Nee, maar dat hoeft niet uit te maken. Ze leren van de lui waarmee zij zich kunnen identificeren.quote:Op woensdag 18 november 2015 22:31 schreef Pisces29 het volgende:
Als Ali een blonde Nederlander was hadden die jongens geen seconde geluisterd
Eensquote:Op woensdag 18 november 2015 22:33 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nee, maar dat hoeft niet uit te maken. Ze leren van de lui waarmee zij zich kunnen identificeren.
Al moeten ze goed gedrag wel leren op iedereen toe te passen.
Denk ik ook ja.quote:Op woensdag 18 november 2015 22:34 schreef TimKuik het volgende:
Dat verhaaltje van Joey is gewoon geacteerd/in scène gezet. Kan niet anders. Daarbij was hij veel te hipster voor de schilderswijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(she/her)
Kun je vast oefenen voor je pensioen.quote:Op woensdag 18 november 2015 22:49 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Krijgt iedereen in de Schilderswijk voor z'n 60e verjaardag een scootmobiel of zo?
Heb wat kunnen vinden. Mies blijkt Joey wel te kennen. Toch leek het mij in scène gezet.quote:Op woensdag 18 november 2015 22:43 schreef Fylax het volgende:
Kan bij broer en zus geen "Joey" vinden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
Nee dit soort mensen zijn echt zo...quote:Op woensdag 18 november 2015 22:34 schreef TimKuik het volgende:
Dat verhaaltje van Joey is gewoon geacteerd/in scène gezet. Kan niet anders. Daarbij was hij veel te hipster voor de schilderswijk.
quote:Op woensdag 25 november 2015 21:39 schreef Leandra het volgende:
LOL, Mies helemaal dubbel als het gaat om die paranomale gaven van Priscilla
iets is beter dan nietsquote:Op woensdag 25 november 2015 21:42 schreef Leandra het volgende:
Gelukkig, Peggy en haar man hebben weer een toekomst omdat haar man vanaf vandaag weer aan het werk is.... treinen schoonmaken bij de NS, eerst 2 dagen in de week.
Fijn als je dat zo positief kunt bekijken.
wat heeft mies dan eigenlijk?quote:Op woensdag 25 november 2015 21:53 schreef Leandra het volgende:
Er wordt behoorlijk gezaagd aan Mies d'r stoelpoten.
Niet onterecht overigens, vervelend dat ze ziek is, maar geef anderen dan wel de kans het over te nemen.
Is van de gemeente of een stichting en Mies had de sleutel en kroonde zich de keizer. En nu is al het simpele volk boos omdat ze denken dat die stichting het nu van haar afpaktquote:Op woensdag 25 november 2015 22:06 schreef Fylax het volgende:
Hoe zit dat dan eigenlijk et de Kroon?
Geen idee, ze zei zelf een paar weken geleden dat de kroon dicht was omdat ze ziek was (en haar plaatsvervanger met vakantie).quote:Op woensdag 25 november 2015 22:05 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
wat heeft mies dan eigenlijk?
voorlopig paft ze nog vrolijk door en vorige week konden we zien dat ze ook nog voldoende energie heeft om zich om niks op te winden
Hoe komt ze aan die sleutel danquote:Op woensdag 25 november 2015 22:08 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Is van de gemeente of een stichting en Mies had de sleutel en kroonde zich de keizer. En nu is al het simpele volk boos omdat ze denken dat die stichting het nu van haar afpakt
Ja van die stichting dus, waar ze voor werkt. Maar dat snappen al die mensen niet (en Mies zelf blijkbaar ook nietquote:
Mijn rechtenquote:Op woensdag 25 november 2015 22:20 schreef Negentiendertig het volgende:
Wat een etterbak, die HichamMan, man, man.
Niks mis mee, mits schone onderbroek.quote:Op woensdag 25 november 2015 22:21 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]
Echt he, met z'n boxershort onder z'n zwembroek
Is het voor jou nog geen bedtijd?quote:Op woensdag 25 november 2015 22:22 schreef Fylax het volgende:
[..]
Niks mis mee, mits schone onderbroek.
Ik ga dr van uit dat je wat jonger bent, maar waarom doet iedereen dat?quote:Op woensdag 25 november 2015 22:22 schreef Fylax het volgende:
[..]
Niks mis mee, mits schone onderbroek.
Nee.quote:Op woensdag 25 november 2015 22:22 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]
Is het voor jou nog geen bedtijd?
Daar zal vast iedereen zijn eigen redenen voor hebben.quote:Op woensdag 25 november 2015 22:23 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Ik ga dr van uit dat je wat jonger bent, maar waarom doet iedereen dat?
Dat zie je nu pas?quote:Op woensdag 25 november 2015 22:23 schreef Negentiendertig het volgende:
Godver, Peggy heeft gwn geen tanden.
Zit toch een touwtje in die band?quote:Op woensdag 25 november 2015 22:25 schreef Fylax het volgende:
[..]
Daar zal vast iedereen zijn eigen redenen voor hebben.
Ik doe het vooral in case dat m'n zzwembroek afzakt
Ik zou nooit in me opkomen om een string ofzo onder een bikinibroekje aan te trekken. Maar dat zal vast aan mij liggenquote:Op woensdag 25 november 2015 22:25 schreef Fylax het volgende:
[..]
Daar zal vast iedereen zijn eigen redenen voor hebben.
Ik doe het vooral in case dat m'n zzwembroek afzakt
Leuk naar moerwijk of laak.quote:
Als de dood voor kanker en ondertussen stug door blijven paffenquote:
Ja, weer geniale observaties van die paragnost. "Bep, je man vraagt of je nog steeds zo'n last van je benen hebt." Bep is ontzettend verbaasd (Oh, hoe weet íe dat ik last van m'n benen heb?), terwijl haar scootmobiel pontificaal voor de deur staat.quote:Op woensdag 25 november 2015 22:05 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Lekker vaag blijven he. Geen concrete controleerbare details die je niet aangereikt krijgt.
Hahahaha idd en wat hij verder vertelde heeft ze in eerdere afleveringen zelf gezecht .quote:Op donderdag 26 november 2015 18:14 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Als de dood voor kanker en ondertussen stug door blijven paffen
[..]
Ja, weer geniale observaties van die paragnost. "Bep, je man vraagt of je nog steeds zo'n last van je benen hebt." Bep is ontzettend verbaasd (Oh, hoe weet íe dat ik last van m'n benen heb?), terwijl haar scootmobiel pontificaal voor de deur sta
at.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |