SPOILER: Bonushulks in ere hersteld: een ode aan RaymondK en Dreamerbulk.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hier
Morgen zeker een hele op Qlimax?quote:Op vrijdag 20 november 2015 19:29 schreef Ethanolic het volgende:
Nee dat was ik niet.
Jammer Sander, vanavond was je enige kansik knal NU een halfje in m'n kadaver
Nee vriend ga alleen naar techno feestenquote:Op vrijdag 20 november 2015 21:46 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Morgen zeker een hele op Qlimax?
Kijk FF laatste pagina vorige deel danquote:Op vrijdag 20 november 2015 22:00 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
http://www.timesofindia.c(...)cleshow/49860844.cms
Oh lol door Seto zolf nog wel. Had topic sinds halverwege pagina 6 niet meer gelezen.quote:Op vrijdag 20 november 2015 22:02 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Kijk FF laatste pagina vorige deel dan
dan ben je te klein vriendquote:Op vrijdag 20 november 2015 22:46 schreef Drinky het volgende:
Ik begin het ondertussen helemaal zat te worden dat iedereen zich met mijn fucking lifts meent te bemoeien. C&J vandaag, met zware gewichten laat ik het gewoon op de grond vallen, geen zin in gezeik met mijn schouder. We hebben bumper plates, rubberen vloer en ik heb gevraagd of dat mocht van de gym.
En dan een of andere middelbejaarde kerel met tribal tattoos die mij komt "vragen" of ik het gewoon rustig op de grond kan zetten want "zo ga je toch niet met dat spul om"
Helemaal focus kwijt, volgende lift verneukt en knie voelt niet lekker nu. Alsof die gast niet ziet dat dat gewicht er met een hoop geweld omhooggesmeten wordt. Grote K. Anna Ker.
/rant
/fattystruggles
Lmao. Ik ben bijna de gym uitgek'd omdat een of ander huismoedertje een officiële klacht had ingediend bij "het management" dat ik niet op sportschoenen liep. (lage allstars).quote:Op vrijdag 20 november 2015 22:46 schreef Drinky het volgende:
Ik begin het ondertussen helemaal zat te worden dat iedereen zich met mijn fucking lifts meent te bemoeien. C&J vandaag, met zware gewichten laat ik het gewoon op de grond vallen, geen zin in gezeik met mijn schouder. We hebben bumper plates, rubberen vloer en ik heb gevraagd of dat mocht van de gym.
En dan een of andere middelbejaarde kerel met tribal tattoos die mij komt "vragen" of ik het gewoon rustig op de grond kan zetten want "zo ga je toch niet met dat spul om"
Helemaal focus kwijt, volgende lift verneukt en knie voelt niet lekker nu. Alsof die gast niet ziet dat dat gewicht er met een hoop geweld omhooggesmeten wordt. Grote K. Anna Ker.
/rant
/fattystruggles
Ik ben normaal gesproken een redelijk persoon, maar echt waar bemoeit iedereen zich de hele tijd mee. Had er minder last van met mijn lange baard. Roep in het vervolg wel "Allah akbar" voor en tijdens mijn lifts, wellicht dat dat ze op afstand houdtquote:Op zaterdag 21 november 2015 09:34 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Lmao. Ik ben bijna de gym uitgek'd omdat een of ander huismoedertje een officiële klacht had ingediend bij "het management" dat ik niet op sportschoenen liep. (lage allstars).
Oh en gister fittie met van die crossfit faggots.
ja haha je laat je toch niet intimederenquote:Op zaterdag 21 november 2015 11:39 schreef Ethanolic het volgende:
Stelletje homo's. Ik gooi gewoon de barbell op eenieder met commentaar.
dikke koptelefoon op doenquote:Op zaterdag 21 november 2015 11:20 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ik ben normaal gesproken een redelijk persoon, maar echt waar bemoeit iedereen zich de hele tijd mee. Had er minder last van met mijn lange baard. Roep in het vervolg wel "Allah akbar" voor en tijdens mijn lifts, wellicht dat dat ze op afstand houdt
Heb je hem aangesproken?quote:Op zaterdag 21 november 2015 11:20 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ik ben normaal gesproken een redelijk persoon, maar echt waar bemoeit iedereen zich de hele tijd mee. Had er minder last van met mijn lange baard. Roep in het vervolg wel "Allah akbar" voor en tijdens mijn lifts, wellicht dat dat ze op afstand houdt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja natuurlijk. Ben normaal een rustige jongen maar ik had bijna een gym fittie gezet. In tijden niet meer zo uit m'n slof geschoten.quote:
Ow goddank. Je bent geen pussy die ok zegt en dan hier komt zeiken.quote:Op zaterdag 21 november 2015 13:47 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ja natuurlijk. Ben normaal een rustige jongen maar ik had bijna een gym fittie gezet. In tijden niet meer zo uit m'n slof geschoten.
Van die jihad songs neuriënquote:Op zaterdag 21 november 2015 11:20 schreef Drinky het volgende:
[..]
Zit je al aan de 200kg?quote:Op zaterdag 21 november 2015 14:46 schreef no1uknow het volgende:
Al die struggles zijn mij gelukkig onbekend. Krijg alleen wat gestaar via spiegels als ik flink sta te deadliften.
quote:Op zaterdag 21 november 2015 14:06 schreef no1uknow het volgende:
hey VMS dat liedje Time is echt tan2 lekker
quote:Op zaterdag 21 november 2015 16:40 schreef Drinky het volgende:
Haters![]()
Hey drinky
https://www.facebook.com/ZacSmithFitness/videos/867812966667051/
The fuck is ditquote:Op zaterdag 21 november 2015 17:58 schreef Dimachaerus het volgende:
er is maar één pre-workout muziek
Ja als je een accountmanager van 45 bent met 2 kinderen en een labrador.quote:Op zaterdag 21 november 2015 17:40 schreef Champy het volgende:
Nieuwe Skoda Superb is echt wel een nette auto
Haha staffords zijn juist best bekend. Die presa canario wat minder maar zijn harde bazenquote:Op zaterdag 21 november 2015 18:32 schreef Deuce92 het volgende:
Wat zijn dat voor hipsterrassen? Nooit van gehoord.
wie op wat?quote:Op zondag 22 november 2015 10:26 schreef Dimachaerus het volgende:
Wie heeft hier dani daniels op snapchat
Wat een smerig wijf man, ze moet echt ff haar kutje scheren!
lolquote:Op zondag 22 november 2015 10:33 schreef stinkie het volgende:
[..]
wie op wat?
Sorry dude, ik neuk gewoon irl
Watquote:
lekker in de regenquote:Op zondag 22 november 2015 13:42 schreef Champy het volgende:
1500 uur hier in het weekend. Gelukkig moest ik om 900 al op het trainigsveld staan met de hond
doe iedereen een plezier en doe je taakjesquote:Op zondag 22 november 2015 17:39 schreef clumsy_clown het volgende:
Hmm strandje pakken of huisvrouwtaken doen. Lastiglastig.
Jij hebt daar geen simulator voor nodig dimaquote:Op zondag 22 november 2015 17:26 schreef Dimachaerus het volgende:
ik ga nu deze spelen, gratis op steam
Stinkie. Stinkie pls.quote:Op zondag 22 november 2015 18:02 schreef stinkie het volgende:
[..]
doe iedereen een plezier en doe je taakjes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
quote:Op zondag 22 november 2015 18:51 schreef stinkie het volgende:
Echt cc, anderen erbij halen?Niets ten nadele vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BE
.
Maar niet hypocriet doen, weet je.
quote:Op zondag 22 november 2015 18:03 schreef Drinky het volgende:
[..]
Jij hebt daar geen simulator voor nodig dima
Maar ben je verliefd of haar?quote:Op zondag 22 november 2015 22:05 schreef G.R.S. het volgende:
Emily is ook een irritant wijf. Elke keer wanneer we chatten gaat het over Brad? Wtf man?
Whaha ja ik denk dat ondanks die dreiging hier in Europa je toch realistisch gezien wel veiliger bent hierquote:Op maandag 23 november 2015 00:14 schreef clumsy_clown het volgende:
Ja ik lees het. Ook dat de binnenstad van Roffa was afgezet laatst. Spannend hoor. Hier hoef je alleen maar bang te zijn voor inbraak, verkrachting en auto-ongelukken.
Het is echt achterlijk hoe ze hier rijden. Zat net in een taxi, die gewoon doodleuk de rotonde opvloog ondanks dat er een andere auto aankwam. Hop, in de noodremmen. Maar ik snap wel hoe het komt, nu ik rijlessen neem. Ik heb m'n rij-instructeur op aanraden van iemand, omdat hij zo goed is. Nou, hij zit de halve les te bellen, en leert je niets van systematisch rijden. Bij 9 vd 10 dingen zegt hij "dat moet je aanvoelen". Ik zit nu youtubefilmpjes te kijken en dingen worden ineens een stuk duidelijkerquote:Op maandag 23 november 2015 01:32 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Whaha ja ik denk dat ondanks die dreiging hier in Europa je toch realistisch gezien wel veiliger bent hierik bedoel jij werd op dag 1 al aangereden door iemand die zijn rijbewijs ooit een keer na een rondje eiland had gekregen.
Vorige week kwam draaien door 3 keer te steken aan bod, en ik snapte er geen kut van want het ging anders dan anders. "ja komt omdat we op een helling staan, dus nu moet je het ff anders leren". Ja laat het me eerst even op een vlakke ondergrond leren, eikel.quote:Op maandag 23 november 2015 01:37 schreef Sapstengel het volgende:
Whahha serieus? Gewoon leren van YouTube lol. Dat zegt wel genoeg over de automobilisten daar idd lmao. Zou bijna niet de weg op durven daar
Ja. Graag. Vertel ook even hoe vaak je sjans hebt gehad.quote:Op maandag 23 november 2015 08:48 schreef Montelly het volgende:
Hey jongens hebben jullie ook behoefte om te weten hoe ik het behalen van rijbewijs heb ervaren? Inclusief het uitvoeren van hellingproef en achteruit inparkeren?
Wat voor emoties er op dat moment door mij heen gingen en wat ik van mijn rijinstructeur vond?
quote:Op maandag 23 november 2015 09:03 schreef seto het volgende:
wat is dat bolle stuk vlees? is dat haar knie?
Ik zou graag iets lezen over je definitieve verwijdering van FOK!, mogen we dat snel verwachten?quote:Op maandag 23 november 2015 08:48 schreef Montelly het volgende:
Hey jongens hebben jullie ook behoefte om te weten hoe ik het behalen van rijbewijs heb ervaren? Inclusief het uitvoeren van hellingproef en achteruit inparkeren?
Wat voor emoties er op dat moment door mij heen gingen en wat ik van mijn rijinstructeur vond?
je moet gwn zijn versnellingspookje ff stevig vast pakken dan ben je meteen geslaagd. Zo doen al die vrouwen dat daarom rijden ze zo slechtquote:Op maandag 23 november 2015 01:43 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Vorige week kwam draaien door 3 keer te steken aan bod, en ik snapte er geen kut van want het ging anders dan anders. "ja komt omdat we op een helling staan, dus nu moet je het ff anders leren". Ja laat het me eerst even op een vlakke ondergrond leren, eikel.
Maar goed, komt vast goed
Sowieso vrouwen en autorijdenquote:Op maandag 23 november 2015 11:08 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
je moet gwn zijn versnellingspookje ff stevig vast pakken dan ben je meteen geslaagd. Zo doen al die vrouwen dat daarom rijden ze zo slecht
quote:Op maandag 23 november 2015 11:07 schreef Questular het volgende:
[..]
Ik zou graag iets lezen over je definitieve verwijdering van FOK!, mogen we dat snel verwachten?
Niks mis mee.quote:
Daar is al 100x over geklaagd, maar op de een of andere manier gaat dat in NL nog niet werken.quote:Op zondag 22 november 2015 11:42 schreef Drinky het volgende:
Was er maar een gym die om 22:00 sluit in het weekend ipv 16:00
Grote en/of lelijke honden worden voornamelijk door prachtwijktokkies gehouden.quote:
quote:Op zaterdag 21 november 2015 17:58 schreef Dimachaerus het volgende:
er is maar één pre-workout muziek
Je zit in de verkeerde gym.quote:Op vrijdag 20 november 2015 22:46 schreef Drinky het volgende:
/rant
/fattystruggles
Nee.quote:
In een serieuze gym komen alleen serieuze mensen. En de rest wordt er gewoon uitgekicked.quote:Gewoon koptelefoon op en je ding doen...
Serieuze lui weten wel wanneer ze je iets kunnen vragen, de rest gewoon negeren.
quote:[..]
Nee, ik probeer de hoeveelheid tijd die ik aan nutteloos Fokken besteed te beperken.quote:
Weet ik, maar ik betaal zelf niet voor mijn lidmaatschap dus het is voor nu beter dan niks. Daarnaast, wil je wel een fatsoenlijke gym waar zoiets wel kan ben je al gauw aangewezen tot een CF gym waar je snel 75+ euro per maand betaalt, gaat ook nergens overquote:
gwn op stop volgen drukkenquote:Op maandag 23 november 2015 13:58 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Nee, ik probeer de hoeveelheid tijd die ik aan nutteloos Fokken besteed te beperken.
Ws. heeft zijn werkgever een deal gemaakt met een een of andere butt-keten.quote:
boeien vriend nog 2 maandjes dan zijn we klaar hier.quote:Op maandag 23 november 2015 15:15 schreef Ethanolic het volgende:
OK een of andere lichtblauwe ad vertyft echt de hele fok interface. Gg Danny
?quote:Op maandag 23 november 2015 16:23 schreef VMSDKR het volgende:
[..]
boeien vriend nog 2 maandjes dan zijn we klaar hier.
Timide stemmetje zeg, tering.quote:Op maandag 23 november 2015 16:42 schreef Sapstengel het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)short_lil_trex_arms/
the fuck?
Ziet er opzich wel nice uit zou wel raken
zou wel jaquote:Op maandag 23 november 2015 16:42 schreef Sapstengel het volgende:
the fuck?
quote:Op zondag 22 november 2015 22:05 schreef G.R.S. het volgende:
Emily is ook een irritant wijf. Elke keer wanneer we chatten gaat het over Brad? Wtf man?
Ik heb momenteel geen werkgever, gebruik gewoon de pas van mijn ouders. Kan geen jaarabo afsluiten omdat ik constant reis, niet handig en niet echt financieel verantwoord.quote:Op maandag 23 november 2015 15:20 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Ws. heeft zijn werkgever een deal gemaakt met een een of andere butt-keten.
Wel lastig om selfies te maken zonder selfiestick.quote:Op maandag 23 november 2015 16:42 schreef Sapstengel het volgende:
the fuck?
whahahhaquote:Op maandag 23 november 2015 19:16 schreef Drinky het volgende:
[..]
Wel lastig om selfies te maken zonder selfiestick.
quote:Op maandag 23 november 2015 08:48 schreef Montelly het volgende:
Wat quest zegt.quote:Op maandag 23 november 2015 11:07 schreef Questular het volgende:
[..]
Ik zou graag iets lezen over je definitieve verwijdering van FOK!, mogen we dat snel verwachten?
Je kan beter, seto. Deze is te makkelijk.quote:Op maandag 23 november 2015 09:03 schreef seto het volgende:
wat is dat bolle stuk vlees? is dat haar knie?
Yes. Na een shitty start gaat het nu primadeluxe.quote:Op maandag 23 november 2015 12:11 schreef VMSDKR het volgende:
bevalt het allemaal ene beetje in zariname clumsy?
Wat zit er dwars Cor?quote:Op maandag 23 november 2015 13:35 schreef Eleiko het volgende:
En dit topic is vervallen tot het dagboek van iemand die zelfs op een bananeneiland haar rijbewijs niet kan halen?
Sukkel die toko zijn gore oplichtersquote:Op maandag 23 november 2015 22:04 schreef Ethanolic het volgende:
Net bij b&f besteld.
Wie doet me wat?
quote:Op maandag 23 november 2015 22:06 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Sukkel die toko zijn gore oplichters
bij mij kan je gratis extra eiwitten afhalenquote:Op maandag 23 november 2015 22:14 schreef Jahr00n het volgende:
Hun eiwitten shakes bevatten 40 % te weinig eiwitten
Maar 300% extra power en spieropbouwquote:Op maandag 23 november 2015 22:14 schreef Jahr00n het volgende:
Hun eiwitten shakes bevatten 40 % te weinig eiwitten
Die zichzelf opblies met 3 foute beurten?quote:Op maandag 23 november 2015 22:35 schreef Sapstengel het volgende:
Die Thaise was best lekker, net op Eurosport.
Ja die idd.quote:Op maandag 23 november 2015 22:49 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Die zichzelf opblies met 3 foute beurten?
Had eigenlijk deze reactie verwachtquote:
Whahhaquote:Op maandag 23 november 2015 22:55 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Had eigenlijk deze reactie verwacht
"Ik zou haar wel 1 goede beurt geven"
Je hebt geluk. Ze gaat nog proberen om een medaille te halen op het stoten. Dus ze komt nog minimaal 3x in beeld.quote:Op maandag 23 november 2015 22:59 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
WhahhaGoede idd
Moet ook altijd wel lachen hoe ze het "trekken" en "stoten" noemen.
Weet vriendquote:Op maandag 23 november 2015 22:06 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Sukkel die toko zijn gore oplichters
Ja had al gelijk een pot whey besteld yolo gisteren ook paydayquote:Op dinsdag 24 november 2015 07:50 schreef Questular het volgende:
10% korting op alles bij XXL Nutrition \o/
Goedemorgen
klinkt onwijs verwijfd man 2 smaken door elkaar is echt voor de vrouwtjesquote:Op dinsdag 24 november 2015 09:47 schreef seto het volgende:
eerlyk die klinkt wel lekker
en maar 20 euro
wauw wat een aanbieding van xxlnutrition!!
laatste dag dat je kunt bestellen voor die prijs dus nu is de tijd om je slag te slaan
is toch lekker vriendquote:Op dinsdag 24 november 2015 09:51 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
klinkt onwijs verwijfd man 2 smaken door elkaar is echt voor de vrouwtjes
geef mij maar gwn kokos
Profiteer NU!!!quote:Op dinsdag 24 november 2015 09:47 schreef seto het volgende:
eerlyk die klinkt wel lekker
en maar 20 euro
wauw wat een aanbieding van xxlnutrition!!
laatste dag dat je kunt bestellen voor die prijs dus nu is de tijd om je slag te slaan
haha lees jij de frontpagequote:Op dinsdag 24 november 2015 10:39 schreef kaasplankje het volgende:
die abdeslam is gwn een hommo man
'Terrorist Abdeslam bezocht homokroegen'
wel slim, niemand verwacht een moslimterrorist daar.quote:Op dinsdag 24 november 2015 10:39 schreef kaasplankje het volgende:
die abdeslam is gwn een hommo man
'Terrorist Abdeslam bezocht homokroegen'
je kan ook zoveel mogelijk uitzetten met dat tandwieltjequote:Op dinsdag 24 november 2015 11:25 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
eigelijk nooit maar had ff nix te doen
zag die melding bovenaan van vernieuwde fp
Ja zeker omdat Rusland nu iets doet tegen hun matties van IS.quote:Op dinsdag 24 november 2015 12:25 schreef Beach het volgende:
die turken zijn echt kut
eerst verpesten ze hier het topic
daarna verpesten ze de oorlog tegen is
Ik zag ooit een girl-next-door typje 80kg snatchen.quote:Op maandag 23 november 2015 22:26 schreef Verbosity het volgende:
Dammit, die vrouwen van 58kg snatchen en C&J'en nog meer dan mij
Beter droppen ze een keer een bom op Turkije, zijn we gelijk van al dat gezeik af. Ben geen racist ofzo, heb het gewoon niet op Turkenquote:Op dinsdag 24 november 2015 12:44 schreef seto het volgende:
rusland heeft toch een grotere penis dan turkije
inb4 oekraïense separatisten die ineens turks vliegtuig neerhalen
Ik pak gewoon iedere dag 800 iu, is toch wel genoeg?quote:Op dinsdag 24 november 2015 13:28 schreef Drinky het volgende:
Net 50.000 iu vit. D gezet. Verwacht morgen harde gains. Wel kak dat je eerst langs de HA moet en bloed moet prikken voor je het überhaupt voorgeschreven krijgt
altijd zo met die zandculturenquote:Op dinsdag 24 november 2015 14:56 schreef kaasplankje het volgende:
turken zoeken altijd ruzie dat zie je ook in dit topic
Sculpturen zeker?quote:
die kutturken trekken ons gewoon mee een wereldoorlog inquote:Op dinsdag 24 november 2015 12:25 schreef Beach het volgende:
die turken zijn echt kut
eerst verpesten ze hier het topic
daarna verpesten ze de oorlog tegen is
Moet je bij je huisarts wezen. Bij mij werkt 800IU niet omdat ik gewoon ver onder de drempelwaarde zit, namelijk 21 nmol/L terwijl de de drempelwaarde voor gebrek op 52 nmol/L zit en de normale waarde boven de 70 nmol/L. Wat ik dus heb is geen gebrek maar echt deficientie. Vandaar 6 weken beginnen met 1x 50.000 IU per week en daarna overstappen op tabletten van 2000IU geloof ik.quote:Op dinsdag 24 november 2015 15:22 schreef Champy het volgende:
[..]
Ik pak gewoon iedere dag 800 iu, is toch wel genoeg?
Mwah ik denk dat we ze eerder uit de NAVO schoppen dan samen met Turkije strijden tegen Rusland.quote:Op dinsdag 24 november 2015 15:29 schreef no1uknow het volgende:
[..]
die kutturken trekken ons gewoon mee een wereldoorlog in
Baard afscheren dan vang je meer zonquote:Op dinsdag 24 november 2015 15:40 schreef Drinky het volgende:
[..]
Moet je bij je huisarts wezen. Bij mij werkt 800IU niet omdat ik gewoon ver onder de drempelwaarde zit, namelijk 21 nmol/L terwijl de de drempelwaarde voor gebrek op 52 nmol/L zit en de normale waarde boven de 70 nmol/L. Wat ik dus heb is geen gebrek maar echt deficientie. Vandaar 6 weken beginnen met 1x 50.000 IU per week en daarna overstappen op tabletten van 2000IU geloof ik.
Zijn dat die vage ampullen met zo'n soort dop die je af moet breken? Maar idd dat kun je alleen op recept krijgen geloof ik. Wel apart opzich.quote:Op dinsdag 24 november 2015 15:40 schreef Drinky het volgende:
[..]
Moet je bij je huisarts wezen. Bij mij werkt 800IU niet omdat ik gewoon ver onder de drempelwaarde zit, namelijk 21 nmol/L terwijl de de drempelwaarde voor gebrek op 52 nmol/L zit en de normale waarde boven de 70 nmol/L. Wat ik dus heb is geen gebrek maar echt deficientie. Vandaar 6 weken beginnen met 1x 50.000 IU per week en daarna overstappen op tabletten van 2000IU geloof ik.
Maakt niks uit in de herfst en wintermaanden is de zon niet sterk genoeg om voldoende vitamine D te leveren vanwege de stand van de aardequote:Op dinsdag 24 november 2015 15:50 schreef Champy het volgende:
[..]
Baard afscheren dan vang je meer zon
Jep, die heeft iedereen bij ons in de familie, zitten allemaal ver onder de normale waarden.quote:Op dinsdag 24 november 2015 15:50 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Zijn dat die vage ampullen met zo'n soort dop die je af moet breken? Maar idd dat kun je alleen op recept krijgen geloof ik. Wel apart opzich.
ja ze zijn nu eenmaal gewend om in de rimboe te leven, dan komt dat hier in de polder aan en dan gaat het misquote:Op dinsdag 24 november 2015 16:00 schreef Sapstengel het volgende:
Ja de zon is hier minimaal natuurlijk daar is jullie lichaam niet aan gewend.
Ook kaasjes hebben gebrek aan vitamine D, alleen niet zo erg.quote:Op dinsdag 24 november 2015 16:05 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
ja ze zijn nu eenmaal gewend om in de rimboe te leven, dan komt dat hier in de polder aan en dan gaat het mis
Klopt ik heb ook tekort alleen niet zo erg, kan gewoon 800iu nemen. Mijn ex die ook uit een zandland komt kreeg ook die ampullen.quote:Op dinsdag 24 november 2015 16:17 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ook kaasjes hebben gebrek aan vitamine D, alleen niet zo erg.
Gelukkig kun je daar nog iets aan doen, maar een RPG tegen je hoofd doe je weinig aan.
Tja. Jullie likken kont bij ze..quote:Op dinsdag 24 november 2015 15:29 schreef no1uknow het volgende:
[..]
die kutturken trekken ons gewoon mee een wereldoorlog in
Geen probleem, tavarish Putin lost het probleem voor ons op.quote:Op dinsdag 24 november 2015 14:56 schreef kaasplankje het volgende:
turken zoeken altijd ruzie dat zie je ook in dit topic
of bij de chemtrailsquote:Op dinsdag 24 november 2015 17:58 schreef clumsy_clown het volgende:
In NL kunnen ze vit D net zo goed aan het water toevoegen, vrijwel iedereen heeft een tekort.
Vitamine D is niet oplosbaar in water.quote:Op dinsdag 24 november 2015 17:58 schreef clumsy_clown het volgende:
In NL kunnen ze vit D net zo goed aan het water toevoegen, vrijwel iedereen heeft een tekort.
Dacht dat Chineze ogen daarvoor waren, of gewoon omdat ze te cheapass zijn brillen te kopen.quote:Op dinsdag 24 november 2015 17:43 schreef Beach het volgende:
ik dacht dat dat tegen de zandstormen was
Waar is Klokov als we hem nodig hebben.quote:Op dinsdag 24 november 2015 18:02 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Geen probleem, tavarish Putin lost het probleem voor ons op.
ik dacht eerst dat je ism onze Eleiko bedoeldequote:Op dinsdag 24 november 2015 18:28 schreef Verbosity het volgende:
The Grid - NPGL heeft in samenwerking met Eleiko een event lopen waar ze een half rack, stang +145kg in gewicht en kettlebells van 8,12 en 18kg weggeven. Is ook beschikbaar in Europa.
Mocht je mee willen doen:
https://gleam.io/ZYuk3-VIPnKj
quote:Op dinsdag 24 november 2015 18:29 schreef Beach het volgende:
[..]
ik dacht eerst dat je ism onze Eleiko bedoelde
Whahhaha echt alles in dat stuk is zo typischquote:Op dinsdag 24 november 2015 18:32 schreef Ethanolic het volgende:
http://speld.nl/2015/11/2(...)het-niet-nodig-ofzo/
Dat heb ik met coke
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 24 november 2015 18:36 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Whahhaha echt alles in dat stuk is zo typisch![]()
Kekquote:Dave: “Ik ken ook mensen die iedere dag een appel eten, dus dan denk ik van ja.”
ik niet, mijn bloed is superieur goed. ik heb 1x bloed gegeven toen was mijn zak 2x zo donker als de zakken van andere mensenquote:Op dinsdag 24 november 2015 17:58 schreef clumsy_clown het volgende:
Whaha hier in de buurt was zo'n soort enclave echt de meest vage zweverige mensen, wat Oost Europese rare hippies erbij. Hele dag blowen en vega eten maken. Ergste is nog dat er allerlei kinderen woonden die dag en nacht tussen dat gespuis liepen.quote:Op dinsdag 24 november 2015 18:48 schreef JaqenHghar het volgende:
Wat heb ik trouwens een hekel aan hippies zeg,![]()
Kennis van me zit in Duitsland in zo'n hippie groep om te "vechten" tegen het kappen van een bos ofzo. Maar daadwerkelijk wapens gebruiken/saboteren doen ze niet. Heeft ze dr studie opgegeven alles, echt kan er zo boos om worden.
Als die mensen wakker zijn, zitten wij dan in de matrix systeem?quote:Op dinsdag 24 november 2015 18:54 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Whaha hier in de buurt was zo'n soort enclave echt de meest vage zweverige mensen, wat Oost Europese rare hippies erbij. Hele dag blowen en vega eten maken. Ergste is nog dat er allerlei kinderen woonden die dag en nacht tussen dat gespuis liepen.
Die mensen leven echt in een soort van waas, heel apart. Zo'n afstand tot de werkelijkheid.
Inb4 nee die mensen zijn juist wakker jullie zijn gewoon slaaf van het systeem.
Geen idee heb die film nooit gezien.quote:Op dinsdag 24 november 2015 18:56 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Als die mensen wakker zijn, zitten wij dan in de matrix systeem?
Tjah maar echt serieus ze denken dat ze zo veel goeds doen... Maar ondertussen leven ze in zo'n pacifistische droom idd. Paar kopjes zand in een bezinetank gooien en het houdt heel snel op met dat gekap hoor.quote:Op dinsdag 24 november 2015 18:54 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Whaha hier in de buurt was zo'n soort enclave echt de meest vage zweverige mensen, wat Oost Europese rare hippies erbij. Hele dag blowen en vega eten maken. Ergste is nog dat er allerlei kinderen woonden die dag en nacht tussen dat gespuis liepen.
Die mensen leven echt in een soort van waas, heel apart. Zo'n afstand tot de werkelijkheid.
Inb4 nee die mensen zijn juist wakker jullie zijn gewoon slaaf van het systeem.
Wauw, echt heftig. Komt wel dichtbij zo, of niet?quote:Op dinsdag 24 november 2015 19:05 schreef Chai het volgende:
Wij demonstreerden vroeger tenminste nog.
Nee heb het koud zonder beha, dus draag die dingen voor mezelf.quote:Op dinsdag 24 november 2015 19:06 schreef Sapstengel het volgende:
Hey Chai heb je ook bh's verbrand?
Niks op tegen, maar ga dan ook niet doen alsof je een of andere hardcore vrijheidstrijder bent.quote:Op dinsdag 24 november 2015 19:02 schreef Sapstengel het volgende:
Ja van die luie activisten die alleen in de coffeeshop praten over hoe erg alles is maar thuis gewoon nog een jointje draaien en een keer een post in BNW zetten.
tegen Anton Mussert?quote:Op dinsdag 24 november 2015 19:05 schreef Chai het volgende:
Wij demonstreerden vroeger tenminste nog.
mag ik vragen wat jouw cupmaat isquote:Op dinsdag 24 november 2015 19:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee heb het koud zonder beha, dus draag die dingen voor mezelf.
De beugel van de mijne is kapotgegaan en probeert me dood te steken. Tyfusdingen.quote:Op dinsdag 24 november 2015 19:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee heb het koud zonder beha, dus draag die dingen voor mezelf.
Weet je waar ik ook echt gek van word.quote:Op dinsdag 24 november 2015 18:36 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Whahhaha echt alles in dat stuk is zo typisch![]()
Whahhahaquote:Op dinsdag 24 november 2015 20:19 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Weet je waar ik ook echt gek van word.
'Kwark en muesli is echt gezond omdat het suikervrij is'
'Maar dat is toch helemaal niet lekker?'
'Nee je moet er wel honing/ahornsiroop doorheen doen'
r/bodyperfection?quote:
ik 5000 lolquote:Op dinsdag 24 november 2015 15:22 schreef Champy het volgende:
[..]
Ik pak gewoon iedere dag 800 iu, is toch wel genoeg?
Heb tabletjes van 400, om er nou iedere dag 12 te pakkenquote:
hey faroerorerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb hieronder criteria en stappenplan waaraan onderzoekje moet voldoenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-11-2015 22:03:47 ]![]()
ik zo'n bolletje van 5k, van de XXL nutritionquote:Op dinsdag 24 november 2015 21:54 schreef Champy het volgende:
[..]
Heb tabletjes van 400, om er nou iedere dag 12 te pakken![]()
Voor vitamine D is het geen probleem om er 12 te nemen. Visolie echter.....
Op vrijdag 27 januari 2017 17:02 schreef fathank het volgende:
Verbo is terug?
Hier moet ik gepost hebben.![]()
gekke turken zijn helemaal de weg kwijt.
oh russisch vliegtuig in ons luchtruim, kunnen we maar beter neerschieten.
hypocriet als fuck ook. brb 4 meldingen alleen dit jaar al van turkse gevechtsvliegtuigen boven lemnos en lesbos.
wat een volk man man man man man man.![]()
Relax, neem een baklavaquote:Op dinsdag 24 november 2015 22:30 schreef VMSDKR het volgende:
hypocriet als fuck ook. brb 4 meldingen alleen dit jaar al van turkse gevechtsvliegtuigen boven lemnos en lesbos.
wat een volk man man man man man man.![]()
echt hequote:Op dinsdag 24 november 2015 22:30 schreef VMSDKR het volgende:
wat een volk man man man man man man.
ken je die van vroeger nog
turkie turkie is nie domDeathlift or Die.![]()
Erdo Erdo krijgt een bom?quote:Op dinsdag 24 november 2015 22:39 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
echt he
ken je die van vroeger nog
turkie turkie is nie domhttp://www.zerohedge.com/(...)le-depositors-capitaquote:
https://www.stratfor.com/(...)ers-japan-and-europe
Ik zit te weinig in die wereld, zou niet zo snel weten waar je die data vandaan zou kunnen halen. Wel een behoorlijke klus voor een bachelor scriptie. Weet je zeker dat je QE wilt kiezen?
[ Bericht 51% gewijzigd door Faeroer op 24-11-2015 22:50:23 ]![]()
tis geen bachelor scriptie maar een onderzoekje van 2000 woordenquote:Op dinsdag 24 november 2015 22:42 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Erdo Erdo krijgt een bom?
[..]
http://www.zerohedge.com/(...)le-depositors-capita
Ik zit te weinig in die wereld, zou niet zo snel weten waar je die data vandaan zou kunnen halen. Wel een behoorlijke klus voor een bachelor scriptie. Weet je zeker dat je QE wilt kiezen?
Ken je anders een andere constructvariabele?![]()
Wat school wil zien is een sterke theoretisch kader waarin zo een co nstruct wordt ontleed en beschrijven dat er een causaal verband is tussen de 2 variabelen
Op basis van data van 2 variabele moet ik een regressie analyse doen waaruit zal blijken of er inderdaad een correlatie is tussen de variabelen en dan moet ik op basis van wat er in theoretisch kader heb beschreven de uitkomsten van de analyse onderbouwen , ofzo
[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 24-11-2015 23:05:49 ]![]()
Ook onbegrijpelijk dat de EU gewoon achter Turkije staat. Flikker op man, waarom moeten we dat tuig steunen. Als er oorlog uitbreekt ga ik liever voor Rusland vechten dan als bondgenoot van Turkije.quote:Op dinsdag 24 november 2015 22:30 schreef VMSDKR het volgende:
wat een volk man man man man man man.
Ook dat volk in NWS altijd, die hardcore Turken die dan in al die topics komen. Echt compleet niet in staat om een situatie rationeel en objectief te bekijken als het over Turkije en/of moslims gaat. Geen wonder dat Erdolf zo makkelijk aan de macht komt iedereen zit vuistdiep in zijn behaarde Turkse anus.
Verder niks tegen normale Turken (inb4 zijn die er dan?) maar dat groepje nationalisten
[ Bericht 11% gewijzigd door Sapstengel op 24-11-2015 23:03:49 ]![]()
quote:Op dinsdag 24 november 2015 22:03 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
hey faroerorer
ik heb je hulp nodig, ik doe onderzoekje naar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb hieronder criteria en stappenplan waaraan onderzoekje moet voldoenhij is gestopt met fokSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
serieusfan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
https://www.rt.com/op-edg(...)russia-turkey-syria/quote:Op dinsdag 24 november 2015 22:56 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ook onbegrijpelijk dat de EU gewoon achter Turkije staat. Flikker op man, waarom moeten we dat tuig steunen. Als er oorlog uitbreekt ga ik liever voor Rusland vechten dan als bondgenoot van Turkije.
Ook dat volk in NWS altijd, die hardcore Turken die dan in al die topics komen. Echt compleet niet in staat om een situatie rationeel en objectief te bekijken als het over Turkije en/of moslims gaat. Geen wonder dat Erdolf zo makkelijk aan de macht komt iedereen zit vuistdiep in zijn behaarde Turkse anus.
Verder niks tegen normale Turken (inb4 zijn die er dan?) maar dat groepje nationalistenfan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
Ja was te verwachten. Turkije steunt IS, met die samenwerking tussen Rusland en het westen komt het verslaan dichterbij. En Turkije wil geen Koerden en ander volk aan hun grens natuurlijk.quote:Op dinsdag 24 november 2015 23:06 schreef Beach het volgende:
[..]
https://www.rt.com/op-edg(...)russia-turkey-syria/
Daarom snap ik de reactie van de EU ook totaal niet. Waarom steunen ze een terroristenstaat als Turkije. Ze moeten dat land gewoon uit de NAVO schoppen vanwege een dubieuze agenda. Ik hoop dat mocht het ooit echt losgaan ze dat ook beseffen en we ons niet in een oorlog storten om Turkije te gaan verdedigen.![]()
Niks mis mee, gewoon wake and bake en je afzetten tegen de gevestigde orde. Krijg je ook honger van, gewoon beetje hummus ja toch gr gr laterz hahaquote:Op dinsdag 24 november 2015 18:54 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Inb4 nee die mensen zijn juist wakker jullie zijn gewoon slaaf van het systeem.I just warped whoop whoop!
Op dinsdag 27 juli 2010 04:05 schreef Righteous het volgende:
Drinky is een baas![]()
Ik hoop dat als het ooit losgaat dat we heel turkije vernietigen. Nohate ofzo, maar turken zijn best wel tuig met waanideeën zeg maar.quote:Op dinsdag 24 november 2015 23:09 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja was te verwachten. Turkije steunt IS, met die samenwerking tussen Rusland en het westen komt het verslaan dichterbij. En Turkije wil geen Koerden en ander volk aan hun grens natuurlijk.
Daarom snap ik de reactie van de EU ook totaal niet. Waarom steunen ze een terroristenstaat als Turkije. Ze moeten dat land gewoon uit de NAVO schoppen vanwege een dubieuze agenda. Ik hoop dat mocht het ooit echt losgaan ze dat ook beseffen en we ons niet in een oorlog storten om Turkije te gaan verdedigen.I just warped whoop whoop!
Drinky is een baas![]()
screencap vriendquote:Op dinsdag 24 november 2015 23:10 schreef Sapstengel het volgende:
Op TLC trouwens nu iets over lange vrouwen. Is er een van 6'9" heeft nog zieke tieten ook.![]()
Was ik altijd echt moeilijk gaar van. Dat je dan om 15:00 's middags echt afgestorven gaar bent.quote:Op dinsdag 24 november 2015 23:28 schreef Drinky het volgende:
[..]
Niks mis mee, gewoon wake and bake en je afzetten tegen de gevestigde orde. Krijg je ook honger van, gewoon beetje hummus ja toch gr gr laterz haha
Hummus is prima ja wel biologische anders hoef ik het niet.![]()
Gewoon vapen als je productief wil blijven. Jonko pak ik als ik de komende 2 uur geen verplichtingen heb.quote:Op dinsdag 24 november 2015 23:30 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Was ik altijd echt moeilijk gaar van. Dat je dan om 15:00 's middags echt afgestorven gaar bent.
Hummus is prima ja wel biologische anders hoef ik het niet.I just warped whoop whoop!
Drinky is een baas![]()
Idd jonko deed ik meestal s avonds pas. Wel lekker na het eten. Of overdag op een zondag anders deed ik niks meer de rest van de dag.quote:Op dinsdag 24 november 2015 23:32 schreef Drinky het volgende:
[..]
Gewoon vapen als je productief wil blijven. Jonko pak ik als ik de komende 2 uur geen verplichtingen heb.![]()
dat is 2m ofzo?quote:Op dinsdag 24 november 2015 23:32 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dit is die van 6'9 Lindsay heet ze
[ afbeelding ]fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad![]()
Ja zoiets idd, 2.05 denk ik.quote:Heb je wel een punt. Ik noem het wel "een stickie".quote:Op dinsdag 24 november 2015 23:39 schreef clumsy_clown het volgende:
Sap jij bent echt te blank om met het woord jonko weg te komen.![]()
kan wel weinig zien zo als ze zitquote:Op dinsdag 24 november 2015 23:32 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dit is die van 6'9 Lindsay heet ze
[ afbeelding ]![]()
QEquote:Op dinsdag 24 november 2015 22:42 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Erdo Erdo krijgt een bom?
[..]
http://www.zerohedge.com/(...)le-depositors-capita
Ik zit te weinig in die wereld, zou niet zo snel weten waar je die data vandaan zou kunnen halen. Wel een behoorlijke klus voor een bachelor scriptie. Weet je zeker dat je QE wilt kiezen?![]()
![]()
![]()
Stuur Draghi een mailtje en zeg dat je een essay over hem wilt schrijven! En Yellen ook, die is ook een grote fan van QE.
Free money yall..Vergeet niet te liken en te abonneren op mijn vlog:
https://youtu.be/oavMtUWDBTM?t=25s![]()
Rijs en schijn bitchesOp zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
zodra ik een echt gespierde en droge pt'r tegenkom, ga ik ik mijn blote reet deadliften bij een gays 'r us gym![]()
TLC plsquote:Op dinsdag 24 november 2015 23:10 schreef Sapstengel het volgende:
Op TLC trouwens nu iets over lange vrouwen. Is er een van 6'9" heeft nog zieke tieten ook.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: