SPOILER: screenshotsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben benieuwd naar de ervaringen van anderen die ook Roamler hebben!
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
ow ik heb hem nog niet gedaan, zie hem nu pas. Maar je kan bij de berichten gewoon antwoorden met de mededeling dat je een screenshot mee hebt gestuurd toch en dat je niet begrijpt wat er dan fout aan je inzending was.quote:Op donderdag 19 november 2015 12:48 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Die staat bij de thuisopdrachten. De bedoeling is dat je met emoticons een nummer gaat uitbeelden en daar dan een screenshot van maakt. Bijvoorbeeld 2 ogen en de tijger emoticon, dat zou dan eye of the tiger zijn.
Nu had ik een piano en een mannetje emoticon voor Piano Man. Screenshot van gemaakt, uitgesneden en verstuurd. Maar bij inbox staat, de bedoeling is dat je er een screenshot van maakt.. maar dat had ik. Dus ben benieuwd wat ik dan fout had gedaan en wat jullie hebben gestuurd.
Had niet door dat je mobiel zat. Ik had de post klaar en zag daarna pas dat hij vol was. Dus maar knippen en wachten en wachten... En toen dacht ik ja ik wil het geknipte wel kwijt dus dan open ik welquote:Op donderdag 19 november 2015 12:52 schreef KolonelBroodje het volgende:
Bedankt voor nieuwe openen, ik zat mobiel en in de trein met trage wifi en de OP verdween ineens bij mij.
Ja ga ik ook even doen want het is mij niet helemaal duidelijk wat precies de bedoeling is.
Is altijd eigenlijk.quote:Op donderdag 19 november 2015 13:48 schreef IJsbeertje21 het volgende:
Beetje irritant als er niet bij een opdracht staat dat je hem niet kan annuleren en meteen weer accepteren, ik sta nu in de Jumbo te wachten tot ik de bonduelle en de promo check weer kan accepteren.Wel al de Hero check voor 6 euro gedaan.
Ik vond 3 euro voor zo'n makkelijke check ook genoeg, want misschien hebben ze er nu maar een paar nodig en dan zijn ze weg.quote:Op donderdag 19 november 2015 14:00 schreef IJsbeertje21 het volgende:
Ik heb ook vaak gehad dat je wel gewoon kon annuleren en meteen accepteren.
Die c&a staat hier ook weer open op twee locaties die ik al had gedaan, ik wacht even of ze nog meer waard worden zoals de vorige keer.
Dit heb ik ook.quote:Op donderdag 19 november 2015 14:06 schreef IJsbeertje21 het volgende:
Ik zie hem ook staan, 15 foto's! Volgens mij is dat filiaal hier niet zo groot dus ik weet nog niet of ik me daar aan ga wagen.
waarom moet je hem annuleren dan?quote:Op donderdag 19 november 2015 13:48 schreef IJsbeertje21 het volgende:
Beetje irritant als er niet bij een opdracht staat dat je hem niet kan annuleren en meteen weer accepteren, ik sta nu in de Jumbo te wachten tot ik de bonduelle en de promo check weer kan accepteren.Wel al de Hero check voor 6 euro gedaan.
ik kan me herinneren dat het bij vele opdrachten toch echt specifiek er bij staat.quote:
Bij de eerste staat nu deel 1 (in mn geschiedenis) dus ik vraag me af waarom er een deel 2 is gekomen.quote:Heb vandaag 2x C&A (zelfde locatie als vorige keer)
ja dat kan maar dan bij dezelfde filialen is wel een beetje vreemd. Daarbij 3 euro terwijl je iets moet kopen (ja ja retourrecht enzo)quote:Op donderdag 19 november 2015 14:04 schreef KennisIsMacht het volgende:
[..]
Ik vond 3 euro voor zo'n makkelijke check ook genoeg, want misschien hebben ze er nu maar een paar nodig en dan zijn ze weg.
3 euro voor 15 foto;s en dergelijke vind ik wel errug weinig.quote:Net komt trouwens een nieuwe check online. Katten en hondenvoer in kaart bregen. Maar je moet het hele schap kattenvoer en hele schap hondenvoer op de foto zetten en dan nog specifiek merken... 3 euro staat ervoor. Het is hier om de hoek maar ik weet het niet. Iemand deze al gedaan?
Kijk bij de jumbo wel uit, dat zijn niet de vriendelijkste managers die ze daar hebben. Ik wil je niet ontmoedigen maar als je zo veel foto's voor zoveel verschillende opdrachten gaat doen loop je wel erg in de gaten natuurlijk.quote:Op donderdag 19 november 2015 14:16 schreef djkoelkast het volgende:
Ik ben er ook maar eens mee begonnen.
Chocoladecheck gedaan vandaag in de AH. Eens maar nooit meer. 3x medewerkers die raar kijken hoe je alles uit het schap staat te trekken![]()
Bijna een half uur bezig en nog mazzel dat er 6 producten niet waren (4x celebrations niet in assortiment, mars en snickers uitverkocht).
C&A gedaan, die vrouw wist niet wat haar overkwam toen ik om een flyer vroeg![]()
2x bloemencheck gedaan in 2 filialen Deka, was lekker snel en makkelijk
Gall & Gall bacardi promo gedaan, zat zo'n minihokje in de AH. Was echt totaal niks van te zien, zelfs 2x in/uit moeten lopen om alles er op te krijgen. Geen medewerker gezien
Binnenkort een hele rits van die Jumbodingen doen achter elkaar, lijkt me leuk. Gember, Hero, Promotie, Banketstaaf, Tompouce, er staat van alles open en ik geneer me niet zo snel, ze kijken maar een end heen.
Ik ben pas net begonnen als roamler, dus pas net aan level 2
Oké dat is vreemd. Ik heb het bij beide filialen al terug gebracht. Dus je kunt wel uitgaan van 3 euro netto.quote:Op donderdag 19 november 2015 14:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
waarom moet je hem annuleren dan?
[..]
ik kan me herinneren dat het bij vele opdrachten toch echt specifiek er bij staat.
[..]
Bij de eerste staat nu deel 1 (in mn geschiedenis) dus ik vraag me af waarom er een deel 2 is gekomen.
[..]
ja dat kan maar dan bij dezelfde filialen is wel een beetje vreemd. Daarbij 3 euro terwijl je iets moet kopen (ja ja retourrecht enzo)
Jumbo hier valt erg mee hoor en je moet natuurlijk niet tè opvallend foto's gaan lopen maken, gewoon doen of je aan het 'appen' bent.quote:Op donderdag 19 november 2015 14:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
Kijk bij de jumbo wel uit, dat zijn niet de vriendelijkste managers die ze daar hebben. Ik wil je niet ontmoedigen maar als je zo veel foto's voor zoveel verschillende opdrachten gaat doen loop je wel erg in de gaten natuurlijk.
ja oke, dan is het 3 euro netto, dat is nog te doen voor de korte simpele opdracht. Maar wel werk er van om nog een keer heen te gaan. Ach ik kijk wel ff morgen of hij er nog staat.quote:Op donderdag 19 november 2015 14:20 schreef KennisIsMacht het volgende:
[..]
Ik heb het bij beide filialen al terug gebracht. Dus je kunt wel uitgaan van 3 euro netto.
quote:Op donderdag 19 november 2015 14:20 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Jumbo hier valt erg mee hoor en je moet natuurlijk niet tè opvallend foto's gaan lopen maken, gewoon doen of je aan het 'appen' bent.
Bovendien ga ik nooit alleen maar samen met mijn vriendin, dat scheelt ook.
Je moet inderdaad wel terug! Maar een die-hard Roamler komt toch wel weer inde buurt van de winkels (binnen 4 weken).quote:Op donderdag 19 november 2015 14:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja oke, dan is het 3 euro netto, dat is nog te doen voor de korte simpele opdracht. Maar wel werk er van om nog een keer heen te gaan. Ach ik kijk wel ff morgen of hij er nog staat.
[..]
de C&A zit bij mij net niet in mijn vaste roamlergebied. Ik probeer alles zoveel mogelijk met de fiets te doen en in de binnenstad met de fiets is een crime.quote:Op donderdag 19 november 2015 14:26 schreef KennisIsMacht het volgende:
[..]
Je moet inderdaad wel terug! Maar een die-hard Roamler komt toch wel weer inde buurt van de winkels (binnen 4 weken).![]()
Omdat ik lui en een beetje brak was en ze alvast geaccepteerd had maar niet snel genoeg was met douchen en aankleden.quote:Op donderdag 19 november 2015 14:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
waarom moet je hem annuleren dan?
Neh ik vind het ook een beetje een tricky opdracht.quote:Op donderdag 19 november 2015 14:35 schreef Jopie78 het volgende:
Halverwege de tompoezencheck toch maar gestopt. Ga geen klacht indienen bij een winkel waar ik gemiddeld 15 opdrachten per week uitvoer.
quote:Moest ook al vragen waar de stemgember stond, wat het verschil is tussen een banketstaaf en een roomboteramandelstaaf en op zoek naar Beaujolais. Heb er bijna een uur rondgelopen als een dwaas.![]()
Choco bij een supermarkt geen losse bij de kassa?quote:Wel nog wat andere checks mee kunnen pakken, en 1 chococheck. Ze hadden geen losse verkoop, kon 16 keer een -x- neerzetten. Prima.
Ja, kleine supermarkt, hadden niets bij de kassa liggen. Paar foto's van de kassa's en klaar.quote:Op donderdag 19 november 2015 14:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
Choco bij een supermarkt geen losse bij de kassa?
Daar moet ik ook maar eens op gaan letten, of ze geen lossen hebben bij de kassa. Want dan kan je dus al zo de choco check doen.quote:Op donderdag 19 november 2015 14:35 schreef Jopie78 het volgende:
Halverwege de tompoezencheck toch maar gestopt. Ga geen klacht indienen bij een winkel waar ik gemiddeld 15 opdrachten per week uitvoer. Moest ook al vragen waar de stemgember stond, wat het verschil is tussen een banketstaaf en een roomboteramandelstaaf en op zoek naar Beaujolais. Heb er bijna een uur rondgelopen als een dwaas.![]()
Wel nog wat andere checks mee kunnen pakken, en 1 chococheck. Ze hadden geen losse verkoop, kon 16 keer een -x- neerzetten. Prima.
Jij bent goed bezig!quote:Op donderdag 19 november 2015 14:37 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Ja, kleine supermarkt, hadden niets bij de kassa liggen. Paar foto's van de kassa's en klaar.
Ja zag het bij de laatste winkel pas. Ga er morgen zeker op letten als ik met de babymelk er weer langskom.quote:Op donderdag 19 november 2015 14:37 schreef KennisIsMacht het volgende:
[..]
Daar moet ik ook maar eens op gaan letten, of ze geen lossen hebben bij de kassa. Want dan kan je dus al zo de choco check doen.
Jij ook zag ik.quote:
Hij valt bij mij (iPhone) wel vaak uit als ik een opdracht inlever. Verder weinig last, behalve dat mijn batterij snel leeg is als ik een uurtje in een winkel bezig ben.quote:Op donderdag 19 november 2015 14:43 schreef djkoelkast het volgende:
Bij mij is die app af en toe wel retesloom of loopt vast "is gestopt". Android 5.
Of dat je echt vaak op 'maak een foto' moet klikken voor hij het doet.
Voor de rest heb ik met andere apps nooit last, beetje gek. Maargoed, het werkt uiteindelijk allemaal wel.
Deze accu is heel goed, ik ben een halve ochtend beziggeweest en dat kostte 20% aan accu en dan ook de parkeerapp er nog bij.quote:Op donderdag 19 november 2015 14:45 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Hij valt bij mij (iPhone) wel vaak uit als ik een opdracht inlever. Verder weinig last, behalve dat mijn batterij snel leeg is als ik een uurtje in een winkel bezig ben.
mwa soms ben ik op dreefquote:Op donderdag 19 november 2015 14:39 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Jij ook zag ik.![]()
Nou, er staan nog steeds meer dan 30 chocochecks open, die ik al een week ontwijk. Vind ze toch wat lang, omslachtig en weinig betalen.
Bij mij vaak met een foto maken idd dat hij er uit knalt. Of dat je wilt klikken op een multiplegok antwoord maar dat hij hem niet pakt. Sta je in de winkel fanatiek op je telefoon te tikkenquote:Op donderdag 19 november 2015 14:43 schreef djkoelkast het volgende:
Bij mij is die app af en toe wel retesloom of loopt vast "is gestopt". Android 5.
Of dat je echt vaak op 'maak een foto' moet klikken voor hij het doet.
Voor de rest heb ik met andere apps nooit last, beetje gek. Maargoed, het werkt uiteindelijk allemaal wel.
ja de batt gaat bij mij ook rap. Maar na vorige week een uurtje of 4 bezig te zijn geweest (incl navigatie aan) had ik voor ik naar bed ging nog steeds 10% over.quote:Op donderdag 19 november 2015 14:45 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Hij valt bij mij (iPhone) wel vaak uit als ik een opdracht inlever. Verder weinig last, behalve dat mijn batterij snel leeg is als ik een uurtje in een winkel bezig ben.
ja dat is wel een voordeel dat de app het wel opslaatquote:Op donderdag 19 november 2015 14:46 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Deze accu is heel goed, ik ben een halve ochtend beziggeweest en dat kostte 20% aan accu en dan ook de parkeerapp er nog bij.
Het is dus wat buggy, maar uiteindelijk lukt het me wel altijd het af te maken en te verzenden. Gelukkig blijft ook alles staan wat al ingevoerd was (want hij crashte midden in die chocoladecheck)
Geen idee eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 19 november 2015 14:47 schreef djkoelkast het volgende:
Ik heb ook nog een drankjescheck staan bij een snelwegtankstation. Niet echt in de buurt maar die loopt wel op, stond gisteren op 10 euro, staat nu al op 17,50. Of is die echt heel kut?
Is bij mij ook zo, dus laat even weten wat ze zeggen:)quote:Op donderdag 19 november 2015 14:11 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga mij wel weer een keer wagen aan de promotie check. En misschien morgen de bier check als ze de locatie aanpassen naar de Boni hier in de buurt. Hij staat er namelijk dubbel in voor een wijk verderop, heb gevraagd of ze niet de Boni hier ook bedoelen
Nu scheer je wel even elke Jumbo Manager over één kamquote:Op donderdag 19 november 2015 14:18 schreef Nizno het volgende:
Kijk bij de jumbo wel uit, dat zijn niet de vriendelijkste managers die ze daar hebben.
Ik ben nu bij meerder jumbo's tegen hetzelfde probleem aangelopen.quote:Op donderdag 19 november 2015 15:19 schreef Anne het volgende:
[..]
Nu scheer je wel even elke Jumbo Manager over één kam.
Volgens mij valt die van 'mijn filiaal' wel mee. Ik heb denk ik sowieso het geluk in een dorp te wonen. Ons kent ons!
En die vriendin wil zeker ook allemaal foto's van de achterkant van verpakkingen enzoquote:Op donderdag 19 november 2015 15:36 schreef IJsbeertje21 het volgende:
Als ik het idee heb dat ik iets te opvallend bezig ben app ik altijd random dingen naar een vriendinnetje, die weet dat ik daar dan mee bezig ben en even Whatsapp open zodat ik dan gewoon zo'n verslaafd-aan-telefoon-persoon lijk.Levert wel grappige gesprekken op.
Zou ik ook willen! En dan meteen ook bewijs dat je wel écht in een supermarkt staat. Dus foto's van de rekken, ditdatalles!!quote:Op donderdag 19 november 2015 15:39 schreef IJsbeertje21 het volgende:
Uiteraard, als ik zeg dat de Danone sprinkle prinsessen Frozen toetjes maar tot 5 december goed zijn, dan wil ze daar harde bewijzen van natuurlijk!
Haha die opdracht heb ik vandaag echt 7 keer gedaan ofzoquote:Op donderdag 19 november 2015 15:39 schreef IJsbeertje21 het volgende:
Uiteraard, als ik zeg dat de Danone sprinkle prinsessen Frozen toetjes maar tot 5 december goed zijn, dan wil ze daar harde bewijzen van natuurlijk!
Van smartspotter?quote:Op donderdag 19 november 2015 15:43 schreef eenjongen... het volgende:
[..]
Haha die opdracht heb ik vandaag echt 7 keer gedaan ofzo
Ja, volgens mij is het om de week ofzo. Hier was vorige week wel bij Netto en deze week niet. De week voor vorige week ook al niet.quote:Op donderdag 19 november 2015 15:46 schreef Vincento17 het volgende:
Staan al weer geen babymelkchecks bij de Jan Linders klaar... doei 10 euro per week...
HAHAHAHAquote:Op donderdag 19 november 2015 15:49 schreef Amarantha het volgende:
Hmm promotie check gedaan, gok dat die afgekeurd wordt vanwege onduidelijke foto´s maar we zullen het zien. Nergens hadden ze een kopstelling of andere actieplek van de producten. Hmpf.
Kwam ineens mijn vader tegen bij de Jumbo hier dus ik na een tijdje heel zachtjes 'ik ga verder, moet nog wat foto's maken'. Mijn vader heel hard: Waarom moet je foto's maken? Om de Jumbo te naaien?
Godver
quote:Op donderdag 19 november 2015 15:49 schreef Amarantha het volgende:
Hmm promotie check gedaan, gok dat die afgekeurd wordt vanwege onduidelijke foto´s maar we zullen het zien. Nergens hadden ze een kopstelling of andere actieplek van de producten. Hmpf.
Kwam ineens mijn vader tegen bij de Jumbo hier dus ik na een tijdje heel zachtjes 'ik ga verder, moet nog wat foto's maken'. Mijn vader heel hard: Waarom moet je foto's maken? Om de Jumbo te naaien?
Godver
Haha heb ik ook wel eens met vrienden die dan hard gaan roepenquote:Op donderdag 19 november 2015 15:49 schreef Amarantha het volgende:
Godver
Dan zeg ik altijd, ik kijk zelf wel even.quote:Op donderdag 19 november 2015 16:00 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik vind het irritant dat ze bij de etos zo snel naar je toe komen.
Ik verstuur alles sowieso bij de winkel al. Maar wel raar idd.quote:Op donderdag 19 november 2015 16:19 schreef IJsbeertje21 het volgende:
Een keer samen met mijn moeder wat checks gedaan, erg handig want die hield in de gaten of ik foto's kon maken: 'JA NU!' riep ze dan iets te hard.Heel subtiel mam!
Ik deed dus vandaag voor het eerst een opdrachtje in Smartspotter, maar lees net in de FAQ dat je bij smartspotter ook echt de opdracht bij/in de winkel al moet versturen. Ik deed bij Roamler bij de opticien checks weleens dat ik alvast de foto's maakte en even de etalage goed bekeek en wat dingen onthield. En omdat ik dan toch vlakbij huis was eerst terug fietsen en thuis even rustig de brillen enzo tellen en dan insturen. Hoewel je dan de hele gevel erop zet, met naam dus dan zien ze ook dat je echt bij dat pand bent geweest.
Hoe leg je dat uit?quote:Op donderdag 19 november 2015 16:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
Dan zeg ik altijd, ik kijk zelf wel even.
Maar dankzij de luierdisplaycheck kennen ze me inmiddels al bij een aantal filialen dus heb ik niet veel last meer van ze
Voor die display moest je je idd voorstellen en aangeven dat je het display wilde checken of hij beschadigd was. En aangezien de bij de etos hier hij er niet was hebben we daar even over gesproken en heb ik aangegeven dat ik dat terug zou koppelen.quote:Op donderdag 19 november 2015 16:25 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hoe leg je dat uit?
"Hai ik kom namens roamler ..."?
quote:Op donderdag 19 november 2015 16:25 schreef Amarantha het volgende:
En mijn promotie check is goed gekeurdHad ik echt niet verwacht.
SPOILER: grote fotoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wist niet dat er opdrachten namens Distrifood waren. Ik vond het soms al raar dat je bijvoorbeeld (bijna) dezelfde opdrachten hebt bij verschillende winkelketens.
quote:Op donderdag 19 november 2015 16:43 schreef KolonelBroodje het volgende:
Ik kwam vanochtend op mijn werk (Lidl) in het blad Distrifood vanochtend dit tegen:kijk daar hebben we wat aanSPOILER: grote fotoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wist niet dat er opdrachten namens Distrifood waren. Ik vond het soms al raar dat je bijvoorbeeld (bijna) dezelfde opdrachten hebt bij verschillende winkelketens.Mooi!
Heb dit bericht ook nergens anders voorbij zien komen dus leuk om te zien.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Hoe bedoel je dit?quote:Op donderdag 19 november 2015 16:43 schreef KolonelBroodje het volgende:
k vond het soms al raar dat je bijvoorbeeld (bijna) dezelfde opdrachten hebt bij verschillende winkelketens.
waarschijnlijk hebben die de uitslag ook gekregenquote:Op donderdag 19 november 2015 16:48 schreef Opsonisatie het volgende:
Ah daarom hadden ze sinds kort allemaal snoepgroentes bij de kassa's van de AH hier!
dat je bijv ook al die wasmiddelchecks bij allemaal verschillende winkels hebt. Waardoor ze een totaaluitslag door kunnen zetten naar overkoepelende organisaties. (ik denk dat kolonel zoiets bedoelt.)quote:
Ja dit inderdaad. Een Amstel check in verschillende winkelketens kon ik bijvoorbeeld begrijpen dat dat door het bedrijf zelf gevraagd wordt.quote:Op donderdag 19 november 2015 16:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
waarschijnlijk hebben die de uitslag ook gekregen
[..]
dat je bijv ook al die wasmiddelchecks bij allemaal verschillende winkels hebt. Waardoor ze een totaaluitslag door kunnen zetten naar overkoepelende organisaties. (ik denk dat kolonel zoiets bedoelt.)
Ik denk ook dat er best wat opdrachten vanuit het hoofdkantoor worden aangevraagd om te bekijken hoe de filialen omgaan met de acties.quote:Op donderdag 19 november 2015 17:01 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Ja dit inderdaad. Een Amstel check in verschillende winkelketens kon ik bijvoorbeeld begrijpen dat dat door het bedrijf zelf gevraagd wordt.
Maar zoiets als een algemene opdracht van een productgroep over meerdere winkel vond ik een beetje raar zoals Nizno aangeeft met de wasmiddelen. Ik wist niet wie er dan baat bij had.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb gewoon de top 40 gepakt, maar ging ervan uit datvan Adele al wel gedaan zou zijn.
![]()
Lol!quote:Op donderdag 19 november 2015 15:49 schreef Amarantha het volgende:
Godver
Hahaha jouw vader.quote:Op donderdag 19 november 2015 15:49 schreef Amarantha het volgende:
Godver
Bij een gall en gall het gedaan zonder mezelf kenbaar te maken. Echter in bepaalde gevallen ontkom je er niet echt aan. En dan stel je je gewoon voor dat je namens Roamler en Bacardi komt en of je voor een onderzoek wat foto's mag maken.quote:Op donderdag 19 november 2015 19:15 schreef PurpleLily het volgende:
Sinds kort ook Roamler![]()
Hoe doen jullie dat als je in een hele kleine winkel bent of een tankstation en je moet foto's maken?
Bij mijn vorige opdrachten in de supermarkt kon ik gewoon rustig foto's maken, niemand die het ziet .. Maar als je in een winkel komt waar je de enige klant bent, stel je jezelf dan eerst voor of ga je echt voor dat schap heel sneaky foto's proberen te maken en net doen alsof je ergens naar aan het zoeken bent?
Want mij lijkt logisch, als je elke week in dezelfde winkels bent en elke keer doet alsof je iets zoekt, valt op toch?
Was dat onderzoek namens Bacardi? Ik heb hem ook gedaan maar kan me niet herinneren of het er specifiek bij gemeld stond.quote:Op donderdag 19 november 2015 19:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
Bij een gall en gall het gedaan zonder mezelf kenbaar te maken. Echter in bepaalde gevallen ontkom je er niet echt aan. En dan stel je je gewoon voor dat je namens Roamler en Bacardi komt en of je voor een onderzoek wat foto's mag maken.
dat was een voorbeeld. weet niet wat er in de opdracht stond. Maar lijkt me wel eigenlijk want het was te specifiek om namens een concurrent te zijn.quote:Op donderdag 19 november 2015 21:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Was dat onderzoek namens Bacardi? Ik heb hem ook gedaan maar kan me niet herinneren of het er specifiek bij gemeld stond.Sowieso ben ik wel voorzichtig met het noemen van de opdrachtgever als het er niet bij staat. Veel is wel te raden maar ze doen soms ook opdrachten voor concurrenten.
Haha wat? Meen je niet.quote:Op donderdag 19 november 2015 20:41 schreef eenjongen... het volgende:
Mensen die gaan schreeuwen dat je een foto aan het maken bent zijn verdomd irritant. Zoals net. Gelukkig normaal af kunnen maken zonder dat iemand mij verder aansprak.
Wutquote:Op donderdag 19 november 2015 20:41 schreef eenjongen... het volgende:
Mensen die gaan schreeuwen dat je een foto aan het maken bent zijn verdomd irritant. Zoals net. Gelukkig normaal af kunnen maken zonder dat iemand mij verder aansprak.
Heb hem nu al 3 weken niet meer gehadquote:Op donderdag 19 november 2015 15:49 schreef KennisIsMacht het volgende:
[..]
Ja, volgens mij is het om de week ofzo. Hier was vorige week wel bij Netto en deze week niet. De week voor vorige week ook al niet.
Ik heb dat dus juist om 12:30!!quote:Op vrijdag 20 november 2015 10:42 schreef eenjongen... het volgende:
Rijles zo gepland dat ik net na 12 uur thuis ben, lekker handig
jaquote:Op vrijdag 20 november 2015 10:59 schreef djkoelkast het volgende:
Zijn er veel die meteen om 12:00u opdrachten wegkapen ja?
Dan zet ik mijn alarm
In de gaten blijven houden. Er worden er vast nog wel een aantal afgekeurd of geannuleerd. Meestal rond 13.30 - 14.00 komen er weer een paar vrij. Blijven refreshen.quote:Op vrijdag 20 november 2015 12:09 schreef djkoelkast het volgende:
Nou dat ging lekker![]()
12:00u precies
Roamler is gestopt
Opnieuw starten, alles in de wijde omgeving weg.
Ik vind het juist wel makkelijk dat ze op de vriezer hangen. Heb je ook geen last van het glas of van beslagen deuren als iemand ze heeft geopend.quote:Op vrijdag 20 november 2015 11:52 schreef pl4kkie het volgende:
Verdomme. Wat hebben ze bij Hoogvliet vreselijk irritante vriezerprijskaartjes. Ze hangen op de deur en ze zijn digitaal. Wat een kut klus om die goed op de foto te krijgen.
Ja dat gebeurde, opeens 10 stuks beschikbaar en toen ik onderweg was alles weer weg.quote:Op vrijdag 20 november 2015 13:04 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
In de gaten blijven houden. Er worden er vast nog wel een aantal afgekeurd of geannuleerd. Meestal rond 13.30 - 14.00 komen er weer een paar vrij. Blijven refreshen.
Maar bij genoeg inschrijvingen verdwijnen ze weer, dus meestal kan je er met mazzel 1 of 2 pakken. Wel gelijk accepteren dus, daarna pas fietsen.quote:Op vrijdag 20 november 2015 15:42 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ja dat gebeurde, opeens 10 stuks beschikbaar en toen ik onderweg was alles weer weg.
Nou ja, wel even die tankdrankjescheck gedaan, je mocht je voorstellen en alles. 17,50 voor een supermakkelijke opdracht (alleen wel aan de snelweg)
Ook 4x de Jumbo rond voor stemgember, banketstaaf (en dan giechel als je wegloopt 'dat is een mysteryguest' >> logisch, want wie bij z'n volle verstand met een NOTENallergie gaat vragen of hij een AMANDELstaaf mag eten?), een pak melk wat bedorven zou zijn (gratis melk) en Hero. Productief rondje Jumbo.
die zullen ze vast erg veel verkocht hebben de laatste tijdquote:Op vrijdag 20 november 2015 15:52 schreef IJsbeertje21 het volgende:
Die kinder armbandjes? Die heb ik ook gekocht vandaag bij de C&A.
Ja het is een 'drankjescheck', je mag je daar ook voorstellen en vragen stellen (niet verplicht).quote:Op vrijdag 20 november 2015 15:50 schreef IJsbeertje21 het volgende:
Is dat die Tank Promotie check of een andere? Want die promotie staat hier voor maar 3,50.
Vandaag voor het eerst ook wat meer in SS gedaan, en 5x pamper en toevallig nog een babymelk die ineens even vrij kwam in Roamler. Als alles wordt goedgekeurd in beide apps heb ik totaal 48 euro vandaag! Een persoonlijk record.
Ik vond het juist kut. Bij de netto hingen de kaartjes vooral in de vriezer zelf. Dat was deur open foto's klikken. Is wel grappig dat allerlei mensen je raar aan staan te kijken. Maar daar had ik gewoon schijt aan. Voelde me nergens ongemakkelijk. Heb zelfs een paar keer vlak naast een mederwerker/ster staan foto's makenquote:Op vrijdag 20 november 2015 13:30 schreef Dragonberry het volgende:
[..]
Ik vind het juist wel makkelijk dat ze op de vriezer hangen. Heb je ook geen last van het glas of van beslagen deuren als iemand ze heeft geopend.
Bij smartspotter moet ik op een plekje wachten.quote:Op vrijdag 20 november 2015 16:04 schreef IJsbeertje21 het volgende:
Ik heb die drankjescheck hier nooit gezien, alleen die tank promotie check voor 3,50. De enige opdracht die ik hier ooit boven de 10 euro heb gezien was een combinatiecheck van 12,50 in een Deen, die heb ik toen gedaan maar daarna nooit meer zulke hoge.![]()
In SS loopt het hier toch wat sneller op heb ik het idee, morgen nog even naar een andere Intertoys als die er nog dan nog is voor 8 euro en een vers opdracht voor 7 in een Jumbo.
ow ja dat is ook zo, sligro kan ik tzt ook even kijken als die er nog staat. We willen toch nog de pas lenen en even lekker shoppen.quote:Op vrijdag 20 november 2015 16:16 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Bij smartspotter moet ik op een plekje wachten.
Die drankjeschecks van 10-17 euro zitten wel langs snelwegen en ik heb mijn radius ook wat ruimer gezet.
Ik krijg alleen ook veel opties waarbij ik met een veerpont moet en dan ben ik daar meer voor kwijt dan ik voor de opdracht krijgDie laat ik wel aan me voorbij gaan.
Staan ook wat dingen in de Sligro soms, heb ik wel een pas van dus dat is nog wel mogelijk als ik daar in de buurt ben (ga er niet speciaal voor rijden)
Die is idd echt easy. Ook 2 van gedaan deze weekquote:Op vrijdag 20 november 2015 16:23 schreef djkoelkast het volgende:
Hero check bij de Jumbo was ook erg makkelijk te doen trouwens. 6 euro.
Er zit hier in de wijde omtrek maar 1 Jumbo en zelfs die is nog even rijden. Heb vandaag dus ook echt zo veel mogelijk in 1 winkel gedaan.quote:Op vrijdag 20 november 2015 16:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Die is idd echt easy. Ook 2 van gedaan deze weekVoor 2 en 5 euro.
even de app er af halen en opnieuw opzetten en als dat niet lukt mailen.quote:Op vrijdag 20 november 2015 17:23 schreef Fylax het volgende:
Ik kan niet eens een berichtje naar hen sturen, nondefuckingju.
bommelding?quote:Op vrijdag 20 november 2015 16:52 schreef eenjongen... het volgende:
Geen babymelk helaas vandaag, was net 2 minuten te laat. Opzich niet erg, want precies op dat moment was er een bommelding op 300 meter van mij af
donequote:Op vrijdag 20 november 2015 17:32 schreef Fylax het volgende:
Nizno kan je vriendenverzoek opnieuw sturen?
Ja een pakketbezorger hoorde een pakketje tikken en is toen naar het politiebureau geredenquote:
een ouderwetse bellenwekker?quote:Op vrijdag 20 november 2015 17:45 schreef eenjongen... het volgende:
[..]
Ja een pakketbezorger hoorde een pakketje tikken en is toen naar het politiebureau gereden. Die heeft de omgeving afgezet enzo maar er was helemaal niks aan de hand.
Geen idee wat het uiteindelijk bleek te zijn, maar het werd vrij serieus genomen. Allerlei bomexperts en het gemeentehuis, busstation en politiebureau werden gesloten...quote:
hmm dat was een lekkere drukte dus.quote:Op vrijdag 20 november 2015 18:00 schreef eenjongen... het volgende:
[..]
Geen idee wat het uiteindelijk bleek te zijn, maar het werd vrij serieus genomen. Allerlei bomexperts en het gemeentehuis, busstation en politiebureau werden gesloten...
quote:Op vrijdag 20 november 2015 17:21 schreef Fylax het volgende:
Ik word verdomme super kwaad van die kut app. Loopt verdomme de hele tijd vast waardoor ik m'n checks niet kan doen.
Ben er LAAIEND om.
Jawel hoor, staat er wel in, vanaf het begin al. Helemaal onderaan.quote:Op vrijdag 20 november 2015 16:13 schreef Nizno het volgende:
Wel origineel, als je geen toestemming krijgt bij de slijterij gaat er blijkbaar een euro van de beloning af. Dit staat niet in de opdracht.
(wel logisch hoor, want je kant niets anders doen dan de medewerker een hele fine dag wensen en 1 foto van de gevel maken)
ow dat heb ik dan helemaal over het hoofd gezien. Nou ja zoals ik al zei niet meer dan logisch ook trouwens.quote:Op vrijdag 20 november 2015 19:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jawel hoor, staat er wel in, vanaf het begin al. Helemaal onderaan.
Staat ook bij dat je maar 3x een vergoeding krijgt als je bij dezelfde zaak wordt weggestuurd. Moest ik om lachen, zouden mensen echt 3x teruggaan?quote:Op vrijdag 20 november 2015 19:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow dat heb ik dan helemaal over het hoofd gezien. Nou ja zoals ik al zei niet meer dan logisch ook trouwens.
ahaa ik zie nu dat je je ook niet meer dan drie keer weg moet laten sturen. want dan krijg je 0.
hahaha dezelfde zaak staat er niet tussen. Maar ik snap je manier van lezen welquote:Op vrijdag 20 november 2015 19:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Staat ook bij dat je maar 3x een vergoeding krijgt als je bij dezelfde zaak wordt weggestuurd. Moest ik om lachen, zouden mensen echt 3x teruggaan?
Heb je een OV kaart? Anders daar gewoon even je vinger op de gegevens leggen en dan fotograferen.quote:Op vrijdag 20 november 2015 19:51 schreef djkoelkast het volgende:
Ik heb nog helemaal geen pushmeldingen gehad. Maar hier in de regio heb je ook geen Boni (en mijn 18+-check is afgekeurd omdat ik geen scan mocht fotograferen maar alleen het origineel en daar moet ik dan blaadjes opleggen en weet ik veel wat allemaal voor bullshit)
Nee alleen rijbewijs (ID is al zo lang verlopen, da's nog zo'n hele grote, ik heb 'm nooit nodigquote:Op vrijdag 20 november 2015 19:53 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Heb je een OV kaart? Anders daar gewoon even je vinger op de gegevens leggen en dan fotograferen.
Oh ja ik heb niet zo veel passen, eigenlijk nog steeds alleen een rijbewijs en een perskaart, maar daar staat geen geboortedatum op.quote:Op vrijdag 20 november 2015 19:54 schreef IJsbeertje21 het volgende:
Maar er hoeft toch alleen je naam en geboortedatum op te staan? Ik heb een foto gemaakt van mijn Pathé Unlimited pas en een stukje papier over de scancode. Foto die erop stond mogen ze best zien. Maar daar staat dus verder alleen mijn naam en geboortedatum op.
Ook geen zorgpas?quote:Op vrijdag 20 november 2015 19:56 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Oh ja ik heb niet zo veel passen, eigenlijk nog steeds alleen een rijbewijs en een perskaart, maar daar staat geen geboortedatum op.
Ik heb mn camera zo gehouden dat ik schuin een foto kreeg van mn rijbewijs waarop alleen mn pasfoto en geboortedatum zichtbaar waren. Je hoeft niet de hele pas er op te zetten.quote:Op vrijdag 20 november 2015 19:56 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Oh ja ik heb niet zo veel passen, eigenlijk nog steeds alleen een rijbewijs en een perskaart, maar daar staat geen geboortedatum op.
staat er in waarom?quote:Op vrijdag 20 november 2015 20:17 schreef Fylax het volgende:
Fuck. Een van de Boodschappenpakket-checks is afgekeurd.
Hey lachebekje.quote:Op vrijdag 20 november 2015 21:16 schreef Fylax het volgende:
Verdomme, die andere ook afgekeurd. 10 euro misgelopen. Omdat er 1 fucking actieprijskaartje te zien is bij een normale kopstelling. Flikker toch op joh. Ik zie ze er ook nog wel voor aan om het alsnog te gebruiken voor hun opdrachtgevers
met hun ''ik kan je antwoorden niet checken''![]()
![]()
Supermarkt hier heeft een eigen slijter. Dus wel sterke drank.quote:Op vrijdag 20 november 2015 21:35 schreef Vincento17 het volgende:
Hier staat een sterke drank check open bij een Plus supermarkt. Echter hebben ze helemaal geen sterkte drank, aangezien het een supermarkt is. Lekker makkelijk. Haha
Deze nietquote:Op vrijdag 20 november 2015 21:47 schreef Albert86 het volgende:
[..]
Supermarkt hier heeft een eigen slijter. Dus wel sterke drank.
Een heleboel gaat ze geen ene fuck aanquote:Op vrijdag 20 november 2015 20:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik heb mn camera zo gehouden dat ik schuin een foto kreeg van mn rijbewijs waarop alleen mn pasfoto en geboortedatum zichtbaar waren. Je hoeft niet de hele pas er op te zetten.
en het kan zelfs recht als ik een voorbeeld rijbewijs er bij pak.
[ afbeelding ]
heb je alleen de uitgiftedatum er nog bij staan.
het is landelijk een bepaald aantal dat gedaan moet worden. Dus het hoeft helemaal niet te zijn dat bij jou in de stad er uberhaupt 1 iemand een check te pakken heeft.quote:Op zaterdag 21 november 2015 10:22 schreef djkoelkast het volgende:
Straks weer een babymelkcheck. Wat ik niet snap is dat als ik in de ranking naar mijn stad kijk dat ik nu al op nummer 2 sta en dat er maar een handjevol mensen zit, maar dat toch 2 seconden na 12:00u de babymelkcheck door anderen is gereserveerd.
Oooh! Dat wist ik niet, okquote:Op zaterdag 21 november 2015 10:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
het is landelijk een bepaald aantal dat gedaan moet worden. Dus het hoeft helemaal niet te zijn dat bij jou in de stad er uberhaupt 1 iemand een check te pakken heeft.
Bij de Jumbo staat er met stift heel groot JUMBO opgeschreven. Ben benieuwd wat Nutricia daar van vindtquote:Op zaterdag 21 november 2015 11:59 schreef IJsbeertje21 het volgende:
Is er eigenlijk zoveel verschil in kwaliteit tussen Nutrilon en bijvoorbeeld Hero of eigen merk babymelk? De chinezen willen Nutrilon omdat ze dat merk kennen en blijkbaar als enige vertrouwen, maar waarom zou je als Nederlandse moeder niet overstappen op een ander merk? Ik zag gister een (Nederlandse) vrouw in de Etos die blijkbaar al 4 andere winkels was langs geweest, dan neem je toch liever een ander merk?
Ik kan er maar 2 want ik zit in level 2.quote:Op zaterdag 21 november 2015 12:37 schreef eenjongen... het volgende:
Ik heb er 5, moet alleen wachten tot mijn batterij een beetje opgeladen is
Ah dat van bekraste pakken vroeg ik mij ook al afquote:Op zaterdag 21 november 2015 12:42 schreef IJsbeertje21 het volgende:
Nou mijn nog best wel nieuwe telefoon wordt behoorlijk leeg getrokken door Roamler. Die app is ook best zwaar, en dat ie dan steeds crasht helpt volgens mij ook niet. En als ik Smartspotter niet helemaal afsluit via taakbeheer dan blijft de gps gewoon constant zoeken.
Heb 4 babymelk waarvan eentje waarbij ik weet dat ze geen Nutrilon verkopen, dus extra makkelijk.![]()
Dat bekrassen van de pakken had ik ook al even gegoogled, blijkbaar als ze bekrast zijn vertrouwen ze het in China al niet meer, dat helpt blijkbaar tegen doorverkoop.
Zeer graagquote:Op zaterdag 21 november 2015 12:51 schreef IJsbeertje21 het volgende:
Ik heb trouwens nog een invite voor Smartspotter, mocht iemand die willen!
Wat een ellende met die accu's. En nu sparen voor een nieuwe telefoon?quote:Op zaterdag 21 november 2015 13:05 schreef Jopie78 het volgende:
9 chocochecks gedaan. 2 bij een tankstation zonder winkel, waarvan 1 afgekeurd, omdat ze maar 1 x de vergoeding geven in dat geval.
En toen batterij leeg.
quote:Op zaterdag 21 november 2015 13:21 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Wat een ellende met die accu's. En nu sparen voor een nieuwe telefoon?
Alleen je emailadres.quote:Op zaterdag 21 november 2015 13:21 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Zeer graagWat heb je er voor nodig?
Ik knikker hem er ook af idd. Vandaag in de stad gewandeld (monopoly Deventer ook even opgehaald) en heb nog even gekeken maar echt die SS opdrachten trek ik niet. Ik heb mn saldo al leeg gehaald dus hoppa er af.quote:Op zaterdag 21 november 2015 15:11 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb SS van mijn telefoon gegooid, na een maand opdrachten bekijken heb ik besloten dat het niks voor mij is. Ik hou het bij Roamler.
Wat is daar zo erg aan precies? Ik heb het nog niet dus nog niet kunnen testen.quote:Op zaterdag 21 november 2015 15:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik knikker hem er ook af idd. Vandaag in de stad gewandeld (monopoly Deventer ook even opgehaald) en heb nog even gekeken maar echt die SS opdrachten trek ik niet. Ik heb mn saldo al leeg gehaald dus hoppa er af.
de opdrachten zijn erg lang, de communicatie best slecht. Als iets is afgekeurd krijg je weinig info waarom (vind ik) plus dat het mijn batterij en databundel trekt terwijl ik de opdrachten niet doe.quote:Op zaterdag 21 november 2015 15:28 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Wat is daar zo erg aan precies? Ik heb het nog niet dus nog niet kunnen testen.
Ik vind zelf dat ze bij SS echt veel vragen voor de beloningen die je krijgt. En voor mij telt ook mee dat het vaak opdrachten zijn in kleinere winkels hier dus ik voel mij daar niet bij op mijn gemak. Ik vind het zelf het fijnst om gewoon in kruidvats of supermarkten opdrachten te doen.quote:Op zaterdag 21 november 2015 15:28 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Wat is daar zo erg aan precies? Ik heb het nog niet dus nog niet kunnen testen.
Nog even en je doet die babymelkopdrachten met je ogen dicht binnen een minuutquote:Op zaterdag 21 november 2015 15:26 schreef djkoelkast het volgende:
Ik zag Sinterklaas in een auto zitten maar kon niet even midden op de weg gaan stoppen. Voor de rest alleen pieten gezien![]()
Oliebollencheck gedaan, smerige oliebollen![]()
En 1 van de 2 babymelk afgekeurd omdat het vanille was en niet iets anders? Weet ik het, heb ik toch geen verstand van, van babymelk
dat idd, ik kan ze nu zo uit elkaar halen zonder ook maar ergens over na te denkenquote:Op zaterdag 21 november 2015 15:41 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Nog even en je doet die babymelkopdrachten met je ogen dicht binnen een minuut
Dit was dus ook een probleem in Roamler, heel dat winkelcentrum staat helemaal verkeerd op de kaart en als je het adres in Google maps invoert geeft het ook een verkeerde locatie.quote:Op zaterdag 21 november 2015 14:50 schreef IJsbeertje21 het volgende:
Ik zie nu dat een winkelcentrum in Smartspotter op de verkeerde locatie staat op de kaart, net al twee opdrachten ingeleverd hoop dat het goed gaat.
Heb de uitnodiging verstuurd!quote:
Dank je! Ik heb me aangemeld, staan wel wat goedbetaalde opdrachten in de buurt (BCC Windows 10 check bijvoorbeeld). Ziet er wel 'langdradig' uit, maar dat is omdat alles op 1 pagina staat. Aan de andere kant wel makkelijker om van tevoren te zien wat je moet doen. Ik ga het proberenquote:Op zaterdag 21 november 2015 17:37 schreef IJsbeertje21 het volgende:
[..]
Heb de uitnodiging verstuurd!
Ik begin wel een beetje gewend te raken aan Smartspotter, beide apps hebben voor- en nadelen vind ik.
Heb je die echt gedaan?quote:Op zaterdag 21 november 2015 17:48 schreef Jopie78 het volgende:
Kan geen chocola meer zien.
Edit: Hoofd vol met codes.![]()
Jij bent gek.quote:Op zaterdag 21 november 2015 17:57 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Heb er vandaag 16 gedaan. 2 afgekeurd, kon ik weer opnieuw.
Mwah, word er steeds handiger in. En bij tankstations hebben ze vaak de helft niet van de producten die gevraagd worden. En ze betaalden vandaag wel 5 euro (nu 6quote:
Ja dan lijkt het lang maar er zullen wellicht ook optionele vragen tussen staan! Ik heb toen zo'n Windows check via Roamler gedaan en op zich prima te doen. Bij SS vind ik de bedragen soms al wat sneller oplopen en meer kleine opdrachtjes in één winkel, dat tikt ook aan.quote:Op zaterdag 21 november 2015 17:39 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dank je! Ik heb me aangemeld, staan wel wat goedbetaalde opdrachten in de buurt (BCC Windows 10 check bijvoorbeeld). Ziet er wel 'langdradig' uit, maar dat is omdat alles op 1 pagina staat. Aan de andere kant wel makkelijker om van tevoren te zien wat je moet doen. Ik ga het proberen
16? Wow! Held. Ik heb er 1 gedaan. Vond het echt een kutopdracht.quote:Op zaterdag 21 november 2015 17:57 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Heb er vandaag 16 gedaan. 2 afgekeurd, kon ik weer opnieuw.
Hoe is het met je vader? Is alles nu in rustiger vaarwater terecht gekomen.quote:Op zondag 22 november 2015 02:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
16? Wow! Held. Ik heb er 1 gedaan. Vond het echt een kutopdracht.
Ik zag al dat ik een paar euro aan je verdiend had. Leuk! Wordt tijd dat ik zelf weer aan de slag ga, ben nu nog 2 dagen vrij dus hoop dat er morgen nog iets is, maandag is meestal weinig.
Ja ikquote:Op zondag 22 november 2015 14:42 schreef Unites het volgende:
Ik zou ook graag lid willen worden van Roamler. Heeft er iemand een invite over voor dit lieve kind?
Ik hoef nooit alles opnieuw te doen, bij een crash blijft alles wat je gedaan hebt normaal gezien bewaard.quote:Op zondag 22 november 2015 13:55 schreef KolonelBroodje het volgende:
Net een chocoladecheck gedaan maar was daar redelijk wat tijd mee kwijt zo'n 10 minuten denk ik want ze hadden best veel soorten die gevraagd werden. Helaas afgekeurdJe (of ik) maakt daar toch wel snel een foutje bij zoveel verschillende soorten.
Ook de boodschappencheck in dezelfde winkel gedaan, die is wel simpel maar toen ik hem wilde verstuurde crashte de app en kon ik alles weer opnieuw beantwoorden en weer nieuwe foto's maken. Die app crasht toch wel redelijk vaak bij mij op een Samsung S6. Wel opnieuw gedaan en goedegekeurd
Normaal gesproken ook inderdaad, maar dit was nieuw voor mij.quote:Op zondag 22 november 2015 14:49 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik hoef nooit alles opnieuw te doen, bij een crash blijft alles wat je gedaan hebt normaal gezien bewaard.
Ik heb nog wel een invite!quote:Op zondag 22 november 2015 15:54 schreef pl4kkie het volgende:
Heeft iemand voor mij ook een roamler inv?
Er waren er hier 5 in 1 winkel. Ik heb er 2 kunnen verzenden (maar die waren in 1 pad).quote:Op zondag 22 november 2015 16:08 schreef IJsbeertje21 het volgende:
Haha is dat die prijsmeting? Die heb ik tot nu toe alleen nog maar in Hema's gedaan, daar kan je rustig rondscharrelen. En in één Vomar vier verschillende opdrachten, maar dat is een prima filiaal waar niemand let op wat je doet.
Thanks voor de inv.quote:
Soms moet je de stad/gemeente in de buurt nemen en niet het dorp zelf (althans zo werkte het hier)quote:Op zondag 22 november 2015 16:20 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Thanks voor de inv.
Ik ben me aan het registreren. Alles ingevuld. Zegt de app dat mijn woonplaats incorrect is. WTF
Ja, dat heb ik maar gedaan. Zelfs het dorp naast ons, wat eigenlijk een stad is, was ook niet correct xD. Terwijl er wel opdrachten voor zijn zie ik nu. Dat maakt het nog raarderquote:Op zondag 22 november 2015 16:21 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Soms moet je de stad/gemeente in de buurt nemen en niet het dorp zelf (althans zo werkte het hier)
komt hij niet terug dan?quote:Op zondag 22 november 2015 19:45 schreef Unites het volgende:
Vandaag m'n 200XP verspilt.
De eerste opdracht, zoals gebruikelijk denk ik, was 'maak een foto van iets roods'. Dat heb ik dan ook braaf gedaan en ik nam aan dat het wel goed was en dat zodra de tijd om zou zijn (2 uur), ik geklaar was.
Dat dacht ik aangezien de 'volgende '-knop het niet deed op mijn 'Samsung Galaxy S6 Edge'. Toen nam ik maar aan dat deze gewoon boven de 'terug'-knop (vorige) stond van mijn telefoon en dat dat dus de bedoeling was, om terug te keren naar het beginscherm van de app. (Ja, lomp... achteraf gezien dan.)
Naja... jammer
Gewoon even een berichtje in de inbox sturen dat je hem per ongeluk hebt laten verlopen, zetten ze hem er weer bij.quote:Op zondag 22 november 2015 19:45 schreef Unites het volgende:
Vandaag m'n 200XP verspilt.
De eerste opdracht, zoals gebruikelijk denk ik, was 'maak een foto van iets roods'. Dat heb ik dan ook braaf gedaan en ik nam aan dat het wel goed was en dat zodra de tijd om zou zijn (2 uur), ik geklaar was.
Dat dacht ik aangezien de 'volgende '-knop het niet deed op mijn 'Samsung Galaxy S6 Edge'. Toen nam ik maar aan dat deze gewoon boven de 'terug'-knop (vorige) stond van mijn telefoon en dat dat dus de bedoeling was, om terug te keren naar het beginscherm van de app. (Ja, lomp... achteraf gezien dan.)
Naja... jammer
het zijn weekstanden. Even op de namen van de anderen klikken om hun totale XP en level te zien.quote:Op zondag 22 november 2015 21:41 schreef pl4kkie het volgende:
Heb nu bijna alle ''hoe werkt roamler'' opdrachten voltooid en ik ben nu al nummer 1 van mijn ''stad'' met 360XP. Als hier echt niemand actief is kan het nog leuk worden
hangt er vanaf hoeveel tijd je er in steekt en hoeveel opdrachten er die dag zijn.quote:Op zondag 22 november 2015 21:53 schreef brillenmeisje het volgende:
Hoeveel verdien je per dag? Dit lijkt mij een leuk bijbaantje.
Noem eens een voorbeeld. Producten controleren lijkt mij leuker dan vakken vullen.quote:Op zondag 22 november 2015 21:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
hangt er vanaf hoeveel tijd je er in steekt en hoeveel opdrachten er die dag zijn.
gemiddeld 2,50 per opdracht. En dan moet je nog wel hopen dat alles goed gekeurd wordt. Zeg dat je op een goede dag 6 opdrachten kan doen en op een slechte dag 0. En er zijn meer slechte dan goede.quote:Op zondag 22 november 2015 21:55 schreef brillenmeisje het volgende:
[..]
Noem eens een voorbeeld. Producten controleren lijkt mij leuker dan vakken vullen.
Dus ik kan geen 500 euro per maand verdienen?quote:Op zondag 22 november 2015 21:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
gemiddeld 2,50 per opdracht. En dan moet je nog wel hopen dat alles goed gekeurd wordt. Zeg dat je op een goede dag 6 opdrachten kan doen en op een slechte dag 0. En er zijn meer slechte dan goede.
Als dat je steef zou zijn zou ik gaan vakkenvullen als ik jou was.quote:Op zondag 22 november 2015 21:57 schreef brillenmeisje het volgende:
[..]
Dus ik kan geen 500 euro per maand verdienen?
Stom spel. Ik doe niet mee.quote:Op zondag 22 november 2015 21:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
Als dat je steef zou zijn zou ik gaan vakkenvullen als ik jou was.
Ohja, dat vertekende het beeld een beetje. Al zijn er 8 level 1 met ~200 xp en 2 level 3's. Maargoed, we gaan het gewoon zien hoe hard te opdrachten gaan. Zelf heb ik veelal doordeweeks niet super veel tijd maar kijk altijd wel veel in de app. Dan zie je snel genoeg hoe hard opdrachten gaan. Op SS gaan de meeste opdrachten ook niet super hard en staan ze geregeld een aantal dagen open.quote:Op zondag 22 november 2015 21:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
het zijn weekstanden. Even op de namen van de anderen klikken om hun totale XP en level te zien.
Dat is wel heel veel hoor, 250 moet lukken maar moet je wel echt heel actief zijn.quote:Op zondag 22 november 2015 21:57 schreef brillenmeisje het volgende:
[..]
Dus ik kan geen 500 euro per maand verdienen?
Ja.quote:Op maandag 23 november 2015 11:55 schreef Quyxz_ het volgende:
Haha wat een concept dit.
Als ik nu dus mensen in de supermarkt foto's zie maken van het schap, zijn ze dus waarschijnlijk zo'n opdracht aan het doen! Is dat ook hetgene dat jullie vooral doen? De hele dag foto's maken in winkels?
mijn vertaling van ramses is in 1 keer goedgekeurdquote:donderdag 19 november 2015 12:48 schreef KolonelBroodje het volgende:[/b]
[..]
Die staat bij de thuisopdrachten. De bedoeling is dat je met emoticons een nummer gaat uitbeelden en daar dan een screenshot van maakt. Bijvoorbeeld 2 ogen en de tijger emoticon, dat zou dan eye of the tiger zijn.
Nu had ik een piano en een mannetje emoticon voor Piano Man. Screenshot van gemaakt, uitgesneden en verstuurd. Maar bij inbox staat, de bedoeling is dat je er een screenshot van maakt.. maar dat had ik. Dus ben benieuwd wat ik dan fout had gedaan en wat jullie hebben gestuurd.
zing, vecht, lach etc. ? Die van mij is inmiddels ook goedgekeurd, ze dachten dat ik het niet zelf had getypdt.quote:Op maandag 23 november 2015 12:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
mijn vertaling van ramses is in 1 keer goedgekeurd
yep, van google geplukt en naast elkaar gezet in paint. Naar mn foon verzonden en een screenshot gemaaktquote:
dan had die van mij niet goedgekeurd moeten wordenquote:Die van mij is inmiddels ook goedgekeurd, ze dachten dat ik het niet zelf had getypdt.
Net mn eerste opdracht in de winkel gedaan. Voelde me wel wat ongemakkelijk voor dat schap zo met die foto's.quote:Op maandag 23 november 2015 11:55 schreef Quyxz_ het volgende:
Haha wat een concept dit.
Als ik nu dus mensen in de supermarkt foto's zie maken van het schap, zijn ze dus waarschijnlijk zo'n opdracht aan het doen! Is dat ook hetgene dat jullie vooral doen? De hele dag foto's maken in winkels?
Haha, eigenlijk moet er ook een app zijn waarbij je stiekem foto's moet maken van mensen die stiekem foto's maken.quote:Op maandag 23 november 2015 16:09 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Net mn eerste opdracht in de winkel gedaan. Voelde me wel wat ongemakkelijk voor dat schap zo met die foto's.
De thee check hahahahaquote:Op maandag 23 november 2015 16:26 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Haha, eigenlijk moet er ook een app zijn waarbij je stiekem foto's moet maken van mensen die stiekem foto's maken.
Wat moest je fotograferen?
quote:Op zaterdag 21 november 2015 11:59 schreef IJsbeertje21 het volgende:
Is er eigenlijk zoveel verschil in kwaliteit tussen Nutrilon en bijvoorbeeld Hero of eigen merk babymelk? De chinezen willen Nutrilon omdat ze dat merk kennen en blijkbaar als enige vertrouwen, maar waarom zou je als Nederlandse moeder niet overstappen op een ander merk? Ik zag gister een (Nederlandse) vrouw in de Etos die blijkbaar al 4 andere winkels was langs geweest, dan neem je toch liever een ander merk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is geen spelquote:Op maandag 23 november 2015 17:56 schreef Yiwei het volgende:
Echt leuk spel, producten bekijken en foto's maken![]()
Krijgen jullie vooraf geen training/rondleiding in de app? Ik ga ook even kijken, even downloaden
Daar verkijk je je op. Kreeg laatst bij een Plus nog te horen dat er een man gewoon 15 euro per pak bood om ze allemaal op te kopen.quote:Op maandag 23 november 2015 17:55 schreef Yiwei het volgende:
Maar ik kan me niet voorstellen dat er nog steeds grote run is op het melk
Ben weken terug erachter gekomen dat een familielid dit ook doet. Geen idee of het Roamler is. Maar hoeveel internet data bundel hebben mensen dan om dit te kunnen doen?quote:
quote:Op maandag 23 november 2015 18:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
Daar verkijk je je op. Kreeg laatst bij een Plus nog te horen dat er een man gewoon 15 euro per pak bood om ze allemaal op te kopen.
Ik heb een 3Gb bundel welke ik normaal niet voor 50% gebruik. Nu krijg ik meestal rond de 20e een melding dat ik op 50% zit maar kom nooit bij het 80% smsjequote:Op maandag 23 november 2015 18:02 schreef Yiwei het volgende:
[..]
Ben weken terug erachter gekomen dat een familielid dit ook doet. Geen idee of het Roamler is. Maar hoeveel internet data bundel hebben mensen dan om dit te kunnen doen?
Met een standaard internetbundel redt je het makkelijk. De apps vreten geen gb's weg in een maand tijd.quote:Op maandag 23 november 2015 18:02 schreef Yiwei het volgende:
[..]
Ben weken terug erachter gekomen dat een familielid dit ook doet. Geen idee of het Roamler is. Maar hoeveel internet data bundel hebben mensen dan om dit te kunnen doen?
Idd per pak.quote:Op maandag 23 november 2015 18:02 schreef Yiwei het volgende:
dat was vast geen goede deal voor de winkelier
![]()
Je krijgt introopdrachten jaquote:Op maandag 23 november 2015 17:56 schreef Yiwei het volgende:
Echt leuk spel, producten bekijken en foto's maken![]()
Krijgen jullie vooraf geen training/rondleiding in de app? Ik ga ook even kijken, even downloadenIk zie net in vb scherm langskomen: zomeroutfit, levensmotto, takeaway menu, etc. Zo creatief qua onderwerpen.
Die heb je ook echt wel nodig. Anders duurt het wel even voordat je level 2 bent en dan pas de meest betaalde opdrachten kunt accepteren.quote:
Klopt.quote:Op maandag 23 november 2015 18:59 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Die heb je ook echt wel nodig. Anders duurt het wel even voordat je level 2 bent en dan pas de meest betaalde opdrachten kunt accepteren.
Ja, op zich vind ik het wel logisch ook. Bij SS heb je dat niet. Dan heb je in het begin niet echt een idee wat ze precies bedoelen.quote:Op maandag 23 november 2015 19:00 schreef Fylax het volgende:
[..]
Klopt.Maar dat hebben ze natuurlijk expres gedaan zodat je kennis kunt maken met Roamler.
nee hoor, gewoon de letters van je naam tot woorden maken.quote:Op maandag 23 november 2015 19:06 schreef Yiwei het volgende:
Jullie laten het wel erg spannend klinken, wat moet je daar doen dan?
Het komt over alsof je een foto van je boxer op een glijbaan moest fotograferen om je zo te laten wennen
je moet idd de eerste en de laatste tht datum zoeken en er om denken dat je op het einde ook nog foto's moet maken van willekeurige. Soms een oudste en soms een nieuwste. En dat kan dus ook nog van de eerste zijn die je genoteerd hebt.quote:Op maandag 23 november 2015 19:03 schreef pl4kkie het volgende:
Ondanks dat ik wss gewoon toestemming krijg om het te checken wil ik geen uren in een klein shopje staan om alles overhoop te halen
dat zie je officieel aan het einde pas, maar je kan natuurlijk even overal een x invullen zodat je de fotovragen alvast kan zien.quote:Op maandag 23 november 2015 19:11 schreef pl4kkie het volgende:
Zie je dat aan het einde pas, zodat je er al rekening mee kan houden? Of kan je de vragen ook vooraf al lezen.
Dat is een goede tip, dankquote:Op maandag 23 november 2015 19:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat zie je officieel aan het einde pas, maar je kan natuurlijk even overal een x invullen zodat je de fotovragen alvast kan zien.
En noteer alles als 01-01-15 535C3N60, ook al staat er dat je alles exact moet noteren en de wikkels codes kunnen hebben als 01/01/2015 535 C3 N-6-0quote:
nog lulliger aangezien ik vermoed dat ik meer weet dan de medewerkerquote:Op maandag 23 november 2015 20:01 schreef hahadoei het volgende:
Goed dagje vandaag. Hoor wie klopt daar, 2x oliebollenkaart, woonplaats in beeld, favoriete etalage en KPN winkel check gedaan.
Ik vind het wel ongemakkelijk als je bijvoorbeeld voor die KPN opdracht een medewerker moet vragen wat KPN compleet inhoud. Dat je het dan weet en het gesprek afkapt met "o nee gewoon vroeg ik me af"
als het goed is kennen ze me hier nietquote:Op maandag 23 november 2015 22:02 schreef djkoelkast het volgende:
Zodra jij er om vraagt weet die medewerker direct hoe laat het is hoor
Ik vind het zo raar dat je telefoons moet testen en dan met je telefoon een foto van de telefoons moet maken, dan een stomme vraag moet stellen en dan nog even de hele winkel moet fotograferen.
Ik heb 1 keer 4 gedaan in een appie, lekker ver uit de buurt waar ik niet te vaak kom, kreeg alle medewerking maar idd het is echt veel werk waardoor ik ook niet snel weer die opdrachten ga doen.quote:Op maandag 23 november 2015 22:27 schreef liesje1979 het volgende:
Heb me vandaag toch weer aan een chococheck gewaagd, Afgekeurd, snap ik wel, ze konden de codes op de foto niet goed checken. Ik kon sommigen zelf met het blote oog al amper lezen. Ben er gelijk weer klaar mee.
Goede vergelijkingquote:Op dinsdag 24 november 2015 14:38 schreef hahadoei het volgende:
Ik ben net weggestuurd bij de plus tijdens de bier check. Waarschijnlijk viel ik best wel op omdat een vriend mee was die ik alles een beetje uitlegde en zo.
Er kwam toen iemand naar ons toe die wilde dat ik al mijn foto's wiste, zegtie "Ja nou ik ga ook niet voor jouw raam staan foto's van jouw huis maken of wel dan"!
Hoeveel heb je er gedaan van de oliebollenkraam?quote:Op dinsdag 24 november 2015 15:50 schreef Dragonberry het volgende:
Ik kan in roamler de opdrachten voor thuis en oa de oliebollenkraam opdracht niet meer zien... Kan ik dit ergens aanpassen of ligt het aan mijn app?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |