijdag 20 november 2015 22:38 schreef Svane het volgende:
Fijn dat het nu doable is Groofs! Hopelijk snel de misselijkheid weg, als eerste trimester voorbij is.
Voor de liefhebber nog in een van laatste posts van vorige topic een foto van m'n tweede kind.![]()
Thanks! Ik ben nu even weekendje naar de sneeuw (sleeënquote:Op vrijdag 20 november 2015 22:38 schreef Bloesem. het volgende:
En dan toch nog schrikken dat je bovenaan staat he![]()
![]()
Molo, ik heb je een PM gestuurd met het patroon
Groofs, fijn dat 't beter gaat en dat 't iets makkelijker is zo
+1quote:Op zaterdag 21 november 2015 01:40 schreef onomatopee het volgende:
Wauw, wat is het vorige topic snel gegaan! Ik heb wel meegelezen (tussen hetdoor), maar niet alles meer onthouden.. Véél jompels, nieuwe mensen (welkom!) en goed nieuws heb ik gelezen in elk geval, met een extra jompelende jompel voor Svane en de mooie echo
Vorige keer met bijna 20 weken (1e kind), er wordt vaak gesproken over plopjes maar ik vond het aanvoelen als... De beweging die je maakt wanneer je een propje wegschiet. Die beweging maar dan het gevoel alsof iemand van binnen dat tegen je baarmoederwand doet ipv een propjequote:Op zaterdag 21 november 2015 09:30 schreef lunamatic het volgende:
Gefeliciteerd onomatopee, hoop dat je een leuke dag hebt gehad!
Kiwi, fijn om een goede echo te zien!
Vanaf wanneer begonnen jullie je kind te voelen? Ik merk dat ik nu af en toe rare dingetjes in mijn buik voel en vraag me af of dat mijn jongetje is... Hoop overigens niet dat dit een voorbode is voor de activiteit later in de zwangerschap, dan krijg ik het nog zwaar...
Ik voel m'n babytje ook al, dus het kan zeker <3quote:Op zaterdag 21 november 2015 09:30 schreef lunamatic het volgende:
Gefeliciteerd onomatopee, hoop dat je een leuke dag hebt gehad!
Kiwi, fijn om een goede echo te zien!
Vanaf wanneer begonnen jullie je kind te voelen? Ik merk dat ik nu af en toe rare dingetjes in mijn buik voel en vraag me af of dat mijn jongetje is... Hoop overigens niet dat dit een voorbode is voor de activiteit later in de zwangerschap, dan krijg ik het nog zwaar...
Ja, rond de 25ste gok ik. Maar ik wacht wel even de termijnecho af om het zeker te weten. het was een beetje een gekke start, dus zo nauwkeurig als bij de andere twee (drie) weet ik het dit keer niet.quote:Op zaterdag 21 november 2015 10:06 schreef Poppejans het volgende:
Groofsken wanneer ben je uitgerekend? juni?
Die je dan wel even een ticker? Die van Mignonne beviel me welquote:Op zaterdag 21 november 2015 14:08 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ik hoef niet in de op trouwens.
Spannendquote:Op zaterdag 21 november 2015 18:42 schreef Chanty het volgende:
Vandaag schoonzus het goede nieuws verteld en morgen komen de schone ouders vanuit Spanje. Als de echo woensdag verder goed is dan kan het echt openbaar gemaakt worden
Ja en dan wordt ook meteen bloed afgenomen voor de combinatietest. Twee weken later dan npm.quote:Op zaterdag 21 november 2015 18:50 schreef klaprooss het volgende:
[..]
Spannend![]()
Is dat de termijn echo?
Hier het vandaag aan mijn ouders verteld (de opa en oma waar we ook inwonen). Ze waren blij en vonden het geen probleem, "we vinden eelr wat op, hoe meer zielen hoe meer vreugd"
Heel blij dus![]()
Fijn dat je zo snel weer zwanger bent! Gefeliciteerd! Ik merk dat het bij mij wel een opluchting was om voorbij de 'miskraamtermijn' te gaan, hopelijk wordt het bij jou daarna ook beter!quote:Op zaterdag 21 november 2015 20:11 schreef Fien10 het volgende:
Hoi, ben ik weer!![]()
Begin oktober een miskraam gehad, en toen even niet meer gepost hier omdat ik zo druk was/ben met een verbouwing. Na de miskraam wel meteen weer gaan proberen, en toen donderdag avond tegen alle verwachting in 2 streepjes geplast.![]()
Ik hoop dat het deze keer wel goed gaat.
Ik ben alleen niet zo blij en hyper als de vorige keer, maar dat zal de negatieve ervaring wel zijn. Soort zelfbescherming. Gelukkig heb ik voorlopig nog even flink de afleiding van de verbouwing van ons nieuwe huis.
Ik kom hier heel brutaal binnenquote:Op zaterdag 21 november 2015 20:32 schreef Svane het volgende:
[..]
Fijn dat je zo snel weer zwanger bent! Gefeliciteerd! Ik merk dat het bij mij wel een opluchting was om voorbij de 'miskraamtermijn' te gaan, hopelijk wordt het bij jou daarna ook beter!
Of gewoon met Sirius Black op de bankquote:Op zaterdag 21 november 2015 20:11 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
+1 ikwilook !in go pyjama met sirius black mok vol hete thee op de bank, oh de heerlijkheid
Het is dat ik daar nooit winkel, maar ik zou er bijna naar toe gaan voor Harry Potter pyama'squote:Op zaterdag 21 november 2015 20:47 schreef Bloesem. het volgende:
[..]
Of gewoon met Sirius Black op de bankPrimark! Ik heb er twee gekocht (een fluffy met 'Hogwarts alumni' en eentje van de Marauders map
), maar ze hebben er een stuk of vier
![]()
Fien!Van harte!
Dankjewelquote:Op zaterdag 21 november 2015 07:29 schreef Sicilia het volgende:
[..]
+1behalve het trouwen dan! Wat leuk gefeliciteerd
Is het een mooie dag geweest?
Arja jeetje 20 pillen per dagFijn dat je daar zo van af bent!
Bloesem ik ben heel benieuwd wanneer jouw meisje komt.
Wij zijn druk met het nieuwe huis. Donderdag eindelijk de sleutel en nu is vriendlief dus lekker aan het verbouwen! Heb zo een zin om er te gaan wonen, hoop dat de verbouwing voorspoedig verloopt en we zoals gepland 19 december over kunnen! Zijn wel zware dagen zo, want vriend is dus de hele dag in het nieuwe huis en ik sta er met dochter en zoon dus even alleen voor. Dat leverde best wat harde buiken op vannacht. Hopelijk vandaag wat hulp van schoonmams.
Mijn buikjongetje is super bewegelijk normaal, maar heb hem vandaag nog helemaal niet gevoeld. Zo maar even een suikerklontje in mijn thee
Kiwiwat fijn!
Niet gedaan. Kans was toch klein en als er wel iets was, hadden we het kindje alsnog gehouden en in dat geval voelde het als ignorance is bliss. Vlokkentest is ook maar een eng iets inderdaad.quote:Op zaterdag 21 november 2015 22:47 schreef Arja het volgende:
Bloesem maakt er gewoon iedere dag een feestje van. Knap. Ik weet niet of ik zo geduldig zou kunnen blijven wachten.
Welkom fien en gefeliciteerd!
Chanty woensdag echo. Leuk en spannend. Ik heb dan ook een echo. We gaan het dan ook over wel/geen combinatietest hebben. Ik neig sterk naar niet, want ik zou toch niet voor de vlokkentest gaan uit angst voor een miskraam. Zijn er meer mensen die dit niet hebben gedaan/niet gaan doen?
Zoals je hebt kunnen lezen hebben wij het wel gedaan, met alle gevolgen van dien. We wachten nu nog steeds op de laatste uitslagen, en de hele periode is emotioneel erg zwaar. Ik weet niet of ik het een volgende keer weer zou willen. Verloskundige zei echter wel dat als we het niet hadden gewild, ze ook over de dikke nekplooi was begonnen, omdat ze dat ethisch correcter vindt. Dus ik weet niet in hoeverre we nou eigenlijk een keuze hadden gehad.quote:Op zaterdag 21 november 2015 22:47 schreef Arja het volgende:
Bloesem maakt er gewoon iedere dag een feestje van. Knap. Ik weet niet of ik zo geduldig zou kunnen blijven wachten.
Chanty woensdag echo. Leuk en spannend. Ik heb dan ook een echo. We gaan het dan ook over wel/geen combinatietest hebben. Ik neig sterk naar niet, want ik zou toch niet voor de vlokkentest gaan uit angst voor een miskraam. Zijn er meer mensen die dit niet hebben gedaan/niet gaan doen?
Ik heb het niet gedaan. Heb daarnaast ook geen enkele medische echo gehad, alleen 'pretecho's'quote:Op zaterdag 21 november 2015 22:47 schreef Arja het volgende:
Ethisch correcter? En je recht op niet-weten dan? Dat is het hele idee achter prenatale screening.quote:Op zondag 22 november 2015 08:28 schreef lunamatic het volgende:
[..]
Zoals je hebt kunnen lezen hebben wij het wel gedaan, met alle gevolgen van dien. We wachten nu nog steeds op de laatste uitslagen, en de hele periode is emotioneel erg zwaar. Ik weet niet of ik het een volgende keer weer zou willen. Verloskundige zei echter wel dat als we het niet hadden gewild, ze ook over de dikke nekplooi was begonnen, omdat ze dat ethisch correcter vindt. Dus ik weet niet in hoeverre we nou eigenlijk een keuze hadden gehad.
Welkom terug!quote:Op zaterdag 21 november 2015 20:11 schreef Fien10 het volgende:
Hoi, ben ik weer!![]()
Begin oktober een miskraam gehad, en toen even niet meer gepost hier omdat ik zo druk was/ben met een verbouwing. Na de miskraam wel meteen weer gaan proberen, en toen donderdag avond tegen alle verwachting in 2 streepjes geplast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |