ik ook ja , maar dat mag je niet hardop zeggenquote:Op vrijdag 20 november 2015 21:02 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik had het wel geweten ja als ik het daar voor het zeggen had.
Er hangt hier inderdaad een dartbord.quote:Op vrijdag 20 november 2015 21:01 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Mijn God, heb jij ambities als darter of zo?
Nee, dan gaan de meeste ook huilen hier!quote:Op vrijdag 20 november 2015 21:03 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
ik ook ja , maar dat mag je niet hardop zeggen
Oh ja, er was ook een vraag over drugssmokkel in Zuid-Amerika.quote:Op vrijdag 20 november 2015 21:01 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Misschien hebben we geen "geheim wapen" meer nodig als Cavaliers ook meedoet.
Ga je Raqqa onveilig maken ?quote:Op vrijdag 20 november 2015 21:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee, dan gaan de meeste ook huilen hier!
Afijn, ik heb mijn plannen al gemaakt. Met het mes tussen de tanden laten we maar zeggen.
Ja, dat was ook nog eens een gok, we waren zo dronken dat het enige wat we van de vraag oppikte het woord "drugssmokkel" was. Toen maar Colombia ingevuld.quote:Op vrijdag 20 november 2015 21:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oh ja, er was ook een vraag over drugssmokkel in Zuid-Amerika.
Uiteraard was het antwoord Colombia.
Hard gelachen om de teksten op de bommetjes die daar gedropt worden.quote:Op vrijdag 20 november 2015 21:04 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ga je Raqqa onveilig maken ?
DIE NAC-SUPPORTERS MAAAAANquote:Op vrijdag 20 november 2015 21:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
Altijd mooi als Danny zijn oude repertoire doet.
Hey daar is JACK
Je moet die mensen op de wegen platgooien want daar bevinden ze zich meestal . Als je toch bommen gooit op Raqqa, doe dan gelijk een atoombom waar je toch heel veel van hebt lolquote:Op vrijdag 20 november 2015 21:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Hard gelachen om de teksten op de bommetjes die daar gedropt worden.
From Paris with love
Heel dat kalifaat richting die zogenaamde maagden bombarderen van ze. Opsodemieteren, helemaal klaar mee!quote:Op vrijdag 20 november 2015 21:07 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Je moet die mensen op de wegen platgooien want daar bevinden ze zich meestal . Als je toch bommen gooit op Raqqa, doe dan gelijk een atoombom waar je toch heel veel van hebt lol
Sparta terug in de eredivisie zou prachtig zijn, is Aad de Mos daar nog steeds Technisch Directeur?quote:Op vrijdag 20 november 2015 21:07 schreef Ajacied422 het volgende:
De nummer 1 tegen de nummer laatst in de JL.
Oss 2-0 Go Ahead
Sparta wordt koploper.
Jullie zijn niet grappig.quote:Op vrijdag 20 november 2015 21:05 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja, dat was ook nog eens een gok, we waren zo dronken dat het enige wat we van de vraag oppikte het woord "drugssmokkel" was. Toen maar Colombia ingevuld.
Wat is er origineel aan? Het zijn onze oosterburen en ik identificeer mezelf veel meer met de Duitsers dan onze maffe zuiderburen. Heck, ik identificeer me meer met Duitsers dan met Brabanders en of Zeeuwenquote:Op vrijdag 20 november 2015 20:56 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat origineel zeg!
Ik was samen met KingRoland de enige die zag dat Duitsland het WK ging winnen.
Ze zitten overal . Zelfs op de Filipijnenquote:Op vrijdag 20 november 2015 21:07 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Heel dat kalifaat richting die zogenaamde maagden bombarderen van ze. Opsodemieteren, helemaal klaar mee!
Natuurlijk niet. Aad heeft het te druk met jeugdtoernooitjes bekijken, analyseren bij VTM en Sport1 en rondtoeren door Eindhoven.quote:Op vrijdag 20 november 2015 21:08 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Sparta terug in de eredivisie zou prachtig zijn, is Aad de Mos daar nog steeds Technisch Directeur?
Als het allemaal niet rap genoeg gaat steekt Putin gewoon een Tsar Bomba af op Raqqa. Grote vuurbal jonguh.quote:Op vrijdag 20 november 2015 21:07 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Je moet die mensen op de wegen platgooien want daar bevinden ze zich meestal . Als je toch bommen gooit op Raqqa, doe dan gelijk een atoombom waar je toch heel veel van hebt lol
Schijnt die ouwe beer wel van plan te zijn jaquote:Op vrijdag 20 november 2015 21:09 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Als het allemaal niet rap genoeg gaat steekt Putin gewoon een Tsar Bomba af op Raqqa. Grote vuurbal jonguh.
quote:Op vrijdag 20 november 2015 21:09 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Als het allemaal niet rap genoeg gaat steekt Putin gewoon een Tsar Bomba af op Raqqa. Grote vuurbal jonguh.
Dan maakt davy een leuke ui voor jou.quote:Op vrijdag 20 november 2015 21:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Als dat gebeurt, ga ik maar voor ADO Den Haag juichen.
Zo erg als het in Syrie is, zal het daar niet zijn!quote:Op vrijdag 20 november 2015 21:09 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ze zitten overal . Zelfs op de Filipijnen
Sinds Marc O. daar is vertrokken stort het helemaal in.quote:
Kom op, 3-0 achter bij Oss, de nummer fucking laatst.quote:Op vrijdag 20 november 2015 21:12 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dan hebben die tokkies geen vrijetijdsbesteding meer
Liever gewoon wat napalm bommetjes op Raqqa, daar gaan die haartbaardjes lekker van fikken. Machtig mooi om te zien lijkt mij. Dan sla ik alvast popcorn en bier inquote:Op vrijdag 20 november 2015 21:10 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Schijnt die ouwe beer wel van plan te zijn ja
Nou..quote:Op vrijdag 20 november 2015 21:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Zo erg als het in Syrie is, zal het daar niet zijn!
Lekker voor die schepselsquote:Op vrijdag 20 november 2015 21:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kom op, 3-0 achter bij Oss, de nummer fucking laatst.
#DennisDemmersiseenlul
Ik heb meer dan genoeg . Zelfs pizza,s en slaappillenquote:Op vrijdag 20 november 2015 21:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Liever gewoon wat napalm bommetjes op Raqqa, daar gaan die haartbaardjes lekker van fikken. Machtig mooi om te zien lijkt mij. Dan sla ik alvast popcorn en bier in
Jij hebt wel een slecht huwelijk dat je Jupiler League kijktquote:Op vrijdag 20 november 2015 21:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gelukkig staat NAC met 2-0 voor. Eindelijk eens echt voetbal. Maaskant krijgt les.
quote:Op vrijdag 20 november 2015 21:13 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Liever gewoon wat napalm bommetjes op Raqqa, daar gaan die haartbaardjes lekker van fikken. Machtig mooi om te zien lijkt mij. Dan sla ik alvast popcorn en bier in
NAC is net als de Graafschap qua leiding , gaat weer mis zoquote:Op vrijdag 20 november 2015 21:15 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gelukkig staat NAC met 2-0 voor. Eindelijk eens echt voetbal. Maaskant krijgt les.
Jaquote:
Zolang Dijkhuizen er zit nog niet.quote:Op vrijdag 20 november 2015 21:16 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
NAC is net als de Graafschap qua leiding , gaat weer mis zo
Goetzee verkloot het weerquote:Op vrijdag 20 november 2015 21:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zolang Dijkhuizen er zit nog niet.
Oké, zo kan het wel weer he.quote:Op vrijdag 20 november 2015 21:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jaeven serieus, mooier kan je het niet krijgen
Snel droppen daar die zooi, en veel ook!
Geen bier meer , minder bourgondischquote:Op vrijdag 20 november 2015 21:18 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik voorspel een paniekreactie als NAC niet promoveert.
Oké, ik verkondig iets te eerlijk mijn mening.quote:Op vrijdag 20 november 2015 21:17 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Oké, zo kan het wel weer he.
Slaap jij in een Morten Olsen pyjama?quote:Op vrijdag 20 november 2015 21:18 schreef PowerLoungen het volgende:
Frank de Boer is en blijft een verraaier , niks veranderd
Heel de organisatie is doodziek.quote:Op vrijdag 20 november 2015 21:18 schreef PowerLoungen het volgende:
Frank de Boer is en blijft een verraaier , niks veranderd
Als je een mening over de situatie hebt zal je vast nog wel worden uitgenodigd om bij Pauw of DWDD te gaan zitten.quote:Op vrijdag 20 november 2015 21:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Oké, ik verkondig iets te eerlijk mijn mening.
Zo bedoelde hij het ook weer niet, heeft hij later uitgelegd.quote:Op vrijdag 20 november 2015 21:18 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Geen bier meer , minder bourgondisch
jaquote:Op vrijdag 20 november 2015 21:19 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Slaap jij in een Morten Olsen pyjama?
Blijft zo . Totdat ze allemaal doodgaan aan ouderdomquote:Op vrijdag 20 november 2015 21:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heel de organisatie is doodziek.
Spectre?quote:Op vrijdag 20 november 2015 21:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die is naar de film met GGMM.
Zou ik ook doen daarquote:Op vrijdag 20 november 2015 21:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zo bedoelde hij het ook weer niet, heeft hij later uitgelegd.
Terug naar VIquote:Op vrijdag 20 november 2015 21:21 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik zag toch een verkapte mening.
Kan zijn, maar was totaal niet rullevant. De mog picture des te meerquote:Op vrijdag 20 november 2015 21:19 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik vond die gif van die dame nog wel aantrekkelijk.
Zijn kinderen zijn allemaal getrouwd met die van Jens Voigt.quote:Op vrijdag 20 november 2015 21:23 schreef Mani89 het volgende:
Henk de Jong heeft een hypotheek en 12 kinderen, die kan geen ontslag nemen.
Ik hoop snel op beelden, mislukte panenka's zijn een sieraad voor de sport.quote:Op vrijdag 20 november 2015 21:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Ondertussen mist Sjoerd Ars een penalty a la Panenka door hem voorbeeldig over te wippen.
Bovenin blijft het ziek , net als bij Ajaxquote:Op vrijdag 20 november 2015 21:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ze hebben ook de TD van Eindhoven binnengehaald tdus dat is ergens ook een positief teken.
quote:Op vrijdag 20 november 2015 21:24 schreef Ajacied422 het volgende:
Ondertussen mist Sjoerd Ars een penalty a la Panenka door hem voorbeeldig over te wippen.
Dit is als die Cambuur speler die een calma calma gebaar maakte.quote:
Nee, dat was een RKC-speler die nu inmiddels bij Willem II speelt.quote:Op vrijdag 20 november 2015 21:26 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dit is als die Cambuur speler die een calma calma gebaar maakte.
Wijsneus.quote:Op vrijdag 20 november 2015 21:26 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nee, dat was een RKC-speler die nu inmiddels bij Willem II speelt.
Feitelijke onjuistheden betreur ik.
Robert Braber.quote:Op vrijdag 20 november 2015 21:27 schreef Mani89 het volgende:
Als ik zeg dat het een Cambuur speler is, dan is dat zo.
Draagt Wilfred roze nagellak?quote:Op vrijdag 20 november 2015 21:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
Dit boekie gaat over Stinho
Maar ik zit niet in een boeddhistische fase.quote:Op vrijdag 20 november 2015 21:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
Dit boekie gaat over Stinho
Hoe oud is jouw dochter?quote:Op vrijdag 20 november 2015 21:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
fans van ajax, bestaan die nog?
getallen zijn moeilijk voor een telegraafmanquote:Op vrijdag 20 november 2015 21:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Niet weten hoe oud je eigen kinderen zijn![]()
![]()
Hoe oud is die van jou?quote:Op vrijdag 20 november 2015 21:28 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Niet weten hoe oud je eigen kinderen zijn![]()
![]()
Huilende Professorgod.quote:Op vrijdag 20 november 2015 21:30 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Bij Studio Voetbal gebruiken ze griengas.
Van die slagroombussen die ze in restaurants gebruiken.quote:Op vrijdag 20 november 2015 21:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nooit gedaan? Met van die patronen en dan inhaleren.
Nee wel van gehoord, lijkt me geen party drug toch?quote:Op vrijdag 20 november 2015 21:30 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nooit gedaan? Met van die patronen en dan inhaleren.
Neu. Het effect is ook heel kort. Ga je niet echt party hardy van...quote:Op vrijdag 20 november 2015 21:31 schreef Joezi het volgende:
[..]
Nee wel van gehoord, lijkt me geen party drug toch?
quote:Op vrijdag 20 november 2015 21:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die wordt de dag voor het songfestival vrijgelaten
De wijkagenten en straatcoaches hebben hem niet goed in de gaten gehoudenquote:Op vrijdag 20 november 2015 21:33 schreef johannes_vermeer het volgende:
#FreeDemenBulbul
Zou die ondertussen geradicaliseerd zijn?
Gelukkig is Joop er nogquote:Op vrijdag 20 november 2015 21:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De wijkagenten en straatcoaches hebben hem niet goed in de gaten gehouden.
Waarom niet?quote:Op vrijdag 20 november 2015 21:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het toernooi van komend weekend is niet voor liefhebbers.
over maand wk-tjequote:Op vrijdag 20 november 2015 21:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Doe niet zo belerend Stijn. Dat siert je niet.quote:Op vrijdag 20 november 2015 21:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Pauw vanavond:quote:Op vrijdag 20 november 2015 21:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik vind dat hele VI geen kut aan vandaag.
Stefan de Vriesquote:Op vrijdag 20 november 2015 21:47 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Pauw vanavond:
Stefan de Vries
Derk Sauer
Dolf Jansen
The Kik
Lucky Fonz III
Stefan de Vries is een held! Daar ga ik voor kijken.quote:Op vrijdag 20 november 2015 21:47 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Pauw vanavond:
Stefan de Vries
Derk Sauer
Dolf Jansen
The Kik
Lucky Fonz III
Ik haak af omdat Dolfquote:Op vrijdag 20 november 2015 21:47 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Pauw vanavond:
Stefan de Vries
Derk Sauer
Dolf Jansen
The Kik
Lucky Fonz III
Dat is een waarheid. Als Feyenoord er een beetje zin in heeft, wordt het 5-0.quote:Op vrijdag 20 november 2015 21:47 schreef luckass het volgende:
twente geen schijn van kans. dat schrijven we op.
wat een flopquote:Op vrijdag 20 november 2015 21:51 schreef KingRoland het volgende:
Waarom nodigen ze Valentijn steeds uit? ga eens weg man
Ik vind het ook altijd saai met hem erbij.quote:Op vrijdag 20 november 2015 21:51 schreef KingRoland het volgende:
Waarom nodigen ze Valentijn steeds uit? ga eens weg man
Die lopen altijd weg.quote:Op vrijdag 20 november 2015 21:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Sven van Beek heeft een grote neus. En je weet wat ze over mensen met een grote neus zeggen.
Andre Ooijer is zijn voorbeeldquote:Op vrijdag 20 november 2015 21:53 schreef TC03 het volgende:
Waarom praten blanke Feyenoorders altijd als Marokkanen? Irriteert me behoorlijk.
Ooijer had toch een Marokkaanse opa? niet zeker of dit waar is.quote:Op vrijdag 20 november 2015 21:54 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Andre Ooijer is zijn voorbeeld
Weet ik niet . Lijkt me sterkquote:Op vrijdag 20 november 2015 21:55 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ooijer had toch een Marokkaanse opa? niet zeker of dit waar is.
Ik ben blij met het woordje nog.quote:Op vrijdag 20 november 2015 21:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Wazaaaaa en ik staan nog fier bovenaan.
Wat is fier?quote:Op vrijdag 20 november 2015 21:57 schreef Ajacied422 het volgende:
Wazaaaaa en ik staan nog fier bovenaan.
ze bibberen nu in alkmaarquote:Op vrijdag 20 november 2015 21:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vind AZ helemaal geen leuk elftal.
quote:Op vrijdag 20 november 2015 22:19 schreef Pascalus het volgende:
MP4 http://pg.us.rtl.nl/rtlxl(...)20e-666acb7ff972.mp4
Held, mijn Telfort tv ligt al hele dag eruitquote:
Helaas, ouwe Reus. Gaat hem (voorlopig) niet meer worden... ...quote:Op vrijdag 20 november 2015 22:03 schreef DrDentz het volgende:
Ik zou alleen de hoogtepunten van Olivertje terugkijken, als hij nog een kanaal had.
Heb je dat mailtje hier gepost?quote:Op zaterdag 21 november 2015 17:51 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Helaas, ouwe Reus. Gaat hem (voorlopig) niet meer worden... ...
Zeker niet na het belachelijke mailtje van RTL
Wat zeggen ze?quote:Op zaterdag 21 november 2015 17:51 schreef Oliver23 het volgende:
[..]
Helaas, ouwe Reus. Gaat hem (voorlopig) niet meer worden... ...
Zeker niet na het belachelijke mailtje van RTL
Waarop hij zegt dat de Nederlandse competitie niet te voorspellen is.quote:Op zondag 22 november 2015 12:10 schreef Vasilevski het volgende:
Vandaag eindelijk de mp4 kunnen kijken. Goeie Toto. Derksen dacht dat Real zou winnen, dat PSV moeiteloos langs Willem II zou komen, en kon zich niet voorstellen dat Liverpool Man City van de mat zou spelen. Maar dat is natuurlijk allemaal gelul achteraf.
De Engelse en Spaanse competitie blijkbaar ook niet.quote:Op zondag 22 november 2015 15:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarop hij zegt dat de Nederlandse competitie niet te voorspellen is.
AZquote:Op maandag 23 november 2015 19:05 schreef Rickertman96 het volgende:
[ afbeelding ]
Geen Feyenoorder
Zou leuk zijn als Vincent het wordt, speciaal voor Johan
Oud-Feyenoord, dus zet er gerust wat centen opquote:Op maandag 23 november 2015 19:05 schreef Rickertman96 het volgende:
[ afbeelding ]
Geen Feyenoorder
Het zou De Leeuw moeten worden.quote:Op maandag 23 november 2015 19:05 schreef Rickertman96 het volgende:
[ afbeelding ]
Geen Feyenoorder
Falkenburggod.quote:Op maandag 23 november 2015 20:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het zou De Leeuw moeten worden.
quote:Op maandag 23 november 2015 20:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Aad en ik zien het meer zitten in die Strootman
Wel half open.quote:Op maandag 23 november 2015 20:31 schreef Van_Poppel het volgende:
Gert-Jan draagt een Mart Smeets trui
Ik denk dat er wel een mailtje binnen komt dat hij zich beter moet kleden.quote:Op maandag 23 november 2015 20:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik kijk naar de regie-assistent, die vindt 'm wel leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |