Hoe snel zijn die met takedowns?quote:Op vrijdag 1 april 2016 09:41 schreef Salt_Seafood het volgende:
Cheapnews heeft wat mij betreft de beste prijs/kwaliteit verhouding. Zeker nu met hun paasactie (zie hun frontpage voor de kortigscode). Je hebt nog precies een week tot die verloopt.
ik heb creditcard en gaat automatischquote:Op zondag 3 april 2016 16:02 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Betaalt er hier iemand met Bitcoin bij NewsDemon? Is er een manier om automatisch te betalen? Elke maand wordt m'n account geblokkeerd totdat ik een betaling doe.
Creditcard iddquote:Op zondag 3 april 2016 16:02 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Betaalt er hier iemand met Bitcoin bij NewsDemon? Is er een manier om automatisch te betalen? Elke maand wordt m'n account geblokkeerd totdat ik een betaling doe.
Hier automatisch via PayPalquote:Op zondag 3 april 2016 16:16 schreef redboyke het volgende:
[..]
ik heb creditcard en gaat automatisch
Ik heb ook een creditcard maar ik dacht laat ik eens Bitcoin gebruiken, dan ben je wat meer anoniem. M'n account omzetten naar creditcard kan volgens mij niet.quote:Op zondag 3 april 2016 16:16 schreef redboyke het volgende:
[..]
ik heb creditcard en gaat automatisch
change payment method?quote:Op zondag 3 april 2016 19:30 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Ik heb ook een creditcard maar ik dacht laat ik eens Bitcoin gebruiken, dan ben je wat meer anoniem. M'n account omzetten naar creditcard kan volgens mij niet.
Volgende termijn mogelijk niet meer, omdat PP usenet providers niet meer wil ondersteunen.quote:
quote:Ons Beta test pakket heeft een minimum periode van 7 dagen. Dit zou langer kunnen worden, dus mogelijk kunt u er een stuk langer gebruik van maken. Uiteraard compleet gratis!
Added, thanks.quote:Op vrijdag 22 april 2016 10:48 schreef Folkwin het volgende:
Gratis (beta test): https://www.5eurousenet.com/nl
Meer info: https://www.5eurousenet.com/nl/faq/general-questions
Verkapt test account?
[..]
1TB verder, ze vinden mij niet tof meer.quote:Failed login for server reader.5eurousenet.com
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het enige wat ik kan zeggen wat me opvalt is dat er met moeite 17,1 megabyte constant wordt geleverd, terwijl ik 18 megabyte constant trek bij newsdemon(Ziggo 150 mbit abonnement)
Leuk om als backup er naast te hebben.Goed lezen. Minimaal 7 dagen, maar het kan ook langer worden dan die 7 dagen.quote:lekker faxen heel de dag echt genot
quote:Op donderdag 5 mei 2016 10:26 schreef wolfrolf het volgende:
Werkt best netjes datSorry baasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het enige wat ik kan zeggen wat me opvalt is dat er met moeite 17,1 megabyte constant wordt geleverd, terwijl ik 18 megabyte constant trek bij newsdemon(Ziggo 150 mbit abonnement)
Leuk om als backup er naast te hebben.
[..]
Goed lezen. Minimaal 7 dagen, maar het kan ook langer worden dan die 7 dagen.Zat op het werk...
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
quote:Op donderdag 5 mei 2016 10:26 schreef wolfrolf het volgende:
Werkt best netjes datMaak je nu echt een probleem over 900KB/s?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het enige wat ik kan zeggen wat me opvalt is dat er met moeite 17,1 megabyte constant wordt geleverd, terwijl ik 18 megabyte constant trek bij newsdemon(Ziggo 150 mbit abonnement)
Leuk om als backup er naast te hebben.
[..]
Goed lezen. Minimaal 7 dagen, maar het kan ook langer worden dan die 7 dagen.