Die is idd echt easy. Ook 2 van gedaan deze weekquote:Op vrijdag 20 november 2015 16:23 schreef djkoelkast het volgende:
Hero check bij de Jumbo was ook erg makkelijk te doen trouwens. 6 euro.
Er zit hier in de wijde omtrek maar 1 Jumbo en zelfs die is nog even rijden. Heb vandaag dus ook echt zo veel mogelijk in 1 winkel gedaan.quote:Op vrijdag 20 november 2015 16:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Die is idd echt easy. Ook 2 van gedaan deze weekVoor 2 en 5 euro.
even de app er af halen en opnieuw opzetten en als dat niet lukt mailen.quote:Op vrijdag 20 november 2015 17:23 schreef Fylax het volgende:
Ik kan niet eens een berichtje naar hen sturen, nondefuckingju.
bommelding?quote:Op vrijdag 20 november 2015 16:52 schreef eenjongen... het volgende:
Geen babymelk helaas vandaag, was net 2 minuten te laat. Opzich niet erg, want precies op dat moment was er een bommelding op 300 meter van mij af
donequote:Op vrijdag 20 november 2015 17:32 schreef Fylax het volgende:
Nizno kan je vriendenverzoek opnieuw sturen?
Ja een pakketbezorger hoorde een pakketje tikken en is toen naar het politiebureau geredenquote:
een ouderwetse bellenwekker?quote:Op vrijdag 20 november 2015 17:45 schreef eenjongen... het volgende:
[..]
Ja een pakketbezorger hoorde een pakketje tikken en is toen naar het politiebureau gereden. Die heeft de omgeving afgezet enzo maar er was helemaal niks aan de hand.
Geen idee wat het uiteindelijk bleek te zijn, maar het werd vrij serieus genomen. Allerlei bomexperts en het gemeentehuis, busstation en politiebureau werden gesloten...quote:
hmm dat was een lekkere drukte dus.quote:Op vrijdag 20 november 2015 18:00 schreef eenjongen... het volgende:
[..]
Geen idee wat het uiteindelijk bleek te zijn, maar het werd vrij serieus genomen. Allerlei bomexperts en het gemeentehuis, busstation en politiebureau werden gesloten...
quote:Op vrijdag 20 november 2015 17:21 schreef Fylax het volgende:
Ik word verdomme super kwaad van die kut app. Loopt verdomme de hele tijd vast waardoor ik m'n checks niet kan doen.
Ben er LAAIEND om.
Jawel hoor, staat er wel in, vanaf het begin al. Helemaal onderaan.quote:Op vrijdag 20 november 2015 16:13 schreef Nizno het volgende:
Wel origineel, als je geen toestemming krijgt bij de slijterij gaat er blijkbaar een euro van de beloning af. Dit staat niet in de opdracht.
(wel logisch hoor, want je kant niets anders doen dan de medewerker een hele fine dag wensen en 1 foto van de gevel maken)
ow dat heb ik dan helemaal over het hoofd gezien. Nou ja zoals ik al zei niet meer dan logisch ook trouwens.quote:Op vrijdag 20 november 2015 19:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jawel hoor, staat er wel in, vanaf het begin al. Helemaal onderaan.
Staat ook bij dat je maar 3x een vergoeding krijgt als je bij dezelfde zaak wordt weggestuurd. Moest ik om lachen, zouden mensen echt 3x teruggaan?quote:Op vrijdag 20 november 2015 19:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow dat heb ik dan helemaal over het hoofd gezien. Nou ja zoals ik al zei niet meer dan logisch ook trouwens.
ahaa ik zie nu dat je je ook niet meer dan drie keer weg moet laten sturen. want dan krijg je 0.
hahaha dezelfde zaak staat er niet tussen. Maar ik snap je manier van lezen welquote:Op vrijdag 20 november 2015 19:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Staat ook bij dat je maar 3x een vergoeding krijgt als je bij dezelfde zaak wordt weggestuurd. Moest ik om lachen, zouden mensen echt 3x teruggaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |