SPOILER: screenshotsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben benieuwd naar de ervaringen van anderen die ook Roamler hebben!
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
ow ik heb hem nog niet gedaan, zie hem nu pas. Maar je kan bij de berichten gewoon antwoorden met de mededeling dat je een screenshot mee hebt gestuurd toch en dat je niet begrijpt wat er dan fout aan je inzending was.quote:Op donderdag 19 november 2015 12:48 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Die staat bij de thuisopdrachten. De bedoeling is dat je met emoticons een nummer gaat uitbeelden en daar dan een screenshot van maakt. Bijvoorbeeld 2 ogen en de tijger emoticon, dat zou dan eye of the tiger zijn.
Nu had ik een piano en een mannetje emoticon voor Piano Man. Screenshot van gemaakt, uitgesneden en verstuurd. Maar bij inbox staat, de bedoeling is dat je er een screenshot van maakt.. maar dat had ik. Dus ben benieuwd wat ik dan fout had gedaan en wat jullie hebben gestuurd.
Had niet door dat je mobiel zat. Ik had de post klaar en zag daarna pas dat hij vol was. Dus maar knippen en wachten en wachten... En toen dacht ik ja ik wil het geknipte wel kwijt dus dan open ik welquote:Op donderdag 19 november 2015 12:52 schreef KolonelBroodje het volgende:
Bedankt voor nieuwe openen, ik zat mobiel en in de trein met trage wifi en de OP verdween ineens bij mij.
Ja ga ik ook even doen want het is mij niet helemaal duidelijk wat precies de bedoeling is.
Is altijd eigenlijk.quote:Op donderdag 19 november 2015 13:48 schreef IJsbeertje21 het volgende:
Beetje irritant als er niet bij een opdracht staat dat je hem niet kan annuleren en meteen weer accepteren, ik sta nu in de Jumbo te wachten tot ik de bonduelle en de promo check weer kan accepteren.Wel al de Hero check voor 6 euro gedaan.
Ik vond 3 euro voor zo'n makkelijke check ook genoeg, want misschien hebben ze er nu maar een paar nodig en dan zijn ze weg.quote:Op donderdag 19 november 2015 14:00 schreef IJsbeertje21 het volgende:
Ik heb ook vaak gehad dat je wel gewoon kon annuleren en meteen accepteren.
Die c&a staat hier ook weer open op twee locaties die ik al had gedaan, ik wacht even of ze nog meer waard worden zoals de vorige keer.
Dit heb ik ook.quote:Op donderdag 19 november 2015 14:06 schreef IJsbeertje21 het volgende:
Ik zie hem ook staan, 15 foto's! Volgens mij is dat filiaal hier niet zo groot dus ik weet nog niet of ik me daar aan ga wagen.
waarom moet je hem annuleren dan?quote:Op donderdag 19 november 2015 13:48 schreef IJsbeertje21 het volgende:
Beetje irritant als er niet bij een opdracht staat dat je hem niet kan annuleren en meteen weer accepteren, ik sta nu in de Jumbo te wachten tot ik de bonduelle en de promo check weer kan accepteren.Wel al de Hero check voor 6 euro gedaan.
ik kan me herinneren dat het bij vele opdrachten toch echt specifiek er bij staat.quote:
Bij de eerste staat nu deel 1 (in mn geschiedenis) dus ik vraag me af waarom er een deel 2 is gekomen.quote:Heb vandaag 2x C&A (zelfde locatie als vorige keer)
ja dat kan maar dan bij dezelfde filialen is wel een beetje vreemd. Daarbij 3 euro terwijl je iets moet kopen (ja ja retourrecht enzo)quote:Op donderdag 19 november 2015 14:04 schreef KennisIsMacht het volgende:
[..]
Ik vond 3 euro voor zo'n makkelijke check ook genoeg, want misschien hebben ze er nu maar een paar nodig en dan zijn ze weg.
3 euro voor 15 foto;s en dergelijke vind ik wel errug weinig.quote:Net komt trouwens een nieuwe check online. Katten en hondenvoer in kaart bregen. Maar je moet het hele schap kattenvoer en hele schap hondenvoer op de foto zetten en dan nog specifiek merken... 3 euro staat ervoor. Het is hier om de hoek maar ik weet het niet. Iemand deze al gedaan?
Kijk bij de jumbo wel uit, dat zijn niet de vriendelijkste managers die ze daar hebben. Ik wil je niet ontmoedigen maar als je zo veel foto's voor zoveel verschillende opdrachten gaat doen loop je wel erg in de gaten natuurlijk.quote:Op donderdag 19 november 2015 14:16 schreef djkoelkast het volgende:
Ik ben er ook maar eens mee begonnen.
Chocoladecheck gedaan vandaag in de AH. Eens maar nooit meer. 3x medewerkers die raar kijken hoe je alles uit het schap staat te trekken![]()
Bijna een half uur bezig en nog mazzel dat er 6 producten niet waren (4x celebrations niet in assortiment, mars en snickers uitverkocht).
C&A gedaan, die vrouw wist niet wat haar overkwam toen ik om een flyer vroeg![]()
2x bloemencheck gedaan in 2 filialen Deka, was lekker snel en makkelijk
Gall & Gall bacardi promo gedaan, zat zo'n minihokje in de AH. Was echt totaal niks van te zien, zelfs 2x in/uit moeten lopen om alles er op te krijgen. Geen medewerker gezien
Binnenkort een hele rits van die Jumbodingen doen achter elkaar, lijkt me leuk. Gember, Hero, Promotie, Banketstaaf, Tompouce, er staat van alles open en ik geneer me niet zo snel, ze kijken maar een end heen.
Ik ben pas net begonnen als roamler, dus pas net aan level 2
Oké dat is vreemd. Ik heb het bij beide filialen al terug gebracht. Dus je kunt wel uitgaan van 3 euro netto.quote:Op donderdag 19 november 2015 14:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
waarom moet je hem annuleren dan?
[..]
ik kan me herinneren dat het bij vele opdrachten toch echt specifiek er bij staat.
[..]
Bij de eerste staat nu deel 1 (in mn geschiedenis) dus ik vraag me af waarom er een deel 2 is gekomen.
[..]
ja dat kan maar dan bij dezelfde filialen is wel een beetje vreemd. Daarbij 3 euro terwijl je iets moet kopen (ja ja retourrecht enzo)
Jumbo hier valt erg mee hoor en je moet natuurlijk niet tè opvallend foto's gaan lopen maken, gewoon doen of je aan het 'appen' bent.quote:Op donderdag 19 november 2015 14:18 schreef Nizno het volgende:
[..]
Kijk bij de jumbo wel uit, dat zijn niet de vriendelijkste managers die ze daar hebben. Ik wil je niet ontmoedigen maar als je zo veel foto's voor zoveel verschillende opdrachten gaat doen loop je wel erg in de gaten natuurlijk.
ja oke, dan is het 3 euro netto, dat is nog te doen voor de korte simpele opdracht. Maar wel werk er van om nog een keer heen te gaan. Ach ik kijk wel ff morgen of hij er nog staat.quote:Op donderdag 19 november 2015 14:20 schreef KennisIsMacht het volgende:
[..]
Ik heb het bij beide filialen al terug gebracht. Dus je kunt wel uitgaan van 3 euro netto.
quote:Op donderdag 19 november 2015 14:20 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Jumbo hier valt erg mee hoor en je moet natuurlijk niet tè opvallend foto's gaan lopen maken, gewoon doen of je aan het 'appen' bent.
Bovendien ga ik nooit alleen maar samen met mijn vriendin, dat scheelt ook.
Je moet inderdaad wel terug! Maar een die-hard Roamler komt toch wel weer inde buurt van de winkels (binnen 4 weken).quote:Op donderdag 19 november 2015 14:25 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja oke, dan is het 3 euro netto, dat is nog te doen voor de korte simpele opdracht. Maar wel werk er van om nog een keer heen te gaan. Ach ik kijk wel ff morgen of hij er nog staat.
[..]
de C&A zit bij mij net niet in mijn vaste roamlergebied. Ik probeer alles zoveel mogelijk met de fiets te doen en in de binnenstad met de fiets is een crime.quote:Op donderdag 19 november 2015 14:26 schreef KennisIsMacht het volgende:
[..]
Je moet inderdaad wel terug! Maar een die-hard Roamler komt toch wel weer inde buurt van de winkels (binnen 4 weken).![]()
Omdat ik lui en een beetje brak was en ze alvast geaccepteerd had maar niet snel genoeg was met douchen en aankleden.quote:Op donderdag 19 november 2015 14:15 schreef Nizno het volgende:
[..]
waarom moet je hem annuleren dan?
Neh ik vind het ook een beetje een tricky opdracht.quote:Op donderdag 19 november 2015 14:35 schreef Jopie78 het volgende:
Halverwege de tompoezencheck toch maar gestopt. Ga geen klacht indienen bij een winkel waar ik gemiddeld 15 opdrachten per week uitvoer.
quote:Moest ook al vragen waar de stemgember stond, wat het verschil is tussen een banketstaaf en een roomboteramandelstaaf en op zoek naar Beaujolais. Heb er bijna een uur rondgelopen als een dwaas.![]()
Choco bij een supermarkt geen losse bij de kassa?quote:Wel nog wat andere checks mee kunnen pakken, en 1 chococheck. Ze hadden geen losse verkoop, kon 16 keer een -x- neerzetten. Prima.
Ja, kleine supermarkt, hadden niets bij de kassa liggen. Paar foto's van de kassa's en klaar.quote:Op donderdag 19 november 2015 14:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
Choco bij een supermarkt geen losse bij de kassa?
Daar moet ik ook maar eens op gaan letten, of ze geen lossen hebben bij de kassa. Want dan kan je dus al zo de choco check doen.quote:Op donderdag 19 november 2015 14:35 schreef Jopie78 het volgende:
Halverwege de tompoezencheck toch maar gestopt. Ga geen klacht indienen bij een winkel waar ik gemiddeld 15 opdrachten per week uitvoer. Moest ook al vragen waar de stemgember stond, wat het verschil is tussen een banketstaaf en een roomboteramandelstaaf en op zoek naar Beaujolais. Heb er bijna een uur rondgelopen als een dwaas.![]()
Wel nog wat andere checks mee kunnen pakken, en 1 chococheck. Ze hadden geen losse verkoop, kon 16 keer een -x- neerzetten. Prima.
Jij bent goed bezig!quote:Op donderdag 19 november 2015 14:37 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Ja, kleine supermarkt, hadden niets bij de kassa liggen. Paar foto's van de kassa's en klaar.
Ja zag het bij de laatste winkel pas. Ga er morgen zeker op letten als ik met de babymelk er weer langskom.quote:Op donderdag 19 november 2015 14:37 schreef KennisIsMacht het volgende:
[..]
Daar moet ik ook maar eens op gaan letten, of ze geen lossen hebben bij de kassa. Want dan kan je dus al zo de choco check doen.
Jij ook zag ik.quote:
Hij valt bij mij (iPhone) wel vaak uit als ik een opdracht inlever. Verder weinig last, behalve dat mijn batterij snel leeg is als ik een uurtje in een winkel bezig ben.quote:Op donderdag 19 november 2015 14:43 schreef djkoelkast het volgende:
Bij mij is die app af en toe wel retesloom of loopt vast "is gestopt". Android 5.
Of dat je echt vaak op 'maak een foto' moet klikken voor hij het doet.
Voor de rest heb ik met andere apps nooit last, beetje gek. Maargoed, het werkt uiteindelijk allemaal wel.
Deze accu is heel goed, ik ben een halve ochtend beziggeweest en dat kostte 20% aan accu en dan ook de parkeerapp er nog bij.quote:Op donderdag 19 november 2015 14:45 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Hij valt bij mij (iPhone) wel vaak uit als ik een opdracht inlever. Verder weinig last, behalve dat mijn batterij snel leeg is als ik een uurtje in een winkel bezig ben.
mwa soms ben ik op dreefquote:Op donderdag 19 november 2015 14:39 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Jij ook zag ik.![]()
Nou, er staan nog steeds meer dan 30 chocochecks open, die ik al een week ontwijk. Vind ze toch wat lang, omslachtig en weinig betalen.
Bij mij vaak met een foto maken idd dat hij er uit knalt. Of dat je wilt klikken op een multiplegok antwoord maar dat hij hem niet pakt. Sta je in de winkel fanatiek op je telefoon te tikkenquote:Op donderdag 19 november 2015 14:43 schreef djkoelkast het volgende:
Bij mij is die app af en toe wel retesloom of loopt vast "is gestopt". Android 5.
Of dat je echt vaak op 'maak een foto' moet klikken voor hij het doet.
Voor de rest heb ik met andere apps nooit last, beetje gek. Maargoed, het werkt uiteindelijk allemaal wel.
ja de batt gaat bij mij ook rap. Maar na vorige week een uurtje of 4 bezig te zijn geweest (incl navigatie aan) had ik voor ik naar bed ging nog steeds 10% over.quote:Op donderdag 19 november 2015 14:45 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Hij valt bij mij (iPhone) wel vaak uit als ik een opdracht inlever. Verder weinig last, behalve dat mijn batterij snel leeg is als ik een uurtje in een winkel bezig ben.
ja dat is wel een voordeel dat de app het wel opslaatquote:Op donderdag 19 november 2015 14:46 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Deze accu is heel goed, ik ben een halve ochtend beziggeweest en dat kostte 20% aan accu en dan ook de parkeerapp er nog bij.
Het is dus wat buggy, maar uiteindelijk lukt het me wel altijd het af te maken en te verzenden. Gelukkig blijft ook alles staan wat al ingevoerd was (want hij crashte midden in die chocoladecheck)
Geen idee eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 19 november 2015 14:47 schreef djkoelkast het volgende:
Ik heb ook nog een drankjescheck staan bij een snelwegtankstation. Niet echt in de buurt maar die loopt wel op, stond gisteren op 10 euro, staat nu al op 17,50. Of is die echt heel kut?
Is bij mij ook zo, dus laat even weten wat ze zeggen:)quote:Op donderdag 19 november 2015 14:11 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga mij wel weer een keer wagen aan de promotie check. En misschien morgen de bier check als ze de locatie aanpassen naar de Boni hier in de buurt. Hij staat er namelijk dubbel in voor een wijk verderop, heb gevraagd of ze niet de Boni hier ook bedoelen
Nu scheer je wel even elke Jumbo Manager over één kamquote:Op donderdag 19 november 2015 14:18 schreef Nizno het volgende:
Kijk bij de jumbo wel uit, dat zijn niet de vriendelijkste managers die ze daar hebben.
Ik ben nu bij meerder jumbo's tegen hetzelfde probleem aangelopen.quote:Op donderdag 19 november 2015 15:19 schreef Anne het volgende:
[..]
Nu scheer je wel even elke Jumbo Manager over één kam.
Volgens mij valt die van 'mijn filiaal' wel mee. Ik heb denk ik sowieso het geluk in een dorp te wonen. Ons kent ons!
En die vriendin wil zeker ook allemaal foto's van de achterkant van verpakkingen enzoquote:Op donderdag 19 november 2015 15:36 schreef IJsbeertje21 het volgende:
Als ik het idee heb dat ik iets te opvallend bezig ben app ik altijd random dingen naar een vriendinnetje, die weet dat ik daar dan mee bezig ben en even Whatsapp open zodat ik dan gewoon zo'n verslaafd-aan-telefoon-persoon lijk.Levert wel grappige gesprekken op.
Zou ik ook willen! En dan meteen ook bewijs dat je wel écht in een supermarkt staat. Dus foto's van de rekken, ditdatalles!!quote:Op donderdag 19 november 2015 15:39 schreef IJsbeertje21 het volgende:
Uiteraard, als ik zeg dat de Danone sprinkle prinsessen Frozen toetjes maar tot 5 december goed zijn, dan wil ze daar harde bewijzen van natuurlijk!
Haha die opdracht heb ik vandaag echt 7 keer gedaan ofzoquote:Op donderdag 19 november 2015 15:39 schreef IJsbeertje21 het volgende:
Uiteraard, als ik zeg dat de Danone sprinkle prinsessen Frozen toetjes maar tot 5 december goed zijn, dan wil ze daar harde bewijzen van natuurlijk!
Van smartspotter?quote:Op donderdag 19 november 2015 15:43 schreef eenjongen... het volgende:
[..]
Haha die opdracht heb ik vandaag echt 7 keer gedaan ofzo
Ja, volgens mij is het om de week ofzo. Hier was vorige week wel bij Netto en deze week niet. De week voor vorige week ook al niet.quote:Op donderdag 19 november 2015 15:46 schreef Vincento17 het volgende:
Staan al weer geen babymelkchecks bij de Jan Linders klaar... doei 10 euro per week...
HAHAHAHAquote:Op donderdag 19 november 2015 15:49 schreef Amarantha het volgende:
Hmm promotie check gedaan, gok dat die afgekeurd wordt vanwege onduidelijke foto´s maar we zullen het zien. Nergens hadden ze een kopstelling of andere actieplek van de producten. Hmpf.
Kwam ineens mijn vader tegen bij de Jumbo hier dus ik na een tijdje heel zachtjes 'ik ga verder, moet nog wat foto's maken'. Mijn vader heel hard: Waarom moet je foto's maken? Om de Jumbo te naaien?
Godver
quote:Op donderdag 19 november 2015 15:49 schreef Amarantha het volgende:
Hmm promotie check gedaan, gok dat die afgekeurd wordt vanwege onduidelijke foto´s maar we zullen het zien. Nergens hadden ze een kopstelling of andere actieplek van de producten. Hmpf.
Kwam ineens mijn vader tegen bij de Jumbo hier dus ik na een tijdje heel zachtjes 'ik ga verder, moet nog wat foto's maken'. Mijn vader heel hard: Waarom moet je foto's maken? Om de Jumbo te naaien?
Godver
Haha heb ik ook wel eens met vrienden die dan hard gaan roepenquote:Op donderdag 19 november 2015 15:49 schreef Amarantha het volgende:
Godver
Dan zeg ik altijd, ik kijk zelf wel even.quote:Op donderdag 19 november 2015 16:00 schreef Opsonisatie het volgende:
Ik vind het irritant dat ze bij de etos zo snel naar je toe komen.
Ik verstuur alles sowieso bij de winkel al. Maar wel raar idd.quote:Op donderdag 19 november 2015 16:19 schreef IJsbeertje21 het volgende:
Een keer samen met mijn moeder wat checks gedaan, erg handig want die hield in de gaten of ik foto's kon maken: 'JA NU!' riep ze dan iets te hard.Heel subtiel mam!
Ik deed dus vandaag voor het eerst een opdrachtje in Smartspotter, maar lees net in de FAQ dat je bij smartspotter ook echt de opdracht bij/in de winkel al moet versturen. Ik deed bij Roamler bij de opticien checks weleens dat ik alvast de foto's maakte en even de etalage goed bekeek en wat dingen onthield. En omdat ik dan toch vlakbij huis was eerst terug fietsen en thuis even rustig de brillen enzo tellen en dan insturen. Hoewel je dan de hele gevel erop zet, met naam dus dan zien ze ook dat je echt bij dat pand bent geweest.
Hoe leg je dat uit?quote:Op donderdag 19 november 2015 16:14 schreef Nizno het volgende:
[..]
Dan zeg ik altijd, ik kijk zelf wel even.
Maar dankzij de luierdisplaycheck kennen ze me inmiddels al bij een aantal filialen dus heb ik niet veel last meer van ze
Voor die display moest je je idd voorstellen en aangeven dat je het display wilde checken of hij beschadigd was. En aangezien de bij de etos hier hij er niet was hebben we daar even over gesproken en heb ik aangegeven dat ik dat terug zou koppelen.quote:Op donderdag 19 november 2015 16:25 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Hoe leg je dat uit?
"Hai ik kom namens roamler ..."?
quote:Op donderdag 19 november 2015 16:25 schreef Amarantha het volgende:
En mijn promotie check is goed gekeurdHad ik echt niet verwacht.
SPOILER: grote fotoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wist niet dat er opdrachten namens Distrifood waren. Ik vond het soms al raar dat je bijvoorbeeld (bijna) dezelfde opdrachten hebt bij verschillende winkelketens.
quote:Op donderdag 19 november 2015 16:43 schreef KolonelBroodje het volgende:
Ik kwam vanochtend op mijn werk (Lidl) in het blad Distrifood vanochtend dit tegen:kijk daar hebben we wat aanSPOILER: grote fotoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wist niet dat er opdrachten namens Distrifood waren. Ik vond het soms al raar dat je bijvoorbeeld (bijna) dezelfde opdrachten hebt bij verschillende winkelketens.Mooi!
Heb dit bericht ook nergens anders voorbij zien komen dus leuk om te zien.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Hoe bedoel je dit?quote:Op donderdag 19 november 2015 16:43 schreef KolonelBroodje het volgende:
k vond het soms al raar dat je bijvoorbeeld (bijna) dezelfde opdrachten hebt bij verschillende winkelketens.
waarschijnlijk hebben die de uitslag ook gekregenquote:Op donderdag 19 november 2015 16:48 schreef Opsonisatie het volgende:
Ah daarom hadden ze sinds kort allemaal snoepgroentes bij de kassa's van de AH hier!
dat je bijv ook al die wasmiddelchecks bij allemaal verschillende winkels hebt. Waardoor ze een totaaluitslag door kunnen zetten naar overkoepelende organisaties. (ik denk dat kolonel zoiets bedoelt.)quote:
Ja dit inderdaad. Een Amstel check in verschillende winkelketens kon ik bijvoorbeeld begrijpen dat dat door het bedrijf zelf gevraagd wordt.quote:Op donderdag 19 november 2015 16:51 schreef Nizno het volgende:
[..]
waarschijnlijk hebben die de uitslag ook gekregen
[..]
dat je bijv ook al die wasmiddelchecks bij allemaal verschillende winkels hebt. Waardoor ze een totaaluitslag door kunnen zetten naar overkoepelende organisaties. (ik denk dat kolonel zoiets bedoelt.)
Ik denk ook dat er best wat opdrachten vanuit het hoofdkantoor worden aangevraagd om te bekijken hoe de filialen omgaan met de acties.quote:Op donderdag 19 november 2015 17:01 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Ja dit inderdaad. Een Amstel check in verschillende winkelketens kon ik bijvoorbeeld begrijpen dat dat door het bedrijf zelf gevraagd wordt.
Maar zoiets als een algemene opdracht van een productgroep over meerdere winkel vond ik een beetje raar zoals Nizno aangeeft met de wasmiddelen. Ik wist niet wie er dan baat bij had.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb gewoon de top 40 gepakt, maar ging ervan uit datvan Adele al wel gedaan zou zijn.
![]()
Lol!quote:Op donderdag 19 november 2015 15:49 schreef Amarantha het volgende:
Godver
Hahaha jouw vader.quote:Op donderdag 19 november 2015 15:49 schreef Amarantha het volgende:
Godver
Bij een gall en gall het gedaan zonder mezelf kenbaar te maken. Echter in bepaalde gevallen ontkom je er niet echt aan. En dan stel je je gewoon voor dat je namens Roamler en Bacardi komt en of je voor een onderzoek wat foto's mag maken.quote:Op donderdag 19 november 2015 19:15 schreef PurpleLily het volgende:
Sinds kort ook Roamler![]()
Hoe doen jullie dat als je in een hele kleine winkel bent of een tankstation en je moet foto's maken?
Bij mijn vorige opdrachten in de supermarkt kon ik gewoon rustig foto's maken, niemand die het ziet .. Maar als je in een winkel komt waar je de enige klant bent, stel je jezelf dan eerst voor of ga je echt voor dat schap heel sneaky foto's proberen te maken en net doen alsof je ergens naar aan het zoeken bent?
Want mij lijkt logisch, als je elke week in dezelfde winkels bent en elke keer doet alsof je iets zoekt, valt op toch?
Was dat onderzoek namens Bacardi? Ik heb hem ook gedaan maar kan me niet herinneren of het er specifiek bij gemeld stond.quote:Op donderdag 19 november 2015 19:36 schreef Nizno het volgende:
[..]
Bij een gall en gall het gedaan zonder mezelf kenbaar te maken. Echter in bepaalde gevallen ontkom je er niet echt aan. En dan stel je je gewoon voor dat je namens Roamler en Bacardi komt en of je voor een onderzoek wat foto's mag maken.
dat was een voorbeeld. weet niet wat er in de opdracht stond. Maar lijkt me wel eigenlijk want het was te specifiek om namens een concurrent te zijn.quote:Op donderdag 19 november 2015 21:23 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Was dat onderzoek namens Bacardi? Ik heb hem ook gedaan maar kan me niet herinneren of het er specifiek bij gemeld stond.Sowieso ben ik wel voorzichtig met het noemen van de opdrachtgever als het er niet bij staat. Veel is wel te raden maar ze doen soms ook opdrachten voor concurrenten.
Haha wat? Meen je niet.quote:Op donderdag 19 november 2015 20:41 schreef eenjongen... het volgende:
Mensen die gaan schreeuwen dat je een foto aan het maken bent zijn verdomd irritant. Zoals net. Gelukkig normaal af kunnen maken zonder dat iemand mij verder aansprak.
Wutquote:Op donderdag 19 november 2015 20:41 schreef eenjongen... het volgende:
Mensen die gaan schreeuwen dat je een foto aan het maken bent zijn verdomd irritant. Zoals net. Gelukkig normaal af kunnen maken zonder dat iemand mij verder aansprak.
Heb hem nu al 3 weken niet meer gehadquote:Op donderdag 19 november 2015 15:49 schreef KennisIsMacht het volgende:
[..]
Ja, volgens mij is het om de week ofzo. Hier was vorige week wel bij Netto en deze week niet. De week voor vorige week ook al niet.
Ik heb dat dus juist om 12:30!!quote:Op vrijdag 20 november 2015 10:42 schreef eenjongen... het volgende:
Rijles zo gepland dat ik net na 12 uur thuis ben, lekker handig
jaquote:Op vrijdag 20 november 2015 10:59 schreef djkoelkast het volgende:
Zijn er veel die meteen om 12:00u opdrachten wegkapen ja?
Dan zet ik mijn alarm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |