Nou. Koranverzen leren, dan mag je weg bljkbaar.quote:Op vrijdag 20 november 2015 11:19 schreef Frutsel het volgende:
Ik gok dat Mali ook gericht is tegen de Fransen...
twitter:HLN_BE twitterde op vrijdag 20-11-2015 om 12:12:12Bestuurder verdachte Belgische wagen was voor drugs in Rotterdam https://t.co/N4xaLH68KU #hln https://t.co/8XXwRjmbWd reageer retweet
twitter:HartvNL twitterde op vrijdag 20-11-2015 om 12:17:14IND-gebouw #Zwolle ontruimd om verdacht pakket.https://t.co/Y8Ng1uWYdU reageer retweet
twitter:HartvNL twitterde op vrijdag 20-11-2015 om 12:21:31Update: Ook in #Huizen een ontruiming vanwege een verdacht pakket. Daar gaat het om een politiebureau: https://t.co/Y8Ng1uWYdU reageer retweet
Oud nieuws toch?quote:Op vrijdag 20 november 2015 12:18 schreef StaceySinger het volgende:
vr 20 nov 2015, 11:29
Duo bekent afhalen Abdeslam in Parijs
BRUSSEL -
Twee verdachten die maandag in België werden aangehouden in het onderzoek naar de aanslagen in Parijs hebben bekend dat ze Salah Abdeslam vrijdagnacht in Parijs hebben opgehaald. Abdeslam is een van de vermoedelijke daders van de aanslagen en wordt internationaal gezocht. Mogelijk bevindt hij zich in Brussel, waar hij vandaan komt.
De twee verdachten, de 27-jarige Mohammed A. en Hamza A. (21), werden maandag opgepakt en moesten vrijdag voor de rechter komen. Hun advocaten hebben niet om hun vrijlating gevraagd.
Het tweetal ontkent iets met de aanslagen van doen te hebben gehad. Later op de dag wordt besloten of ze in de cel blijven.
De Brusselse politie pakte donderdag op negen verschillende locaties in de stad negen mensen op. Twee arrestaties hielden direct verband met de aanslagen in Parijs. De zeven andere hadden te maken met een ouder onderzoek naar de Belgische Syriëganger Hadfi Bilal, die zichzelf vrijdagavond opblies bij het Stade de France in Parijs.
Het federaal parket laat vrijdag weten dat zes van de zeven na verhoor zijn vrijgelaten. Het voorarrest van de zevende is vooralsnog met 24 uur verlengd. Het parket wil daar verder niets over kwijt.
http://www.telegraaf.nl/b(...)alen_Abdeslam__.html
en moesten vrijdag voor de rechter komenquote:Op vrijdag 20 november 2015 12:21 schreef Sunshine1982 het volgende:
en moesten vrijdag voor de rechter komen
ja, tis een beetje alsof ik op de begrafenis van jouw kinderen (geen idee of je die hebt) kom schreeuwen: JE DOCHTER WAS EEN KANKERHOER, JE ZOONTJE WAS EEN KANKERMONGOOL! TRALALALA TRALALA TRALALALAquote:Op vrijdag 20 november 2015 10:32 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Vertel, waarom is dat walgelijk?
ze zullen het niet geroepen hebben met de intentie dat allah de slachtoffers moet bijstaan he...quote:Op vrijdag 20 november 2015 10:35 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ach, ik een trolletje, jij een conciërge, we vinden elkaar wel.
Als je verder de reactie hebt gelezen snap je dat mijn betoog gaat over het gebruik van 'Allahu Akbar' niet perse in verband is te brengen met extremisme, niet dat het gepast is om een stilte te onderbreken met zo een uitspraak. Het is ongepast om een stilte te onderbreken of je nu Allah of "Lets rock till we fuck baby" roept.
twitter:stefandevries twitterde op vrijdag 20-11-2015 om 12:54:41Noodtoestand Frankrijk: eerste avondklok ingesteld in wijk van Sens, ten zuiden van Parijs. Gaat vanavond 22 uur in. reageer retweet
Zijn er nieuwe aanleidingen om dit nu te doen?quote:Op vrijdag 20 november 2015 12:56 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:stefandevries twitterde op vrijdag 20-11-2015 om 12:54:41Noodtoestand Frankrijk: eerste avondklok ingesteld in wijk van Sens, ten zuiden van Parijs. Gaat vanavond 22 uur in. reageer retweet
Je kan wel zo gaan doen hier, maar het feit is dat als je als moslim tijdens een minuut stilte voor de doden van moslimterrorisme die god gaat verheerlijken waaruit de mensen zijn vermoord, je jezelf wel even laat zien. Je laat zien dat je tegen de doden en voor de dezelfde extreme ideologie bent die net 129 mensen heeft vermoord. Je bent dan gewoon een medestander van die terroristen en hebt in 1x al je gratie verloren omdat je je verenigd met die mongolen.quote:Op vrijdag 20 november 2015 10:32 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Vertel, waarom is dat walgelijk?
Lul, whut, welke andere god dan 'Allah' had je als moslim dan moeten gaan verheerlijken, Raiden, de God van de Donder en Beschermer van Aarde? Daar waar Bush aan het bombarderen was 'voor de democratie' zaten er mensen te demonstreren tegen een oorlog van Bush in de naam van democratie, je simplistische wereldbeeld en mensen bepaalde leuzen laten monopoliseren met een wij vs zij mentaliteit is niet gerechtvaardigd simpelweg omdat het om moslims gaat. Als je het verstoren van een minuut stilte als onrespectvol ziet is dat goed je recht, maar dan zou het geen reet moeten uitmaken wat men roept, in alle gevallen is dat dan niet eerbiedig.quote:Op vrijdag 20 november 2015 13:01 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Je kan wel zo gaan doen hier, maar het feit is dat als je als moslim tijdens een minuut stilte voor de doden van moslimterrorisme die god gaat verheerlijken waaruit de mensen zijn vermoord, je jezelf wel even laat zien. Je laat zien dat je tegen de doden en voor de dezelfde extreme ideologie bent die net 129 mensen heeft vermoord. Je bent dan gewoon een medestander van die terroristen en hebt in 1x al je gratie verloren omdat je je verenigd met die mongolen.
Dus geen gezeur en getroll hierover.
quote:Op vrijdag 20 november 2015 12:54 schreef Nielsch het volgende:
[..]
ja, tis een beetje alsof ik op de begrafenis van jouw kinderen (geen idee of je die hebt) kom schreeuwen: JE DOCHTER WAS EEN KANKERHOER, JE ZOONTJE WAS EEN KANKERMONGOOL! TRALALALA TRALALA TRALALALA
Of je bent gewoon compleet onwetend hoe moslims de doden herdenken, de provocerende en slechtwillende idioten daargelaten, is het verheerlijken van Allah bij het herdenken van de doden, zelfs bij een minuut stilte een acceptabel gebaar voor / onder moslims zonder dubieuze intenties perse.quote:Op vrijdag 20 november 2015 12:55 schreef Nielsch het volgende:
[..]
ze zullen het niet geroepen hebben met de intentie dat allah de slachtoffers moet bijstaan he...
Hoezo heb ik dan gelezen dat de Turkse coach kritiek daarop geleverd heeft. Is die dan niet op de hoogte van die tradities?quote:Op vrijdag 20 november 2015 13:18 schreef Triggershot het volgende:
Of je bent gewoon compleet onwetend hoe moslims de doden herdenken, de provocerende en slechtwillende idioten daargelaten, is het verheerlijken van Allah bij het herdenken van de doden, zelfs bij een minuut stilte een acceptabel gebaar voor / onder moslims zonder dubieuze intenties perse.
Bij het herdenken van de Turkse doden werd in Turkije enerzijds stilte gehouden, anderzijds werd er gebeden en de doden herdacht door religieuze leuzen te roepen, synchroon met elkaar, wat stopt met een applaus aan beide kanten, verdiep je eens eerst in bepaalde zaken alvorens je met idiote en manke vergelijkingen komt.
Geen idee wat je hebt gelezen en belangrijker nog of je het goed hebt gelezen / hij goed is geciteerd, maar Fatih Terim is nou niet echt een figuur die 'Allah' weg laat in zijn uitspraken.quote:Op vrijdag 20 november 2015 13:32 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Hoezo heb ik dan gelezen dat de Turkse coach kritiek daarop geleverd heeft. Is die dan niet op de hoogte van die tradities?
Het interesseert me werkelijk niets hoe moslims herdenken. De slachtoffers in Parijs werden herdacht en dit gebeurde internationaal met 1 minuut stilte.quote:Op vrijdag 20 november 2015 13:18 schreef Triggershot het volgende:
[..]
[..]
Of je bent gewoon compleet onwetend hoe moslims de doden herdenken, de provocerende en slechtwillende idioten daargelaten, is het verheerlijken van Allah bij het herdenken van de doden, zelfs bij een minuut stilte een acceptabel gebaar voor / onder moslims zonder dubieuze intenties perse.
Bij het herdenken van de Turkse doden werd in Turkije enerzijds stilte gehouden, anderzijds werd er gebeden en de doden herdacht door religieuze leuzen te roepen, synchroon met elkaar, wat stopt met een applaus aan beide kanten, verdiep je eens eerst in bepaalde zaken alvorens je met idiote en manke vergelijkingen komt.
Tsja, het lijkt er wel een beetje op alsof je defensieve houding de plank compleet mis slaat.quote:Op vrijdag 20 november 2015 13:35 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Geen idee wat je hebt gelezen en belangrijker nog of je het goed hebt gelezen / hij goed is geciteerd, maar Fatih Terim is nou niet echt een figuur die 'Allah' weg laat in zijn uitspraken.
Ja idd.quote:Op donderdag 19 november 2015 23:51 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Ze lijken ook allemaal op elkaar
Slachtofferrol, godverdomme zeg, ik word hier boven uitgemaakt voor IS sympathisant, kutmarokkaan tot aan trol toe en dan ben ik diegene die dingen aan het verdraaien is en slachtofferrol speeltquote:Op vrijdag 20 november 2015 13:37 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Het interesseert me werkelijk niets hoe moslims herdenken. De slachtoffers in Parijs werden herdacht en dit gebeurde internationaal met 1 minuut stilte.
Daar hadden ze zich in het stadion wel even over kunnen laten inlezen.
Graag niet de zaken verdraaien en ophouden met die slachtofferrol...
Hij heeft het in heel de video over het gefluit, twee maal uitsluitend over het gefluit, niet over het gedenken van Allah.quote:Op vrijdag 20 november 2015 13:38 schreef truthortruth het volgende:
[..]
Tsja, het lijkt er wel een beetje op alsof je defensieve houding de plank compleet mis slaat.
http://www.101greatgoals.(...)ttack-victims-video/
Wat een dooddoener. Het ging om het respect dat niet getoond werd. Maar goed door het gebaggataliseer zoals jij doet radicaliseer ik alleen maar, het is maar wat je wilt bereiken.quote:Op vrijdag 20 november 2015 13:43 schreef Triggershot het volgende:
Hij heeft het in heel de video over het gefluit, twee maal uitsluitend over het gefluit, niet over het gedenken van Allah.
Zoek geen verwijten bij mij terwijl je eigen onwetendheid je reactie domineert.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |