In de gaten blijven houden. Er worden er vast nog wel een aantal afgekeurd of geannuleerd. Meestal rond 13.30 - 14.00 komen er weer een paar vrij. Blijven refreshen.quote:Op vrijdag 20 november 2015 12:09 schreef djkoelkast het volgende:
Nou dat ging lekker![]()
12:00u precies
Roamler is gestopt
Opnieuw starten, alles in de wijde omgeving weg.
Ik vind het juist wel makkelijk dat ze op de vriezer hangen. Heb je ook geen last van het glas of van beslagen deuren als iemand ze heeft geopend.quote:Op vrijdag 20 november 2015 11:52 schreef pl4kkie het volgende:
Verdomme. Wat hebben ze bij Hoogvliet vreselijk irritante vriezerprijskaartjes. Ze hangen op de deur en ze zijn digitaal. Wat een kut klus om die goed op de foto te krijgen.
Ja dat gebeurde, opeens 10 stuks beschikbaar en toen ik onderweg was alles weer weg.quote:Op vrijdag 20 november 2015 13:04 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
In de gaten blijven houden. Er worden er vast nog wel een aantal afgekeurd of geannuleerd. Meestal rond 13.30 - 14.00 komen er weer een paar vrij. Blijven refreshen.
Maar bij genoeg inschrijvingen verdwijnen ze weer, dus meestal kan je er met mazzel 1 of 2 pakken. Wel gelijk accepteren dus, daarna pas fietsen.quote:Op vrijdag 20 november 2015 15:42 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ja dat gebeurde, opeens 10 stuks beschikbaar en toen ik onderweg was alles weer weg.
Nou ja, wel even die tankdrankjescheck gedaan, je mocht je voorstellen en alles. 17,50 voor een supermakkelijke opdracht (alleen wel aan de snelweg)
Ook 4x de Jumbo rond voor stemgember, banketstaaf (en dan giechel als je wegloopt 'dat is een mysteryguest' >> logisch, want wie bij z'n volle verstand met een NOTENallergie gaat vragen of hij een AMANDELstaaf mag eten?), een pak melk wat bedorven zou zijn (gratis melk) en Hero. Productief rondje Jumbo.
die zullen ze vast erg veel verkocht hebben de laatste tijdquote:Op vrijdag 20 november 2015 15:52 schreef IJsbeertje21 het volgende:
Die kinder armbandjes? Die heb ik ook gekocht vandaag bij de C&A.
Ja het is een 'drankjescheck', je mag je daar ook voorstellen en vragen stellen (niet verplicht).quote:Op vrijdag 20 november 2015 15:50 schreef IJsbeertje21 het volgende:
Is dat die Tank Promotie check of een andere? Want die promotie staat hier voor maar 3,50.
Vandaag voor het eerst ook wat meer in SS gedaan, en 5x pamper en toevallig nog een babymelk die ineens even vrij kwam in Roamler. Als alles wordt goedgekeurd in beide apps heb ik totaal 48 euro vandaag! Een persoonlijk record.
Ik vond het juist kut. Bij de netto hingen de kaartjes vooral in de vriezer zelf. Dat was deur open foto's klikken. Is wel grappig dat allerlei mensen je raar aan staan te kijken. Maar daar had ik gewoon schijt aan. Voelde me nergens ongemakkelijk. Heb zelfs een paar keer vlak naast een mederwerker/ster staan foto's makenquote:Op vrijdag 20 november 2015 13:30 schreef Dragonberry het volgende:
[..]
Ik vind het juist wel makkelijk dat ze op de vriezer hangen. Heb je ook geen last van het glas of van beslagen deuren als iemand ze heeft geopend.
Bij smartspotter moet ik op een plekje wachten.quote:Op vrijdag 20 november 2015 16:04 schreef IJsbeertje21 het volgende:
Ik heb die drankjescheck hier nooit gezien, alleen die tank promotie check voor 3,50. De enige opdracht die ik hier ooit boven de 10 euro heb gezien was een combinatiecheck van 12,50 in een Deen, die heb ik toen gedaan maar daarna nooit meer zulke hoge.![]()
In SS loopt het hier toch wat sneller op heb ik het idee, morgen nog even naar een andere Intertoys als die er nog dan nog is voor 8 euro en een vers opdracht voor 7 in een Jumbo.
ow ja dat is ook zo, sligro kan ik tzt ook even kijken als die er nog staat. We willen toch nog de pas lenen en even lekker shoppen.quote:Op vrijdag 20 november 2015 16:16 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Bij smartspotter moet ik op een plekje wachten.
Die drankjeschecks van 10-17 euro zitten wel langs snelwegen en ik heb mijn radius ook wat ruimer gezet.
Ik krijg alleen ook veel opties waarbij ik met een veerpont moet en dan ben ik daar meer voor kwijt dan ik voor de opdracht krijgDie laat ik wel aan me voorbij gaan.
Staan ook wat dingen in de Sligro soms, heb ik wel een pas van dus dat is nog wel mogelijk als ik daar in de buurt ben (ga er niet speciaal voor rijden)
Die is idd echt easy. Ook 2 van gedaan deze weekquote:Op vrijdag 20 november 2015 16:23 schreef djkoelkast het volgende:
Hero check bij de Jumbo was ook erg makkelijk te doen trouwens. 6 euro.
Er zit hier in de wijde omtrek maar 1 Jumbo en zelfs die is nog even rijden. Heb vandaag dus ook echt zo veel mogelijk in 1 winkel gedaan.quote:Op vrijdag 20 november 2015 16:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Die is idd echt easy. Ook 2 van gedaan deze weekVoor 2 en 5 euro.
even de app er af halen en opnieuw opzetten en als dat niet lukt mailen.quote:Op vrijdag 20 november 2015 17:23 schreef Fylax het volgende:
Ik kan niet eens een berichtje naar hen sturen, nondefuckingju.
bommelding?quote:Op vrijdag 20 november 2015 16:52 schreef eenjongen... het volgende:
Geen babymelk helaas vandaag, was net 2 minuten te laat. Opzich niet erg, want precies op dat moment was er een bommelding op 300 meter van mij af
donequote:Op vrijdag 20 november 2015 17:32 schreef Fylax het volgende:
Nizno kan je vriendenverzoek opnieuw sturen?
Ja een pakketbezorger hoorde een pakketje tikken en is toen naar het politiebureau geredenquote:
een ouderwetse bellenwekker?quote:Op vrijdag 20 november 2015 17:45 schreef eenjongen... het volgende:
[..]
Ja een pakketbezorger hoorde een pakketje tikken en is toen naar het politiebureau gereden. Die heeft de omgeving afgezet enzo maar er was helemaal niks aan de hand.
Geen idee wat het uiteindelijk bleek te zijn, maar het werd vrij serieus genomen. Allerlei bomexperts en het gemeentehuis, busstation en politiebureau werden gesloten...quote:
hmm dat was een lekkere drukte dus.quote:Op vrijdag 20 november 2015 18:00 schreef eenjongen... het volgende:
[..]
Geen idee wat het uiteindelijk bleek te zijn, maar het werd vrij serieus genomen. Allerlei bomexperts en het gemeentehuis, busstation en politiebureau werden gesloten...
quote:Op vrijdag 20 november 2015 17:21 schreef Fylax het volgende:
Ik word verdomme super kwaad van die kut app. Loopt verdomme de hele tijd vast waardoor ik m'n checks niet kan doen.
Ben er LAAIEND om.
Jawel hoor, staat er wel in, vanaf het begin al. Helemaal onderaan.quote:Op vrijdag 20 november 2015 16:13 schreef Nizno het volgende:
Wel origineel, als je geen toestemming krijgt bij de slijterij gaat er blijkbaar een euro van de beloning af. Dit staat niet in de opdracht.
(wel logisch hoor, want je kant niets anders doen dan de medewerker een hele fine dag wensen en 1 foto van de gevel maken)
ow dat heb ik dan helemaal over het hoofd gezien. Nou ja zoals ik al zei niet meer dan logisch ook trouwens.quote:Op vrijdag 20 november 2015 19:15 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Jawel hoor, staat er wel in, vanaf het begin al. Helemaal onderaan.
Staat ook bij dat je maar 3x een vergoeding krijgt als je bij dezelfde zaak wordt weggestuurd. Moest ik om lachen, zouden mensen echt 3x teruggaan?quote:Op vrijdag 20 november 2015 19:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
ow dat heb ik dan helemaal over het hoofd gezien. Nou ja zoals ik al zei niet meer dan logisch ook trouwens.
ahaa ik zie nu dat je je ook niet meer dan drie keer weg moet laten sturen. want dan krijg je 0.
hahaha dezelfde zaak staat er niet tussen. Maar ik snap je manier van lezen welquote:Op vrijdag 20 november 2015 19:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Staat ook bij dat je maar 3x een vergoeding krijgt als je bij dezelfde zaak wordt weggestuurd. Moest ik om lachen, zouden mensen echt 3x teruggaan?
Heb je een OV kaart? Anders daar gewoon even je vinger op de gegevens leggen en dan fotograferen.quote:Op vrijdag 20 november 2015 19:51 schreef djkoelkast het volgende:
Ik heb nog helemaal geen pushmeldingen gehad. Maar hier in de regio heb je ook geen Boni (en mijn 18+-check is afgekeurd omdat ik geen scan mocht fotograferen maar alleen het origineel en daar moet ik dan blaadjes opleggen en weet ik veel wat allemaal voor bullshit)
Nee alleen rijbewijs (ID is al zo lang verlopen, da's nog zo'n hele grote, ik heb 'm nooit nodigquote:Op vrijdag 20 november 2015 19:53 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Heb je een OV kaart? Anders daar gewoon even je vinger op de gegevens leggen en dan fotograferen.
Oh ja ik heb niet zo veel passen, eigenlijk nog steeds alleen een rijbewijs en een perskaart, maar daar staat geen geboortedatum op.quote:Op vrijdag 20 november 2015 19:54 schreef IJsbeertje21 het volgende:
Maar er hoeft toch alleen je naam en geboortedatum op te staan? Ik heb een foto gemaakt van mijn Pathé Unlimited pas en een stukje papier over de scancode. Foto die erop stond mogen ze best zien. Maar daar staat dus verder alleen mijn naam en geboortedatum op.
Ook geen zorgpas?quote:Op vrijdag 20 november 2015 19:56 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Oh ja ik heb niet zo veel passen, eigenlijk nog steeds alleen een rijbewijs en een perskaart, maar daar staat geen geboortedatum op.
Ik heb mn camera zo gehouden dat ik schuin een foto kreeg van mn rijbewijs waarop alleen mn pasfoto en geboortedatum zichtbaar waren. Je hoeft niet de hele pas er op te zetten.quote:Op vrijdag 20 november 2015 19:56 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Oh ja ik heb niet zo veel passen, eigenlijk nog steeds alleen een rijbewijs en een perskaart, maar daar staat geen geboortedatum op.
staat er in waarom?quote:Op vrijdag 20 november 2015 20:17 schreef Fylax het volgende:
Fuck. Een van de Boodschappenpakket-checks is afgekeurd.
Hey lachebekje.quote:Op vrijdag 20 november 2015 21:16 schreef Fylax het volgende:
Verdomme, die andere ook afgekeurd. 10 euro misgelopen. Omdat er 1 fucking actieprijskaartje te zien is bij een normale kopstelling. Flikker toch op joh. Ik zie ze er ook nog wel voor aan om het alsnog te gebruiken voor hun opdrachtgevers
met hun ''ik kan je antwoorden niet checken''![]()
![]()
Supermarkt hier heeft een eigen slijter. Dus wel sterke drank.quote:Op vrijdag 20 november 2015 21:35 schreef Vincento17 het volgende:
Hier staat een sterke drank check open bij een Plus supermarkt. Echter hebben ze helemaal geen sterkte drank, aangezien het een supermarkt is. Lekker makkelijk. Haha
Deze nietquote:Op vrijdag 20 november 2015 21:47 schreef Albert86 het volgende:
[..]
Supermarkt hier heeft een eigen slijter. Dus wel sterke drank.
Een heleboel gaat ze geen ene fuck aanquote:Op vrijdag 20 november 2015 20:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik heb mn camera zo gehouden dat ik schuin een foto kreeg van mn rijbewijs waarop alleen mn pasfoto en geboortedatum zichtbaar waren. Je hoeft niet de hele pas er op te zetten.
en het kan zelfs recht als ik een voorbeeld rijbewijs er bij pak.
[ afbeelding ]
heb je alleen de uitgiftedatum er nog bij staan.
het is landelijk een bepaald aantal dat gedaan moet worden. Dus het hoeft helemaal niet te zijn dat bij jou in de stad er uberhaupt 1 iemand een check te pakken heeft.quote:Op zaterdag 21 november 2015 10:22 schreef djkoelkast het volgende:
Straks weer een babymelkcheck. Wat ik niet snap is dat als ik in de ranking naar mijn stad kijk dat ik nu al op nummer 2 sta en dat er maar een handjevol mensen zit, maar dat toch 2 seconden na 12:00u de babymelkcheck door anderen is gereserveerd.
Oooh! Dat wist ik niet, okquote:Op zaterdag 21 november 2015 10:23 schreef Nizno het volgende:
[..]
het is landelijk een bepaald aantal dat gedaan moet worden. Dus het hoeft helemaal niet te zijn dat bij jou in de stad er uberhaupt 1 iemand een check te pakken heeft.
Bij de Jumbo staat er met stift heel groot JUMBO opgeschreven. Ben benieuwd wat Nutricia daar van vindtquote:Op zaterdag 21 november 2015 11:59 schreef IJsbeertje21 het volgende:
Is er eigenlijk zoveel verschil in kwaliteit tussen Nutrilon en bijvoorbeeld Hero of eigen merk babymelk? De chinezen willen Nutrilon omdat ze dat merk kennen en blijkbaar als enige vertrouwen, maar waarom zou je als Nederlandse moeder niet overstappen op een ander merk? Ik zag gister een (Nederlandse) vrouw in de Etos die blijkbaar al 4 andere winkels was langs geweest, dan neem je toch liever een ander merk?
Ik kan er maar 2 want ik zit in level 2.quote:Op zaterdag 21 november 2015 12:37 schreef eenjongen... het volgende:
Ik heb er 5, moet alleen wachten tot mijn batterij een beetje opgeladen is
Ah dat van bekraste pakken vroeg ik mij ook al afquote:Op zaterdag 21 november 2015 12:42 schreef IJsbeertje21 het volgende:
Nou mijn nog best wel nieuwe telefoon wordt behoorlijk leeg getrokken door Roamler. Die app is ook best zwaar, en dat ie dan steeds crasht helpt volgens mij ook niet. En als ik Smartspotter niet helemaal afsluit via taakbeheer dan blijft de gps gewoon constant zoeken.
Heb 4 babymelk waarvan eentje waarbij ik weet dat ze geen Nutrilon verkopen, dus extra makkelijk.![]()
Dat bekrassen van de pakken had ik ook al even gegoogled, blijkbaar als ze bekrast zijn vertrouwen ze het in China al niet meer, dat helpt blijkbaar tegen doorverkoop.
Zeer graagquote:Op zaterdag 21 november 2015 12:51 schreef IJsbeertje21 het volgende:
Ik heb trouwens nog een invite voor Smartspotter, mocht iemand die willen!
Wat een ellende met die accu's. En nu sparen voor een nieuwe telefoon?quote:Op zaterdag 21 november 2015 13:05 schreef Jopie78 het volgende:
9 chocochecks gedaan. 2 bij een tankstation zonder winkel, waarvan 1 afgekeurd, omdat ze maar 1 x de vergoeding geven in dat geval.
En toen batterij leeg.
quote:Op zaterdag 21 november 2015 13:21 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Wat een ellende met die accu's. En nu sparen voor een nieuwe telefoon?
Alleen je emailadres.quote:Op zaterdag 21 november 2015 13:21 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Zeer graagWat heb je er voor nodig?
Ik knikker hem er ook af idd. Vandaag in de stad gewandeld (monopoly Deventer ook even opgehaald) en heb nog even gekeken maar echt die SS opdrachten trek ik niet. Ik heb mn saldo al leeg gehaald dus hoppa er af.quote:Op zaterdag 21 november 2015 15:11 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb SS van mijn telefoon gegooid, na een maand opdrachten bekijken heb ik besloten dat het niks voor mij is. Ik hou het bij Roamler.
Wat is daar zo erg aan precies? Ik heb het nog niet dus nog niet kunnen testen.quote:Op zaterdag 21 november 2015 15:27 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik knikker hem er ook af idd. Vandaag in de stad gewandeld (monopoly Deventer ook even opgehaald) en heb nog even gekeken maar echt die SS opdrachten trek ik niet. Ik heb mn saldo al leeg gehaald dus hoppa er af.
de opdrachten zijn erg lang, de communicatie best slecht. Als iets is afgekeurd krijg je weinig info waarom (vind ik) plus dat het mijn batterij en databundel trekt terwijl ik de opdrachten niet doe.quote:Op zaterdag 21 november 2015 15:28 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Wat is daar zo erg aan precies? Ik heb het nog niet dus nog niet kunnen testen.
Ik vind zelf dat ze bij SS echt veel vragen voor de beloningen die je krijgt. En voor mij telt ook mee dat het vaak opdrachten zijn in kleinere winkels hier dus ik voel mij daar niet bij op mijn gemak. Ik vind het zelf het fijnst om gewoon in kruidvats of supermarkten opdrachten te doen.quote:Op zaterdag 21 november 2015 15:28 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Wat is daar zo erg aan precies? Ik heb het nog niet dus nog niet kunnen testen.
Nog even en je doet die babymelkopdrachten met je ogen dicht binnen een minuutquote:Op zaterdag 21 november 2015 15:26 schreef djkoelkast het volgende:
Ik zag Sinterklaas in een auto zitten maar kon niet even midden op de weg gaan stoppen. Voor de rest alleen pieten gezien![]()
Oliebollencheck gedaan, smerige oliebollen![]()
En 1 van de 2 babymelk afgekeurd omdat het vanille was en niet iets anders? Weet ik het, heb ik toch geen verstand van, van babymelk
dat idd, ik kan ze nu zo uit elkaar halen zonder ook maar ergens over na te denkenquote:Op zaterdag 21 november 2015 15:41 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Nog even en je doet die babymelkopdrachten met je ogen dicht binnen een minuut
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |