Ik wel scheren als het nodig is.. maar ik fuck.quote:Op dinsdag 24 november 2015 20:07 schreef Elvi het volgende:
[..]
Mij teveel werk... ik ben single, het is winter, ik ga echt niet 2 keer per week de boel onder handen nemen
hahaahahahahaquote:Op dinsdag 24 november 2015 20:12 schreef TroubleTheRouble het volgende:
Andere observatie is dat als je overgaat op de whatsapp, gesprekken vaak ineens stroever verlopen of dat je minder snel antwoord hoort en ze wel vaker online zijn... Wat is dat toch?Nu volgens mij iemand die de verschrikkelijke blauwe vinkjes heeft uitstaan, ze worden nooit blauw bij haar. Ook daarom: eerder daten, dan weet je of iemand een apper is, je met of zonder reden negeert of gewoon met een vriendin/familie/collega's aan het appen is ipv een andere jongen als ze jouw berichten negeert
Had trouwens ooit eens een date met een dame die onder de date met haar telefoon bezig was. Sowieso afknapper vond ik, maar ik zag in de weerspiegeling van het glas dat ze gewoon een datingapp open had staanWas ook bij die ene date gebleven, had ze wss ook al door zelf, maar wacht dan totdat de date klaar is.... pff...
Ik kon er minder om lachen. Maar dat is wel de hele cultuur tegenwoordig: van date naar date gaan. In plaats van je op één dame te focussen zoals vroeger zet je er nu 3 uit lijkt het wel, ook als ik soms lees dat mensen hier 3 dates in de week hebben met 3 verschillende personen.quote:
Echt nog nooit last van gehad. Elke keer dat ik nummers heb uitgewisseld gingen de gesprekken juist sneller en makkelijker - is meestal ook de hoofdreden om daarop over te gaan! Overgaan op whatsapp is in principe ook een teken dat beide partijen graag meer van elkaar willen weten. Het is me dan ook nog maar één keer gebeurd dat daar geen date uit voort kwam.quote:Op dinsdag 24 november 2015 20:12 schreef TroubleTheRouble het volgende:
Andere observatie is dat als je overgaat op de whatsapp, gesprekken vaak ineens stroever verlopen of dat je minder snel antwoord hoort en ze wel vaker online zijn... Wat is dat toch?Nu volgens mij iemand die de verschrikkelijke blauwe vinkjes heeft uitstaan, ze worden nooit blauw bij haar. Ook daarom: eerder daten, dan weet je of iemand een apper is, je met of zonder reden negeert of gewoon met een vriendin/familie/collega's aan het appen is ipv een andere jongen als ze jouw berichten negeert
Ik date ook meerdere hoor.. Per week heel af en toe. ag ja.quote:Op dinsdag 24 november 2015 20:21 schreef TroubleTheRouble het volgende:
[..]
Ik kon er minder om lachen. Maar dat is wel de hele cultuur tegenwoordig: van date naar date gaan. In plaats van je op één dame te focussen zoals vroeger zet je er nu 3 uit lijkt het wel, ook als ik soms lees dat mensen hier 3 dates in de week hebben met 3 verschillende personen.
Dat is helemaal onbeschoftquote:Op dinsdag 24 november 2015 20:12 schreef TroubleTheRouble het volgende:
Had trouwens ooit eens een date met een dame die onder de date met haar telefoon bezig was. Sowieso afknapper vond ik, maar ik zag in de weerspiegeling van het glas dat ze gewoon een datingapp open had staanWas ook bij die ene date gebleven, had ze wss ook al door zelf, maar wacht dan totdat de date klaar is.... pff...
Waarom? Ik ben misschien ouderwets, maar ik wil de aandacht op één persoon richten. Meerdere daten lijkt me alleen 'zinvol' als je op zoek bent naar leuk vermaak 's avonds, kans op intimiteit groter wellicht.quote:Op dinsdag 24 november 2015 20:24 schreef Fotolijstjes het volgende:
[..]
Ik date ook meerdere hoor.. Per week heel af en toe. ag ja.
Blij te lezen dat er ook mannen zijn die er ook zo over denken. Ik begon al te denken dat ik abnormaal wasquote:Op dinsdag 24 november 2015 20:21 schreef TroubleTheRouble het volgende:
[..]
Ik kon er minder om lachen. Maar dat is wel de hele cultuur tegenwoordig: van date naar date gaan. In plaats van je op één dame te focussen zoals vroeger zet je er nu 3 uit lijkt het wel, ook als ik soms lees dat mensen hier 3 dates in de week hebben met 3 verschillende personen.
Bij mij komt het nu even ook zo uit dat ik met meerdere aan het daten ben.. Niet per se de bedoeling maar het gaat gewoon hard de laatste maand ineens.quote:Op dinsdag 24 november 2015 20:26 schreef TroubleTheRouble het volgende:
[..]
Waarom? Ik ben misschien ouderwets, maar ik wil de aandacht op één persoon richten. Meerdere daten lijkt me alleen 'zinvol' als je op zoek bent naar leuk vermaak 's avonds, kans op intimiteit groter wellicht.
Nee dat is waar. Maar als je dame 1 wel héél leuk blijkt te vinden en dame 2 en 3 niet zo, moet je die weer afkappen en wellicht vond dame 3 jou juist leuk etc. Maar het is tegenwoordig al lastig om een datum te prikken of überhaupt na te komen dus vanuit dat punt snap ik meerdere hengels uitwerpen ook wel..quote:Op dinsdag 24 november 2015 20:29 schreef Morphisor het volgende:
[..]
Bij mij komt het nu even ook zo uit dat ik met meerdere aan het daten ben.. Niet per se de bedoeling maar het gaat gewoon hard de laatste maand ineens.
Het komt ook gewoon puur omdat je dan op zo'n app iemand tegenkomt die wel echt leuk lijkt. En als je er dan in een korte tijd meerdere tegelijk hebt vind ik het ook weer zonde om dan alleen voor de eerste te gaan, want je weet nooit hoe het loopt...
Ja natuurlijk als er één duidelijk bovenuit springt is het uitgemaakte zaak, zolang diegene jou ook leuk vindt tenminste.quote:Op dinsdag 24 november 2015 20:32 schreef TroubleTheRouble het volgende:
[..]
Nee dat is waar. Maar als je dame 1 wel héél leuk blijkt te vinden en dame 2 en 3 niet zo, moet je die weer afkappen en wellicht vond dame 3 jou juist leuk etc. Maar het is tegenwoordig al lastig om een datum te prikken of überhaupt na te komen dus vanuit dat punt snap ik meerdere hengels uitwerpen ook wel..
Leuk dat het zo gezellig wasquote:Op dinsdag 24 november 2015 10:50 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik zou het als man erg kunnen waarderen als je dat tegen me zegt. Leuk is het niet, maar eerlijk wel.
Mijn date gister ging goed, moest wat overwerken dus ik was ietsjes later dan geplanned op locatie, maar dat vond ze niet erg (of althans, dat zei ze)
Wat drankjes gedaan, leuk gesprek gehad, de tijd vloog en we vonden allebei dat we nog wat moeten gaan doen. Ik voel nog niet echt een klik, maar dat is toch altijd wat lastig na 1 date. Misschien dat de volgende uitsluitsel geeft
Ja geen idee eigenlijk. Het was iig de moeite waard om nog een keer af te sprekenquote:Op dinsdag 24 november 2015 20:56 schreef eefje801 het volgende:
Leuk dat het zo gezellig was Ja na één date is het vrij kort dag. De tijd vloog maar toch niet echt een klik? Of bedoel je meer qua gevoel/aantrekkingskracht?
Waarom heb je die smiley er dan ook niet achter gezetquote:Op dinsdag 24 november 2015 22:40 schreef TroubleTheRouble het volgende:
Aiiii... net nog een pijnlijke fout gemaakt op de app.. Da's het nadeel van digitaal contact, je ziet niet in welke context iemand iets zegt. Ik dus een vraag stellen. Krijg ik me een antwoord terug zeg... op zijn zachts gezegd is ze op haar teentjes getrapt. Daarna maar even uitgelegd wat ik éigenlijk bedoelde... ze las 't verkeerd. (nee, niet seks gerelateerd). Man man man, paniek in de tent van haar kant. Nu wel weer recht gezet..
Ook daarom spreek ik trouwens sneller af
Als je er tegenwoordig geen smiley achter zet denken mensen meteen dat je iets heel serieus roept..
Regeltjesquote:Op dinsdag 24 november 2015 17:22 schreef Faxie het volgende:
Mannen die de 3 dagen regel niet kennen
Om dezelfde reden als dat ik een hekel heb aan mensen die achter elke zin 'haha' zetten terwijl het soms absoluut niet grappig is... eerder ongemakkelijk of hopeloos.quote:Op dinsdag 24 november 2015 23:17 schreef sanger het volgende:
[..]
Waarom heb je die smiley er dan ook niet achter gezet
Nieuwe foto's bij jezelf?quote:Op woensdag 25 november 2015 07:17 schreef SonicVolcano het volgende:
Nieuwe foto's werken echt. Swipen is weer leuk.
Ja. Had Tinder verwijderd. Miste het toch wel (quote:
Je mist Tinder? Sneu wel.quote:Op woensdag 25 november 2015 07:24 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ja. Had Tinder verwijderd. Miste het toch wel () dus meteen maar wat nieuwe foto's erop gezet.
Swipen in (de buurt van) Groningen is sowieso geen straf
Dat klinkt leuk! De kinderen ook erbij? (of is dat te snel?)quote:Op dinsdag 24 november 2015 23:35 schreef sanger het volgende:
Ik heb een vervolg op mijn date van afgelopen zaterdag. Net gevraagd en komt zo uit dat het op Sinterklaasavond is... Dus we gaan op de tweede date surprises maken
Ongemakkelijk inddquote:Op dinsdag 24 november 2015 23:45 schreef TroubleTheRouble het volgende:
[..]
Om dezelfde reden als dat ik een hekel heb aan mensen die achter elke zin 'haha' zetten terwijl het soms absoluut niet grappig is... eerder ongemakkelijk of hopeloos.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |