abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 20 november 2015 @ 10:27:06 #101
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_157688198
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 november 2015 10:26 schreef NoXia het volgende:

[..]

Preventief afschieten zou ook een optie zijn.
Prima. Maar dan ook gelijke monniken, gelijke kappen. Wat zal het rustig worden in Nederland.
pi_157688206
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 november 2015 10:23 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Cant blame them tho.. ze horen het bij elke aanval. Ze liggen die link, zelf nadenken is soms moeilijk voor mensen.

Ik zeg vaak Allah is groot, maar daar is nooit bij iemand omgekomen.

Sorry hoor jongens.

:'(
Nee maar goed, zo steun je natuurlijk wel de Jihadisten.

quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 10:24 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Jammer, niet op tv dus ik denk dat dit bericht van jou niet telt noch heeft de rest van je familie dit bericht uitgesproken.
Laat gaan, je kan het niet goed doen
Om even voorbij te gaan dat je de indruk wekt dat jij je info uitsluitend krijgt van wat de TV je voert wil ik je toch even vragen, hoeveel links wil je waarin moslims op TV Daesh veroordelen en afstand van nemen voor je gaat toegeven dat je een bekrompen beeld over moslims hebt? (niet tegen jou persoonlijk, maar misschien dat iemand er dan over nadenkt)

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 20-11-2015 10:28:56 ]
pi_157688228
quote:
9s.gif Op vrijdag 20 november 2015 10:24 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Het Arabisch gaat van rechts naar links.
rabkA uhallA

:)
pi_157688241
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 10:28 schreef WhateverWhatever het volgende:

[..]

rabkA uhallA

:)
:7 *;
  vrijdag 20 november 2015 @ 10:30:20 #105
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_157688261
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 november 2015 10:19 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Nou ja, ik hoop ook serieus nooit genomen te worden door een andere man, maar dat terzijde.
Als jij verder begrijpt dat het gebruik van 'Allahu Akbar' niet een extremistische leus is, maar een godsverheerlijkende prijzing, vind ik dat al voldoende.
Het is maar net in welke context iemand dat roept, om dat te scanderen tijdens een minuut stilte waar net 130 mensen zijn afgeslacht die voordat ze dood gingen Allahu Ackbar hebben gehoord is walgelijk. En je bent enorm naïef als je denkt dat ze een ander motief hadden dan te provoceren.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
pi_157688264
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 november 2015 10:19 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Nou ja, ik hoop ook serieus nooit genomen te worden door een andere man, maar dat terzijde.
Als jij verder begrijpt dat het gebruik van 'Allahu Akbar' niet een extremistische leus is, maar een godsverheerlijkende prijzing, vind ik dat al voldoende.
Je snapt toch wel dat er een verschil zit in dit te zeggen tijdens een gebed of het zeggen tijdens een herdenking waar je 1 minuut stil moet zijn? Of is dit echt te hoog gegrepen? Ik weet dat je maar een trolletje bent, maar toch.
  vrijdag 20 november 2015 @ 10:32:07 #107
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_157688298
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 november 2015 10:30 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Het is maar net in welke context iemand dat roept, om dat te scanderen tijdens een minuut stilte waar net 130 mensen zijn afgeslacht die voordat ze dood gingen Allahu Ackbar hebben gehoord is walgelijk. En je bent enorm naïef als je denkt dat ze een ander motief hadden dan te provoceren.
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 10:30 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Je snapt toch wel dat er een verschil zit in dit te zeggen tijdens een gebed of het zeggen tijdens een herdenking waar je 1 minuut stil moet zijn? Of is dit echt te hoog gegrepen? Ik weet dat je maar een trolletje bent, maar toch.
Ik was halverwege met eenzelfde soort post maar ik heb het maar opgegeven.
pi_157688304
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 november 2015 10:30 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Vertel, waarom is dat walgelijk?
pi_157688324
quote:
7s.gif Op vrijdag 20 november 2015 10:32 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Duidelijk, niet serieus te nemen dus. Jammer.
pi_157688357
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 10:30 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Ach, ik een trolletje, jij een conciërge, we vinden elkaar wel.

Als je verder de reactie hebt gelezen snap je dat mijn betoog gaat over het gebruik van 'Allahu Akbar' niet perse in verband is te brengen met extremisme, niet dat het gepast is om een stilte te onderbreken met zo een uitspraak. Het is ongepast om een stilte te onderbreken of je nu Allah of "Lets rock till we fuck baby" roept.
pi_157688369
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 10:34 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Duidelijk, niet serieus te nemen dus. Jammer.
Ik ben reuze benieuwd.
  vrijdag 20 november 2015 @ 10:43:58 #112
168304 Mani89
pi_157688504
quote:

[..]

Het gaat om de intentie, niet om de term zelf. Ik zeg daarom, context. Is het voor jou onmogelijk voor te stellen dat op een zwarte VMBO school in Utrecht waar ze de holocaust al niet meer kunnen onderwijzen omdat dan de pleur uitbreekt, een klas "Allahu Akbar" begint te scanderen tijdens een minuut stilte voor een slachtpartij om de boel te provoceren?

Hoe je het ook wendt of keert, de term is in bepaalde mate besmet geraakt, en daar is dankbaar gebruik van te maken.
  vrijdag 20 november 2015 @ 10:46:33 #113
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_157688538
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 10:43 schreef Mani89 het volgende:

Hoe je het ook wendt of keert, de term is in bepaalde mate besmet geraakt, en daar is dankbaar gebruik van te maken.
De Hitlergroet was vroeger ook gewoon een Romeinse manier om hallo te zeggen.
pi_157688569
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 10:43 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Het gaat om de intentie, niet om de term zelf. Ik zeg daarom, context. Is het voor jou onmogelijk voor te stellen dat op een zwarte VMBO school in Utrecht waar ze de holocaust al niet meer kunnen onderwijzen omdat dan de pleur uitbreekt, een klas "Allahu Akbar" begint te scanderen tijdens een minuut stilte voor een slachtpartij om de boel te provoceren?

Nee, wat voor mij wel onmogelijk om voor te stellen is dat we een stel ratten op een (zwarte) VMBO als referentie zouden nemen om een uitspraak of leus te kwalificeren, of hun kwajongens streken uit te breiden als argumentatie of voorbeelden om een link te leggen met abstracte termen als 'de Islam' of 'de moslims'. Ik zou Wodan dagelijks op mijn blote billen bedanken als de problemen op zwarte scholen was beperkt tot het roepen van bepaalde leuzen tijdens de stilte.
  vrijdag 20 november 2015 @ 10:50:51 #115
168304 Mani89
pi_157688594
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 10:48 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Nee, wat voor mij wel onmogelijk om voor te stellen is dat we een stel ratten op een (zwarte) VMBO als referentie zouden nemen om een uitspraak of leus te kwalificeren, of hun kwajongens streken uit te breiden als argumentatie of voorbeelden om een link te leggen met abstracte termen als 'de Islam' of 'de moslims'. Ik zou Wodan dagelijks op mijn blote billen bedanken als de problemen op zwarte scholen was beperkt tot het roepen van bepaalde leuzen tijdens de stilte.
Ik beperkte mij dan ook tot dit incident, ik trek het niet breder dan dat. En de term zelf is dan ook geen automatisch diskwalificatie, verre van dat.
pi_157688612
AFP twitterde op vrijdag 20-11-2015 om 10:48:58 #BREAKING: Third body, a woman, found at site of Paris attacks police raid: prosecutors reageer retweet
pi_157688637
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 10:50 schreef Mani89 het volgende:

[..]

Ik beperkte mij dan ook tot dit incident, ik trek het niet breder dan dat. En de term zelf is dan ook geen automatisch diskwalificatie, verre van dat.
Ik heb het dan ook niet over jouw persoon / standpunt, en dat wat er op de VMBO is gebeurd heb ik totaal geen moeite mee om te kwalificeren als provocatie, zeker als het van die achterlijke autistische puberale ratten zijn, maar vergelijkbare kwalificaties zag je ook bijv begin van de week mbt de wedstrijd van Turkije, waar het geroep van 'Allahu akbar' als respectloos en provocerend werd weggezet, terwijl dat gewoon de manier is hoe zij de doden herdenken.
pi_157688654
Mastermind Abaaoud caught on Paris metro CCTV as attacks went on

http://uk.reuters.com/art(...)0?utm_source=twitter
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
  vrijdag 20 november 2015 @ 10:55:04 #119
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_157688667
quote:
Verdachte auto Rotterdam heeft link met Molenbeek
De Belgische auto die donderdag de veiligheidsdiensten in Rotterdam op scherp zette, houdt duidelijk verband met Molenbeek. De witte Mercedes dook op op de Rotterdamse Westersingel, waar burgemeester Ahmed Aboutaleb met andere burgemeesters aan het dineren was in restaurant De Harmonie. Hij werd in allerijl geëvacueerd, waarna de politie de omgeving uitkamde.

Drie mannen werden opgepakt. In de auto lagen papieren waaruit blijkt dat een uit Molenbeek afkomstige man woensdag is opgepakt in Zeeland. De 22-jarige Belg is vastgezet en mocht enkel spreken met zijn advocaat. Waarom de man is vastgezet, is niet bekend. Evenmin is bekend of hij een van de drie verdachten is, die donderdagavond werden aangehouden in Rotterdam. In de auto ligt ook een folder over de rechten die een verdachte heeft in Nederland. Op de achterbank ligt een Turks visum op naam van deze Belg, dat inging op 8 september.

Volgens de advocaat van de 22-jarige man, hebben de drie Belgen niets met terrorisme te maken. Dat heeft hij tegen RTV Rijnmond gezegd. De verdachten wisten volgens hem niet dat ze met hun auto achter de dienstwagen van burgemeester Aboutaleb hadden gezeten.

Wapen
De drie mannen werden eerder deze week opgepakt voor drugs- en vuurwapenbezit. De Rotterdamse politie achtervolgde het drietal woensdagmorgen rond tien uur, nadat de kentekenherkenning in de regio alarm had geslagen. Het Belgische kenteken stond in de politiesystemen, omdat de wagen al vaker aan de kant van de weg was gezet vanwege drugs.

De hulp van meerdere politie-eenheden werd toen ingeroepen, om de auto die op de A16 richting zuid reed te stoppen. Ter hoogte van Breda kreeg de bestuurder, met succes, een stopteken. Voor de controle begon, gaf één van de inzittenden al aan dat er een vuurwapen in de auto lag. Hierop werden de drie Belgen van 20, 22 en 23 jaar oud, direct aangehouden. In elk geval één van de drie komt uit de Brusselse gemeente Molenbeek, waar na de aanslagen in Parijs meerdere verdachten van terrorisme werden gearresteerd. De auto werd inbeslaggenomen. Naast het vuurwapen werd er ook hennep gevonden.

Veiligheid
De auto dook donderdagavond opnieuw op in Rotterdam, voor een restaurant waar burgemeester Aboutaleb zat te dineren met andere burgemeesters en commissarissen. Het voertuig stond geparkeerd achter de dienstwagen van de burgemeester. Aboutaleb werd uit voorzorg snel in veiligheid gebracht, de andere gasten bleven zitten in verband met de veiligheid.

Aboutaleb vertelde op radio 1 dat hij, nadat hij in veiligheid was gebracht met de politieradio heeft meegeluisterd. Hij bleef kalm bij de evacuatie. De burgemeester geeft aan zijn agenda komende tijd niet aan te passen omwille van Parijs.
http://www.ad.nl/ad/nl/37(...)-met-Molenbeek.dhtml
2000 light years from home
pi_157688813
Commando: Bataclan was de hel - VIDEO

http://www.telegraaf.nl/t(...)utm_campaign=twitter
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_157688982
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 06:06 schreef SuperHarregarre het volgende:

[..]

Ben je niet helemaal lekker ofzo?
Ben jij net zo wreed als IS ofzo?
Doe even normaal!

quote:
1s.gif Op vrijdag 20 november 2015 06:40 schreef June. het volgende:

[..]

Je kunt het ook anders zien: misschien riep ze wel "help me" zodat er meer mensen dichterbij kwamen voordat ze zich opblies..
Dat kan, maar nog altijd geen reden om te lachen, treurig.

quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 01:38 schreef Specularium het volgende:

[..]

Het gaat niet om luchtig, het gaat erom dat bijvoorbeeld de NOS niet met pushberichten en breaking alerts aan komt zetten terwijl er nog helemaal niks bekend is. Geef echt nieuws door wanneer er nieuws is. Deze week ging het voetbal niet door omdat iedereen elkaar op zat te jutten met berichten die op niks gebaseerd waren.

IS hoeft alleen maar toe te kijken.
Kijk naar de landen in het Midden-Oosten, wreed genoeg zijn ze daar dit soort aanslagen flink inmiddels gewend en wordt er wat minder gespannen mee omgegaan als hier, maar dat houdt de terroristen in die landen evenmin tegen, omdat het sowieso onwrichting is, in ieder geval.

quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 01:35 schreef Za het volgende:

[..]

Niet luchtig erover doen, maar vele malen rustiger dan nu gedaan wordt. Wanneer je weet dat het doel ontwrichting is, waarom zou je dat dan honoreren?
Omdat het ze al is gelukt op het moment dat ze de aanslag konden plegen.
  Moderator vrijdag 20 november 2015 @ 11:19:17 #122
8781 crew  Frutsel
pi_157689003
Ik gok dat Mali ook gericht is tegen de Fransen...
  vrijdag 20 november 2015 @ 11:29:14 #123
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_157689147
Brrr:

http://www.liveleak.com/view?i=8eb_1447973168

quote:
Audio of the dramatic shootout in the Bataclan in Paris on the night of November 13, 2015. Italian Vincent Capuana, Perugia, who has lived in France for several years, was attending the concert and recorded audio when all hell broke loose. The music suddenly interrupted by the winds, the screams of the people, the stampede, the chaos ..... the audio was recorded on phone in the pocket by Vincenzo Capuana and played over the phone to radio show "Trapocoinedicola", a nightly radio news show hosted by Stefano Mensura
pi_157689188
quote:
Ugh.. zo brrrr dat ik 'm weg heb geklikt.
Normaal kan ik best tegen veel dingen, maar dit raakte ff een snaar bij me :{
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  vrijdag 20 november 2015 @ 11:36:02 #125
445480 Ingolstadt
RedStratocaster
pi_157689255
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
pi_157689514
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 11:19 schreef Frutsel het volgende:
Ik gok dat Mali ook gericht is tegen de Fransen...
Nou. Koranverzen leren, dan mag je weg bljkbaar.
pi_157689739
Third Body Found Among Saint-Denis Rubble

A third body has been found in the rubble of the Saint-Denis apartment French police raided early Wednesday.

Police are awaiting the results of DNA tests before identifying the body, but they said it was a woman.

The news follows Thursday’s revelation that Abdelhamid Abaaoud, the alleged organizer of the Paris attacks, also died during the raid. He was identified by fingerprint the day following the raid.

"We can confirm that 3 people were killed - 2 of which are unidentified at this stage,” the French prosecutor’s spokeswoman said Friday.

The spokeswoman also said police found a purse at the scene containing the passport of Hasna Aitboulahcen, a cousin of Abaaoud.

On Thursday, two French officials told ABC News that Aitboulahcen was the woman who detonated her suicide belt during the raid.
http://abcnews.go.com/Int(...)le/story?id=35320186
pi_157689815
HLN_BE twitterde op vrijdag 20-11-2015 om 12:12:12 Bestuurder verdachte Belgische wagen was voor drugs in Rotterdam https://t.co/N4xaLH68KU #hln https://t.co/8XXwRjmbWd reageer retweet
pi_157689864
Bomgordel jihadist Parijs ontploft

SCHOKKENDE BEELDEN: Er is een video opgedoken van een zelfmoordterrorist die een bomgordel laat ontploffen in Saint-Denis (Parijs). Als de Franse elite-eenheid een inval doet bij het appartement gaat de bom af. Het gaat hoogstwaarschijnlijk om de vrouwelijke terrorist Hasna Ait Boulahcen.

http://www.telegraaf.nl/t(...)rijs_ontploft__.html
pi_157689876
HartvNL twitterde op vrijdag 20-11-2015 om 12:17:14 IND-gebouw #Zwolle ontruimd om verdacht pakket.https://t.co/Y8Ng1uWYdU reageer retweet
HartvNL twitterde op vrijdag 20-11-2015 om 12:21:31 Update: Ook in #Huizen een ontruiming vanwege een verdacht pakket. Daar gaat het om een politiebureau: https://t.co/Y8Ng1uWYdU reageer retweet
pi_157689882
vr 20 nov 2015, 11:29
Duo bekent afhalen Abdeslam in Parijs
BRUSSEL -

Twee verdachten die maandag in België werden aangehouden in het onderzoek naar de aanslagen in Parijs hebben bekend dat ze Salah Abdeslam vrijdagnacht in Parijs hebben opgehaald. Abdeslam is een van de vermoedelijke daders van de aanslagen en wordt internationaal gezocht. Mogelijk bevindt hij zich in Brussel, waar hij vandaan komt.

De twee verdachten, de 27-jarige Mohammed A. en Hamza A. (21), werden maandag opgepakt en moesten vrijdag voor de rechter komen. Hun advocaten hebben niet om hun vrijlating gevraagd.

Het tweetal ontkent iets met de aanslagen van doen te hebben gehad. Later op de dag wordt besloten of ze in de cel blijven.

De Brusselse politie pakte donderdag op negen verschillende locaties in de stad negen mensen op. Twee arrestaties hielden direct verband met de aanslagen in Parijs. De zeven andere hadden te maken met een ouder onderzoek naar de Belgische Syriëganger Hadfi Bilal, die zichzelf vrijdagavond opblies bij het Stade de France in Parijs.

Het federaal parket laat vrijdag weten dat zes van de zeven na verhoor zijn vrijgelaten. Het voorarrest van de zevende is vooralsnog met 24 uur verlengd. Het parket wil daar verder niets over kwijt.

http://www.telegraaf.nl/b(...)alen_Abdeslam__.html
pi_157689944
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 12:18 schreef StaceySinger het volgende:
vr 20 nov 2015, 11:29
Duo bekent afhalen Abdeslam in Parijs
BRUSSEL -

Twee verdachten die maandag in België werden aangehouden in het onderzoek naar de aanslagen in Parijs hebben bekend dat ze Salah Abdeslam vrijdagnacht in Parijs hebben opgehaald. Abdeslam is een van de vermoedelijke daders van de aanslagen en wordt internationaal gezocht. Mogelijk bevindt hij zich in Brussel, waar hij vandaan komt.

De twee verdachten, de 27-jarige Mohammed A. en Hamza A. (21), werden maandag opgepakt en moesten vrijdag voor de rechter komen. Hun advocaten hebben niet om hun vrijlating gevraagd.

Het tweetal ontkent iets met de aanslagen van doen te hebben gehad. Later op de dag wordt besloten of ze in de cel blijven.

De Brusselse politie pakte donderdag op negen verschillende locaties in de stad negen mensen op. Twee arrestaties hielden direct verband met de aanslagen in Parijs. De zeven andere hadden te maken met een ouder onderzoek naar de Belgische Syriëganger Hadfi Bilal, die zichzelf vrijdagavond opblies bij het Stade de France in Parijs.

Het federaal parket laat vrijdag weten dat zes van de zeven na verhoor zijn vrijgelaten. Het voorarrest van de zevende is vooralsnog met 24 uur verlengd. Het parket wil daar verder niets over kwijt.

http://www.telegraaf.nl/b(...)alen_Abdeslam__.html
Oud nieuws toch?
pi_157690018
quote:
1s.gif Op vrijdag 20 november 2015 12:21 schreef Sunshine1982 het volgende:
en moesten vrijdag voor de rechter komen
en moesten vrijdag voor de rechter komen

[ Bericht 0% gewijzigd door StaceySinger op 20-11-2015 12:37:06 ]
pi_157690288
Pfoe. Ik merk bij mezelf dat ik al het nieuws rondom de aanslagen me aantrek. Maar aan de andere kant, je wilt weten hoe dit verder gaat. Elke ochtend check ik als eerste het nieuws en dat 10x per dag ofzo. Ik vind het eng, maar razend interessant.
  vrijdag 20 november 2015 @ 12:44:10 #135
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_157690302
In België is een markt ontruimt. Er zou een raid aan de gang zijn.
pi_157690485
quote:

[..]

ja, tis een beetje alsof ik op de begrafenis van jouw kinderen (geen idee of je die hebt) kom schreeuwen: JE DOCHTER WAS EEN KANKERHOER, JE ZOONTJE WAS EEN KANKERMONGOOL! TRALALALA TRALALA TRALALALA
PWBF
pi_157690498
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 10:35 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ach, ik een trolletje, jij een conciërge, we vinden elkaar wel.

Als je verder de reactie hebt gelezen snap je dat mijn betoog gaat over het gebruik van 'Allahu Akbar' niet perse in verband is te brengen met extremisme, niet dat het gepast is om een stilte te onderbreken met zo een uitspraak. Het is ongepast om een stilte te onderbreken of je nu Allah of "Lets rock till we fuck baby" roept.
ze zullen het niet geroepen hebben met de intentie dat allah de slachtoffers moet bijstaan he...
PWBF
pi_157690514
stefandevries twitterde op vrijdag 20-11-2015 om 12:54:41 Noodtoestand Frankrijk: eerste avondklok ingesteld in wijk van Sens, ten zuiden van Parijs. Gaat vanavond 22 uur in. reageer retweet
pi_157690570
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 12:56 schreef Houtenbeen het volgende:
stefandevries twitterde op vrijdag 20-11-2015 om 12:54:41 Noodtoestand Frankrijk: eerste avondklok ingesteld in wijk van Sens, ten zuiden van Parijs. Gaat vanavond 22 uur in. reageer retweet
Zijn er nieuwe aanleidingen om dit nu te doen?
pi_157690625
quote:

[..]

Je kan wel zo gaan doen hier, maar het feit is dat als je als moslim tijdens een minuut stilte voor de doden van moslimterrorisme die god gaat verheerlijken waaruit de mensen zijn vermoord, je jezelf wel even laat zien. Je laat zien dat je tegen de doden en voor de dezelfde extreme ideologie bent die net 129 mensen heeft vermoord. Je bent dan gewoon een medestander van die terroristen en hebt in 1x al je gratie verloren omdat je je verenigd met die mongolen.

Dus geen gezeur en getroll hierover.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_157690691
Waar zijn Franse soldaten naartoe uitgezonden?
Mali, waar nu in een hotel een gijzeling gaande is.

Nog andere plekken in de wereld? Want daar kun je ook wel wat extra beveiliging neerzetten dan...
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_157690893
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 13:01 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Je kan wel zo gaan doen hier, maar het feit is dat als je als moslim tijdens een minuut stilte voor de doden van moslimterrorisme die god gaat verheerlijken waaruit de mensen zijn vermoord, je jezelf wel even laat zien. Je laat zien dat je tegen de doden en voor de dezelfde extreme ideologie bent die net 129 mensen heeft vermoord. Je bent dan gewoon een medestander van die terroristen en hebt in 1x al je gratie verloren omdat je je verenigd met die mongolen.

Dus geen gezeur en getroll hierover.
Lul, whut, welke andere god dan 'Allah' had je als moslim dan moeten gaan verheerlijken, Raiden, de God van de Donder en Beschermer van Aarde? Daar waar Bush aan het bombarderen was 'voor de democratie' zaten er mensen te demonstreren tegen een oorlog van Bush in de naam van democratie, je simplistische wereldbeeld en mensen bepaalde leuzen laten monopoliseren met een wij vs zij mentaliteit is niet gerechtvaardigd simpelweg omdat het om moslims gaat. Als je het verstoren van een minuut stilte als onrespectvol ziet is dat goed je recht, maar dan zou het geen reet moeten uitmaken wat men roept, in alle gevallen is dat dan niet eerbiedig.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 20-11-2015 13:22:17 ]
pi_157690986
quote:
6s.gif Op vrijdag 20 november 2015 12:54 schreef Nielsch het volgende:

[..]

ja, tis een beetje alsof ik op de begrafenis van jouw kinderen (geen idee of je die hebt) kom schreeuwen: JE DOCHTER WAS EEN KANKERHOER, JE ZOONTJE WAS EEN KANKERMONGOOL! TRALALALA TRALALA TRALALALA
quote:
6s.gif Op vrijdag 20 november 2015 12:55 schreef Nielsch het volgende:

[..]

ze zullen het niet geroepen hebben met de intentie dat allah de slachtoffers moet bijstaan he...
Of je bent gewoon compleet onwetend hoe moslims de doden herdenken, de provocerende en slechtwillende idioten daargelaten, is het verheerlijken van Allah bij het herdenken van de doden, zelfs bij een minuut stilte een acceptabel gebaar voor / onder moslims zonder dubieuze intenties perse.

Bij het herdenken van de Turkse doden werd in Turkije enerzijds stilte gehouden, anderzijds werd er gebeden en de doden herdacht door religieuze leuzen te roepen, synchroon met elkaar, wat stopt met een applaus aan beide kanten, verdiep je eens eerst in bepaalde zaken alvorens je met idiote en manke vergelijkingen komt.

pi_157691252
quote:
7s.gif Op vrijdag 20 november 2015 13:18 schreef Triggershot het volgende:
Of je bent gewoon compleet onwetend hoe moslims de doden herdenken, de provocerende en slechtwillende idioten daargelaten, is het verheerlijken van Allah bij het herdenken van de doden, zelfs bij een minuut stilte een acceptabel gebaar voor / onder moslims zonder dubieuze intenties perse.

Bij het herdenken van de Turkse doden werd in Turkije enerzijds stilte gehouden, anderzijds werd er gebeden en de doden herdacht door religieuze leuzen te roepen, synchroon met elkaar, wat stopt met een applaus aan beide kanten, verdiep je eens eerst in bepaalde zaken alvorens je met idiote en manke vergelijkingen komt.

Hoezo heb ik dan gelezen dat de Turkse coach kritiek daarop geleverd heeft. Is die dan niet op de hoogte van die tradities?
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_157691307
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 13:32 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Hoezo heb ik dan gelezen dat de Turkse coach kritiek daarop geleverd heeft. Is die dan niet op de hoogte van die tradities?
Geen idee wat je hebt gelezen en belangrijker nog of je het goed hebt gelezen / hij goed is geciteerd, maar Fatih Terim is nou niet echt een figuur die 'Allah' weg laat in zijn uitspraken.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 20-11-2015 13:35:21 ]
pi_157691348
quote:
7s.gif Op vrijdag 20 november 2015 13:18 schreef Triggershot het volgende:

[..]

[..]

Het interesseert me werkelijk niets hoe moslims herdenken. De slachtoffers in Parijs werden herdacht en dit gebeurde internationaal met 1 minuut stilte.
Daar hadden ze zich in het stadion wel even over kunnen laten inlezen.
Graag niet de zaken verdraaien en ophouden met die slachtofferrol...
pi_157691380
quote:
14s.gif Op vrijdag 20 november 2015 13:35 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Geen idee wat je hebt gelezen en belangrijker nog of je het goed hebt gelezen / hij goed is geciteerd, maar Fatih Terim is nou niet echt een figuur die 'Allah' weg laat in zijn uitspraken.
Tsja, het lijkt er wel een beetje op alsof je defensieve houding de plank compleet mis slaat.
http://www.101greatgoals.(...)ttack-victims-video/
pi_157691454
quote:
1s.gif Op donderdag 19 november 2015 23:51 schreef Evertjan het volgende:

[..]

Ze lijken ook allemaal op elkaar
Ja idd.
Hij heeft echt zo een standaard gezicht en uitdrukking :')
pi_157691484
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 13:37 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Het interesseert me werkelijk niets hoe moslims herdenken. De slachtoffers in Parijs werden herdacht en dit gebeurde internationaal met 1 minuut stilte.
Daar hadden ze zich in het stadion wel even over kunnen laten inlezen.
Graag niet de zaken verdraaien en ophouden met die slachtofferrol...
Slachtofferrol, godverdomme zeg, ik word hier boven uitgemaakt voor IS sympathisant, kutmarokkaan tot aan trol toe en dan ben ik diegene die dingen aan het verdraaien is en slachtofferrol speelt :') nondeju, hier zakt mijn petje van af. ;(

Mensen die moslims verwijten X te doen, maar een reactie beginnen met 'Het interesseert me werkelijk niets hoe moslims herdenken" om vervolgens niet te begrijpen dat ze misschien mis zitten met de kwalificaties die ze koppelen aan wat ze zien is nogal eehm, 'apart'.
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 13:38 schreef truthortruth het volgende:

[..]

Tsja, het lijkt er wel een beetje op alsof je defensieve houding de plank compleet mis slaat.
http://www.101greatgoals.(...)ttack-victims-video/
Hij heeft het in heel de video over het gefluit, twee maal uitsluitend over het gefluit, niet over het gedenken van Allah. :')

Zoek geen verwijten bij mij terwijl je eigen onwetendheid je reactie domineert.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 20-11-2015 13:44:33 ]
pi_157691688
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 13:43 schreef Triggershot het volgende:
Hij heeft het in heel de video over het gefluit, twee maal uitsluitend over het gefluit, niet over het gedenken van Allah. :')

Zoek geen verwijten bij mij terwijl je eigen onwetendheid je reactie domineert.
Wat een dooddoener. Het ging om het respect dat niet getoond werd. Maar goed door het gebaggataliseer zoals jij doet radicaliseer ik alleen maar, het is maar wat je wilt bereiken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')