Ik ga dr van uit dat je wat jonger bent, maar waarom doet iedereen dat?quote:Op woensdag 25 november 2015 22:22 schreef Fylax het volgende:
[..]
Niks mis mee, mits schone onderbroek.
Nee.quote:Op woensdag 25 november 2015 22:22 schreef Negentiendertig het volgende:
[..]
Is het voor jou nog geen bedtijd?
Daar zal vast iedereen zijn eigen redenen voor hebben.quote:Op woensdag 25 november 2015 22:23 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Ik ga dr van uit dat je wat jonger bent, maar waarom doet iedereen dat?
Dat zie je nu pas?quote:Op woensdag 25 november 2015 22:23 schreef Negentiendertig het volgende:
Godver, Peggy heeft gwn geen tanden.
Zit toch een touwtje in die band?quote:Op woensdag 25 november 2015 22:25 schreef Fylax het volgende:
[..]
Daar zal vast iedereen zijn eigen redenen voor hebben.
Ik doe het vooral in case dat m'n zzwembroek afzakt
Ik zou nooit in me opkomen om een string ofzo onder een bikinibroekje aan te trekken. Maar dat zal vast aan mij liggenquote:Op woensdag 25 november 2015 22:25 schreef Fylax het volgende:
[..]
Daar zal vast iedereen zijn eigen redenen voor hebben.
Ik doe het vooral in case dat m'n zzwembroek afzakt
Leuk naar moerwijk of laak.quote:
Als de dood voor kanker en ondertussen stug door blijven paffenquote:
Ja, weer geniale observaties van die paragnost. "Bep, je man vraagt of je nog steeds zo'n last van je benen hebt." Bep is ontzettend verbaasd (Oh, hoe weet íe dat ik last van m'n benen heb?), terwijl haar scootmobiel pontificaal voor de deur staat.quote:Op woensdag 25 november 2015 22:05 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Lekker vaag blijven he. Geen concrete controleerbare details die je niet aangereikt krijgt.
Hahahaha idd en wat hij verder vertelde heeft ze in eerdere afleveringen zelf gezecht .quote:Op donderdag 26 november 2015 18:14 schreef Kramerica-Industries het volgende:
[..]
Als de dood voor kanker en ondertussen stug door blijven paffen
[..]
Ja, weer geniale observaties van die paragnost. "Bep, je man vraagt of je nog steeds zo'n last van je benen hebt." Bep is ontzettend verbaasd (Oh, hoe weet íe dat ik last van m'n benen heb?), terwijl haar scootmobiel pontificaal voor de deur sta
at.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |