Dit was dus ook een probleem in Roamler, heel dat winkelcentrum staat helemaal verkeerd op de kaart en als je het adres in Google maps invoert geeft het ook een verkeerde locatie.quote:Op zaterdag 21 november 2015 14:50 schreef IJsbeertje21 het volgende:
Ik zie nu dat een winkelcentrum in Smartspotter op de verkeerde locatie staat op de kaart, net al twee opdrachten ingeleverd hoop dat het goed gaat.
Heb de uitnodiging verstuurd!quote:
Dank je! Ik heb me aangemeld, staan wel wat goedbetaalde opdrachten in de buurt (BCC Windows 10 check bijvoorbeeld). Ziet er wel 'langdradig' uit, maar dat is omdat alles op 1 pagina staat. Aan de andere kant wel makkelijker om van tevoren te zien wat je moet doen. Ik ga het proberenquote:Op zaterdag 21 november 2015 17:37 schreef IJsbeertje21 het volgende:
[..]
Heb de uitnodiging verstuurd!
Ik begin wel een beetje gewend te raken aan Smartspotter, beide apps hebben voor- en nadelen vind ik.
Heb je die echt gedaan?quote:Op zaterdag 21 november 2015 17:48 schreef Jopie78 het volgende:
Kan geen chocola meer zien.
Edit: Hoofd vol met codes.![]()
Jij bent gek.quote:Op zaterdag 21 november 2015 17:57 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Heb er vandaag 16 gedaan. 2 afgekeurd, kon ik weer opnieuw.
Mwah, word er steeds handiger in. En bij tankstations hebben ze vaak de helft niet van de producten die gevraagd worden. En ze betaalden vandaag wel 5 euro (nu 6quote:
Ja dan lijkt het lang maar er zullen wellicht ook optionele vragen tussen staan! Ik heb toen zo'n Windows check via Roamler gedaan en op zich prima te doen. Bij SS vind ik de bedragen soms al wat sneller oplopen en meer kleine opdrachtjes in één winkel, dat tikt ook aan.quote:Op zaterdag 21 november 2015 17:39 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dank je! Ik heb me aangemeld, staan wel wat goedbetaalde opdrachten in de buurt (BCC Windows 10 check bijvoorbeeld). Ziet er wel 'langdradig' uit, maar dat is omdat alles op 1 pagina staat. Aan de andere kant wel makkelijker om van tevoren te zien wat je moet doen. Ik ga het proberen
16? Wow! Held. Ik heb er 1 gedaan. Vond het echt een kutopdracht.quote:Op zaterdag 21 november 2015 17:57 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Heb er vandaag 16 gedaan. 2 afgekeurd, kon ik weer opnieuw.
Hoe is het met je vader? Is alles nu in rustiger vaarwater terecht gekomen.quote:Op zondag 22 november 2015 02:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
16? Wow! Held. Ik heb er 1 gedaan. Vond het echt een kutopdracht.
Ik zag al dat ik een paar euro aan je verdiend had. Leuk! Wordt tijd dat ik zelf weer aan de slag ga, ben nu nog 2 dagen vrij dus hoop dat er morgen nog iets is, maandag is meestal weinig.
Ja ikquote:Op zondag 22 november 2015 14:42 schreef Unites het volgende:
Ik zou ook graag lid willen worden van Roamler. Heeft er iemand een invite over voor dit lieve kind?
Ik hoef nooit alles opnieuw te doen, bij een crash blijft alles wat je gedaan hebt normaal gezien bewaard.quote:Op zondag 22 november 2015 13:55 schreef KolonelBroodje het volgende:
Net een chocoladecheck gedaan maar was daar redelijk wat tijd mee kwijt zo'n 10 minuten denk ik want ze hadden best veel soorten die gevraagd werden. Helaas afgekeurdJe (of ik) maakt daar toch wel snel een foutje bij zoveel verschillende soorten.
Ook de boodschappencheck in dezelfde winkel gedaan, die is wel simpel maar toen ik hem wilde verstuurde crashte de app en kon ik alles weer opnieuw beantwoorden en weer nieuwe foto's maken. Die app crasht toch wel redelijk vaak bij mij op een Samsung S6. Wel opnieuw gedaan en goedegekeurd
Normaal gesproken ook inderdaad, maar dit was nieuw voor mij.quote:Op zondag 22 november 2015 14:49 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik hoef nooit alles opnieuw te doen, bij een crash blijft alles wat je gedaan hebt normaal gezien bewaard.
Ik heb nog wel een invite!quote:Op zondag 22 november 2015 15:54 schreef pl4kkie het volgende:
Heeft iemand voor mij ook een roamler inv?
Er waren er hier 5 in 1 winkel. Ik heb er 2 kunnen verzenden (maar die waren in 1 pad).quote:Op zondag 22 november 2015 16:08 schreef IJsbeertje21 het volgende:
Haha is dat die prijsmeting? Die heb ik tot nu toe alleen nog maar in Hema's gedaan, daar kan je rustig rondscharrelen. En in één Vomar vier verschillende opdrachten, maar dat is een prima filiaal waar niemand let op wat je doet.
Thanks voor de inv.quote:
Soms moet je de stad/gemeente in de buurt nemen en niet het dorp zelf (althans zo werkte het hier)quote:Op zondag 22 november 2015 16:20 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Thanks voor de inv.
Ik ben me aan het registreren. Alles ingevuld. Zegt de app dat mijn woonplaats incorrect is. WTF
Ja, dat heb ik maar gedaan. Zelfs het dorp naast ons, wat eigenlijk een stad is, was ook niet correct xD. Terwijl er wel opdrachten voor zijn zie ik nu. Dat maakt het nog raarderquote:Op zondag 22 november 2015 16:21 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Soms moet je de stad/gemeente in de buurt nemen en niet het dorp zelf (althans zo werkte het hier)
komt hij niet terug dan?quote:Op zondag 22 november 2015 19:45 schreef Unites het volgende:
Vandaag m'n 200XP verspilt.
De eerste opdracht, zoals gebruikelijk denk ik, was 'maak een foto van iets roods'. Dat heb ik dan ook braaf gedaan en ik nam aan dat het wel goed was en dat zodra de tijd om zou zijn (2 uur), ik geklaar was.
Dat dacht ik aangezien de 'volgende '-knop het niet deed op mijn 'Samsung Galaxy S6 Edge'. Toen nam ik maar aan dat deze gewoon boven de 'terug'-knop (vorige) stond van mijn telefoon en dat dat dus de bedoeling was, om terug te keren naar het beginscherm van de app. (Ja, lomp... achteraf gezien dan.)
Naja... jammer
Gewoon even een berichtje in de inbox sturen dat je hem per ongeluk hebt laten verlopen, zetten ze hem er weer bij.quote:Op zondag 22 november 2015 19:45 schreef Unites het volgende:
Vandaag m'n 200XP verspilt.
De eerste opdracht, zoals gebruikelijk denk ik, was 'maak een foto van iets roods'. Dat heb ik dan ook braaf gedaan en ik nam aan dat het wel goed was en dat zodra de tijd om zou zijn (2 uur), ik geklaar was.
Dat dacht ik aangezien de 'volgende '-knop het niet deed op mijn 'Samsung Galaxy S6 Edge'. Toen nam ik maar aan dat deze gewoon boven de 'terug'-knop (vorige) stond van mijn telefoon en dat dat dus de bedoeling was, om terug te keren naar het beginscherm van de app. (Ja, lomp... achteraf gezien dan.)
Naja... jammer
het zijn weekstanden. Even op de namen van de anderen klikken om hun totale XP en level te zien.quote:Op zondag 22 november 2015 21:41 schreef pl4kkie het volgende:
Heb nu bijna alle ''hoe werkt roamler'' opdrachten voltooid en ik ben nu al nummer 1 van mijn ''stad'' met 360XP. Als hier echt niemand actief is kan het nog leuk worden
hangt er vanaf hoeveel tijd je er in steekt en hoeveel opdrachten er die dag zijn.quote:Op zondag 22 november 2015 21:53 schreef brillenmeisje het volgende:
Hoeveel verdien je per dag? Dit lijkt mij een leuk bijbaantje.
Noem eens een voorbeeld. Producten controleren lijkt mij leuker dan vakken vullen.quote:Op zondag 22 november 2015 21:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
hangt er vanaf hoeveel tijd je er in steekt en hoeveel opdrachten er die dag zijn.
gemiddeld 2,50 per opdracht. En dan moet je nog wel hopen dat alles goed gekeurd wordt. Zeg dat je op een goede dag 6 opdrachten kan doen en op een slechte dag 0. En er zijn meer slechte dan goede.quote:Op zondag 22 november 2015 21:55 schreef brillenmeisje het volgende:
[..]
Noem eens een voorbeeld. Producten controleren lijkt mij leuker dan vakken vullen.
Dus ik kan geen 500 euro per maand verdienen?quote:Op zondag 22 november 2015 21:56 schreef Nizno het volgende:
[..]
gemiddeld 2,50 per opdracht. En dan moet je nog wel hopen dat alles goed gekeurd wordt. Zeg dat je op een goede dag 6 opdrachten kan doen en op een slechte dag 0. En er zijn meer slechte dan goede.
Als dat je steef zou zijn zou ik gaan vakkenvullen als ik jou was.quote:Op zondag 22 november 2015 21:57 schreef brillenmeisje het volgende:
[..]
Dus ik kan geen 500 euro per maand verdienen?
Stom spel. Ik doe niet mee.quote:Op zondag 22 november 2015 21:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
Als dat je steef zou zijn zou ik gaan vakkenvullen als ik jou was.
Ohja, dat vertekende het beeld een beetje. Al zijn er 8 level 1 met ~200 xp en 2 level 3's. Maargoed, we gaan het gewoon zien hoe hard te opdrachten gaan. Zelf heb ik veelal doordeweeks niet super veel tijd maar kijk altijd wel veel in de app. Dan zie je snel genoeg hoe hard opdrachten gaan. Op SS gaan de meeste opdrachten ook niet super hard en staan ze geregeld een aantal dagen open.quote:Op zondag 22 november 2015 21:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
het zijn weekstanden. Even op de namen van de anderen klikken om hun totale XP en level te zien.
Dat is wel heel veel hoor, 250 moet lukken maar moet je wel echt heel actief zijn.quote:Op zondag 22 november 2015 21:57 schreef brillenmeisje het volgende:
[..]
Dus ik kan geen 500 euro per maand verdienen?
Ja.quote:Op maandag 23 november 2015 11:55 schreef Quyxz_ het volgende:
Haha wat een concept dit.
Als ik nu dus mensen in de supermarkt foto's zie maken van het schap, zijn ze dus waarschijnlijk zo'n opdracht aan het doen! Is dat ook hetgene dat jullie vooral doen? De hele dag foto's maken in winkels?
mijn vertaling van ramses is in 1 keer goedgekeurdquote:donderdag 19 november 2015 12:48 schreef KolonelBroodje het volgende:[/b]
[..]
Die staat bij de thuisopdrachten. De bedoeling is dat je met emoticons een nummer gaat uitbeelden en daar dan een screenshot van maakt. Bijvoorbeeld 2 ogen en de tijger emoticon, dat zou dan eye of the tiger zijn.
Nu had ik een piano en een mannetje emoticon voor Piano Man. Screenshot van gemaakt, uitgesneden en verstuurd. Maar bij inbox staat, de bedoeling is dat je er een screenshot van maakt.. maar dat had ik. Dus ben benieuwd wat ik dan fout had gedaan en wat jullie hebben gestuurd.
zing, vecht, lach etc. ? Die van mij is inmiddels ook goedgekeurd, ze dachten dat ik het niet zelf had getypdt.quote:Op maandag 23 november 2015 12:11 schreef Nizno het volgende:
[..]
mijn vertaling van ramses is in 1 keer goedgekeurd
yep, van google geplukt en naast elkaar gezet in paint. Naar mn foon verzonden en een screenshot gemaaktquote:
dan had die van mij niet goedgekeurd moeten wordenquote:Die van mij is inmiddels ook goedgekeurd, ze dachten dat ik het niet zelf had getypdt.
Net mn eerste opdracht in de winkel gedaan. Voelde me wel wat ongemakkelijk voor dat schap zo met die foto's.quote:Op maandag 23 november 2015 11:55 schreef Quyxz_ het volgende:
Haha wat een concept dit.
Als ik nu dus mensen in de supermarkt foto's zie maken van het schap, zijn ze dus waarschijnlijk zo'n opdracht aan het doen! Is dat ook hetgene dat jullie vooral doen? De hele dag foto's maken in winkels?
Haha, eigenlijk moet er ook een app zijn waarbij je stiekem foto's moet maken van mensen die stiekem foto's maken.quote:Op maandag 23 november 2015 16:09 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Net mn eerste opdracht in de winkel gedaan. Voelde me wel wat ongemakkelijk voor dat schap zo met die foto's.
De thee check hahahahaquote:Op maandag 23 november 2015 16:26 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Haha, eigenlijk moet er ook een app zijn waarbij je stiekem foto's moet maken van mensen die stiekem foto's maken.
Wat moest je fotograferen?
quote:Op zaterdag 21 november 2015 11:59 schreef IJsbeertje21 het volgende:
Is er eigenlijk zoveel verschil in kwaliteit tussen Nutrilon en bijvoorbeeld Hero of eigen merk babymelk? De chinezen willen Nutrilon omdat ze dat merk kennen en blijkbaar als enige vertrouwen, maar waarom zou je als Nederlandse moeder niet overstappen op een ander merk? Ik zag gister een (Nederlandse) vrouw in de Etos die blijkbaar al 4 andere winkels was langs geweest, dan neem je toch liever een ander merk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is geen spelquote:Op maandag 23 november 2015 17:56 schreef Yiwei het volgende:
Echt leuk spel, producten bekijken en foto's maken![]()
Krijgen jullie vooraf geen training/rondleiding in de app? Ik ga ook even kijken, even downloaden
Daar verkijk je je op. Kreeg laatst bij een Plus nog te horen dat er een man gewoon 15 euro per pak bood om ze allemaal op te kopen.quote:Op maandag 23 november 2015 17:55 schreef Yiwei het volgende:
Maar ik kan me niet voorstellen dat er nog steeds grote run is op het melk
Ben weken terug erachter gekomen dat een familielid dit ook doet. Geen idee of het Roamler is. Maar hoeveel internet data bundel hebben mensen dan om dit te kunnen doen?quote:
quote:Op maandag 23 november 2015 18:02 schreef Nizno het volgende:
[..]
Daar verkijk je je op. Kreeg laatst bij een Plus nog te horen dat er een man gewoon 15 euro per pak bood om ze allemaal op te kopen.
Ik heb een 3Gb bundel welke ik normaal niet voor 50% gebruik. Nu krijg ik meestal rond de 20e een melding dat ik op 50% zit maar kom nooit bij het 80% smsjequote:Op maandag 23 november 2015 18:02 schreef Yiwei het volgende:
[..]
Ben weken terug erachter gekomen dat een familielid dit ook doet. Geen idee of het Roamler is. Maar hoeveel internet data bundel hebben mensen dan om dit te kunnen doen?
Met een standaard internetbundel redt je het makkelijk. De apps vreten geen gb's weg in een maand tijd.quote:Op maandag 23 november 2015 18:02 schreef Yiwei het volgende:
[..]
Ben weken terug erachter gekomen dat een familielid dit ook doet. Geen idee of het Roamler is. Maar hoeveel internet data bundel hebben mensen dan om dit te kunnen doen?
Idd per pak.quote:Op maandag 23 november 2015 18:02 schreef Yiwei het volgende:
dat was vast geen goede deal voor de winkelier
![]()
Je krijgt introopdrachten jaquote:Op maandag 23 november 2015 17:56 schreef Yiwei het volgende:
Echt leuk spel, producten bekijken en foto's maken![]()
Krijgen jullie vooraf geen training/rondleiding in de app? Ik ga ook even kijken, even downloadenIk zie net in vb scherm langskomen: zomeroutfit, levensmotto, takeaway menu, etc. Zo creatief qua onderwerpen.
Die heb je ook echt wel nodig. Anders duurt het wel even voordat je level 2 bent en dan pas de meest betaalde opdrachten kunt accepteren.quote:
Klopt.quote:Op maandag 23 november 2015 18:59 schreef pl4kkie het volgende:
[..]
Die heb je ook echt wel nodig. Anders duurt het wel even voordat je level 2 bent en dan pas de meest betaalde opdrachten kunt accepteren.
Ja, op zich vind ik het wel logisch ook. Bij SS heb je dat niet. Dan heb je in het begin niet echt een idee wat ze precies bedoelen.quote:Op maandag 23 november 2015 19:00 schreef Fylax het volgende:
[..]
Klopt.Maar dat hebben ze natuurlijk expres gedaan zodat je kennis kunt maken met Roamler.
nee hoor, gewoon de letters van je naam tot woorden maken.quote:Op maandag 23 november 2015 19:06 schreef Yiwei het volgende:
Jullie laten het wel erg spannend klinken, wat moet je daar doen dan?
Het komt over alsof je een foto van je boxer op een glijbaan moest fotograferen om je zo te laten wennen
je moet idd de eerste en de laatste tht datum zoeken en er om denken dat je op het einde ook nog foto's moet maken van willekeurige. Soms een oudste en soms een nieuwste. En dat kan dus ook nog van de eerste zijn die je genoteerd hebt.quote:Op maandag 23 november 2015 19:03 schreef pl4kkie het volgende:
Ondanks dat ik wss gewoon toestemming krijg om het te checken wil ik geen uren in een klein shopje staan om alles overhoop te halen
dat zie je officieel aan het einde pas, maar je kan natuurlijk even overal een x invullen zodat je de fotovragen alvast kan zien.quote:Op maandag 23 november 2015 19:11 schreef pl4kkie het volgende:
Zie je dat aan het einde pas, zodat je er al rekening mee kan houden? Of kan je de vragen ook vooraf al lezen.
Dat is een goede tip, dankquote:Op maandag 23 november 2015 19:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat zie je officieel aan het einde pas, maar je kan natuurlijk even overal een x invullen zodat je de fotovragen alvast kan zien.
En noteer alles als 01-01-15 535C3N60, ook al staat er dat je alles exact moet noteren en de wikkels codes kunnen hebben als 01/01/2015 535 C3 N-6-0quote:
nog lulliger aangezien ik vermoed dat ik meer weet dan de medewerkerquote:Op maandag 23 november 2015 20:01 schreef hahadoei het volgende:
Goed dagje vandaag. Hoor wie klopt daar, 2x oliebollenkaart, woonplaats in beeld, favoriete etalage en KPN winkel check gedaan.
Ik vind het wel ongemakkelijk als je bijvoorbeeld voor die KPN opdracht een medewerker moet vragen wat KPN compleet inhoud. Dat je het dan weet en het gesprek afkapt met "o nee gewoon vroeg ik me af"
als het goed is kennen ze me hier nietquote:Op maandag 23 november 2015 22:02 schreef djkoelkast het volgende:
Zodra jij er om vraagt weet die medewerker direct hoe laat het is hoor
Ik vind het zo raar dat je telefoons moet testen en dan met je telefoon een foto van de telefoons moet maken, dan een stomme vraag moet stellen en dan nog even de hele winkel moet fotograferen.
Ik heb 1 keer 4 gedaan in een appie, lekker ver uit de buurt waar ik niet te vaak kom, kreeg alle medewerking maar idd het is echt veel werk waardoor ik ook niet snel weer die opdrachten ga doen.quote:Op maandag 23 november 2015 22:27 schreef liesje1979 het volgende:
Heb me vandaag toch weer aan een chococheck gewaagd, Afgekeurd, snap ik wel, ze konden de codes op de foto niet goed checken. Ik kon sommigen zelf met het blote oog al amper lezen. Ben er gelijk weer klaar mee.
Goede vergelijkingquote:Op dinsdag 24 november 2015 14:38 schreef hahadoei het volgende:
Ik ben net weggestuurd bij de plus tijdens de bier check. Waarschijnlijk viel ik best wel op omdat een vriend mee was die ik alles een beetje uitlegde en zo.
Er kwam toen iemand naar ons toe die wilde dat ik al mijn foto's wiste, zegtie "Ja nou ik ga ook niet voor jouw raam staan foto's van jouw huis maken of wel dan"!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |