abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_157704314
24 november: Bloesem

8 december: bloes85 (jongen)
31 december: sethiwe

2016

1 januari: hetzusjevan (meisje)
4 januari: Xanteh (jongen)
22 januari: Myrr (jongen)

14 februari: Frummeltje86 (meisje)
19 februari: Sicilia (jongen)

1 maart: L0t.. (meisje)
1 maart: Appelientje (meisje)
3 maart: LadyBlack (jongen)
4 maart: Dot. (meisje)
14 maart: Razztwizzle (jongen)
20 maart: onomatopee (meisje)
23 maart: Lamb29 (jongen)

12 april: Leonietje83

1 mei: Madivi (tweeling)
4 mei: Dodoria
7 mei: Dyre
15 mei: elamanilo
18 mei: lunamatic
27 mei: Piekie81
31 mei: Sprotje
31 mei: Kiwisoep

9 juni: Zoe_Hart
14 juni: Svane
18 juni: kniftyhooker
19 juni: Arja
20 juni: Molo
21 juni: *** Chanty & DirtyHarry ***

***-----------------***vermeldingen zijn (as) officiële fokbaby's (een fokbaby is een baby geboren uit een relatie waar man en vrouw elkaar hebben leren kennen op/door FOK)

Voor aanpassingen graag een dm/pm/quote :)

[ Bericht 1% gewijzigd door Kyara op 25-11-2015 15:05:53 ]
pi_157704340
Welkom nieuwe zwangeren *O* .

Ik heb zowaar een beetje balans gevonden met de emesafene. Ik heb weer iets meer het idee het werk en gezinsleven aan te kunnen :P . Kokhalzen blijft, vermoeidheid blijft, maar de scherpe randjes van dat voortdurend ellendig voelen zijn eraf. Zo red ik het wel allemaal O+
  vrijdag 20 november 2015 @ 22:09:25 #3
149959 SQ
snelle trees
pi_157704957
Waarom sta je zelf niet in de OP, groof? ;) Wat is je ud?
Fijn dat t weer een beetje beter gaat O+
disclaimer
pi_157704963
Oh fijn bericht Groof! Lijkt me echt loodzwaar om dat allemaal te moeten runnen als je je zo beroerd voelt :X
pi_157705430
fijn groofs :*
:)
pi_157705904
En dan toch nog schrikken dat je bovenaan staat he :') 8)7

Molo, ik heb je een PM gestuurd met het patroon :)

Groofs, fijn dat 't beter gaat en dat 't iets makkelijker is zo :*
pi_157705926
Fijn dat het nu doable is Groofs! Hopelijk snel de misselijkheid weg, als eerste trimester voorbij is.

Voor de liefhebber nog in een van laatste posts van vorige topic een foto van m'n tweede kind. :+ O+
pi_157706142
Fijn groofsken.

Svane, zo schattig van je oudste en mooie echo foto ook! O+
pi_157706250
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 22:38 schreef Svane het volgende:
Fijn dat het nu doable is Groofs! Hopelijk snel de misselijkheid weg, als eerste trimester voorbij is.

Voor de liefhebber nog in een van laatste posts van vorige topic een foto van m'n tweede kind. :+ O+
Ahw, een echt gummibeertje O+ _O_
pi_157706612
Mooie echo svane!

Wij hadden vandaag een gesprek bij de makelaar om ons huis sneller te kunnen verkopen. We gaan hem even van funda halen en een nieuwe vloer in de gang en keuken leggen, want de huidige oude plavuizen zijn een afknapper. Vraagprijs iets naar beneden en dan hopen dat we veel nieuwe kijkers trekken. In de buurt wordt in ieder geval veel verkocht momenteel.

Verder mag ik morgen eindelijk mijn laatste hormonenpil inbrengen (vaginaal). Ik ben ze zo zat! Ik moest de afgelopen 8 weken 20(!) van die dingen per dag inbrengen, plus nog 3 tot 5 pillen slikken per dag.
Misschien voel ik me dan een "gewone" zwangere.

Woensdag nog een echo in het ziekenhuis en als het goed is, mag ik dan naar de verloskundige en voel ik me ook gewoner.

Geen ziekenhuizen en apotheken meer lijkt me heerlijk!
pi_157706714
Fijn dat het beter gaat Groof!!

Svane O+ Wat een mooie reactie van je oudste en die echo O+

Hier een kleuter die het altijd over "onze baby" O+

Hier eerste week met andere werkzaamheden op mijn werk. Wat minder pijn en duidelijk minder harde buiken. Fijn dus!
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
  vrijdag 20 november 2015 @ 23:01:34 #12
171422 LadyBlack
paint it black
pi_157706762
Ahh ja die stap zal in elk geval fijn zijn Arja, van het ziekenhuis naar de verloskundige O+ met de rest heb ik (gelukkig) geen ervaring, maar kan me voorstellen dat die pillen het nog wel wat medisch houden.

Lamb, wat fijn!!
  vrijdag 20 november 2015 @ 23:03:59 #13
171422 LadyBlack
paint it black
pi_157706847
Andere uitgerekenden in maart: geven jullie baby's echt al harde schoppen of is het nog meer gewriemel?

Ik krijg af en toe wel echt bonkjes in mn buik, maar ik krijg de indruk dat dit net zo'n lieverdje is als zn grote zus O+
pi_157706915
Nop dit keer zoooo anders dan bij O. Zij verbouwde vanaf 17 weken de boel al dusdanig dat ik het kon filmen... maar nu zijn het idd meer bonkjes of een soort gegolf.

Vandaag wel voor het eerst dat ik het bv ook tijdens mijn werk voelde, en as we speak is hij dat golven op mijn blaas aan het doen :+
We'll have love aplenty
We'll have joys outnumberd
We'll share perfect moments
You and Me
pi_157708837
Hier wel flinke verbouwingen al waarbij ik allerlei ledematen voel uitsteken :'). Buik golft ook al flink op en neer. Eigenlijk hetzelfde als bij J, nog zo'n hittepetit erbij :D O+
pi_157709990
Wauw, wat is het vorige topic snel gegaan! Ik heb wel meegelezen (tussen het ^) door), maar niet alles meer onthouden.. Véél jompels, nieuwe mensen (welkom!) en goed nieuws heb ik gelezen in elk geval, met een extra jompelende jompel voor Svane en de mooie echo *O*

Bloesem staat nog steeds bovenaan zie ik? Spannend al dat voorwerk zeg :)

Arja, jeetje, 20 pillen per dag, heftig. Kan me helemaal voorstellen dat dat je wel de neus uitkomt ondertussen, fijn dat morgen de laatste is. Ik hoop dat je snel de gewone zwangerbubbel in kan :*

Lamb, dat klinkt goed! Fijn dat het ook zo snel effect heeft :)

Golvende buik bij een maart-baby: check! Ledematen herken ik (nog?) niet, maar ik dacht het al af en toe te zien als ik bijv een boek lag te lezen (handig joh, die extra boekensteun ;)), dan wipte ineens m'n boek een beetje omhoog :D Vriendmanlief ziet (en voelt) het golven nu ook, ik vind het allemaal zo bijzonder.. O+

Morgen weer verder met wat kleine klusjes in huis, de trap moet gedaan, een gordijn opgehangen, een boekenkast ingeruimd (handig, die extra kamer waar je klusjes-voor-na-de-verhuizing laat liggen, totdat 'ie leeg moet :+ ) en zo nog tig andere klusjes.. Zin in, lekker rommelen!

[ Bericht 7% gewijzigd door onomatopee op 21-11-2015 02:20:38 ]
  zaterdag 21 november 2015 @ 05:47:58 #17
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_157710696
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 22:38 schreef Bloesem. het volgende:
En dan toch nog schrikken dat je bovenaan staat he :') 8)7

Molo, ik heb je een PM gestuurd met het patroon :)

Groofs, fijn dat 't beter gaat en dat 't iets makkelijker is zo :*
Thanks! Ik ben nu even weekendje naar de sneeuw (sleeën O+), als ik weer terug ben ga ik er naar kijken, thanks _O_
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zaterdag 21 november 2015 @ 05:49:23 #18
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_157710698
Brutale vraag wellicht want ik ken je verhaal niet Arja, maar wat is de reden voor al die pillen?
Lijkte heftig zeg, en uberhaupt een dagtaak om er aan te moeten denken ook, dat je er geen vergeet :o
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_157710781
Jongens, wij hebben gister toch wel zo'n prachtige echo gehad! O+

Voor de OP: nieuwe UD is 31 mei. Stuk vooruit dus!
pi_157710790
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 november 2015 01:40 schreef onomatopee het volgende:
Wauw, wat is het vorige topic snel gegaan! Ik heb wel meegelezen (tussen het ^) door), maar niet alles meer onthouden.. Véél jompels, nieuwe mensen (welkom!) en goed nieuws heb ik gelezen in elk geval, met een extra jompelende jompel voor Svane en de mooie echo *O*
+1 :D behalve het trouwen dan! Wat leuk gefeliciteerd *O* Is het een mooie dag geweest?

Arja jeetje 20 pillen per dag :{ Fijn dat je daar zo van af bent!

Bloesem ik ben heel benieuwd wanneer jouw meisje komt.

Wij zijn druk met het nieuwe huis. Donderdag eindelijk de sleutel en nu is vriendlief dus lekker aan het verbouwen! Heb zo een zin om er te gaan wonen, hoop dat de verbouwing voorspoedig verloopt en we zoals gepland 19 december over kunnen! Zijn wel zware dagen zo, want vriend is dus de hele dag in het nieuwe huis en ik sta er met dochter en zoon dus even alleen voor. Dat leverde best wat harde buiken op vannacht. Hopelijk vandaag wat hulp van schoonmams.
Mijn buikjongetje is super bewegelijk normaal, maar heb hem vandaag nog helemaal niet gevoeld. Zo maar even een suikerklontje in mijn thee :P

Kiwi *O* wat fijn!
Zwangerschapsdocent bij de vereniging Samen Bevallen ❤
pi_157711422
Gefeliciteerd onomatopee, hoop dat je een leuke dag hebt gehad!

Kiwi, fijn om een goede echo te zien!

Vanaf wanneer begonnen jullie je kind te voelen? Ik merk dat ik nu af en toe rare dingetjes in mijn buik voel en vraag me af of dat mijn jongetje is... Hoop overigens niet dat dit een voorbode is voor de activiteit later in de zwangerschap, dan krijg ik het nog zwaar...
  zaterdag 21 november 2015 @ 09:58:30 #22
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_157711669
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 november 2015 09:30 schreef lunamatic het volgende:

Vanaf wanneer begonnen jullie je kind te voelen? Ik merk dat ik nu af en toe rare dingetjes in mijn buik voel en vraag me af of dat mijn jongetje is... Hoop overigens niet dat dit een voorbode is voor de activiteit later in de zwangerschap, dan krijg ik het nog zwaar...
Vorige keer met bijna 20 weken (1e kind), er wordt vaak gesproken over plopjes maar ik vond het aanvoelen als... De beweging die je maakt wanneer je een propje wegschiet. Die beweging maar dan het gevoel alsof iemand van binnen dat tegen je baarmoederwand doet ipv een propje :P iemand zei toen tegen me dat alles wat ik voel twee hoogte van mijn darmen, niet mijn darmen zijn omdat die daar niet meer zaten. Dat was een eye-opener :D
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_157711733
Groofsken wanneer ben je uitgerekend? juni?
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_157711830
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 november 2015 09:30 schreef lunamatic het volgende:

Ik voel m'n babytje ook al, dus het kan zeker <3
Bij mijn eerste voelde ik het ook al vroeg en die was later in de zwangerschap juist een heel rustig en zachtaardig kindje. Buiten de buik trouwens ook <3
pi_157714649
Kiwi fijn een goede echo en leuk om een paar dagen vooruot gezet te zijn.

Molo prettig weekend in de sneeuw gewenst!
Ik moest Zo veel hormonen gebruiken omdat ik mbv het ziekenhuis zwanger ben geworden. Ik ben nu zwanger van een embryo uit te vriezer en omdat ik zelf geen cyclus en hormonen heb, moest ik zo veel slikken om baarmoederslijmvlies op te bouwen en in te kunnen nestelen etc.

Gisternacht nog met de dierenarts gebeld. Onze kat leek dronken en viel de hele tijd om. Hij bleek van het wc-blokje uit dw wc te hebben gelikt :D :(
Het gaat nu weer goed.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')