abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 19 november 2015 @ 12:51:34 #1
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_157667781

Wat is Roamler?

Roamler is een app voor je telefoon waarbij het er om draait dat je opdrachten uitvoert voor de opdrachtgever. Hetzij voor geld hetzij voor de xp die je kan verdienen, waardoor je in een hoger lvl komt.

De bedragen die je per opdracht krijgt zijn zeer verschillend. In theorie variëren de bedragen van 2 tot 50 euro maar in de praktijk is 25 euro toch wel de max. Maar opdrachten van een euro of 2 a 3 zijn meer gangbaar, De prijzen lopen wel op maar het heeft er erg mee te maken wat voor opdracht het is. Is het een onderzoek naar een weekaanbieding en er wordt niet bij vermeld dat de inzending sluit als er genoeg opdrachten binnen zijn kan je er van uitgaan dat hij zaterdagmiddag meer waard is dan maandagochtend. Of je er op wilt wachten is aan jou, en houd er daarbij rekening mee dat zolang jij de opdracht niet reserveert, anderen hem kunnen claimen en hij dus weg is. Probeer voor jezelf te beredeneren wie de opdrachtgever is en welk gewin ze halen uit de gegevens va de opdracht en je kan beter inschatten hoe je een opdracht moet doen en of de beloning zal oplopen.

Er zijn verschillende soorten opdrachten,

*opdrachten die je thuis kan uitvoeren door iets creatief te doen. Voor deze opdrachten krijg je alleen xp's en geen geld
*opdrachten die je op straat kunt doen: een voorbeeld is fotografeer een skatespot, op deze manier brengen ze alle skatespots in kaart. Voor dit soort opdrachten krijg je ook geen geld maar wel xp's
*en als laatste de opdrachten voor geld en xp. Dit is natuurlijk waar het allemaal omdraait. Uiteindelijk kan iedereen wel wat geld gebruiken
Uitleg over de opdrachten voor geld
Een opdrachtgever kan heel veel verschillende opdrachten geven.

Wekelijks keert de ''babymelk check'' terug. Dit is een vrij simpele opdracht die ongeveer 3 minuten kost. Je maakt een foto van het schap en beantwoord de vragen die je op je scherm krijgt en telt de producten die aanwezig zijn.
Er zijn ook babymelk check + opdrachten, iets meer werk en iets meer beloning. Je begint net de babymelkcheck en als je klaar bent vraag je naar de voorraad bij de servicesbalie of het magazijn.

Nog een voorbeeld van een opdracht is, 'de kaascheck'. Vanmiddag was dit bijvoorbeeld een opdracht, het was de bedoeling om een foto te maken van een actiekoeling in de opgegeven AH en die naar Roamler te sturen.

Een ander voorbeeld zijn de terraschecks. Hier is het de bedoeling dat je om een drankje vraagt in de opgegeven locatie. Je moet dan een foto maken van de kaart en van het drankje. Zo controleren ze of een drankje wel in het juiste glas wordt geschonken. Je beloning is dan xp's geld en de vergoeding wat je voor het drankje kwijt was.
Voor sommige opdrachten heb je een toestemmingsbrief in je app voor andere opdrachten ben je anoniem.

Waarom doen bedrijven dit?

Bedrijven gebruiken liever Roamler-gebruikers als 'misteryshopper' dan dat ze een professioneel persoon moeten gaan inhuren. Op deze manieren zien ze op het hoofdkantoor heel gemakkelijk en snel hoe er in een vestiging wordt omgegaan met bepaalde producten.
Hoe word ik een Roamler?
Een Roamler kun je op 2 manieren worden.
1.Probeer een account aan te maken op een locatie waar nog maar weinig andere Roamlers zijn.
2. Een invite krijgen van een andere Roamler.
Dit lijkt heel simpel, je vraagt even aan een Roamler of hij/zij je even wilt inviten, maar zo gemakkelijk gaat dat niet. Als je lvl 3 bent op Roamler kun pas je iemand anders inviten. Maar je stuurt niet zomaar naar een willekeurig iemand een invite.

Waarom niet? Omdat met elke opdracht die de Roamler-gebruiker uitvoert diegene die de invite heeft verstuurd ook namelijk 2% van zijn inkomsten binnenkrijgt van Roamler zelf. Plus 2 euro wanneer deze persoon level 2 bereikt. Daarom is het belangrijk dat diegene die een invite weg kan geven zeker weet dat jij er echt gebruik van gaat maken omdat het anders zonde zou zijn. Invites weggeven in je eigen gebied is niet handig!

SPOILER: screenshots
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben benieuwd naar de ervaringen van anderen die ook Roamler hebben! :D
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 19 november 2015 @ 12:51:44 #2
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_157667786
quote:
1s.gif Op donderdag 19 november 2015 12:48 schreef KolonelBroodje het volgende:

[..]

Die staat bij de thuisopdrachten. De bedoeling is dat je met emoticons een nummer gaat uitbeelden en daar dan een screenshot van maakt. Bijvoorbeeld 2 ogen en de tijger emoticon, dat zou dan eye of the tiger zijn.

Nu had ik een piano en een mannetje emoticon voor Piano Man. Screenshot van gemaakt, uitgesneden en verstuurd. Maar bij inbox staat, de bedoeling is dat je er een screenshot van maakt.. maar dat had ik. Dus ben benieuwd wat ik dan fout had gedaan en wat jullie hebben gestuurd. ^O^
ow ik heb hem nog niet gedaan, zie hem nu pas. Maar je kan bij de berichten gewoon antwoorden met de mededeling dat je een screenshot mee hebt gestuurd toch en dat je niet begrijpt wat er dan fout aan je inzending was.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_157667806
Bedankt voor nieuwe openen ^O^, ik zat mobiel en in de trein met trage wifi en de OP verdween ineens bij mij.

Ja ga ik ook even doen want het is mij niet helemaal duidelijk wat precies de bedoeling is.
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 19 november 2015 @ 13:04:57 #4
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_157667981
quote:
1s.gif Op donderdag 19 november 2015 12:52 schreef KolonelBroodje het volgende:
Bedankt voor nieuwe openen ^O^, ik zat mobiel en in de trein met trage wifi en de OP verdween ineens bij mij.

Ja ga ik ook even doen want het is mij niet helemaal duidelijk wat precies de bedoeling is.
Had niet door dat je mobiel zat. Ik had de post klaar en zag daarna pas dat hij vol was. Dus maar knippen en wachten en wachten... En toen dacht ik ja ik wil het geknipte wel kwijt dus dan open ik wel :D

Sowieso staat bij roamler voor vragen de chatfunctie open. Ook voor andere zaken waar je vragen over hebt zijn ze heel schappelijk en nemen ze ook echt de tijd om te reageren. (zelfs als je boos bent :D )
  donderdag 19 november 2015 @ 13:48:47 #5
316175 IJsbeertje21
Gewoon lekker koud
pi_157668813
Beetje irritant als er niet bij een opdracht staat dat je hem niet kan annuleren en meteen weer accepteren, ik sta nu in de Jumbo te wachten tot ik de bonduelle en de promo check weer kan accepteren. :') Wel al de Hero check voor 6 euro gedaan.
pi_157668815
Wat een kut opdrachten vandaag
pi_157668989
quote:
1s.gif Op donderdag 19 november 2015 13:48 schreef IJsbeertje21 het volgende:
Beetje irritant als er niet bij een opdracht staat dat je hem niet kan annuleren en meteen weer accepteren, ik sta nu in de Jumbo te wachten tot ik de bonduelle en de promo check weer kan accepteren. :') Wel al de Hero check voor 6 euro gedaan.
Is altijd eigenlijk.

Heb vandaag 2x C&A (zelfde locatie als vorige keer), 3x bonduelle en 1 bloemen check gedaan.
Voor interessante artikelen over verschillende onderwerpen:
www.twitter.com/Schrijverblock
www.schrijversblock.infoteur.nl
  donderdag 19 november 2015 @ 14:00:23 #8
316175 IJsbeertje21
Gewoon lekker koud
pi_157669003
Ik heb ook vaak gehad dat je wel gewoon kon annuleren en meteen accepteren.

Die c&a staat hier ook weer open op twee locaties die ik al had gedaan, ik wacht even of ze nog meer waard worden zoals de vorige keer.
pi_157669074
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 14:00 schreef IJsbeertje21 het volgende:
Ik heb ook vaak gehad dat je wel gewoon kon annuleren en meteen accepteren.

Die c&a staat hier ook weer open op twee locaties die ik al had gedaan, ik wacht even of ze nog meer waard worden zoals de vorige keer.
Ik vond 3 euro voor zo'n makkelijke check ook genoeg, want misschien hebben ze er nu maar een paar nodig en dan zijn ze weg.

Net komt trouwens een nieuwe check online. Katten en hondenvoer in kaart bregen. Maar je moet het hele schap kattenvoer en hele schap hondenvoer op de foto zetten en dan nog specifiek merken... 3 euro staat ervoor. Het is hier om de hoek maar ik weet het niet. Iemand deze al gedaan?
  donderdag 19 november 2015 @ 14:06:57 #10
316175 IJsbeertje21
Gewoon lekker koud
pi_157669121
Ik zie hem ook staan, 15 foto's! Volgens mij is dat filiaal hier niet zo groot dus ik weet nog niet of ik me daar aan ga wagen. :P
  roze donderdag 19 november 2015 @ 14:07:55 #11
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_157669134
Ik zit ook te twijfelen. De sterke drank check ga ik niet doen.
Your beauty never ever scared me.
pi_157669162
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 14:06 schreef IJsbeertje21 het volgende:
Ik zie hem ook staan, 15 foto's! Volgens mij is dat filiaal hier niet zo groot dus ik weet nog niet of ik me daar aan ga wagen. :P
Dit heb ik ook. oO<
  roze donderdag 19 november 2015 @ 14:11:20 #13
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_157669171
Ik ga mij wel weer een keer wagen aan de promotie check. En misschien morgen de bier check als ze de locatie aanpassen naar de Boni hier in de buurt. Hij staat er namelijk dubbel in voor een wijk verderop, heb gevraagd of ze niet de Boni hier ook bedoelen :9
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 19 november 2015 @ 14:15:46 #14
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_157669227
quote:
1s.gif Op donderdag 19 november 2015 13:48 schreef IJsbeertje21 het volgende:
waarom moet je hem annuleren dan?

quote:
14s.gif Op donderdag 19 november 2015 13:59 schreef KennisIsMacht het volgende:

[..]

Is altijd eigenlijk.
ik kan me herinneren dat het bij vele opdrachten toch echt specifiek er bij staat.
quote:
Heb vandaag 2x C&A (zelfde locatie als vorige keer)
Bij de eerste staat nu deel 1 (in mn geschiedenis) dus ik vraag me af waarom er een deel 2 is gekomen.
quote:
10s.gif Op donderdag 19 november 2015 14:04 schreef KennisIsMacht het volgende:

[..]

Ik vond 3 euro voor zo'n makkelijke check ook genoeg, want misschien hebben ze er nu maar een paar nodig en dan zijn ze weg.
ja dat kan maar dan bij dezelfde filialen is wel een beetje vreemd. Daarbij 3 euro terwijl je iets moet kopen (ja ja retourrecht enzo)
quote:
Net komt trouwens een nieuwe check online. Katten en hondenvoer in kaart bregen. Maar je moet het hele schap kattenvoer en hele schap hondenvoer op de foto zetten en dan nog specifiek merken... 3 euro staat ervoor. Het is hier om de hoek maar ik weet het niet. Iemand deze al gedaan?
3 euro voor 15 foto;s en dergelijke vind ik wel errug weinig.

Ow en vandaag sowieso de deur niet uit. Morgen weer.
Hopelijk net zo;n lekker dagje als vorige week. (als het weer mee werkt tenminste want dan wil ik wel lekker grote rondes maken.)
  Moderator donderdag 19 november 2015 @ 14:16:03 #15
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_157669232
Ik ben er ook maar eens mee begonnen.
Chocoladecheck gedaan vandaag in de AH. Eens maar nooit meer. 3x medewerkers die raar kijken hoe je alles uit het schap staat te trekken _O-
Bijna een half uur bezig en nog mazzel dat er 6 producten niet waren (4x celebrations niet in assortiment, mars en snickers uitverkocht).

C&A gedaan, die vrouw wist niet wat haar overkwam toen ik om een flyer vroeg _O-
2x bloemencheck gedaan in 2 filialen Deka, was lekker snel en makkelijk
Gall & Gall bacardi promo gedaan, zat zo'n minihokje in de AH. Was echt totaal niks van te zien, zelfs 2x in/uit moeten lopen om alles er op te krijgen. Geen medewerker gezien :P

Binnenkort een hele rits van die Jumbodingen doen achter elkaar, lijkt me leuk. Gember, Hero, Promotie, Banketstaaf, Tompouce, er staat van alles open en ik geneer me niet zo snel, ze kijken maar een end heen.

Ik ben pas net begonnen als roamler, dus pas net aan level 2 ;)
Luister naar XPLIZIT op www.xms.nl
Voor alles retro bezoek je het Retroforum - www.retroforum.nl
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 19 november 2015 @ 14:18:53 #16
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_157669284
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 14:16 schreef djkoelkast het volgende:
Ik ben er ook maar eens mee begonnen.
Chocoladecheck gedaan vandaag in de AH. Eens maar nooit meer. 3x medewerkers die raar kijken hoe je alles uit het schap staat te trekken _O-
Bijna een half uur bezig en nog mazzel dat er 6 producten niet waren (4x celebrations niet in assortiment, mars en snickers uitverkocht).

C&A gedaan, die vrouw wist niet wat haar overkwam toen ik om een flyer vroeg _O-
2x bloemencheck gedaan in 2 filialen Deka, was lekker snel en makkelijk
Gall & Gall bacardi promo gedaan, zat zo'n minihokje in de AH. Was echt totaal niks van te zien, zelfs 2x in/uit moeten lopen om alles er op te krijgen. Geen medewerker gezien :P

Binnenkort een hele rits van die Jumbodingen doen achter elkaar, lijkt me leuk. Gember, Hero, Promotie, Banketstaaf, Tompouce, er staat van alles open en ik geneer me niet zo snel, ze kijken maar een end heen.

Ik ben pas net begonnen als roamler, dus pas net aan level 2 ;)
Kijk bij de jumbo wel uit, dat zijn niet de vriendelijkste managers die ze daar hebben. Ik wil je niet ontmoedigen maar als je zo veel foto's voor zoveel verschillende opdrachten gaat doen loop je wel erg in de gaten natuurlijk.
pi_157669314
quote:
99s.gif Op donderdag 19 november 2015 14:15 schreef Nizno het volgende:

[..]

[..]

ik kan me herinneren dat het bij vele opdrachten toch echt specifiek er bij staat.

[..]

Bij de eerste staat nu deel 1 (in mn geschiedenis) dus ik vraag me af waarom er een deel 2 is gekomen.

[..]

ja dat kan maar dan bij dezelfde filialen is wel een beetje vreemd. Daarbij 3 euro terwijl je iets moet kopen (ja ja retourrecht enzo)

Oké dat is vreemd. Ik heb het bij beide filialen al terug gebracht. Dus je kunt wel uitgaan van 3 euro netto.
  Moderator donderdag 19 november 2015 @ 14:20:53 #18
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_157669316
quote:
99s.gif Op donderdag 19 november 2015 14:18 schreef Nizno het volgende:

[..]

Kijk bij de jumbo wel uit, dat zijn niet de vriendelijkste managers die ze daar hebben. Ik wil je niet ontmoedigen maar als je zo veel foto's voor zoveel verschillende opdrachten gaat doen loop je wel erg in de gaten natuurlijk.
Jumbo hier valt erg mee hoor en je moet natuurlijk niet tè opvallend foto's gaan lopen maken, gewoon doen of je aan het 'appen' bent.
Bovendien ga ik nooit alleen maar samen met mijn vriendin, dat scheelt ook.
pi_157669343
Morgen weer geen babymelk bij Netto etc... Is het misschien om de week dat deze erbij staan? ;(
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 19 november 2015 @ 14:25:19 #20
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_157669404
quote:
14s.gif Op donderdag 19 november 2015 14:20 schreef KennisIsMacht het volgende:

[..]

Ik heb het bij beide filialen al terug gebracht. Dus je kunt wel uitgaan van 3 euro netto.
ja oke, dan is het 3 euro netto, dat is nog te doen voor de korte simpele opdracht. Maar wel werk er van om nog een keer heen te gaan. Ach ik kijk wel ff morgen of hij er nog staat.
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 14:20 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

Jumbo hier valt erg mee hoor en je moet natuurlijk niet tè opvallend foto's gaan lopen maken, gewoon doen of je aan het 'appen' bent.
Bovendien ga ik nooit alleen maar samen met mijn vriendin, dat scheelt ook.
^O^
pi_157669414
quote:
99s.gif Op donderdag 19 november 2015 14:25 schreef Nizno het volgende:

[..]

ja oke, dan is het 3 euro netto, dat is nog te doen voor de korte simpele opdracht. Maar wel werk er van om nog een keer heen te gaan. Ach ik kijk wel ff morgen of hij er nog staat.

[..]

^O^
Je moet inderdaad wel terug! Maar een die-hard Roamler komt toch wel weer inde buurt van de winkels (binnen 4 weken). :P
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 19 november 2015 @ 14:27:21 #22
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_157669439
quote:
10s.gif Op donderdag 19 november 2015 14:26 schreef KennisIsMacht het volgende:

[..]

Je moet inderdaad wel terug! Maar een die-hard Roamler komt toch wel weer inde buurt van de winkels (binnen 4 weken). :P
de C&A zit bij mij net niet in mijn vaste roamlergebied. Ik probeer alles zoveel mogelijk met de fiets te doen en in de binnenstad met de fiets is een crime.
  Moderator donderdag 19 november 2015 @ 14:32:42 #23
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_157669520
We hebben van die haardingen voor 1 euro gekocht voor mijn nichtje. Parkeren is er ook al duur, dus dit was even combineren met gewoon winkelen om het de moeite te maken. Maar ervaring telt ook ;)
  donderdag 19 november 2015 @ 14:35:16 #24
316175 IJsbeertje21
Gewoon lekker koud
pi_157669567
quote:
99s.gif Op donderdag 19 november 2015 14:15 schreef Nizno het volgende:

[..]

Omdat ik lui en een beetje brak was en ze alvast geaccepteerd had maar niet snel genoeg was met douchen en aankleden. :')

Ik heb net dus drie checks in een kleine jumbo gedaan en nog een kwartier rond gehangen tot ik er 2 weer kon accepteren, het interesseerde ze niks. :P De foto's wel subtiel gemaakt.

Ik heb bij 1 c&a check voor 6 euro toen een paar oorbellen gekocht voor 5 euro. Wilde toch nog nieuwe en vond deze leuk dus dan toch mooi gratis oorbellen.
pi_157669572
Halverwege de tompoezencheck toch maar gestopt. Ga geen klacht indienen bij een winkel waar ik gemiddeld 15 opdrachten per week uitvoer. Moest ook al vragen waar de stemgember stond, wat het verschil is tussen een banketstaaf en een roomboteramandelstaaf en op zoek naar Beaujolais. Heb er bijna een uur rondgelopen als een dwaas. :D

Wel nog wat andere checks mee kunnen pakken, en 1 chococheck. Ze hadden geen losse verkoop, kon 16 keer een -x- neerzetten. Prima.
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 19 november 2015 @ 14:36:47 #26
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_157669601
quote:
14s.gif Op donderdag 19 november 2015 14:35 schreef Jopie78 het volgende:
Halverwege de tompoezencheck toch maar gestopt. Ga geen klacht indienen bij een winkel waar ik gemiddeld 15 opdrachten per week uitvoer.
Neh ik vind het ook een beetje een tricky opdracht.
quote:
Moest ook al vragen waar de stemgember stond, wat het verschil is tussen een banketstaaf en een roomboteramandelstaaf en op zoek naar Beaujolais. Heb er bijna een uur rondgelopen als een dwaas. :D
_O_
quote:
Wel nog wat andere checks mee kunnen pakken, en 1 chococheck. Ze hadden geen losse verkoop, kon 16 keer een -x- neerzetten. Prima.
Choco bij een supermarkt geen losse bij de kassa?
pi_157669611
quote:
99s.gif Op donderdag 19 november 2015 14:36 schreef Nizno het volgende:

[..]

Choco bij een supermarkt geen losse bij de kassa?
Ja, kleine supermarkt, hadden niets bij de kassa liggen. Paar foto's van de kassa's en klaar.
pi_157669616
quote:
14s.gif Op donderdag 19 november 2015 14:35 schreef Jopie78 het volgende:
Halverwege de tompoezencheck toch maar gestopt. Ga geen klacht indienen bij een winkel waar ik gemiddeld 15 opdrachten per week uitvoer. Moest ook al vragen waar de stemgember stond, wat het verschil is tussen een banketstaaf en een roomboteramandelstaaf en op zoek naar Beaujolais. Heb er bijna een uur rondgelopen als een dwaas. :D

Daar moet ik ook maar eens op gaan letten, of ze geen lossen hebben bij de kassa. Want dan kan je dus al zo de choco check doen.
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 19 november 2015 @ 14:37:44 #29
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_157669617
quote:
10s.gif Op donderdag 19 november 2015 14:37 schreef Jopie78 het volgende:

[..]

Ja, kleine supermarkt, hadden niets bij de kassa liggen. Paar foto's van de kassa's en klaar.
Jij bent goed bezig! ^O^
pi_157669629
quote:
14s.gif Op donderdag 19 november 2015 14:37 schreef KennisIsMacht het volgende:

[..]

Daar moet ik ook maar eens op gaan letten, of ze geen lossen hebben bij de kassa. Want dan kan je dus al zo de choco check doen.
Ja zag het bij de laatste winkel pas. Ga er morgen zeker op letten als ik met de babymelk er weer langskom.
pi_157669644
quote:
99s.gif Op donderdag 19 november 2015 14:37 schreef Nizno het volgende:

[..]

Jij bent goed bezig! ^O^
Jij ook zag ik. :D
Nou, er staan nog steeds meer dan 30 chocochecks open, die ik al een week ontwijk. Vind ze toch wat lang, omslachtig en weinig betalen.
  Moderator donderdag 19 november 2015 @ 14:43:57 #32
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_157669714
Bij mij is die app af en toe wel retesloom of loopt vast "is gestopt". Android 5.
Of dat je echt vaak op 'maak een foto' moet klikken voor hij het doet.
Voor de rest heb ik met andere apps nooit last, beetje gek. Maargoed, het werkt uiteindelijk allemaal wel.
pi_157669734
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 14:43 schreef djkoelkast het volgende:
Bij mij is die app af en toe wel retesloom of loopt vast "is gestopt". Android 5.
Voor de rest heb ik met andere apps nooit last, beetje gek. Maargoed, het werkt uiteindelijk allemaal wel.
Hij valt bij mij (iPhone) wel vaak uit als ik een opdracht inlever. Verder weinig last, behalve dat mijn batterij snel leeg is als ik een uurtje in een winkel bezig ben.
  Moderator donderdag 19 november 2015 @ 14:46:54 #34
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_157669761
quote:
2s.gif Op donderdag 19 november 2015 14:45 schreef Jopie78 het volgende:

[..]

Hij valt bij mij (iPhone) wel vaak uit als ik een opdracht inlever. Verder weinig last, behalve dat mijn batterij snel leeg is als ik een uurtje in een winkel bezig ben.
Deze accu is heel goed, ik ben een halve ochtend beziggeweest en dat kostte 20% aan accu en dan ook de parkeerapp er nog bij.
Het is dus wat buggy, maar uiteindelijk lukt het me wel altijd het af te maken en te verzenden. Gelukkig blijft ook alles staan wat al ingevoerd was (want hij crashte midden in die chocoladecheck)
  Moderator donderdag 19 november 2015 @ 14:47:51 #35
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_157669774
Ik heb ook nog een drankjescheck staan bij een snelwegtankstation. Niet echt in de buurt maar die loopt wel op, stond gisteren op 10 euro, staat nu al op 17,50. Of is die echt heel kut?
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 19 november 2015 @ 14:51:04 #36
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_157669810
quote:
10s.gif Op donderdag 19 november 2015 14:39 schreef Jopie78 het volgende:

[..]

Jij ook zag ik. :D
Nou, er staan nog steeds meer dan 30 chocochecks open, die ik al een week ontwijk. Vind ze toch wat lang, omslachtig en weinig betalen.
mwa soms ben ik op dreef :)
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 14:43 schreef djkoelkast het volgende:
Bij mij vaak met een foto maken idd dat hij er uit knalt. Of dat je wilt klikken op een multiplegok antwoord maar dat hij hem niet pakt. Sta je in de winkel fanatiek op je telefoon te tikken ;)
quote:
2s.gif Op donderdag 19 november 2015 14:45 schreef Jopie78 het volgende:

[..]

ja de batt gaat bij mij ook rap. Maar na vorige week een uurtje of 4 bezig te zijn geweest (incl navigatie aan) had ik voor ik naar bed ging nog steeds 10% over.
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 14:46 schreef djkoelkast het volgende:

[..]

Deze accu is heel goed, ik ben een halve ochtend beziggeweest en dat kostte 20% aan accu en dan ook de parkeerapp er nog bij.
Het is dus wat buggy, maar uiteindelijk lukt het me wel altijd het af te maken en te verzenden. Gelukkig blijft ook alles staan wat al ingevoerd was (want hij crashte midden in die chocoladecheck)
ja dat is wel een voordeel dat de app het wel opslaat :)
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 14:47 schreef djkoelkast het volgende:
Ik heb ook nog een drankjescheck staan bij een snelwegtankstation. Niet echt in de buurt maar die loopt wel op, stond gisteren op 10 euro, staat nu al op 17,50. Of is die echt heel kut?
Geen idee eerlijk gezegd.
pi_157669857
quote:
14s.gif Op donderdag 19 november 2015 14:11 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga mij wel weer een keer wagen aan de promotie check. En misschien morgen de bier check als ze de locatie aanpassen naar de Boni hier in de buurt. Hij staat er namelijk dubbel in voor een wijk verderop, heb gevraagd of ze niet de Boni hier ook bedoelen :9
Is bij mij ook zo, dus laat even weten wat ze zeggen:)
pi_157670362
quote:
99s.gif Op donderdag 19 november 2015 14:18 schreef Nizno het volgende:
Kijk bij de jumbo wel uit, dat zijn niet de vriendelijkste managers die ze daar hebben.
Nu scheer je wel even elke Jumbo Manager over één kam :P.
Volgens mij valt die van 'mijn filiaal' wel mee. Ik heb denk ik sowieso het geluk in een dorp te wonen. Ons kent ons!
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 19 november 2015 @ 15:22:06 #39
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_157670426
quote:
14s.gif Op donderdag 19 november 2015 15:19 schreef Anne het volgende:

[..]

Nu scheer je wel even elke Jumbo Manager over één kam :P.
Volgens mij valt die van 'mijn filiaal' wel mee. Ik heb denk ik sowieso het geluk in een dorp te wonen. Ons kent ons!
Ik ben nu bij meerder jumbo's tegen hetzelfde probleem aangelopen.
In het dorp waar ik heb gewoond is het idd ook geen probleem aangezien ik hem gewoon toe roep, ben er weer! :)

En ook hier om de hoek waar ik nu woon hoef ik me alleen maar even te melden voor ik de opdrachten ga doen zodat ze weten dat er iemand foto's maakt in de winkel.
Maar er zijn helaas ook minder vriendelijke bij waarbij je gewoon te horen krijgt dat je kan vertrekken.

En als je dan 5 checks in 1 winkel wilt doen kan dat best wel opvallen natuurlijk.
  donderdag 19 november 2015 @ 15:36:25 #40
316175 IJsbeertje21
Gewoon lekker koud
pi_157670782
Als ik het idee heb dat ik iets te opvallend bezig ben app ik altijd random dingen naar een vriendinnetje, die weet dat ik daar dan mee bezig ben en even Whatsapp open zodat ik dan gewoon zo'n verslaafd-aan-telefoon-persoon lijk. :') Levert wel grappige gesprekken op.
pi_157670806
quote:
10s.gif Op donderdag 19 november 2015 15:36 schreef IJsbeertje21 het volgende:
Als ik het idee heb dat ik iets te opvallend bezig ben app ik altijd random dingen naar een vriendinnetje, die weet dat ik daar dan mee bezig ben en even Whatsapp open zodat ik dan gewoon zo'n verslaafd-aan-telefoon-persoon lijk. :') Levert wel grappige gesprekken op.
En die vriendin wil zeker ook allemaal foto's van de achterkant van verpakkingen enzo B-) ?
pi_157670827
Net kwam er een bloemen check open op ongeveer 1 km. Iets minder dan een km daarachter zat nog een bonduelle dus ik ben door de regen naar beide gefietst. In totaal 40 min bezig geweest denk ik (voor 4 euro :') ). Maar ik had met mezelf afgesproken dat ik ook voor kleinere dingen de deur uit ga ^O^
  donderdag 19 november 2015 @ 15:39:28 #43
316175 IJsbeertje21
Gewoon lekker koud
pi_157670856
Uiteraard, als ik zeg dat de Danone sprinkle prinsessen Frozen toetjes maar tot 5 december goed zijn, dan wil ze daar harde bewijzen van natuurlijk!
pi_157670874
quote:
10s.gif Op donderdag 19 november 2015 15:39 schreef IJsbeertje21 het volgende:
Uiteraard, als ik zeg dat de Danone sprinkle prinsessen Frozen toetjes maar tot 5 december goed zijn, dan wil ze daar harde bewijzen van natuurlijk!
Zou ik ook willen! En dan meteen ook bewijs dat je wel écht in een supermarkt staat. Dus foto's van de rekken, ditdatalles!!
pi_157670926
quote:
10s.gif Op donderdag 19 november 2015 15:39 schreef IJsbeertje21 het volgende:
Haha die opdracht heb ik vandaag echt 7 keer gedaan ofzo
pi_157670952
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 15:43 schreef eenjongen... het volgende:

[..]

Haha die opdracht heb ik vandaag echt 7 keer gedaan ofzo
Van smartspotter?
pi_157670977
Staan al weer geen babymelkchecks bij de Jan Linders klaar... doei 10 euro per week... :'(
pi_157670980
Hmmpf zijn 3 open hier van die danoontjes maar het waait zo hard en begint te regenen. ;(
Op donderdag 6 april 2017 17:43 schreef JimmyDean het volgende:
smerig
  roze donderdag 19 november 2015 @ 15:49:05 #49
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_157671027
Hmm promotie check gedaan, gok dat die afgekeurd wordt vanwege onduidelijke foto´s maar we zullen het zien. Nergens hadden ze een kopstelling of andere actieplek van de producten. Hmpf.

Kwam ineens mijn vader tegen bij de Jumbo hier dus ik na een tijdje heel zachtjes 'ik ga verder, moet nog wat foto's maken'. Mijn vader heel hard: Waarom moet je foto's maken? Om de Jumbo te naaien?

Godver _O-
pi_157671042
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 15:46 schreef Vincento17 het volgende:
Staan al weer geen babymelkchecks bij de Jan Linders klaar... doei 10 euro per week... :'(
Ja, volgens mij is het om de week ofzo. Hier was vorige week wel bij Netto en deze week niet. De week voor vorige week ook al niet. :{
pi_157671049
quote:
2s.gif Op donderdag 19 november 2015 15:49 schreef Amarantha het volgende:
Hmm promotie check gedaan, gok dat die afgekeurd wordt vanwege onduidelijke foto´s maar we zullen het zien. Nergens hadden ze een kopstelling of andere actieplek van de producten. Hmpf.

Kwam ineens mijn vader tegen bij de Jumbo hier dus ik na een tijdje heel zachtjes 'ik ga verder, moet nog wat foto's maken'. Mijn vader heel hard: Waarom moet je foto's maken? Om de Jumbo te naaien?

Godver _O-
HAHAHAHA :D
smerig
pi_157671050
quote:

Godver _O-
_O_ _O-
  roze donderdag 19 november 2015 @ 15:51:44 #53
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_157671074
Maar heb hem heel snel uitgelegd waarom ik dit doe. Volgens mij snapt hij het nu wel :D
pi_157671089
quote:
10s.gif Op donderdag 19 november 2015 15:44 schreef KennisIsMacht het volgende:

[..]

Van smartspotter?
Ja
pi_157671106
quote:

Godver _O-
Haha heb ik ook wel eens met vrienden die dan hard gaan roepen
pi_157671130
Ik werd bij de coop trouwens aangesproken met de vraag waarom ik foto's maakte en dat ze hadden gezien dat ik dat vaker deed. Heb gezegd dat danone een goed beeld wilde en bla bla bla en toen vonden ze het prima en dan wisten ze dat voor de volgende keren. Top!
  roze donderdag 19 november 2015 @ 15:54:50 #57
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_157671142
Trouwens de Bier check bij de Boni is dus voor 2 dagen, opdracht van 2 delen. Alsnog brutaal gevraagd of mijn locatie er niet bij kan _O- Hier in het centrum wil ik hem wel doen, op de andere locatie wordt hij toch niet gedaan weet ik nu al.
pi_157671274
Ik vind het irritant dat ze bij de etos zo snel naar je toe komen. :')
smerig
  roze donderdag 19 november 2015 @ 16:03:31 #59
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_157671329
Morgenmiddag heb ik helaas ook wat anders op de planning, hopelijk om 12:00 even snel wat opdrachten pakken.
  roze donderdag 19 november 2015 @ 16:04:10 #60
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_157671350
Haha naar aanleiding van mijn berichtje staat er nu bij check vrijdag en check zaterdag :+
pi_157671436
Roamler _O_
pi_157671544
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 16:07 schreef bamibij het volgende:
Roamler _O_
Want? :D
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 19 november 2015 @ 16:14:40 #63
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_157671578
quote:
1s.gif Op donderdag 19 november 2015 16:00 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik vind het irritant dat ze bij de etos zo snel naar je toe komen. :')
Dan zeg ik altijd, ik kijk zelf wel even.

Maar dankzij de luierdisplaycheck kennen ze me inmiddels al bij een aantal filialen dus heb ik niet veel last meer van ze :)
  donderdag 19 november 2015 @ 16:19:50 #64
316175 IJsbeertje21
Gewoon lekker koud
pi_157671676
Een keer samen met mijn moeder wat checks gedaan, erg handig want die hield in de gaten of ik foto's kon maken: 'JA NU!' riep ze dan iets te hard. :') Heel subtiel mam!

Ik deed dus vandaag voor het eerst een opdrachtje in Smartspotter, maar lees net in de FAQ dat je bij smartspotter ook echt de opdracht bij/in de winkel al moet versturen. Ik deed bij Roamler bij de opticien checks weleens dat ik alvast de foto's maakte en even de etalage goed bekeek en wat dingen onthield. En omdat ik dan toch vlakbij huis was eerst terug fietsen en thuis even rustig de brillen enzo tellen en dan insturen. Hoewel je dan de hele gevel erop zet, met naam dus dan zien ze ook dat je echt bij dat pand bent geweest.
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 19 november 2015 @ 16:23:36 #65
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_157671763
quote:
10s.gif Op donderdag 19 november 2015 16:19 schreef IJsbeertje21 het volgende:
Een keer samen met mijn moeder wat checks gedaan, erg handig want die hield in de gaten of ik foto's kon maken: 'JA NU!' riep ze dan iets te hard. :') Heel subtiel mam!

Ik deed dus vandaag voor het eerst een opdrachtje in Smartspotter, maar lees net in de FAQ dat je bij smartspotter ook echt de opdracht bij/in de winkel al moet versturen. Ik deed bij Roamler bij de opticien checks weleens dat ik alvast de foto's maakte en even de etalage goed bekeek en wat dingen onthield. En omdat ik dan toch vlakbij huis was eerst terug fietsen en thuis even rustig de brillen enzo tellen en dan insturen. Hoewel je dan de hele gevel erop zet, met naam dus dan zien ze ook dat je echt bij dat pand bent geweest.
Ik verstuur alles sowieso bij de winkel al. Maar wel raar idd.
  donderdag 19 november 2015 @ 16:24:00 #66
316175 IJsbeertje21
Gewoon lekker koud
pi_157671767
Ze komen hier bij de Etos vestigingen waar ik ben geweest eigenlijk nooit naar je toe, één keer meegemaakt. De babymelk staat hier bijna overal naast de haarverf en voor de vorm hou ik soms even een pakje verf vast tijdens het foto's maken als er een medewerker in de buurt staat, hartstikke overtuigend. :')
  roze donderdag 19 november 2015 @ 16:24:02 #67
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_157671770
Ik verstuur ook alles meteen omdat ik het anders vergeet.
pi_157671793
quote:
99s.gif Op donderdag 19 november 2015 16:14 schreef Nizno het volgende:

[..]

Dan zeg ik altijd, ik kijk zelf wel even.

Maar dankzij de luierdisplaycheck kennen ze me inmiddels al bij een aantal filialen dus heb ik niet veel last meer van ze :)
Hoe leg je dat uit?
"Hai ik kom namens roamler ..."?
smerig
  roze donderdag 19 november 2015 @ 16:25:08 #69
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_157671803
En mijn promotie check is goed gekeurd _O_ Had ik echt niet verwacht.
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 19 november 2015 @ 16:27:58 #70
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_157671874
quote:
1s.gif Op donderdag 19 november 2015 16:25 schreef Opsonisatie het volgende:

[..]

Hoe leg je dat uit?
"Hai ik kom namens roamler ..."?
Voor die display moest je je idd voorstellen en aangeven dat je het display wilde checken of hij beschadigd was. En aangezien de bij de etos hier hij er niet was hebben we daar even over gesproken en heb ik aangegeven dat ik dat terug zou koppelen.

quote:
2s.gif Op donderdag 19 november 2015 16:25 schreef Amarantha het volgende:
En mijn promotie check is goed gekeurd _O_ Had ik echt niet verwacht.
^O^
pi_157672239
Ik kwam vanochtend op mijn werk (Lidl) in het blad Distrifood vanochtend dit tegen:

SPOILER: grote foto
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wist niet dat er opdrachten namens Distrifood waren. Ik vond het soms al raar dat je bijvoorbeeld (bijna) dezelfde opdrachten hebt bij verschillende winkelketens.
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 19 november 2015 @ 16:44:52 #72
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_157672268
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 16:43 schreef KolonelBroodje het volgende:
Ik kwam vanochtend op mijn werk (Lidl) in het blad Distrifood vanochtend dit tegen:

SPOILER: grote foto
Ik wist niet dat er opdrachten namens Distrifood waren. Ik vond het soms al raar dat je bijvoorbeeld (bijna) dezelfde opdrachten hebt bij verschillende winkelketens.
kijk daar hebben we wat aan :) Mooi!
Heb dit bericht ook nergens anders voorbij zien komen dus leuk om te zien.
  roze donderdag 19 november 2015 @ 16:47:03 #73
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_157672314
Ah leuk om te lezen :D
  roze donderdag 19 november 2015 @ 16:48:08 #74
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_157672332
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 16:43 schreef KolonelBroodje het volgende:
k vond het soms al raar dat je bijvoorbeeld (bijna) dezelfde opdrachten hebt bij verschillende winkelketens.
Hoe bedoel je dit?
pi_157672347
Ah daarom hadden ze sinds kort allemaal snoepgroentes bij de kassa's van de AH hier!
smerig
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 19 november 2015 @ 16:51:04 #76
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_157672392
quote:
1s.gif Op donderdag 19 november 2015 16:48 schreef Opsonisatie het volgende:
Ah daarom hadden ze sinds kort allemaal snoepgroentes bij de kassa's van de AH hier!
waarschijnlijk hebben die de uitslag ook gekregen ;)
quote:
2s.gif Op donderdag 19 november 2015 16:48 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Hoe bedoel je dit?
dat je bijv ook al die wasmiddelchecks bij allemaal verschillende winkels hebt. Waardoor ze een totaaluitslag door kunnen zetten naar overkoepelende organisaties. (ik denk dat kolonel zoiets bedoelt.)
pi_157672616
quote:
99s.gif Op donderdag 19 november 2015 16:51 schreef Nizno het volgende:

[..]

waarschijnlijk hebben die de uitslag ook gekregen ;)

[..]

dat je bijv ook al die wasmiddelchecks bij allemaal verschillende winkels hebt. Waardoor ze een totaaluitslag door kunnen zetten naar overkoepelende organisaties. (ik denk dat kolonel zoiets bedoelt.)
Ja dit inderdaad. Een Amstel check in verschillende winkelketens kon ik bijvoorbeeld begrijpen dat dat door het bedrijf zelf gevraagd wordt.

Maar zoiets als een algemene opdracht van een productgroep over meerdere winkel vond ik een beetje raar zoals Nizno aangeeft met de wasmiddelen. Ik wist niet wie er dan baat bij had.
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 19 november 2015 @ 17:10:10 #78
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_157672779
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 17:01 schreef KolonelBroodje het volgende:

[..]

Ja dit inderdaad. Een Amstel check in verschillende winkelketens kon ik bijvoorbeeld begrijpen dat dat door het bedrijf zelf gevraagd wordt.

Maar zoiets als een algemene opdracht van een productgroep over meerdere winkel vond ik een beetje raar zoals Nizno aangeeft met de wasmiddelen. Ik wist niet wie er dan baat bij had.
Ik denk ook dat er best wat opdrachten vanuit het hoofdkantoor worden aangevraagd om te bekijken hoe de filialen omgaan met de acties.
  donderdag 19 november 2015 @ 18:03:00 #79
316175 IJsbeertje21
Gewoon lekker koud
pi_157673804
Leuk om die resultaten te lezen!

Was net nog even in een Vomar waar 4 opdrachten in SS stonden, maar uiteindelijk maar 2 gedaan. Stond al vrij lang bij de zuivel en daarna moest dan nog een keer daar allerlei prijzen invoeren etc. Eerst maar kijken of ze de ingezonden opdrachten goed vinden. En bij de Hema was ik enorm aan het haasten en waar staat in godsnaam de bezemsteel!! Want ik dacht dat ze om 18:00 dicht gingen, was het 19:00. Helpt wel om snel klaar te zijn. :P
pi_157673915
Emoticonliedje goedgekeurd. _O-
SPOILER
Heb gewoon de top 40 gepakt, maar ging ervan uit dat :W van Adele al wel gedaan zou zijn. :D
  One tough cookie donderdag 19 november 2015 @ 18:21:12 #81
169210 liesje1979
pi_157674165
quote:

Godver _O-
Lol!
pi_157675208
quote:

Godver _O-
Hahaha jouw vader.

Ik heb die promotie check ook gedaan vandaag, best veel werk voor drie euro. Ik had die actieplek etc ook niet maar gelukkig toch goedgekeurd.
pi_157675281
Sinds kort ook Roamler :)

Hoe doen jullie dat als je in een hele kleine winkel bent of een tankstation en je moet foto's maken?
Bij mijn vorige opdrachten in de supermarkt kon ik gewoon rustig foto's maken, niemand die het ziet .. Maar als je in een winkel komt waar je de enige klant bent, stel je jezelf dan eerst voor of ga je echt voor dat schap heel sneaky foto's proberen te maken en net doen alsof je ergens naar aan het zoeken bent?
Want mij lijkt logisch, als je elke week in dezelfde winkels bent en elke keer doet alsof je iets zoekt, valt op toch?
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 19 november 2015 @ 19:36:13 #84
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_157675761
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 19:15 schreef PurpleLily het volgende:
Sinds kort ook Roamler :)

Hoe doen jullie dat als je in een hele kleine winkel bent of een tankstation en je moet foto's maken?
Bij mijn vorige opdrachten in de supermarkt kon ik gewoon rustig foto's maken, niemand die het ziet .. Maar als je in een winkel komt waar je de enige klant bent, stel je jezelf dan eerst voor of ga je echt voor dat schap heel sneaky foto's proberen te maken en net doen alsof je ergens naar aan het zoeken bent?
Want mij lijkt logisch, als je elke week in dezelfde winkels bent en elke keer doet alsof je iets zoekt, valt op toch?
Bij een gall en gall het gedaan zonder mezelf kenbaar te maken. Echter in bepaalde gevallen ontkom je er niet echt aan. En dan stel je je gewoon voor dat je namens Roamler en Bacardi komt en of je voor een onderzoek wat foto's mag maken.
pi_157677316
Mensen die gaan schreeuwen dat je een foto aan het maken bent zijn verdomd irritant. Zoals net. Gelukkig normaal af kunnen maken zonder dat iemand mij verder aansprak.
  One tough cookie donderdag 19 november 2015 @ 21:23:08 #86
169210 liesje1979
pi_157678527
quote:
99s.gif Op donderdag 19 november 2015 19:36 schreef Nizno het volgende:

[..]

Bij een gall en gall het gedaan zonder mezelf kenbaar te maken. Echter in bepaalde gevallen ontkom je er niet echt aan. En dan stel je je gewoon voor dat je namens Roamler en Bacardi komt en of je voor een onderzoek wat foto's mag maken.
Was dat onderzoek namens Bacardi? Ik heb hem ook gedaan maar kan me niet herinneren of het er specifiek bij gemeld stond. :@ Sowieso ben ik wel voorzichtig met het noemen van de opdrachtgever als het er niet bij staat. Veel is wel te raden maar ze doen soms ook opdrachten voor concurrenten.
  Moderator / Kerstkaart terrorist donderdag 19 november 2015 @ 21:24:21 #87
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_157678571
quote:
11s.gif Op donderdag 19 november 2015 21:23 schreef liesje1979 het volgende:

[..]

Was dat onderzoek namens Bacardi? Ik heb hem ook gedaan maar kan me niet herinneren of het er specifiek bij gemeld stond. :@ Sowieso ben ik wel voorzichtig met het noemen van de opdrachtgever als het er niet bij staat. Veel is wel te raden maar ze doen soms ook opdrachten voor concurrenten.
dat was een voorbeeld. weet niet wat er in de opdracht stond. Maar lijkt me wel eigenlijk want het was te specifiek om namens een concurrent te zijn.
  roze donderdag 19 november 2015 @ 22:24:01 #88
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_157680422
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 20:41 schreef eenjongen... het volgende:
Mensen die gaan schreeuwen dat je een foto aan het maken bent zijn verdomd irritant. Zoals net. Gelukkig normaal af kunnen maken zonder dat iemand mij verder aansprak.
Haha wat? Meen je niet.
pi_157680439
quote:
0s.gif Op donderdag 19 november 2015 20:41 schreef eenjongen... het volgende:
Wut _O-
(she/her)
pi_157681436
quote:
10s.gif Op donderdag 19 november 2015 15:49 schreef KennisIsMacht het volgende:

[..]

Ja, volgens mij is het om de week ofzo. Hier was vorige week wel bij Netto en deze week niet. De week voor vorige week ook al niet. :{
Heb hem nu al 3 weken niet meer gehad :'(
pi_157683122
quote:
1s.gif Op donderdag 19 november 2015 22:24 schreef Amarantha het volgende:

[..]

Haha wat? Meen je niet.
Ja een of ander tokkiemeisje van 16 ofzo
pi_157684782
Iemand een invite voor mij? :@
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_157688474
Rijles zo gepland dat ik net na 12 uur thuis ben, lekker handig
pi_157688668
Ik tel net 15 opdrachten bij mij in de stad :o. Die staan al een paar dagen open en leveren inmiddels aardig wat geld op. Ga straks proberen om een hoop van die opdrachten te doen.
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
  Moderator vrijdag 20 november 2015 @ 10:57:20 #95
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_157688700
Hier is alles nog hetzelfde qua bedrag, alleen die drankjescheck bij het tankstation is omhooggegaan van oorspronkelijk 10 naar uiteindelijk 17,50 (maar dat was 'ie gisteren ook al).
pi_157688715
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 10:42 schreef eenjongen... het volgende:
Rijles zo gepland dat ik net na 12 uur thuis ben, lekker handig
Ik heb dat dus juist om 12:30!! _O-
smerig
  Moderator vrijdag 20 november 2015 @ 10:59:39 #97
55052 crew  djkoelkast
www.xms.nl
pi_157688729
Zijn er veel die meteen om 12:00u opdrachten wegkapen ja?
Dan zet ik mijn alarm :9
  Moderator / Kerstkaart terrorist vrijdag 20 november 2015 @ 11:05:22 #98
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_157688802
quote:
0s.gif Op vrijdag 20 november 2015 10:59 schreef djkoelkast het volgende:
Zijn er veel die meteen om 12:00u opdrachten wegkapen ja?
Dan zet ik mijn alarm :9
ja
pi_157689516
Verdomme. Wat hebben ze bij Hoogvliet vreselijk irritante vriezerprijskaartjes. Ze hangen op de deur en ze zijn digitaal. Wat een kut klus om die goed op de foto te krijgen.
Hearing voices from afar, Join the madness when the curtain falls.
We are the ones, To ignite the darkened skies.
  Moderator / Kerstkaart terrorist vrijdag 20 november 2015 @ 12:04:02 #100
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_157689669
Zo die van de plus waren even helemaal zoek, ineens was er weer en weer weg en weer terug. Heb er 2 mee kunnen pakken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')