abonnement Unibet Coolblue
  Moderator vrijdag 20 november 2015 @ 23:14:39 #201
45833 crew  Fogel
pi_157707161
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 23:13 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Staat niet in het officiele FOK!Woordenboek.
Komt nog.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
pi_157707643
quote:
99s.gif Op vrijdag 20 november 2015 21:58 schreef Spezza19 het volgende:
Echt, dankzij al dat drama hier elke keer is het echt niet vreemd dat mensen afhaken en/of zich niet eens willen aanmelden om mee te doen. :N

Ik volgde dit topic al een tijdje, maar zag al steeds gezeik, dit is wel het toppunt.
Hier kan ik me alleen maar bij aansluiten.
Ik dacht een grappig initiatief / spel gevonden te hebben wat misschien leuk was om eens aan mee te doen. Na dit allemaal te hebben gelezen bedank ik voor de "eer".
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 20 november 2015 @ 23:40:06 #203
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_157707870
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 23:32 schreef deezler het volgende:

[..]

Hier kan ik me alleen maar bij aansluiten.
Ik dacht een grappig initiatief / spel gevonden te hebben wat misschien leuk was om eens aan mee te doen. Na dit allemaal te hebben gelezen bedank ik voor de "eer".
Blijf gewoon nog even hangen, komt wel weer. De laatste tijd is iedereen even extra geprikkeld omdat het gewoon totaal niet soepel loopt, maar ervaring leert dat het wel weer goed komt.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_157708121
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 23:40 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Blijf gewoon nog even hangen, komt wel weer. De laatste tijd is iedereen even extra geprikkeld omdat het gewoon totaal niet soepel loopt, maar ervaring leert dat het wel weer goed komt.
Nee, dank je.
Met dat soepel verlopen valt het volgens mij wel mee. Ik doelde meer op de sfeer in dit topic, en hoe mensen hier op elkaar reageren.
pi_157708195
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 23:40 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Blijf gewoon nog even hangen, komt wel weer. De laatste tijd is iedereen even extra geprikkeld omdat het gewoon totaal niet soepel loopt, maar ervaring leert dat het wel weer goed komt.
Iedereen, zeg je? :7
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 20 november 2015 @ 23:52:38 #206
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_157708212
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 23:49 schreef deezler het volgende:

[..]

Nee, dank je.
Met dat soepel verlopen valt het volgens mij wel mee. Ik doelde meer op de sfeer in dit topic, en hoe mensen hier op elkaar reageren.
GC / [10 JAAR] FOK!STOK door Nederland #172: Loosduinen (Maringo) mooi voorbeeld van hoe het ook kan.

Qua sfeer ben ik het echt compleet met je eens, dat zal ik niet ontkennen. Wat nu vooral het probleem is, is dat kliekjes uit slowchats plots van overal en nergens komen omdat het topic veel aandacht trekt. Als het eenmaal rustig is, verdwijnen die kliekjes ook weer en zal de sfeer er weer op vooruit gaan.

Die lijst der verplaatsingen uit dat topic moeten voor de gein is vergeleken worden met nu, daar ligt misschien ook een bron der problemen...

[ Bericht 6% gewijzigd door Nattekat op 20-11-2015 23:58:55 ]
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  zaterdag 21 november 2015 @ 00:06:51 #207
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_157708518
zelfreflectie..
Moeilijk woord voor katten...
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 21 november 2015 @ 00:09:30 #208
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_157708552
quote:
7s.gif Op zaterdag 21 november 2015 00:06 schreef Barreltje het volgende:
zelfreflectie..
Moeilijk woord voor katten...
Schuldig.

Sommige acties en persoonlijke aanvallen helpen ook niet echt.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 21 november 2015 @ 00:13:10 #209
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_157708595
Hierbij beloof ik plechtig dat ik geen woord meer rep over kutacties :s)
Helemaal niks nada noppes.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  zaterdag 21 november 2015 @ 00:17:21 #210
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_157708659
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 00:13 schreef Nattekat het volgende:
Hierbij beloof ik plechtig dat ik geen woord meer rep over kutacties :s)
Helemaal niks nada noppes.
ff quoten. :7 :+
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 21 november 2015 @ 00:18:26 #211
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_157708672
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 00:17 schreef ursel het volgende:

[..]

ff quoten. :7 :+
Heeft weinig zin want modknopjes :7
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_157708697
Wat er nu gebeurt met Stok is in basis eigenlijk niet veel anders dan wat ik eerder had gedaan (Stok tegen de nacht aan ophalen, de dag erna verborgen houden en dan overmorgen pas officieel uitzetten), en toen waren best wel wat mensen die mij "niet leuk" vonden :{

Is dit een vrijbrief dat ik dat mag herhalen?
pi_157708766
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 00:18 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Heeft weinig zin want modknopjes :7
Je gaat er steeds sympathieker opstaan zo :')
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 21 november 2015 @ 00:25:09 #214
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_157708779
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 november 2015 00:24 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Je gaat er steeds sympathieker opstaan zo :')
Nee, echt. Ik hou me aan m'n woord :*
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Spellchecker zaterdag 21 november 2015 @ 01:26:44 #215
41063 crew  NoBody122
Taalnationalist
pi_157709815
Het FOK!stokspel heeft momenteel zoveel klandizie, dat er na één oppikactie nog binnen de 24 uur meer dan 2/3e van een heel topic doorheen gaat. Volgens mij moet dat een ieder, die het spel een warm hart toedraagt, wel kunnen bekoren, toch? O+
Tevens -purist.
pi_157709901
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 23:52 schreef Nattekat het volgende:

[..]

GC / [10 JAAR] FOK!STOK door Nederland #172: Loosduinen (Maringo) mooi voorbeeld van hoe het ook kan.

Qua sfeer ben ik het echt compleet met je eens, dat zal ik niet ontkennen. Wat nu vooral het probleem is, is dat kliekjes uit slowchats plots van overal en nergens komen omdat het topic veel aandacht trekt. Als het eenmaal rustig is, verdwijnen die kliekjes ook weer en zal de sfeer er weer op vooruit gaan.

Die lijst der verplaatsingen uit dat topic moeten voor de gein is vergeleken worden met nu, daar ligt misschien ook een bron der problemen...
Kliekjes uit andere slowchats? Gast, je draaft nu echt door.
Volgens mij heeft AI in het verleden al eens een stok verplaatst en die lag nu dichtbij. Het feit dat jullie er zo'n fucking drama van maken zorgt er voor dat anderen uit de KSC nu ook even komen loeren. Oh en ik loerde al een tijdje mee, maar omdat de sfeer toen ook al kut was heb ik nooit meegepost of meegedaan. Ga nu niet opeens de KSC posters daar de schuld van geven.

:') _______!!!!!
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_157709936
Deze actie hoort niet gewaardeerd te worden.

Toen ik een keer de stok tegen de nacht ophaalde, de volgende dag 'm op een verborgen locatie hield en 'm de dag erna pas samen met een ander ging verplaatsen, werd dat ontzettend niet gewaardeerd :{

Deze actie komt in de basis daar aardig mee overeen (=stok tegen de nacht opgehaald, volgende dag verborgen, pas de dag erop verplaatsen). En hoort dus niet gewaardeerd te worden, is ook tegen de regels in :{

Als deze actie goedgepraat wordt, ga ik dit echt als een vrijbrief zien...
pi_157709937
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 00:20 schreef Fien1989 het volgende:
Wat er nu gebeurt met Stok is in basis eigenlijk niet veel anders dan wat ik eerder had gedaan (Stok tegen de nacht aan ophalen, de dag erna verborgen houden en dan overmorgen pas officieel uitzetten), en toen waren best wel wat mensen die mij "niet leuk" vonden :{

Is dit een vrijbrief dat ik dat mag herhalen?
Mja, ik zie niks mis in zo'n actie. Je haalt hem 's nachts op. Mensen moeten niet per se verwachten dat je hem dan ook voor de volgende nacht weer uitzet. Soms kan dat niet.
En dat van "Nu ligt het spel stil" vind ik ook een kutsmoes. Die stok heeft vorige week geloof ik 6 dagen stilgelegen omdat niemand hem ging halen.

Sommige mensen hier zijn gewoon echt veel te serieus met dit spel bezig en staan blijkbaar ook weinig open voor nieuwe deelnemers, want die worden gelijk afgekat.

Nee, Fien, ik vond jouw actie met dat eigen naambordje ook gewoon leuk. Ludieke actie, moet ook eens kunnen.
Maar ik word wel gewoon moe van een aantal zeikers hier die continue lopen te klagen en al in geen weken die stok opgehaald hebben.
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_157709952
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 01:35 schreef Fien1989 het volgende:
Deze actie hoort niet gewaardeerd te worden.

Toen ik een keer de stok tegen de nacht ophaalde, de volgende dag 'm op een verborgen locatie hield en 'm de dag erna pas samen met een ander ging verplaatsen, werd dat ontzettend niet gewaardeerd :{

Deze actie komt in de basis daar aardig mee overeen (=stok tegen de nacht opgehaald, volgende dag verborgen, pas de dag erop verplaatsen). En hoort dus niet gewaardeerd te worden, is ook tegen de regels in :{

Als deze actie goedgepraat wordt, ga ik dit echt als een vrijbrief zien...
Ik reageer net op je andere post. Het is geen vrijbrief nee en wat betreft de 24 uur misschien onhandig. Maar zoals al gemeld, Arch-Indar heeft de stok vanochtend pas in handen gekregen en dus heeft hij nog een paar uur om te herplaatsen.
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_157710005
quote:
99s.gif Op zaterdag 21 november 2015 01:37 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Ik reageer net op je andere post. Het is geen vrijbrief nee en wat betreft de 24 uur misschien onhandig. Maar zoals al gemeld, Arch-Indar heeft de stok vanochtend pas in handen gekregen en dus heeft hij nog een paar uur om te herplaatsen.
Dat telt niet, want de tussenlocatie is niet bekend gemaakt en gaat uiteindelijk ook niet in de statistieken.

Ik had 'm destijds tegen maandagnacht uit Ophuis opgehaald, dinsdag verborgen uitgezet in Nummer Ééń om 'm dan woensdag samen met een ander op te halen en uit te zetten in Oploo. En uiteindelijk telde maar 1 verplaatsing: Ophuis => Oploo. Omdat de tussenbestemming nooit bekend is gemaakt (en niemand dus in de gelegenheid was geweest om 'm te halen), telt deze niet mee.

In deze kwestie is het dus ook 1 verplaatsing. Want het zal wat zijn... pakt 1 iemand de stok en dan eindeloos kunnen doorgeven en dan verloopt de 24 uur dus nooit, wil je zeggen? :{ Zo gaat het natuurlijk niet...

quote:
99s.gif Op zaterdag 21 november 2015 01:36 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Nee, Fien, ik vond jouw actie met dat eigen naambordje ook gewoon leuk. Ludieke actie, moet ook eens kunnen.
Maar ik word wel gewoon moe van een aantal zeikers hier die continue lopen te klagen en al in geen weken die stok opgehaald hebben.
Maar dat naambordje was ook niet tegen de regels, omdat hij uiteindelijk wèl bij een echt bord was uitgezet en binnen 24 uur.

Wat er nu gebeurt is dat de stok expres een dag ingehouden wordt zodat hij de volgende dag samen kan worden uitgezet. Dat is hetzelfde als toen ik 'm tegen maandagnacht ophaalde en dinsdag weigerde uit te zetten omdat ik 'm woensdag samen wilde uitzetten. Die actie werd bijna door niemand gewaardeerd...
pi_157710025
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 01:42 schreef Fien1989 het volgende:

[..]

Dat telt niet, want de tussenlocatie is niet bekend gemaakt en gaat uiteindelijk ook niet in de statistieken.

Ik had 'm destijds tegen maandagnacht uit Ophuis opgehaald, dinsdag verborgen uitgezet in Nummer Ééń om 'm dan woensdag samen met een ander op te halen en uit te zetten in Oploo. En uiteindelijk telde maar 1 verplaatsing: Ophuis => Oploo. Omdat de tussenbestemming nooit bekend is gemaakt (en niemand dus in de gelegenheid is geweest om 'm te halen), telt deze niet mee.

In deze kwestie is het dus ook 1 verplaatsing. Want het zal wat zijn... pakt 1 iemand de stok en dan eindeloos kunnen doorgeven en dan verloopt de 24 uur dus nooit, wil je zeggen? :{

[..]

Maar dat naambordje was ook niet tegen de regels, omdat hij uiteindelijk wèl bij een echt bord was uitgezet en binnen 24 uur.

Wat er nu gebeurt is dat de stok expres een dag ingehouden wordt zodat hij de volgende dag samen kan worden uitgezet. Dat is hetzelfde als toen ik 'm tegen maandagnacht ophaalde en dinsdag weigerde uit te zetten omdat ik 'm woensdag samen wilde uitzetten. Die actie werd bijna door niemand gewaardeerd...
Nogmaals Fien, ook voor jou, niet zo stressen. ;) Het is een spel ter vernaak ende tijdverdrijf.

Iedereen nu een lekkere chill-pill, morgen ligt dat ding weer ergens, kan iedereen weer gezellig meedoen. Nieuwe ronde, nieuwe kansen. *O*
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_157710050
quote:
99s.gif Op zaterdag 21 november 2015 01:44 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Nogmaals Fien, ook voor jou, niet zo stressen. ;) Het is een spel ter vernaak ende tijdverdrijf.

Iedereen nu een lekkere chill-pill, morgen ligt dat ding weer ergens, kan iedereen weer gezellig meedoen. Nieuwe ronde, nieuwe kansen. *O*
Dus is het meteen een vrijbrief dat ik zo'n actie ook mag gaan uithalen, want "niet zo stressen". Eens kijken of dat ook werkt als ik het doe...
pi_157710058
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 01:45 schreef Fien1989 het volgende:

[..]

Dus is het meteen een vrijbrief dat ik zo'n actie ook mag gaan uithalen, want "niet zo stressen". Eens kijken of dat ook werkt als ik het doe...
Als je had gelezen in mijn vorige post, dan had je gezien dat het geen vrijbrief is.

Mijn punt is gewoon dat mensen zich niet zo enorm druk moeten maken om dit spel. ;)
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_157710061
Anyway, ik bedoel het goed, maar blijf vooral lekker een drama maken om een fucking stok :')

Veel plezier er mee he? :W
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_157710069
quote:
99s.gif Op zaterdag 21 november 2015 01:47 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Als je had gelezen in mijn vorige post, dan had je gezien dat het geen vrijbrief is.

Mijn punt is gewoon dat mensen zich niet zo enorm druk moeten maken om dit spel. ;)
Als het geen vrijbrief is, wat maakt het dan dat de ene persoon wel zo'n actie moet kunnen uithalen en de ander niet? Dan moet er toch ook niet zo druk om gemaakt worden als ik zo'n actie uithaal? :{ Of is het opeens meten met twee maten?
pi_157710093
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 01:48 schreef Fien1989 het volgende:

[..]

Als het geen vrijbrief is, wat maakt het dan dat de ene persoon wel zo'n actie moet kunnen uithalen en de ander niet? Dan moet er toch ook niet zo druk om gemaakt worden als ik zo'n actie uithaal? :{ Of is het opeens meten met twee maten?
Je gaat nu 2 verschillende dingen proberen te combineren met 1 ding.

A. het is geen vrijbrief
B. ook bij jou hadden ze niet zo moeten zeiken

En vooral B is het hele punt hier. Het zo verrotte druk maken om iets. En de meesten onderbouwen het dan ook nog eens met kul argumenten.

Nogmaals, ik lees al enige tijd mee. En stoorde mij toen ook al om het gezeik over jouw acties. Ze mogen juist blij zijn met jouw enthousiasme. Jij hebt dat ding vele keren opgehaald omdat anderen te beroerd waren iets te doen. En dan vervolgens lopen diezelfde mensen wel te zeiken over dingen die niet goed gaan.
Dit account is niet meer in gebruik.
  zaterdag 21 november 2015 @ 05:45:12 #227
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_157710693
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 01:42 schreef Fien1989 het volgende:

[..]

Dat telt niet, want de tussenlocatie is niet bekend gemaakt en gaat uiteindelijk ook niet in de statistieken.

Ik had 'm destijds tegen maandagnacht uit Ophuis opgehaald, dinsdag verborgen uitgezet in Nummer Ééń om 'm dan woensdag samen met een ander op te halen en uit te zetten in Oploo. En uiteindelijk telde maar 1 verplaatsing: Ophuis => Oploo. Omdat de tussenbestemming nooit bekend is gemaakt (en niemand dus in de gelegenheid was geweest om 'm te halen), telt deze niet mee.

In deze kwestie is het dus ook 1 verplaatsing. Want het zal wat zijn... pakt 1 iemand de stok en dan eindeloos kunnen doorgeven en dan verloopt de 24 uur dus nooit, wil je zeggen? :{ Zo gaat het natuurlijk niet...

[..]

Maar dat naambordje was ook niet tegen de regels, omdat hij uiteindelijk wèl bij een echt bord was uitgezet en binnen 24 uur.

Wat er nu gebeurt is dat de stok expres een dag ingehouden wordt zodat hij de volgende dag samen kan worden uitgezet. Dat is hetzelfde als toen ik 'm tegen maandagnacht ophaalde en dinsdag weigerde uit te zetten omdat ik 'm woensdag samen wilde uitzetten. Die actie werd bijna door niemand gewaardeerd...
Dit klinkt echt te erg als 'ordening muss sein' ofzo :X
Ik hrb er bijna een mental image van van een meisje wat op de grond ligt te krijsen met armen en benen door de lucht maaiend in de supermarkt omdat het niet gaat zoals zij wil.

Doe toch eens relaxt man, het is een spelletje...
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_157710785
Ik heb nog steeds geen antwoord op mijn laatste vraag van gisterenavond?
Bis vincit qui se vincit!
pi_157710791
Fien, ik weet niet of je het in de gaten hebt, maar deze actie wordt ook maar door weinig mensen gewaardeerd hoor. Dus wees gerust, imo heb je geen vrijbrief. :*
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_157711195
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 21:38 schreef Arch-Indar het volgende:

[..]

Geen sorry.

Technisch gezien is het nog geeneens 24 uur sinds dat hij opgehaald is, dus wacht nog ff met oordelen tot middernacht ok? dan zie ik je dan wel weer hier ok?
Je bent gewoon een onbekwame jostie me je smerige spelletjes, de tijd is om en je hebt niet gedaan wat je moest doen. Je hebt je altijd aan je eigen plan gehouden wat tegen de regels in was en het andere ontnomen om een leuk spel te spelen.

Je 24 uur zijn verstreken en hij is niet geplaatst.

Goed bezig hoor
pi_157711218
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 07:27 schreef Arch-Indar het volgende:
Ik heb nog steeds geen antwoord op mijn laatste vraag van gisterenavond?
Als je echt zo treurig bent dan flikker je hem toch in de kliko, wij maken wel een nieuwe stok en het is 100% zeker dat jij die code niet zal krijgen met je spel bederf :')
pi_157711275
ik voel veel liefde over en weer *;
Hooray for boobies!
pi_157711424
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 09:01 schreef CarltonBanks het volgende:

[..]

Als je echt zo treurig bent dan flikker je hem toch in de kliko, wij maken wel een nieuwe stok en het is 100% zeker dat jij die code niet zal krijgen met je spel bederf :')
Volgens de wiki heb jij welgeteld 0 verplaatsingen gedaan. Waar bemoei jij je mee als niet-deelnemer en wie ben jij om die beslissing te nemen?

Kloontje?
Bis vincit qui se vincit!
pi_157711455
mandingo, kan het kloppen dat je de site de laatste weken niet hebt bijgewerkt? mis in Apeldoorn in ieder geval 2 plaatsen die mogen worden afgestreept ^O^
Hooray for boobies!
pi_157711527
Het is nog te vroeg voor popcorn hoor :P
Dit account is niet meer in gebruik.
pi_157711541
Kan de TT aangepast worden als we verder kunnen? Dan hoef ik t topic niet in de gaten te houden verder.
pi_157711553
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 09:44 schreef Puala het volgende:
Kan de TT aangepast worden als we verder kunnen? Dan hoef ik t topic niet in de gaten te houden verder.
Van mij mag er gewoon "Onderweg" van gemaakt worden hoor, want dat gaat ie bijna.
Bis vincit qui se vincit!
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 21 november 2015 @ 09:49:46 #238
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_157711591
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 09:44 schreef Puala het volgende:
Kan de TT aangepast worden als we verder kunnen? Dan hoef ik t topic niet in de gaten te houden verder.
Komt goed
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_157711604
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 november 2015 09:49 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Komt goed
Komt het antwoord op mijn vraag ook nog goed voor ik vertrek? Voordat ik straks dat slot vast sta te maken in de regen en wind... Voor niks.
Bis vincit qui se vincit!
pi_157711630
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 09:51 schreef Arch-Indar het volgende:

[..]

Komt het antwoord op mijn vraag ook nog goed voor ik vertrek? Voordat ik straks dat slot vast sta te maken in de regen en wind... Voor niks.
Wat is de vraag dan. :')
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_157711640
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 november 2015 09:53 schreef KaBuf het volgende:

[..]

Wat is de vraag dan. :')
Die weet hij dondersgoed.
Bis vincit qui se vincit!
  zaterdag 21 november 2015 @ 10:19:56 #242
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_157711843
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 09:51 schreef Arch-Indar het volgende:

[..]

Komt het antwoord op mijn vraag ook nog goed voor ik vertrek? Voordat ik straks dat slot vast sta te maken in de regen en wind... Voor niks.
_O- Eerst iedereen op stang jagen en dan op sympathie rekenen. _O-
Volgens mij moet er gewoon een regel komen dat als je niet aan de regels houdt je ook geen vermelding krijgt. :+

Maarreh.
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 november 2015 09:53 schreef KaBuf het volgende:

[..]

Wat is de vraag dan. :')
  zaterdag 21 november 2015 @ 10:35:01 #243
166255 Maringo
Bèhèhèhèh
pi_157712034
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 09:54 schreef Arch-Indar het volgende:

[..]

Die weet hij dondersgoed.
Je kan ook gewoon netjes de vraag herhalen.
Die volg topic-knop hè...
Op 02-06-2014 16:38 schreef Moeraskat
Je bent te goed voor de mensheid.
  zaterdag 21 november 2015 @ 12:56:32 #244
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_157713686
Man man man.

Iemand neem de stok mee zodat een groepje FOK!kers die normaal niet meedoen er wellicht enthousiast over worden en spontaan is iedereen over de kook.

Doe niet zo autistisch zeg :{
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 21 november 2015 @ 13:16:53 #245
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_157714000
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 12:56 schreef kanovinnie het volgende:

Doe niet zo autistisch zeg :{
Daarvoor zit men op FOK! he.
pi_157714170
quote:
10s.gif Op zaterdag 21 november 2015 13:16 schreef Pino112 het volgende:

[..]

Daarvoor zit men op FOK! he.
Eens :Y :)
pi_157714362
quote:
1s.gif Op zaterdag 21 november 2015 09:31 schreef Arch-Indar het volgende:

[..]

Volgens de wiki heb jij welgeteld 0 verplaatsingen gedaan. Waar bemoei jij je mee als niet-deelnemer en wie ben jij om die beslissing te nemen?

Kloontje?
Nee jankbal ik ben geen kloontje, en dat ik die stok nog nooit gevonden heb betekend niet dat ik geen deelnemer ben, die stok is simpelweg nog nooit bij mij in de buurt geweest.

inmiddels zijn de 24 uur dik verstreken en nogsteeds heb je de stok niet geplaatst, je bent een treurig zielig mannetje, niets meer niets minder.
  zaterdag 21 november 2015 @ 13:41:50 #248
166255 Maringo
Bèhèhèhèh
pi_157714454
quote:
0s.gif Op zaterdag 21 november 2015 13:37 schreef CarltonBanks het volgende:

[..]

Nee jankbal ik ben geen kloontje, en dat ik die stok nog nooit gevonden heb betekend niet dat ik geen deelnemer ben, die stok is simpelweg nog nooit bij mij in de buurt geweest.

inmiddels zijn de 24 uur dik verstreken en nogsteeds heb je de stok niet geplaatst, je bent een treurig zielig mannetje, niets meer niets minder.
Chill out..
Die volg topic-knop hè...
Op 02-06-2014 16:38 schreef Moeraskat
Je bent te goed voor de mensheid.
pi_157714823
Even binnen kijken hoor.

Bis vincit qui se vincit!
pi_157715048
iedereen in de auto naar woerden, nu!!! :P
Hooray for boobies!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')