Hoe snel zijn die met takedowns?quote:Op vrijdag 1 april 2016 09:41 schreef Salt_Seafood het volgende:
Cheapnews heeft wat mij betreft de beste prijs/kwaliteit verhouding. Zeker nu met hun paasactie (zie hun frontpage voor de kortigscode). Je hebt nog precies een week tot die verloopt.

ik heb creditcard en gaat automatischquote:Op zondag 3 april 2016 16:02 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Betaalt er hier iemand met Bitcoin bij NewsDemon? Is er een manier om automatisch te betalen? Elke maand wordt m'n account geblokkeerd totdat ik een betaling doe.

Creditcard iddquote:Op zondag 3 april 2016 16:02 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Betaalt er hier iemand met Bitcoin bij NewsDemon? Is er een manier om automatisch te betalen? Elke maand wordt m'n account geblokkeerd totdat ik een betaling doe.

Hier automatisch via PayPalquote:Op zondag 3 april 2016 16:16 schreef redboyke het volgende:
[..]
ik heb creditcard en gaat automatisch

Ik heb ook een creditcard maar ik dacht laat ik eens Bitcoin gebruiken, dan ben je wat meer anoniem. M'n account omzetten naar creditcard kan volgens mij niet.quote:Op zondag 3 april 2016 16:16 schreef redboyke het volgende:
[..]
ik heb creditcard en gaat automatisch

change payment method?quote:Op zondag 3 april 2016 19:30 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Ik heb ook een creditcard maar ik dacht laat ik eens Bitcoin gebruiken, dan ben je wat meer anoniem. M'n account omzetten naar creditcard kan volgens mij niet.

Volgende termijn mogelijk niet meer, omdat PP usenet providers niet meer wil ondersteunen.quote:

quote:Ons Beta test pakket heeft een minimum periode van 7 dagen. Dit zou langer kunnen worden, dus mogelijk kunt u er een stuk langer gebruik van maken. Uiteraard compleet gratis!

Added, thanks.quote:Op vrijdag 22 april 2016 10:48 schreef Folkwin het volgende:
Gratis (beta test): https://www.5eurousenet.com/nl
Meer info: https://www.5eurousenet.com/nl/faq/general-questions
Verkapt test account?
[..]

1TB verder, ze vinden mij niet tof meer.quote:Failed login for server reader.5eurousenet.com

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het enige wat ik kan zeggen wat me opvalt is dat er met moeite 17,1 megabyte constant wordt geleverd, terwijl ik 18 megabyte constant trek bij newsdemon(Ziggo 150 mbit abonnement)
Leuk om als backup er naast te hebben.Goed lezen. Minimaal 7 dagen, maar het kan ook langer worden dan die 7 dagen.quote:lekker faxen heel de dag echt genot

quote:Op donderdag 5 mei 2016 10:26 schreef wolfrolf het volgende:
Werkt best netjes datSorry baasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het enige wat ik kan zeggen wat me opvalt is dat er met moeite 17,1 megabyte constant wordt geleverd, terwijl ik 18 megabyte constant trek bij newsdemon(Ziggo 150 mbit abonnement)
Leuk om als backup er naast te hebben.
[..]
Goed lezen. Minimaal 7 dagen, maar het kan ook langer worden dan die 7 dagen.Zat op het werk...
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.

quote:Op donderdag 5 mei 2016 10:26 schreef wolfrolf het volgende:
Werkt best netjes datMaak je nu echt een probleem over 900KB/s?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het enige wat ik kan zeggen wat me opvalt is dat er met moeite 17,1 megabyte constant wordt geleverd, terwijl ik 18 megabyte constant trek bij newsdemon(Ziggo 150 mbit abonnement)
Leuk om als backup er naast te hebben.
[..]
Goed lezen. Minimaal 7 dagen, maar het kan ook langer worden dan die 7 dagen. Powered by Janetje®
Powered by Janetje®

Je moet een gegeven paard in de bek kijken toch?quote:Op donderdag 5 mei 2016 15:09 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Maak je nu echt een probleem over 900KB/s?

In 1998 was het awesome veel!quote:Op donderdag 5 mei 2016 20:36 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Je moet een gegeven paard in de bek kijken toch?

Weekje later was-ie bij mij gewoon weg...quote:Op donderdag 5 mei 2016 10:26 schreef wolfrolf het volgende:
Goed lezen. Minimaal 7 dagen, maar het kan ook langer worden dan die 7 dagen.

Ik was er geen 3 uur mee bezig hoorquote:

pfmonkey is wel de moeite om erbij te hebben maar zijn weer geen invites voor.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 21:54 schreef relativity het volgende:
Heeft iemand hier nog tips m.b.t. indexers? Ik heb alleen nzb.cat en dog.nzb..

Ja echt vervelend dat jaarlijks betalen. Ik betaal liever een keer een bepaald bedrag dan jaarlijks doneren.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 00:08 schreef redboyke het volgende:
[..]
pfmonkey is wel de moeite om erbij te hebben maar zijn weer geen invites voor.
en drunkenslug is gratis heb je wel maar 10 api hits tenzij je jaarlijks doneert.
ik heb dognzb, pfmonkey, nzbcat, nzbs, oznzb, usenet crawler
maar als je dog heb en pfmonkey heb je al zo goed als alles volgens mij. ik was wat overijverig
zeker nu dognzb jaarlijks betalen is geworden. vind ik pfmonkey nu beter.

Gratis is altijd beter, haha. Maar ben niet zoveel thuis, dus dan is het wel fijn als het allemaal een beetje geautomatiseerd isquote:Op zaterdag 14 mei 2016 11:14 schreef Beach het volgende:
ik betaal liever niet
tot nu toe red ik het met gratis indexers ook al hebben ze niet allemaal een api dan

werkt goed hier met sonarr hoor ookquote:Op zaterdag 14 mei 2016 11:48 schreef relativity het volgende:
[..]
Gratis is altijd beter, haha. Maar ben niet zoveel thuis, dus dan is het wel fijn als het allemaal een beetje geautomatiseerd is

ik wil daar graag meer api hits maar weet niet hoe ik daar moet fixen aangezien donaties daar geen vip ofzo oplevert.quote:Op zaterdag 14 mei 2016 12:43 schreef µ het volgende:
Tevreden met nzbs.org, maar die is niet meer open denk.

sab+sickrage+couchpotato+headphones+plex+plexpyquote:Op maandag 16 mei 2016 21:21 schreef Azerdion het volgende:
Wat voor usenet setup hebben jullie?
Ik heb:
• SABnzbd
• Sonarr
• CouchPotato
• Headphones
• Mylar
• Plex
• PlexPy
• PlexRequests
• Glances
• NZBHydra
Dit alles achter een Nginx reverse proxy i.c.m. een domeinnaam en een Let's Encrypt SSL certificaat. Alleen Plex heeft z'n eigen poort open voor toegang van buitenaf, verder zit alles achter poort 443 en is er een redirect van alles dat wil verbinden via poort 80 naar poort 443. Ik gebruik ManageThis voor het overzicht.
Mis ik nog wat / heeft iemand nog een tip voor een toevoeging?

Nope, niets veranderd. Ik heb het gewoon om ervoor te zorgen dat ik een complete setup hebquote:Op dinsdag 17 mei 2016 12:55 schreef redboyke het volgende:
sab+rss
sonarr
couchpotato
mylar
werkt headphones wel goed nu?

Klinkt niet betrouwbaar. Brein?quote:Op donderdag 19 mei 2016 09:57 schreef MineraalWater het volgende:
https://freenzbs.com
Free registration zonder donations/VIP. 4000 API hits.

Gaat dicht als die vol zit, werkt tot nu toe prima en is net zoals NZBs.org ook gratis (alleen nzbs.org moet je een invite voor hebben, hier pas als de registraties dicht zijn)quote:

Geregistreerdquote:Op donderdag 19 mei 2016 09:57 schreef MineraalWater het volgende:
 , dank!
, dank!

wat is hierbij de category number voor bij sonarr?quote:Op donderdag 19 mei 2016 09:57 schreef MineraalWater het volgende:

Weet niet zeker wat je met category number bedoelt maar als ik moet gokken bedoel je welke "indexer" dan moet je voor Newznab kiezen. Gewoon de normale url bij API url invoeren en dan je API key natuurlijk.quote:Op donderdag 19 mei 2016 15:36 schreef redboyke het volgende:
[..]
wat is hierbij de category number voor bij sonarr?

kzie net staan bij de rss feed dat het 5070 is zoals bij de andere. vond het effe niet omdat bij andere sites de category in de url staat normaal vanboven in de menu.quote:Op donderdag 19 mei 2016 16:31 schreef MineraalWater het volgende:
[..]
Weet niet zeker wat je met category number bedoelt maar als ik moet gokken bedoel je welke "indexer" dan moet je voor Newznab kiezen. Gewoon de normale url bij API url invoeren en dan je API key natuurlijk.

5070 en 5040 volgens mijquote:Op donderdag 19 mei 2016 15:36 schreef redboyke het volgende:
[..]
wat is hierbij de category number voor bij sonarr?

Nederlandse usenetproviders + uploaders die dus middels spotwebachtige constructies te achterhalen waren...quote:Op woensdag 22 juni 2016 16:23 schreef mschol het volgende:
http://www.nu.nl/internet(...)s-afstaan-brein.html
en zo komt het illegale usenet langzaam aan zijn einde

Ach welnee, je mag er zelf even over nadenken waarom niet.quote:Op woensdag 22 juni 2016 16:23 schreef mschol het volgende:

Precies. Dat tuig op spotnet mag van mij per direct verdwijnen. Ik haal af en toe ook onbewust wat binnen van "release groepjes" met spotnet als thuishonk. 20 bestanden met spam en donatie troep en dan 1 video rip in gruwelijke kut kwaliteit met een bitrate uit 1995.quote:Op woensdag 22 juni 2016 16:36 schreef AchJa het volgende:
[..]
Nederlandse usenetproviders + uploaders die dus middels spotwebachtige constructies te achterhalen waren...
/care...

Nou dat valt ook wel weer meequote:Op woensdag 22 juni 2016 16:23 schreef mschol het volgende:

Vonnisquote:Eweka en Usenetter moeten gegevens van uploaders verstrekken aan Brein
De rechtbank in Haarlem heeft geoordeeld dat Eweka en Usenetter de gegevens van twee uploaders moeten verstrekken aan Stichting Brein. Het belang van Brein weegt volgens de rechter zwaarder dan het belang van de usenetproviders.
In de uitspraak is te lezen dat de uploaders, die onder andere opereerden onder de namen Diesel en Black, om vrijwillige PayPal-donaties vroegen aan downloaders. Zij stelden het geld te gebruiken voor de aanschaf van e-books, om die vervolgens via nieuwsgroepen beschikbaar te stellen. Nadat PayPal de desbetreffende accounts afsloot, verzochten de uploaders om het doneren van boekenbonnen. Volgens Stichting Brein hebben de twee usenetgebruikers meer dan tweeduizend auteursrechtelijk beschermde boeken geüpload.
De rechtbank heeft besloten dat de usenetproviders vijf dagen de tijd hebben om de betaalgegevens, ip-adressen en 'zover beschikbare' gegevens aan Brein te overhandigen. Doen zij dat niet, dan volgt een dwangsom van 1000 euro per dag, die kan oplopen tot 100.000 euro. Eweka en Usenetter kunnen in hoger beroep gaan, maar het is nog niet bekend of de providers dat doen.
Advocaat Benjamin Niemijer, die Usenetter verdedigde, vindt de uitspraak teleurstellend. Hij zegt tegen Tweakers dat hij had gehoopt dat de rechtbank meer rekening zou houden met het feit dat het bewaren van de gebruikersgegevens ingaat tegen de e-privacyrichtlijn. De usenetproviders weigerden de gegevens af te staan, omdat de desbetreffende gebruikers geen klant meer zijn.
De providers betoogden dat ze niet gedwongen kunnen worden tot afgifte van gegevens die ze feitelijk onrechtmatig onder zich hebben. Omdat de uploaders geen klant meer zijn, zouden de gegevens vernietigd moeten worden. Brein voert aan dat de uploaders ten tijde van het verzoek om gegevens nog wel klant waren. Volgens de rechter heeft Brein voldoende aannemelijk gemaakt dat het gaat om het op grote schaal uploaden van e-books. Ook staat volgens de rechter vast dat de uploaders niet zijn gestopt met hun activiteiten nadat ze door Brein zijn ontdekt, maar hun aliassen hebben gewijzigd en van provider zijn veranderd.
In het licht van de grootschaligheid van de inbreuk en het bewijsmateriaal dat Brein heeft aangeleverd, hadden de providers volgens de rechter op het eerste verzoek van de stichting moeten ingaan door vrijwillig de naw-gegevens van de uploaders af te geven. "Een zichzelf respecterende usenetprovider wil immers niet geassocieerd worden met dergelijk grootschalig onrechtmatig handelen door daartoe de gelegenheid te bieden", stelt de rechtbank.
Als de providers de gegevens verstrekken aan Brein, kan de stichting deze gebruiken om een civiele rechtszaak aan te spannen tegen de uploaders. Brein wil nog niet zeggen of het dat van plan is, schrijft de NOS. Brein treft sinds dit jaar regelmatig schikkingen met uploaders. Door een bedrag aan de stichting te betalen, besparen zij zich een gang naar de rechter. Voor zover bekend heeft Brein nog geen civiele rechtszaken gevoerd tegen individuele uploaders. Wel heeft de stichting naar eigen zeggen voor 75.000 euro aan schikkingen getroffen met uploaders.

Dit ja.quote:Op woensdag 22 juni 2016 17:17 schreef CrashO het volgende:
[..]
20 bestanden met spam en donatie troep en dan 1 video rip in gruwelijke kut kwaliteit met een bitrate uit 1995.
quote:.sfv, .nfo, .doc, .srr, .url, .nzb, .html, .txt, .png, .jpg, .jpeg, .gif, .htm

haha ja dan staat de film 3 folders diepquote:Op woensdag 22 juni 2016 17:40 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Dit ja.
Dit staat allemaal in de clean-up lijst, meeste om die LEES DIT EERST meuk eruit te halen.
[..]

Ik heb het vonnis niet gelezen, maar het meest interessante is natuurlijk hoe is Brein aan de bewijsvoering (IP en username) gekomen? Ik vermoed dat de usenet provider (destijds) x-trace had aanstaan, waardoor ze dus username en/of IP-adres meesturen in de header bij het posten.quote:Op woensdag 22 juni 2016 17:25 schreef AchJa het volgende:
Iets meer duiding bij Tweakers:
[..]
Vonnis
Kortom, ze vroegen er zelf om...

Trein1600quote:Op donderdag 4 augustus 2016 09:14 schreef mime_negert het volgende:
Iemand een idee over welke uploader het gaat?

quote:Bulknews @Bulknews 20 aug.
BLOCK1000GB ¤60,- Now ONLY: ¤15!
Promo: rio16 - till 23 august 16(CET)
Free 10GB trial http://www.bulknews.eu

Lijkt mij dan een corrupt video bestand.quote:Op donderdag 4 augustus 2016 23:10 schreef redboyke het volgende:
heb de laatste tijd veel last van videos die wel downloaden en uitpakken enzo maar die maar tot een bepaalde tijd afspelen en dan plots stoppen.

had het bij verschillende series. waren wel 2 dezelfde releasegroeoen killers en rarbgquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 09:17 schreef Rainesz het volgende:
[..]
Lijkt mij dan een corrupt video bestand.

Waren ze niet genuked? Want de laatste tijd zie ik heel heel veel releases met fouten voorbij komen. Waar dan een paar uur later een proper, of een real proper (omdat de proper ook fouten hadquote:Op dinsdag 23 augustus 2016 13:06 schreef redboyke het volgende:
[..]
had het bij verschillende series. waren wel 2 dezelfde releasegroeoen killers en rarbg
 ) van voorbij komen.
 ) van voorbij komen. 

was 2 wekengeleden met mr robot. de SD werkte niet die stopte met afspelen opeens na X aantal minuten. dan maar een 720p gedownload en dat werkte wel.quote:Op dinsdag 23 augustus 2016 13:28 schreef CrashO het volgende:
[..]
Waren ze niet genuked? Want de laatste tijd zie ik heel heel veel releases met fouten voorbij komen. Waar dan een paar uur later een proper, of een real proper (omdat de proper ook fouten had) van voorbij komen.
Als je nog een paar afleveringen weet waar je dat probleem had (en de release), kan ik het zo opzoeken.

Welke client?quote:Op donderdag 4 augustus 2016 23:10 schreef redboyke het volgende:
heb de laatste tijd veel last van videos die wel downloaden en uitpakken enzo maar die maar tot een bepaalde tijd afspelen en dan plots stoppen.

sabnzbd. werkt nu terug normaalquote:Op donderdag 25 augustus 2016 17:44 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
(21.000e posts)
[..]
Welke client?

Downloaden via Wifi?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 17:50 schreef redboyke het volgende:
[..]
sabnzbd. werkt nu terug normaal
kan een nzb zorgen dat je corrupte bestand binnenhaalt?
want het werd normaal gedownload wel met af en toe pauzes ertussen
en dan vervolgens uitgepakt zonder problemen net zoals de andere
heb newsdemon en astra en nog een block bij cheapnews ( die ik redelijk waardeloos vind)
maar kan mss aan het internet hier gelegen hebben dat een open wifi is en met momenten niet stabiel.

ja zo doe ik het al jaren als ik ni thuis ben. heb wel een nas thuis bekabeldquote:Op donderdag 25 augustus 2016 17:52 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Downloaden via Wifi?

ja de mijne ook al lang. ga naar pfmonkey.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 18:07 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Dognzb heeft mijn lifetime account omgezet in een jaarlijks lidmaatschap.

Krijg nou wat, hier ookquote:Op donderdag 25 augustus 2016 18:07 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Dognzb heeft mijn lifetime account omgezet in een jaarlijks lidmaatschap.
Dan altHub maar mijn main indexer maken.quote:Your VIP membership on DOGnzb is set to expire on August 8, 2016. Please be aware that if you don't extend your membership by then, your account will be moved to a "lite" tier with lower download limits, limited API access and restricted functionality.
Die is invite only toch?quote:Op donderdag 25 augustus 2016 18:15 schreef redboyke het volgende:
[..]
ja de mijne ook al lang. ga naar pfmonkey.

ja klopt heb wel een invite denk ik als je wilquote:Op donderdag 25 augustus 2016 18:35 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Krijg nou wat, hier ook
[..]
Dan altHub maar mijn main indexer maken.

Als je er nog 1 over hebt, graag. Hoor er alleen maar goede dingen overquote:Op donderdag 25 augustus 2016 18:40 schreef redboyke het volgende:
[..]
ja klopt heb wel een invite denk ik als je wil

pfmonkey heb ik ook. Hoop niet dat andere indexers dit ook gaan doen.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 18:15 schreef redboyke het volgende:
[..]
ja de mijne ook al lang. ga naar pfmonkey.

heb ook al geklaagd op het forum van dog toen ze de aanpassing hadden gemaakt.quote:Op donderdag 25 augustus 2016 18:57 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
pfmonkey heb ik ook. Hoop niet dat andere indexers dit ook gaan doen.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |