SPOILER: Bonushulks in ere hersteld: een ode aan RaymondK en Dreamerbulk.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De OP staat hier
Morgen zeker een hele op Qlimax?quote:Op vrijdag 20 november 2015 19:29 schreef Ethanolic het volgende:
Nee dat was ik niet.
Jammer Sander, vanavond was je enige kansik knal NU een halfje in m'n kadaver
Nee vriend ga alleen naar techno feestenquote:Op vrijdag 20 november 2015 21:46 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Morgen zeker een hele op Qlimax?
Kijk FF laatste pagina vorige deel danquote:Op vrijdag 20 november 2015 22:00 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
http://www.timesofindia.c(...)cleshow/49860844.cms
Oh lol door Seto zolf nog wel. Had topic sinds halverwege pagina 6 niet meer gelezen.quote:Op vrijdag 20 november 2015 22:02 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Kijk FF laatste pagina vorige deel dan
dan ben je te klein vriendquote:Op vrijdag 20 november 2015 22:46 schreef Drinky het volgende:
Ik begin het ondertussen helemaal zat te worden dat iedereen zich met mijn fucking lifts meent te bemoeien. C&J vandaag, met zware gewichten laat ik het gewoon op de grond vallen, geen zin in gezeik met mijn schouder. We hebben bumper plates, rubberen vloer en ik heb gevraagd of dat mocht van de gym.
En dan een of andere middelbejaarde kerel met tribal tattoos die mij komt "vragen" of ik het gewoon rustig op de grond kan zetten want "zo ga je toch niet met dat spul om"
Helemaal focus kwijt, volgende lift verneukt en knie voelt niet lekker nu. Alsof die gast niet ziet dat dat gewicht er met een hoop geweld omhooggesmeten wordt. Grote K. Anna Ker.
/rant
/fattystruggles
Lmao. Ik ben bijna de gym uitgek'd omdat een of ander huismoedertje een officiële klacht had ingediend bij "het management" dat ik niet op sportschoenen liep. (lage allstars).quote:Op vrijdag 20 november 2015 22:46 schreef Drinky het volgende:
Ik begin het ondertussen helemaal zat te worden dat iedereen zich met mijn fucking lifts meent te bemoeien. C&J vandaag, met zware gewichten laat ik het gewoon op de grond vallen, geen zin in gezeik met mijn schouder. We hebben bumper plates, rubberen vloer en ik heb gevraagd of dat mocht van de gym.
En dan een of andere middelbejaarde kerel met tribal tattoos die mij komt "vragen" of ik het gewoon rustig op de grond kan zetten want "zo ga je toch niet met dat spul om"
Helemaal focus kwijt, volgende lift verneukt en knie voelt niet lekker nu. Alsof die gast niet ziet dat dat gewicht er met een hoop geweld omhooggesmeten wordt. Grote K. Anna Ker.
/rant
/fattystruggles
Ik ben normaal gesproken een redelijk persoon, maar echt waar bemoeit iedereen zich de hele tijd mee. Had er minder last van met mijn lange baard. Roep in het vervolg wel "Allah akbar" voor en tijdens mijn lifts, wellicht dat dat ze op afstand houdtquote:Op zaterdag 21 november 2015 09:34 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Lmao. Ik ben bijna de gym uitgek'd omdat een of ander huismoedertje een officiële klacht had ingediend bij "het management" dat ik niet op sportschoenen liep. (lage allstars).
Oh en gister fittie met van die crossfit faggots.
ja haha je laat je toch niet intimederenquote:Op zaterdag 21 november 2015 11:39 schreef Ethanolic het volgende:
Stelletje homo's. Ik gooi gewoon de barbell op eenieder met commentaar.
dikke koptelefoon op doenquote:Op zaterdag 21 november 2015 11:20 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ik ben normaal gesproken een redelijk persoon, maar echt waar bemoeit iedereen zich de hele tijd mee. Had er minder last van met mijn lange baard. Roep in het vervolg wel "Allah akbar" voor en tijdens mijn lifts, wellicht dat dat ze op afstand houdt
Heb je hem aangesproken?quote:Op zaterdag 21 november 2015 11:20 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ik ben normaal gesproken een redelijk persoon, maar echt waar bemoeit iedereen zich de hele tijd mee. Had er minder last van met mijn lange baard. Roep in het vervolg wel "Allah akbar" voor en tijdens mijn lifts, wellicht dat dat ze op afstand houdt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja natuurlijk. Ben normaal een rustige jongen maar ik had bijna een gym fittie gezet. In tijden niet meer zo uit m'n slof geschoten.quote:
Ow goddank. Je bent geen pussy die ok zegt en dan hier komt zeiken.quote:Op zaterdag 21 november 2015 13:47 schreef Drinky het volgende:
[..]
Ja natuurlijk. Ben normaal een rustige jongen maar ik had bijna een gym fittie gezet. In tijden niet meer zo uit m'n slof geschoten.
Van die jihad songs neuriënquote:Op zaterdag 21 november 2015 11:20 schreef Drinky het volgende:
[..]
Zit je al aan de 200kg?quote:Op zaterdag 21 november 2015 14:46 schreef no1uknow het volgende:
Al die struggles zijn mij gelukkig onbekend. Krijg alleen wat gestaar via spiegels als ik flink sta te deadliften.
quote:Op zaterdag 21 november 2015 14:06 schreef no1uknow het volgende:
hey VMS dat liedje Time is echt tan2 lekker
quote:Op zaterdag 21 november 2015 16:40 schreef Drinky het volgende:
Haters![]()
Hey drinky
https://www.facebook.com/ZacSmithFitness/videos/867812966667051/
The fuck is ditquote:Op zaterdag 21 november 2015 17:58 schreef Dimachaerus het volgende:
er is maar één pre-workout muziek
Ja als je een accountmanager van 45 bent met 2 kinderen en een labrador.quote:Op zaterdag 21 november 2015 17:40 schreef Champy het volgende:
Nieuwe Skoda Superb is echt wel een nette auto
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |