Zwaar levenquote:Op maandag 23 november 2015 18:31 schreef rhubarbje het volgende:
Nou ik ga me zo weer in iets sexy's hijsen want ik mag weer aan de bak
Grappig, ik heb zo ook een datequote:Op maandag 23 november 2015 18:31 schreef rhubarbje het volgende:
Jij bent veel te jong voor mijquote:Op maandag 23 november 2015 18:32 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Grappig, ik heb zo ook een date
Dat lukt jou vast welquote:Op maandag 23 november 2015 18:31 schreef rhubarbje het volgende:
Waar vind je al die dates joh?quote:Op maandag 23 november 2015 18:32 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Grappig, ik heb zo ook een date
Deze via tinder, vorige via paiq.quote:
Mensen irl aanspreken werkt ook primaquote:Op maandag 23 november 2015 18:53 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Deze via tinder, vorige via paiq.
Sinds ik tinder geupdate heb, heb ik nog 0 matches gehad. Schiet lekker op dan...quote:Op maandag 23 november 2015 18:53 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Deze via tinder, vorige via paiq.
Ik heb vandaag in de supermarkt nummers uitgewisseld met een Finse studente, maar of dat ergens toe leid?quote:Op maandag 23 november 2015 19:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mensen irl aanspreken werkt ook prima
Nicequote:Op maandag 23 november 2015 19:22 schreef yats het volgende:
[..]
Ik heb vandaag in de supermarkt nummers uitgewisseld met een Finse studente, maar of dat ergens toe leid?
quote:Op maandag 23 november 2015 19:20 schreef yats het volgende:
[..]
Sinds ik tinder geupdate heb, heb ik nog 0 matches gehad. Schiet lekker op dan...
Finnish women, oh boyquote:Op maandag 23 november 2015 19:22 schreef yats het volgende:
[..]
Ik heb vandaag in de supermarkt nummers uitgewisseld met een Finse studente, maar of dat ergens toe leid?
Smoothquote:Op maandag 23 november 2015 19:22 schreef yats het volgende:
[..]
Is dat zo? Wat is er met Finse vrouwen? Mijn ervaring is vooralsnog buiten die Amerikaanse date beperkt tot Nederlandse vrouwen. Dat laatste sowieso...je druk maken heeft geen nut.quote:Op maandag 23 november 2015 19:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Finnish women, oh boyGewoon zien wat er gebeurt toch?
Flashback!quote:Op maandag 23 november 2015 19:26 schreef K44S het volgende:
[..]
Nice.
Ondanks al m'n haat berichten over Tinder, heb ik het Woensdag in een halfbezopenbui weer geïnstalleerd. Een collega die er zo makkelijk over praten had me weer overtuigd.
Nu houd ik het er maar mooi op.
Finnen zijn echt de meest vreemde mensen die ik ooit ontmoet hebquote:Op maandag 23 november 2015 19:45 schreef yats het volgende:
[..]
Is dat zo? Wat is er met Finse vrouwen? Mijn ervaring is vooralsnog buiten die Amerikaanse date beperkt tot Nederlandse vrouwen. Dat laatste sowieso...je druk maken heeft geen nut.
Naja bezet, het voelt goed en het voelde niet echt als een 1e date. We waren al een flinke tijd aan het praten via Skype en dergelijke. Hij is daarom een heel weekend geweest en wil volgende maand weer langskomen. Dus we zien het dan wel of het 100% is, maar voor nu voelen we dat beide wel zo. Al zal dat wellicht wat gek overkomen voor de meeste hier.quote:
Omdat het niet leuk genoeg is.quote:Op maandag 23 november 2015 21:38 schreef UnicornFarts het volgende:
Ik krijg er spontaan bindingsangst van ja.
Maar als jij er maar gelukkig van wordt maar hoezo volgende maand pas?
Zoals ik al zei, waren we al een tijd aan het appen/ slypen etc. Irl klikte het gewoon ontzettend goed zoals het online ook al deed. Hij kwam er overigens zelf ook al mee dat het voor hem ook goed voelde.quote:Op maandag 23 november 2015 21:38 schreef UnicornFarts het volgende:
Ik krijg er spontaan bindingsangst van ja.
Maar als jij er maar gelukkig van wordt maar hoezo volgende maand pas?
Nee, hij woont in Frankrijk voor zijn werk (hij is Duits). Verder hebben we sowieso vrijwel elke dag contact.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |