Ahw, een echt gummibeertjequote:Op vrijdag 20 november 2015 22:38 schreef Svane het volgende:
Fijn dat het nu doable is Groofs! Hopelijk snel de misselijkheid weg, als eerste trimester voorbij is.
Voor de liefhebber nog in een van laatste posts van vorige topic een foto van m'n tweede kind.![]()
Thanks! Ik ben nu even weekendje naar de sneeuw (sleeënquote:Op vrijdag 20 november 2015 22:38 schreef Bloesem. het volgende:
En dan toch nog schrikken dat je bovenaan staat he![]()
![]()
Molo, ik heb je een PM gestuurd met het patroon
Groofs, fijn dat 't beter gaat en dat 't iets makkelijker is zo
+1quote:Op zaterdag 21 november 2015 01:40 schreef onomatopee het volgende:
Wauw, wat is het vorige topic snel gegaan! Ik heb wel meegelezen (tussen hetdoor), maar niet alles meer onthouden.. Véél jompels, nieuwe mensen (welkom!) en goed nieuws heb ik gelezen in elk geval, met een extra jompelende jompel voor Svane en de mooie echo
Vorige keer met bijna 20 weken (1e kind), er wordt vaak gesproken over plopjes maar ik vond het aanvoelen als... De beweging die je maakt wanneer je een propje wegschiet. Die beweging maar dan het gevoel alsof iemand van binnen dat tegen je baarmoederwand doet ipv een propjequote:Op zaterdag 21 november 2015 09:30 schreef lunamatic het volgende:
Gefeliciteerd onomatopee, hoop dat je een leuke dag hebt gehad!
Kiwi, fijn om een goede echo te zien!
Vanaf wanneer begonnen jullie je kind te voelen? Ik merk dat ik nu af en toe rare dingetjes in mijn buik voel en vraag me af of dat mijn jongetje is... Hoop overigens niet dat dit een voorbode is voor de activiteit later in de zwangerschap, dan krijg ik het nog zwaar...
Ik voel m'n babytje ook al, dus het kan zeker <3quote:Op zaterdag 21 november 2015 09:30 schreef lunamatic het volgende:
Gefeliciteerd onomatopee, hoop dat je een leuke dag hebt gehad!
Kiwi, fijn om een goede echo te zien!
Vanaf wanneer begonnen jullie je kind te voelen? Ik merk dat ik nu af en toe rare dingetjes in mijn buik voel en vraag me af of dat mijn jongetje is... Hoop overigens niet dat dit een voorbode is voor de activiteit later in de zwangerschap, dan krijg ik het nog zwaar...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |